Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortinvastustajat ovat sairaita

Vierailija
27.07.2015 |

Eikö jokaisen lapsen pitäisi syntyä toivottuna, eikä rangaistuksena naiselle, joka harrasti seksiä?
Aborttia tehdessä ei pilata kenenkään elämää, mutta jos väkisin pidetään lapsi, niin siinä onjo kolmen ihmisen elämä pilalla. Eli vanhempien, jotka eivät tahtoneet lasta ja lapsen, jota ei haluttu. Heidän kaikkien elämä on pilalla.
Osa abortinvastustajista myös uhkailee väkivallalla. Uhkailevat repivänsä abortin tehneen mahdolliset lapset kappaleiksi ja uhkailevat "oikeilla ihmisillä".

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:37"]jokaisella on oltava oikeus lailliseen ja turvalliseen aborttiin.
[/quote] Niin on mutta en ymmärrä abortin kannattajiakaan.

Miksi _pitäisi_ tehdä abortti.

Vittu raskaana oleva nainen tekee päätöksensä itse eikä tarvitse taivutella ja pakottaa kumpaakaan suuntaan.

Vierailija
2/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että jos olet joutunut tekemään useita kertoja abortteja kannattaisi vähän miettiä että mikä hitto meni vikaan.. Mutta kyllä mielestäni abortit ovat hyviä kun ne ovat olemassa... MIETIPPÄ NYT ITEKKIN JOS JOKU VAIKKA SATTUIS RAISKAAMAAN SUT JA TULISIT RASKAAKSI ETKÄ HALUAISI PITÄÄ SITÄ !! Ihmiset nyt muutenkin harrastaa seksiä että elä sinä vaan siinä selibaatissas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:37"]jokaisella on oltava oikeus lailliseen ja turvalliseen aborttiin.

Vittu raskaana oleva nainen tekee päätöksensä itse eikä tarvitse taivutella ja pakottaa kumpaakaan suuntaan.

[/quote]
Kukaan ei pakota aborttiin, mutta vastustajat yrittävät pakottaa synnyttämään.

Vierailija
4/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:37"]jokaisella on oltava oikeus lailliseen ja turvalliseen aborttiin.

[/quote]
[/quote] mutta entä abortin kannattajat.
Yrittävät hekin pakottaa tekemään abortin.
En itse kuulu kumpaankaan ryhmään vaan olen sitä mieltä ettei saisi painostaa tekemään aborttia eikä pitämään lasta.
T.6

Vierailija
5/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:37"]jokaisella on oltava oikeus lailliseen ja turvalliseen aborttiin.

[/quote]
[/quote] mutta entä abortin kannattajat.
Yrittävät hekin pakottaa tekemään abortin.
En itse kuulu kumpaankaan ryhmään vaan olen sitä mieltä ettei saisi painostaa tekemään aborttia eikä pitämään lasta.
T.6
[/quote] tällä palstalla olen ainakin törmännyt abortin kannattajiin. Sanovat että tee abortti olet liian vanha, nuori, tyhmä tai muuten vaan et saisi pitää lasta.
Minulla ei ole mitään aborttia vastaan mutta en myöskään kannata sitä. T6

Vierailija
6/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen olevani terve kyllä :). En vain hyväksy murhaa, en syntymättömän tai elävän. Kyseessä on huvinvuoksi tehtävä toimenpide, kun vähän lipsahti, eikä haluta ottaa vastuuta. Se on se ikävä totuus.

Vierailija
7/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa. 

Vierailija
8/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa. 
[/quote]
Alkio ei ole lapsi.

Vierailija
9/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuitenkin ajatellaan että on myös alle 25v naisia jotka tehneet abortin 3-5 kertaa niin voitaisiin todellakin harkita sterilisaatiota. oikeasti, abortti ei ole ehkäisykeino. parhaimmat vielä hakevat hedelmättömyyshoitoihin sitten vuosien päästä... se on idioottimaista.

Vierailija
10/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaampia ovat ne jotka viisveisaavat ehkäisystä kun aina voi tehdä abortin.

