Työttömän ruokaympyrä
Hei,
Kun täällä puhuttiin paljonko menee rahaa ruokaan kuukaudessa niin tässä omani:
-Aamu: elovena puuro lautasellinen ja lasi vettä:0,20e
-päivällinen: Kanankoipi ja kaksi perunaa: 0,90e
-Välipala jonka syön vain joka toinen päivä: omena tai banaani 0,30e
-Iltapala: Kaksi näkkileipää voilla joskus jugurttia kahvikupillinen jos löytyy kaupasta 50% aletarralla. 0,20e.
Kahvia juon vain juhlapäivinä.
Toinen esimerkki:
-Aamu: Puuro ja lasi maitoa 0,40e
-päivällinen: Keittoa 0,30e
-Välipala: Vaasan ruispala voilla ja piimää jos löytyy 50% aletarroilla 0,20e
-Iltapala: banaani ja jugurtti 50% aletarroilla 0,40e
Näin minulla menee noin 48e-56e kk ruokaan. Joskus toki ostan pähkinöitä ja rusinoita jolloin menee 3e kk enemmän rahaa ruokaan. Jos oikein pröystäilen että ostan kahvia ja maitoa sekä pari ylimääräistä jauhelihapakettia niin rahaa menee 15e enemmän. Niin teen vain joulun ja juhannuksen aikoihin. Käyn myös kalastamassa viereisessä järvessä ja kerään marjoja, niitä en kuitenkaan laske mukaan koska rahaa niihin ei mene. Onki laite maksoi hong kong tavaratalossa aikoinaan 1e, matoja saa kaivamalla ja vavan tein puun oksasta.
Kysykää jos on kysyttävää?
Juha.
Kommentit (268)
Juha, mun mielestä sun elämäntapa on mahtava ja olen itsehillinnästäsi kade. Olet ilmeisesti ymmärtänyt että ihminen ei tarvi materiaa ollakseen onnellinen. Jatka samaan tahtiin, minä tulen vielä joku päivä perässä
Täähän on ihan sekopää ukko, tunnen tän Juhan oikeassa elämässä ja voin sanoa et kaikki välttelee, eikä suotta. Pysykää mammat kaukana!
Joku tuossa postasi capslock päällä jonkun sekavan vuodatuksen. Nykyään sekakäyttäjiä ja muuta ihmisroskaa on todella paljon. En kommentoi sen enempää yllä olevaa tekstiä kuin kertomalla että en tapa itseäni koska olen liian viisas ja vahva siihen. Toisaalta kun ajattelee itsemurhaa niin se myös vaatii rohkeutta. Joka tapauksessa tiedän varmasti elämästä ja asioista enemmän kuin moni muu. Kuten kerroin jo aiemmin vahdin viimeyönä kinkkua, tänään olen sitä syönyt oikein urakalla. Tämä keskustelu on ollut niin kiva juttu että laitoin oikein kahvit porisemaan. Normaalista suodatin kahvista voi tehdä hieman erilaista jos laittaa kardemummaa tai kanelia tai sekä että suodattimeen mukaan. Jos käyttäisin sokeria, käyttäisin ehdottomasti ruskeaa ruokosokeria, en siksi että se olisi jotenkin parempaa, vaan siksi kun se on niin kivan väristä. Ne jotka hyötyi tästä kirjoittelustani, olkaa hyvät. Minä annoin teille varren, te hiotte itse keihääseenne kärjen.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:15"]Täähän on ihan sekopää ukko, tunnen tän Juhan oikeassa elämässä ja voin sanoa et kaikki välttelee, eikä suotta. Pysykää mammat kaukana!
[/quote]
T. Julma ämmä
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:15"]
Täähän on ihan sekopää ukko, tunnen tän Juhan oikeassa elämässä ja voin sanoa et kaikki välttelee, eikä suotta. Pysykää mammat kaukana!
[/quote]
Et tunne minua oikeassa elämässä, eikä kukaan muukaan täältä. Jos tuntisit minut, olisit julkaissut myös sukunimeni. Yritä seuraavan kerran mollata jollakin toisella tapaa, myöskään sekopääksi kutsuminen ei toimi.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:18"]Joku tuossa postasi capslock päällä jonkun sekavan vuodatuksen. Nykyään sekakäyttäjiä ja muuta ihmisroskaa on todella paljon. En kommentoi sen enempää yllä olevaa tekstiä kuin kertomalla että en tapa itseäni koska olen liian viisas ja vahva siihen. Toisaalta kun ajattelee itsemurhaa niin se myös vaatii rohkeutta. Joka tapauksessa tiedän varmasti elämästä ja asioista enemmän kuin moni muu. Kuten kerroin jo aiemmin vahdin viimeyönä kinkkua, tänään olen sitä syönyt oikein urakalla. Tämä keskustelu on ollut niin kiva juttu että laitoin oikein kahvit porisemaan. Normaalista suodatin kahvista voi tehdä hieman erilaista jos laittaa kardemummaa tai kanelia tai sekä että suodattimeen mukaan. Jos käyttäisin sokeria, käyttäisin ehdottomasti ruskeaa ruokosokeria, en siksi että se olisi jotenkin parempaa, vaan siksi kun se on niin kivan väristä. Ne jotka hyötyi tästä kirjoittelustani, olkaa hyvät. Minä annoin teille varren, te hiotte itse keihääseenne kärjen.
Juha.
[/quote]
Julma ämmä vastaa; kyllä joo paljon tiedät, mutta ehkä liikaakin, joten siksi ihmismanipulaattorikoneistoni toimintaa ja tulevaisuudennäkymiä häiritsee kaltaisesi hörhöt. Se on este Minulle.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:18"]Joku tuossa postasi capslock päällä jonkun sekavan vuodatuksen. Nykyään sekakäyttäjiä ja muuta ihmisroskaa on todella paljon. En kommentoi sen enempää yllä olevaa tekstiä kuin kertomalla että en tapa itseäni koska olen liian viisas ja vahva siihen. Toisaalta kun ajattelee itsemurhaa niin se myös vaatii rohkeutta. Joka tapauksessa tiedän varmasti elämästä ja asioista enemmän kuin moni muu. Kuten kerroin jo aiemmin vahdin viimeyönä kinkkua, tänään olen sitä syönyt oikein urakalla. Tämä keskustelu on ollut niin kiva juttu että laitoin oikein kahvit porisemaan. Normaalista suodatin kahvista voi tehdä hieman erilaista jos laittaa kardemummaa tai kanelia tai sekä että suodattimeen mukaan. Jos käyttäisin sokeria, käyttäisin ehdottomasti ruskeaa ruokosokeria, en siksi että se olisi jotenkin parempaa, vaan siksi kun se on niin kivan väristä. Ne jotka hyötyi tästä kirjoittelustani, olkaa hyvät. Minä annoin teille varren, te hiotte itse keihääseenne kärjen. Juha. [/quote] Julma ämmä vastaa; kyllä joo paljon tiedät, mutta ehkä liikaakin, joten siksi ihmismanipulaattorikoneistoni toimintaa ja tulevaisuudennäkymiä häiritsee kaltaisesi hörhöt. Se on este Minulle.
[/quote]
Hae apua ongelmiisi, tämä ei ole vittuilua.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:18"]Joku tuossa postasi capslock päällä jonkun sekavan vuodatuksen. Nykyään sekakäyttäjiä ja muuta ihmisroskaa on todella paljon. En kommentoi sen enempää yllä olevaa tekstiä kuin kertomalla että en tapa itseäni koska olen liian viisas ja vahva siihen. Toisaalta kun ajattelee itsemurhaa niin se myös vaatii rohkeutta. Joka tapauksessa tiedän varmasti elämästä ja asioista enemmän kuin moni muu. Kuten kerroin jo aiemmin vahdin viimeyönä kinkkua, tänään olen sitä syönyt oikein urakalla. Tämä keskustelu on ollut niin kiva juttu että laitoin oikein kahvit porisemaan. Normaalista suodatin kahvista voi tehdä hieman erilaista jos laittaa kardemummaa tai kanelia tai sekä että suodattimeen mukaan. Jos käyttäisin sokeria, käyttäisin ehdottomasti ruskeaa ruokosokeria, en siksi että se olisi jotenkin parempaa, vaan siksi kun se on niin kivan väristä. Ne jotka hyötyi tästä kirjoittelustani, olkaa hyvät. Minä annoin teille varren, te hiotte itse keihääseenne kärjen. Juha. [/quote] Julma ämmä vastaa; kyllä joo paljon tiedät, mutta ehkä liikaakin, joten siksi ihmismanipulaattorikoneistoni toimintaa ja tulevaisuudennäkymiä häiritsee kaltaisesi hörhöt. Se on este Minulle.
[/quote]
Hae apua ongelmiisi, tämä ei ole vittuilua.
Juha.
[/quote]
Meepä sinä vaan nikkaroimaan itsellesi hauta-arkku valmiiksi niin ei kulu sukulaisilta lisää rahaa sinun elättämiseesi. T. Julma ämmä
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:22"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:18"]Joku tuossa postasi capslock päällä jonkun sekavan vuodatuksen. Nykyään sekakäyttäjiä ja muuta ihmisroskaa on todella paljon. En kommentoi sen enempää yllä olevaa tekstiä kuin kertomalla että en tapa itseäni koska olen liian viisas ja vahva siihen. Toisaalta kun ajattelee itsemurhaa niin se myös vaatii rohkeutta. Joka tapauksessa tiedän varmasti elämästä ja asioista enemmän kuin moni muu. Kuten kerroin jo aiemmin vahdin viimeyönä kinkkua, tänään olen sitä syönyt oikein urakalla. Tämä keskustelu on ollut niin kiva juttu että laitoin oikein kahvit porisemaan. Normaalista suodatin kahvista voi tehdä hieman erilaista jos laittaa kardemummaa tai kanelia tai sekä että suodattimeen mukaan. Jos käyttäisin sokeria, käyttäisin ehdottomasti ruskeaa ruokosokeria, en siksi että se olisi jotenkin parempaa, vaan siksi kun se on niin kivan väristä. Ne jotka hyötyi tästä kirjoittelustani, olkaa hyvät. Minä annoin teille varren, te hiotte itse keihääseenne kärjen. Juha. [/quote] Julma ämmä vastaa; kyllä joo paljon tiedät, mutta ehkä liikaakin, joten siksi ihmismanipulaattorikoneistoni toimintaa ja tulevaisuudennäkymiä häiritsee kaltaisesi hörhöt. Se on este Minulle. [/quote] Hae apua ongelmiisi, tämä ei ole vittuilua. Juha. [/quote] Meepä sinä vaan nikkaroimaan itsellesi hauta-arkku valmiiksi niin ei kulu sukulaisilta lisää rahaa sinun elättämiseesi. T. Julma ämmä
[/quote]
Jos pystyisit keskittymään muuhun kuin pahanolosi purkaamiseen netissä, niin olisit lukenut ja sisäistänyt kirjoitukseni. Vietin lapsuuteni lastenkodissa, minulla ei siis ole vanhempia, eikä sukulaisia. Ja mikä ihme saa jopa mielisairaan luulemaan että sukulaiset elättäisivät jotain sukulaistaan? Kun eivät edes vaarejaan käy katsomassa vanhainkodissan vaan siellä herrat makaa paskat vaipoissa viikkotolkulla, vain huoneen ikkuna avataan että lemu tuulettuu. Lähihoitajat kun mielummin juovat kahvia kun pesevät perseitä. Vanhainkodeissa henkilökunta lausuu mielellään sanat: onneks se kuoli. Se on hyvinvointiyhteiskuntaa parhaimmillaan.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:22"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 02:18"]Joku tuossa postasi capslock päällä jonkun sekavan vuodatuksen. Nykyään sekakäyttäjiä ja muuta ihmisroskaa on todella paljon. En kommentoi sen enempää yllä olevaa tekstiä kuin kertomalla että en tapa itseäni koska olen liian viisas ja vahva siihen. Toisaalta kun ajattelee itsemurhaa niin se myös vaatii rohkeutta. Joka tapauksessa tiedän varmasti elämästä ja asioista enemmän kuin moni muu. Kuten kerroin jo aiemmin vahdin viimeyönä kinkkua, tänään olen sitä syönyt oikein urakalla. Tämä keskustelu on ollut niin kiva juttu että laitoin oikein kahvit porisemaan. Normaalista suodatin kahvista voi tehdä hieman erilaista jos laittaa kardemummaa tai kanelia tai sekä että suodattimeen mukaan. Jos käyttäisin sokeria, käyttäisin ehdottomasti ruskeaa ruokosokeria, en siksi että se olisi jotenkin parempaa, vaan siksi kun se on niin kivan väristä. Ne jotka hyötyi tästä kirjoittelustani, olkaa hyvät. Minä annoin teille varren, te hiotte itse keihääseenne kärjen. Juha. [/quote] Julma ämmä vastaa; kyllä joo paljon tiedät, mutta ehkä liikaakin, joten siksi ihmismanipulaattorikoneistoni toimintaa ja tulevaisuudennäkymiä häiritsee kaltaisesi hörhöt. Se on este Minulle. [/quote] Hae apua ongelmiisi, tämä ei ole vittuilua. Juha. [/quote] Meepä sinä vaan nikkaroimaan itsellesi hauta-arkku valmiiksi niin ei kulu sukulaisilta lisää rahaa sinun elättämiseesi. T. Julma ämmä
[/quote]
Jos pystyisit keskittymään muuhun kuin pahanolosi purkaamiseen netissä, niin olisit lukenut ja sisäistänyt kirjoitukseni. Vietin lapsuuteni lastenkodissa, minulla ei siis ole vanhempia, eikä sukulaisia. Ja mikä ihme saa jopa mielisairaan luulemaan että sukulaiset elättäisivät jotain sukulaistaan? Kun eivät edes vaarejaan käy katsomassa vanhainkodissan vaan siellä herrat makaa paskat vaipoissa viikkotolkulla, vain huoneen ikkuna avataan että lemu tuulettuu. Lähihoitajat kun mielummin juovat kahvia kun pesevät perseitä. Vanhainkodeissa henkilökunta lausuu mielellään sanat: onneks se kuoli. Se on hyvinvointiyhteiskuntaa parhaimmillaan.
Juha.
[/quote]
Aha. No yhteiskunnanko sut pitäis elättää ja saat laittaa toiset varastelemaan ja elää miten sattuu. Sä et tiedä mitään todellisesta elämästä, hyvinvoinnista tai työnteosta. Oot vaan parasiitti tälle yhteiskunnalle
yhteiskunnalle. Mä olen muuten aivan helvetin terve yksilö, on hyvinvointia ja rakkaita ihmisiä ympärillä. Siks en kaikkien mielisairaiden ja heikompilahjaisten ihmisten päänmenoa vaan oikein aina ymmärrä. Anteeksi nyt hirveästi mun puolestani. T. Julma ämmä
Jahas, vanha erikoisjoukkojen Hyksmies jne. on saanut jokaiselle mahdolliselle IP-osoitteelleen bannit eräälle s-foorumille? Joo, tiedän että pitää tarkistaa lääkitys, mutta yrittäisit edes ettei nyt ihan tokasta viestistä jo tunnisteta.
Julmalle ämmälle: Yhteiskunta ei elätä ketään, ei ole koskaan elättänytkään vaan valtio, ja se elättää minut, tai siis siltä otan rahat jotka kuuluu minulle, tottakai revin käytännössä kaiken jonka vain saan ja nytkin sossuun yritän kehittää jotain uutta että he maksaisivat passini kun ajattelin käydä turkissa. Viimeksi laitoin heidät maksamaan minulle henkilökortin ym. Myös television ja pesukoneen ym muut vempeleet sain sieltä. Eikä pesukone ole mikään whilrpoolin paska vaan aeg. Tämä yhteiskunta pitää kaltaisesi ihmispaskan elossa, ilman sitä kuolisit 48 tunnissa. Etkä varmasti ole koskaan ollut terveyksilö. Et fyysisesti etkä henkisesti, olet reppana joka tuskin osaa edes ruokaa tehdä. Ja ne sinun rakkaat on vain säälittävää roskaa jotka kehuu sinua kun yrittävät lohduttaa sinua. Rakkaasi on todennäköisesti joku luuseri joka ei pese edes hampaitaan.
