Jatkokysymys: jos voittaisitte 120 miljoonaa euroa Eurojackpotissa, pelkäisittekö että sukulaisenne
Kommentit (18)
En, kyllä se ainoa lähisukulainen tyytyisi viimeisiksi vuosiksi pariin milliin, jolla saisi ostettua hoivakotipaikan loppuiäkseen.
Olen niin onnellisessa asemassa, ettei tarvitse moista murehtia. Ei ole edes teoreettista mahdollisuutta voittaa arpapeleistä.
En kertoisi sukulaisille. Sanoisin että olen saanut hyvän homman tai hyvän palkan ja nyt makselen vähän takaisin velkoja. Lainoja en ole pyytänyt mutta paljon he ovat rahaa antaneet. Vuosien varrella.
En. Ensinnäkin jakaisin sukulaisille sen mitä kukin tarvitsee, loput jakaisin muille ketkä tarvitsee. En jätä pankkitililleni muhimaan.
Siinäpä lavastavat. Heti kun rahat olisi tilillä, ostaisin lentolipun ja poistuisin maasta. Enkä kertoisi sukulaisille mihin menen. Perillä ostaisin sitten aina uuden prepaid liittymän niin puhelinnumerokin vaihtuisi tarpeeksi usein.
En oikeastaan. Minulla ei ole lapsia eikä varmaan tulekaan olemaan. Sisaruksia ei ole. Vanhempani minua tuskin tapattaisivat. Ostaisin heille uudet asunnot ja ihan mitä tahansa he haluaisivat, he ovat todellakin ansainneet sen.
No en, koska jos mä voittaisin 120 miljoonaa jakaisin sen tasan kaikille sukulaisilleni. Pieni suku, menisi neljään osaan. Kolkyt miltsii riittäisi hyvin per minä ja sukulaiset.
Vierailija kirjoitti:
No en, koska jos mä voittaisin 120 miljoonaa jakaisin sen tasan kaikille sukulaisilleni. Pieni suku, menisi neljään osaan. Kolkyt miltsii riittäisi hyvin per minä ja sukulaiset.
Heidän pitäisi sitten maksaa kovat lahjaverot noista summista.
120m on niin hemmetin paljon, ettei sitä ihminen edes käsitä. Kävelisin sukulaisten ohi heitellen tonnin seteleitä, että ottakaa. Eikä se loppuisi.
Minulla myös testamentti asianajan kanssa tehtynä. Kuolla voi milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En. Jos kuolisin, omaisuus menisi lapsilleni.
Sukulaisiahan ne lapsetkin ovat
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä lavastavat. Heti kun rahat olisi tilillä, ostaisin lentolipun ja poistuisin maasta. Enkä kertoisi sukulaisille mihin menen. Perillä ostaisin sitten aina uuden prepaid liittymän niin puhelinnumerokin vaihtuisi tarpeeksi usein.
Samma här.
En