Olen jopa kuullut naisesta joka aina bikinikaudeksi hankkiutuu raskaaksi että iho hehkuu ja tissit kasvaa. Lapseton on edelleen.

Vierailija
11/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:27"]Eikö jokaisen lapsen pitäisi syntyä toivottuna, eikä rangaistuksena naiselle, joka harrasti seksiä?
Aborttia tehdessä ei pilata kenenkään elämää, mutta jos väkisin pidetään lapsi, niin siinä onjo kolmen ihmisen elämä pilalla. Eli vanhempien, jotka eivät tahtoneet lasta ja lapsen, jota ei haluttu. Heidän kaikkien elämä on pilalla.
Osa abortinvastustajista myös uhkailee väkivallalla. Uhkailevat repivänsä abortin tehneen mahdolliset lapset kappaleiksi ja uhkailevat "oikeilla ihmisillä".
[/quote]
Ei kannata harrastaa seksiä ilman ehkäisyä

Vierailija
12/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa. 
[/quote]
Tämä juuri tekee abortinvastustajista idioottimaosen kuulosia. Puhutaan lapsesta, vaikka alkio ei ole lähelläkään lasta. Yhtä hyvin voisi sanoa "Abortissa murhataan vanhus", sillä ihan yhtälailla se solumyökky on vanhus kuin vauva tai lapsi. Ootte abortinvastustajat todella jälkeenjääneitä.

Vierailija
13/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:27"]Eikö jokaisen lapsen pitäisi syntyä toivottuna, eikä rangaistuksena naiselle, joka harrasti seksiä?
[/quote]
Ei kannata harrastaa seksiä ilman ehkäisyä
[/quote]
Mikään ehkäisy ei ole 100%.

Vierailija
14/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa.  [/quote] Alkio ei ole lapsi.

[/quote]

Kuule niitä abortteja tehdään paljon sen jälkeen kun se ei ole ollut alkio pitkään aikaan. Alkio on aivan varhaisin kehitysvaihe. Abortteja tehdään (suomessakin) silloin kun sydän lyö (jo kolmeviikkoisena!) kun on kädet, sormet, varpaat,pää kaikki kehittyneet. Jo 12-viikkoisella on kaikki nämä ruumiinosat ja jo 9-viikkoinen näyttää vauvalta, pieni on, mutta on silti pää ja kädet, silmät jne. Alkiovaihe on hyvin lyhyt. Kannattaa katsoa miten se vauva kehittyy ja missä vaiheessa - ehkä yllätyt siitä kuinka nopeasti kaikki kehittyy ja kuinka alkuvaiheessa raskautta vauva näyttää ihan vauvalta. "Solumöykky"vaihe kestää hyvin lyhyen ajan. Ei se maagisesti loppuraskaudessa se vauva muodostu vaan kehittyy nopeasti ihan alusta asti.

Vierailija
15/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa.  [/quote] Alkio ei ole lapsi.

[/quote]

Kuule niitä abortteja tehdään paljon sen jälkeen kun se ei ole ollut alkio pitkään aikaan. Alkio on aivan varhaisin kehitysvaihe. Abortteja tehdään (suomessakin) silloin kun sydän lyö (jo kolmeviikkoisena!) kun on kädet, sormet, varpaat,pää kaikki kehittyneet. Jo 12-viikkoisella on kaikki nämä ruumiinosat ja jo 9-viikkoinen näyttää vauvalta, pieni on, mutta on silti pää ja kädet, silmät jne. Alkiovaihe on hyvin lyhyt. Kannattaa katsoa miten se vauva kehittyy ja missä vaiheessa - ehkä yllätyt siitä kuinka nopeasti kaikki kehittyy ja kuinka alkuvaiheessa raskautta vauva näyttää ihan vauvalta. "Solumöykky"vaihe kestää hyvin lyhyen ajan. Ei se maagisesti loppuraskaudessa se vauva muodostu vaan kehittyy nopeasti ihan alusta asti.
[/quote]
Lapsi on vasta sitten, kun pystyy pitämään elintoimintojaan yllä kohdun ulkopuolella.