Juha.
Nyt Juha ja se muija nukkumaan. Nää viimeiset viestinne ovat noloa kinastelua ja tarpeettomia.
Tämä voisi olla mielenkiintoinen ketju, mutta harmi että se on niin pitkä ja kello on niin paljon, etten jaksa enää lukea koko ketjua.
Sinulla on vaan pieni kalu, siitä koko maailmankuvasi vääristyneisyys todellisuudessa johtuu, vaikka.sitä et myönnä. T. Julma ämmä
Nämä survivalismi foorumin "tunnistettiin jo tokasta viestistä" -tyypit on ihan parhaimpia. Sivu on tunnettu räikeästä tavastaan saada kirjoittelijoiksi pelkkiä mielenterveysongelmaisia joilla osalla on hallussaan vanhan aselain aikaan hankittuja haulkoita, kiväärejä, pistooleja ja revolvereja. Sivulta voi lukea kuoleman partioista ja bunkkerin rakentamisesta aina ansoihin asti. Todella hyvää viihdettä. Sivusto löytyy osoitteesta : www.survivalismi.com.
En usko että Juha kuuluu kyseiseen genreen, koska hän on selvästi lukenut ja viisas yksilö jolla on halu auttaa työttömiä pärjäämään.
On aivan totta mitä joku sanoi että on noloa keskustella julman ämmän kanssa. Ei palvele mitenkään agendaa.
Juha.
Työttömien ei tule pärjätä, työttömyyden tulisi olla väliaikainen tila, jossa kidutaan. Tietenkin heikkolahjaisimmilla työttömyys on pitkittyneempää ja omasta.tyhmyydestä paljon kiinni. T. Julma ämmä
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:09"]On aivan totta mitä joku sanoi että on noloa keskustella julman ämmän kanssa. Ei palvele mitenkään agendaa.
Juha.
[/quote]
Sinunko juttusi jotakuta palvelevat? Hah, säälin sinua ja heitä, jotka näkevät sussa yhtään mitään. Oot ihan nolla äijä. T. Julma ämmä
VITTU TAPA ITTES!! MIX VITUSSA ELÄT JOS ET NAUTI ELÄMÄSTÄS JA MUIDENKI ELÄMÄ ON SUSTA PASKAA JA KAIKKI MAAILMASSA TAPAHTUVA ON PASKAA. NYT VITTU SILMÄ KÄTEEN EI YHTEISKUNTA TARVI TOLLASTA LOISTA JA MUUUTENKIN NYKYELÄMÄSTÄ VIERAANTUNUTTA HIPPIÄ VITTU YHTÄÄN MIHINKÄÄN!! OOT AIVAN KAAMEE, MIELISAIRAAN TUNTUNEN.JA PELOTTAVA!! TEE JOTAIN FIKSUA ELÄMÄLLÄS VIELÄ KUN OOT NOINKIN NUORI ÄLÄKÄ TUIJOTTELE LIIKAA KÄPYJÄ. HERÄÄ TODELLISUUTEEN ÄIJÄ JA LOPETA MUNIES KAIVAMINEN KOTONA JA LÄHDE OIKEISIIN TÖIHIN. SUN MIELES ON NIIN MUSTA ETTÄ OOT JÄÄNYT VANGIKSI ITSESI SISÄÄN. VITTU ÄRSYTTÄÄ SUN PUOLESTA, TOIVON AIDOSTI ETTÄ SAAT APUA PIKKUBITCH ONGELMIISI. JA MUISTA ET RAVINTO ON MYÖS PARASTA LÄÄKETTÄ KROPALLE, ETTÄ MIELI PYSYY VIRKEÄNÄ. RIISU HOUSUS JA LOPETA NOI JEESUSJUTTUSI. OOT KAAMEE UKKO, VOIMIA!! KUULOSTAT VÄHINTÄÄN 70-VUOTIAALTA. HUH HUH.