Suurin pudottaja Suomi 2022
Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.
Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.
Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…
Kommentit (476)
Mua ärsyttää se,siis vissiin oli Suvi,joka haukkuu sitä toiseksi vanhinta osallistujaa koko ajan.
En muista miehen nimeä mutta sellainen kookas viiskymppinen.
Olen seurannut kausia ennenkin enkä tuollaista yhteen henkilöön kohdistuvaa mollaamista ole ennen kuullut.
En muista onko koskaan ollut tuollaista kilpailijaa kun tuo Suvi.Se miten kohtelee muita ja sanoo on pöyristyttävää.Kosmetologi ? Siinä kun pelasivat sitä jalkapalloa niin tuli ajatus sehän sekoaa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu vitosjaksossa? Suvi huutaa altaassa ja seuraako siitä jotain?
Menen nyt itse katsomaan, josko ruutu+ olisi vielä voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Marjatta vasta 55v, ei uskoisi näytti paljon paljon vanhemmalta.
Luulin 65v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu vitosjaksossa? Suvi huutaa altaassa ja seuraako siitä jotain?
Menen nyt itse katsomaan, josko ruutu+ olisi vielä voimissaan.
Jalkapallopelissä se näköjään raivosi Christianille: Älä koske muhun! Tähän Christian totesi: asia selvä.
tsaukkitaukki kirjoitti:
Suvi näyttää igssä olevan hoikistunut samoin kuin se yks blondi, nyt en muista nimeä. Se taikuri taas ei näytä yhtään pienemmältä kuin viime kesänä, taitaa lentää ulos seuraavaksi eikä pärjää kotona.
Voipi siis olla että tuolla hieman rahvaalla käytöksellä mikä Suvilla on sitten kuitenkin pärjää tässä. Vähän surettaa, että tuo on tuollainen, luulisi että ohjelman formaatissa olisi ajatus kaikkien hyvinvoinnista. Suvia ei kiinnosta mikään muu kuin että voittaa jotain, ei taida olla terveys edelllä mukana.
Juulia ainakin on hoikistunut, salikuva ig ssä samoin Suvi. Kaikkia en oo vielä löytäny ig stä. Millä nimillä ne on?
Kiitos kun tarkensit sen pelitilanteen. 4-jakson lopussa näkyy, että jostain pelistä on kyse. Nurmikkoa alla, vaikka palloa ei näkynyt niin oletin, että kyse olisi jalkapallosta. Harmillista, että joku naisista siinä pelissä loukkasi itsensä.
Tuo kilpailuaspekti tuntuu tässä ohjelmassa ihan turhalta. Paljon enemmän kiinnostaisi itse prosessi eli mitä kaikkea tekevät ja kokevat viikkojen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Heidi katseli jotenkin ylimielisesti muita kilpailijoita ainakin jossain kohtaa..voi olla että meni alkujännityksen piikkiin🤔 Marjatta vaikuttaa luonnolliselta ja aidolta.
Ihan saman huomasin. Ihan kuin hän itse ei olisi ylipainoinen.
Heidi on myös vähiten äänessä kun koko ryhmä on koolla!
Suvi on kisassa mukana sillä asenteella, että jyrää kaikki muut. Yhteishengestä tai muiden tsemppaamisesta hän ei välitä.
Näin mainoksen koskien seuraavaa jaksoa. Jalkapallopelissä Loukkaantunut leiriläinen oli Juulia.
Olen ohjelmaa katsonut jonkin verran, mutta heti pisti tuo Suvi silmään, että taitaa olla aika ikävä tyyppi. Tuli sellainen kuva. Christoffer on minusta myös aika rasittava juttuineen. Naisista muut ovat minusta ihan mukavan oloisia. Muistaakseni Nooralla oli sydämessä jotain häikkää. Ikävä juttu ja hän mukava minusta. Muut naiset myös ok. Monien nimet hakusessa täysin, mutta pidin siitä nuoremmasta blondista myös, joka punaisten tiimissä. Hänellä muistaakseni oli pcos oireita ja senkin vuoksi itsekin asiasta jonkin verran kärsivänä toivon hänelle kaikkea hyvää. Se pudonnut olikokan Maarit nimeltään oli myös minusta kiva.
Katson paljon näitä laihduttajien ohjelmia ja toivon aina heille onnistumista. Minusta sympaattisia ja kivoja lähes kaikki. Tuo Suvi ainoa ikävä. Itselläni ei ole juurikaan ylipainoa, mutta vatsassa ylimääräistä ja lihaskunto osin aika heikko. Varsinkin vatsalihakset. Olen laiska tekemään sen eteen mitään. Samalla selkä on notko myös. Ainoa juttu mikä vähän surullista, että tuo laihdutus on aika rajua ja voi kuulemma olla haitallistakin. Ei tuota monestikaan pysyviä tuloksia ja voi keholle liikaa jos mietitään esim aineenvaihduntaa. Niin olen lukenut. Tässä nyt kaikki mitä mieleen tuli kerralla.