Vierailija
16/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te kaikki abortinkannattajat puhutte vain siitä kuinka alkio ei ole lapsi, kun abortit tehdään yleensä paljon alkiovaiheen jälkeen. ?

Vierailija
17/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:05"]Miks te kaikki abortinkannattajat puhutte vain siitä kuinka alkio ei ole lapsi, kun abortit tehdään yleensä paljon alkiovaiheen jälkeen. ?
[/quote]
No ei se alkuraskauden sikiökään ole mikään lapsi.

Vierailija
18/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa.  [/quote] Alkio ei ole lapsi. [/quote] Kuule niitä abortteja tehdään paljon sen jälkeen kun se ei ole ollut alkio pitkään aikaan. Alkio on aivan varhaisin kehitysvaihe. Abortteja tehdään (suomessakin) silloin kun sydän lyö (jo kolmeviikkoisena!) kun on kädet, sormet, varpaat,pää kaikki kehittyneet. Jo 12-viikkoisella on kaikki nämä ruumiinosat ja jo 9-viikkoinen näyttää vauvalta, pieni on, mutta on silti pää ja kädet, silmät jne. Alkiovaihe on hyvin lyhyt. Kannattaa katsoa miten se vauva kehittyy ja missä vaiheessa - ehkä yllätyt siitä kuinka nopeasti kaikki kehittyy ja kuinka alkuvaiheessa raskautta vauva näyttää ihan vauvalta. "Solumöykky"vaihe kestää hyvin lyhyen ajan. Ei se maagisesti loppuraskaudessa se vauva muodostu vaan kehittyy nopeasti ihan alusta asti. [/quote] Lapsi on vasta sitten, kun pystyy pitämään elintoimintojaan yllä kohdun ulkopuolella.

[/quote]

Abortteja tehdään siinäkin vaiheessa. Yli 20-viikkoisen abortteja tehdään myöskin Suomessa. Jopa 24-viikkoisen joissain tapauksissa.

Vierailija
19/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:05"]Miks te kaikki abortinkannattajat puhutte vain siitä kuinka alkio ei ole lapsi, kun abortit tehdään yleensä paljon alkiovaiheen jälkeen. ? [/quote] No ei se alkuraskauden sikiökään ole mikään lapsi.

[/quote]

Niin, kaikki abortithan tehdään alkuraskaudessa.. Tai sitten ei.

Vierailija
20/52 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:49"]Noh, onhan minulla tuo ykköstyypin diabetes, eli sairas olen kyllä. En ehkä sillä tavalla sairas kuin ap tarkoitti :) Olen samaa mieltä abortista kuin 11. En kannata murhaa, vaikka olisikin "vain" lapsi kohdussa.  [/quote] Alkio ei ole lapsi. [/quote] Kuule niitä abortteja tehdään paljon sen jälkeen kun se ei ole ollut alkio pitkään aikaan. Alkio on aivan varhaisin kehitysvaihe. Abortteja tehdään (suomessakin) silloin kun sydän lyö (jo kolmeviikkoisena!) kun on kädet, sormet, varpaat,pää kaikki kehittyneet. Jo 12-viikkoisella on kaikki nämä ruumiinosat ja jo 9-viikkoinen näyttää vauvalta, pieni on, mutta on silti pää ja kädet, silmät jne. Alkiovaihe on hyvin lyhyt. Kannattaa katsoa miten se vauva kehittyy ja missä vaiheessa - ehkä yllätyt siitä kuinka nopeasti kaikki kehittyy ja kuinka alkuvaiheessa raskautta vauva näyttää ihan vauvalta. "Solumöykky"vaihe kestää hyvin lyhyen ajan. Ei se maagisesti loppuraskaudessa se vauva muodostu vaan kehittyy nopeasti ihan alusta asti. [/quote] Lapsi on vasta sitten, kun pystyy pitämään elintoimintojaan yllä kohdun ulkopuolella.

[/quote]

Abortteja tehdään siinäkin vaiheessa. Yli 20-viikkoisen abortteja tehdään myöskin Suomessa. Jopa 24-viikkoisen joissain tapauksissa.
[/quote]
Ja syyt ovat siinä vaiheessa aika raskaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan