Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömän ruokaympyrä

Vierailija
27.07.2015 |

Hei,

Kun täällä puhuttiin paljonko menee rahaa ruokaan kuukaudessa niin tässä omani:

-Aamu: elovena puuro lautasellinen ja lasi vettä:0,20e

-päivällinen: Kanankoipi ja kaksi perunaa: 0,90e

-Välipala jonka syön vain joka toinen päivä: omena tai banaani 0,30e

-Iltapala: Kaksi näkkileipää voilla joskus jugurttia kahvikupillinen jos löytyy kaupasta 50% aletarralla. 0,20e.

Kahvia juon vain juhlapäivinä.

Toinen esimerkki:

-Aamu: Puuro ja lasi maitoa 0,40e

-päivällinen: Keittoa 0,30e

-Välipala: Vaasan ruispala voilla ja piimää jos löytyy 50% aletarroilla 0,20e

-Iltapala: banaani ja jugurtti 50% aletarroilla 0,40e

Näin minulla menee noin 48e-56e kk ruokaan. Joskus toki ostan pähkinöitä ja rusinoita jolloin menee 3e kk enemmän rahaa ruokaan. Jos oikein pröystäilen että ostan kahvia ja maitoa sekä pari ylimääräistä jauhelihapakettia niin rahaa menee 15e enemmän. Niin teen vain joulun ja juhannuksen aikoihin. Käyn myös kalastamassa viereisessä järvessä ja kerään marjoja, niitä en kuitenkaan laske mukaan koska rahaa niihin ei mene. Onki laite maksoi hong kong tavaratalossa aikoinaan 1e, matoja saa kaivamalla ja vavan tein puun oksasta.

Kysykää jos on kysyttävää?

Juha.

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kerroin aikaisemmin, kun olin työttömänä, pärjäsin hyvin. Olen niitä ihmisiä, jotka sopivat lähes alalle kuin alalle. En muista mistä ajatus oikein lähti, mutta aloin siis myymään seksipalveluita. Se ei ole Suomessa laitonta, päinvastoin täysin laillista. Syy miksi aloin alalle on se, että en usko enää parisuhteisiin. Harjoitan seksiä taloudellisen hyödyn saamiseksi, samalla oma seksielämäni pysyy virkeänä. Kaksi asiakasta on myös sellaisia,että he haluavat lapsia.

Pyysin heitä käymään testeissä ja tuomaan tulokset minulle. Kun tauteja ei ilmennyt, olen pannut heitä ilman kumia. En anna suuseksiä enkä ole limakalvokosketuksessaasiakkaitteni kanssa. Yleensä ilmestyn sovittuun paikkaan, jossakin rakennustyömiehen vaatetuksessa tai vastaavassa. Keskustelen jonkin aikaa ja senjälkeen riisuudun. Annan asiakkaan kosketella minua, jos hän niin haluaa. Läheskään kaikki eivät halua seksiä. Ne jotka haluavat, panen heitä suojatussa sukupuoliyhteydessä. Osa asiakkaista on myös sellaisia, että he kaipaavat lämpöä ja läheisyyttä. Silloin olen vain maannut heidän vieressään.

Ulkonäöllisesti asiakkaani ovat samanlaisia, kuin moni mies löytää baareista. Minun ja monen muun miehen ero on siinä, että olen selvä enkä haise tupakalle kun nain ja tienaan kuukaudessa enemmän kuin terveyskeskuslääkäri sillä panemisella. Minä myös itse valitsen asiakkaani. En ota asiakkaaksi yli 50 vuotiaita tai hirveän lihavia naisia.

Vierailija
262/268 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille suunnattuja seksipalveluita on todella vähän. Niille on kysyntää myöskin todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella paljon lihavia naisia ja heitä varmasti ärsyttää tämmöinen  kirjoittaminen mitä Juha on tuottanut. Suu täynnä sipsejä jotka sitten huuhdellaan limpparilla alas, samalla kun lukee Juhan elämästä. Voi itsetunto hieman kolahtaa, monellakin naisella täällä. Seksipalveluiden myyminen heille on mielestäni hieno juttu. Siinä voittavat molemmat osa puolet.

Vierailija
264/268 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 ketju

Vierailija
265/268 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei löydy yhteisöllisyyttä siinä määrin missä suomalainen mies sitä kaipaa, Juha, onkin jäänne niiltä parhaimmilta ajoilta. Mies, joka tulee toimeen ja kykenee. Tämänlaisia miehiä suomi kaipaa, kuten minkin.

T. rouva vm.57

Vierailija
266/268 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Hyviä esimerkkejä edullisesta ruoasta

Vierailija
267/268 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä miehestä moni sipsipussisiideriyhakka voisi ottaa mallia

Vierailija
268/268 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä miehestä moni sipsipussisiideriyhakka voisi ottaa mallia

Ei heistä yksikään pysty. Velttoja läskiperseitä, joilla ei ole mitään kykyjä, eikä edes halua pärjätä mitenkään. Pelkkiä psyykelääkelehmiä