Kuinka pitkään tuo Suvi meinaa juonia tai olla täys idiootti.Toisaalta olisi hyvä sääntö ,että ulos formaatista kun et osaa käyttäytyä.
Siis syyllistääkö tuo vaalea hiuksinen nainen tuota toista kilpailijaa tuosta loukkaantumisesta. Sehän kaatui omiin jalkoihinsa!!!!!
Ja sanoo vielä haastattelussa että on aiemmin ongelmia polvissa, miten tonne otetaan valmiiks ongelmaisia ku treenimäärä tosi kova!?!
Mika,Suvi, Juulia ja se taikuri mies tässä jaksossa esillä. Muut jää taka-alalle.
Aika draamaa kirjoitti:
Siis syyllistääkö tuo vaalea hiuksinen nainen tuota toista kilpailijaa tuosta loukkaantumisesta. Sehän kaatui omiin jalkoihinsa!!!!!
Ja sanoo vielä haastattelussa että on aiemmin ongelmia polvissa, miten tonne otetaan valmiiks ongelmaisia ku treenimäärä tosi kova!?!
Mika,Suvi, Juulia ja se taikuri mies tässä jaksossa esillä. Muut jää taka-alalle.
Mistä sulle tällänen kuva jäi että syyllistää? En itse löydä tuosta etsimälläkään sellasta. Sano että jalat oli osunu yhteen pallosta taistellessa ja kävi vahinko? Tuon kokoisilla ihmisillä varmaan enemmistöllä on erilaisia ongelmia nivelten kanssa jo ihan puhtaasti painon vuoksi, eiköhän oo niin hänet kuin Mikakin tutkittu ennakkoon että riittävän hyvässä kunnossa osallistumaan.
Miksi joka asiassa pitää kilpailla ja vieläpä televisiossa? Miksi ei voi yksinkertaisesti mennä salille ja liikkua muuten? Onko se ,että mennään mukaan tällaiseen ohjelmaan joku keino paeta arkea ja sitä todellisuutta että on vaan läski?
Jotenkin näistä ihmisistä paistaa läpi huomionhakuisuus..
Vierailija kirjoitti:
Noora on minun suosikkini tällähetkellä. Hän vaikutti mukavan oloiselle ihmiselle. Kunhan ei jäisi kovatahtoisten jalkoihin.
Eli Suvi on henkilö, joka haluaa kanssa kilpailijoita ulos, todella kilpailuhenkinen.
Vaikka on kilpailuhenkinen ja jutissaan uhoaa, niin vaikuittaisi kyllä kaikista heikoimmalta kilpalijalta.
Vierailija kirjoitti:
Näin mainoksen koskien seuraavaa jaksoa. Jalkapallopelissä Loukkaantunut leiriläinen oli Juulia. [/quote
Toi loukkaantuminen oli ihan odotettavissa. Isokokoiset, raskaat ihmiset laitetaan pelaamaan jalkapalloa pieneen tilaan "verenmaku suussa".
Luuleeko tuo Martinan näköinen tyyppi olevansa jossain Selviytyjissä? Eihän tässä ole mahdollista noin vaan tehdä liittoja ja pudottaa haluamiaan ihmisiä pois. Painonpudotus ei aina mene niinkuin haluaisi, joskus se voi junnata paikoillaan, eikä niitä monen kilon pudotuksia tule joka viikko. Ymmärrän, että tämä on kilpailu, mutta toivoisin, että kaikki osallistujat saisivat olla tuolla tietyn ajan ja otettaisiin enemmän mukaan elämäntapamuutosta eikä keskityttäisi suuriin pudotuksiin joka viikko. USA:ssa monet osallistujat ovat saaneet kilonsa takaisin, kun kilpailun takia ovat olleet nälkäkuurilla. Tietysti siellä on isommat rahat kyseessä.
Muuten tämä ohjelma on minusta hyvä. Hienoa, että ylipainon haitat terveydelle tuodaan esiin. Kehopositiivisuudessa luodaan kuva, että ylipaino on yhteiskunnalle pelkkä esteettinen haitta. Vaikka ylipaino on oikea sairaus.
Suvi näyttää igssä olevan hoikistunut samoin kuin se yks blondi, nyt en muista nimeä. Se taikuri taas ei näytä yhtään pienemmältä kuin viime kesänä, taitaa lentää ulos seuraavaksi eikä pärjää kotona.
Voipi siis olla että tuolla hieman rahvaalla käytöksellä mikä Suvilla on sitten kuitenkin pärjää tässä. Vähän surettaa, että tuo on tuollainen, luulisi että ohjelman formaatissa olisi ajatus kaikkien hyvinvoinnista. Suvia ei kiinnosta mikään muu kuin että voittaa jotain, ei taida olla terveys edelllä mukana.