Kirjoitetaan tähän ketjuun tahallaan väärin!
Teemme näin koska ,kyllä kaikki ymmärtää mitä on asiana vaikkei kaikki menisi ihan äidin kielen oppi kirjan mukaan .ei oikein kirjoituksella ole enään mitään merkitystä muuta kuin sellaisille mitkä on yli opisto opettaia,,,!!
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:17"]Ihan turhaan tämmöistä tehään herättää vaan turhia agressioita ja vihan tunentta av palstalaisissa oikein kirjoittaminen on osoitus älystä ja carismasta. [/quote] Eikö tuo ole nyt vähän yli mitoitettu reagtio? Rauhoitu ja juo vaikka kupillinen expressoa.
[/quote]
Olen ihan rauhallinen. Tässä teille innoitukseksi muutamia palstalta poimittuja sanoja. Onhan näitä jokunen:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4228345/ketju/ablodi_orginaali_enerkia_naivi_impesilli
[/quote]
MINKÄ TAKIA VASTAAT PUOLESTANI HYVÄ IHMINEN; EIKÖHÄN TÄSSÄ OLLA AIKUSIA KAIKKI EIKÄ LAPSOISIA ENÄÄN!!!! Joka ikinen vastatkoon omastaa!N!
[/quote]
Virheitähän tähän piti koota. Siitä sait.
Mitä sä haet tällä takaa? Ootko ihan sysiruma? Viellä on kesää jäljellä. Enään ei vain kohta saa metsä mansikoita.
Onpa hauska ketju minun pitäisi tehdä bauer point esitystä mutta en malta olla seuraamatta tätä ketjua!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:12"]
Miksi tahallaan rappeuttaa kieltä vain sillä verukkeella, että kuitenkin tulee ymmärretyksi? Kauaa ei tule, jos tuollainen asenne rehottaa. Nih.
[/quote]
Huomaatko nyt mitä takaantas löydit???
Tälläinen ketju ompi hyvä esimerkki siitä ettei kukaan enään välitä siitä että kesä loma loppuu. Ei edes av mamma
Jos tämä pelleily ei kohta lopu, niin saan infraktin vaikka kolestrolini on alhainen.
Olen varmaan raskaana, kun mulla oli just evoluutio, kun pupuiltiin.
Minulla on terveellinen ruokavaljo. Syön palion salaatinlehtejä. 2den viikon päästä lopetan.
Ompa typerä ketju. Kumpa tajuisitte kirjoittaa hyvempiä!