Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin pudottaja Suomi 2022

Ylipainoinen itsekin
02.03.2022 |

Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.

Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.

Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…

Kommentit (476)

Vierailija
161/476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laihduttajien terveystarkastuksen tuloksista oli tapaaminen/ keskustelu sairaanhoitajan kanssa.  Huomio kiinnittyi siihen, ettei kaikkien kohdalla mainittu mitään %-tietoa henkilön kehossa olevasta rasvan määrästä.  Toisilla se rasvaprosentti mainittiin tarkkaan.  Oletan, että näissä tapauksissa tiedon paljastamisen tv-ohjelmassa on henkilö itse kieltänyt.  Olisihan se ollut kiva kokonaisuuden puitteissa tietää muidenkin osalta, mutta ymmärrän, että joillekin se saattoi olla erittäin arka asia ja siten myös pitää katsojana hyväksyä henkilön oikeus itse päättää mitä terveystietoja antaa julkisuuteen.  

Eihän ne esittelyssäkään kerro kaikkia samoja tietoja. Jokaiselta varmaan niitä mitkä olleet isoimpia asioita joihin kiinnittää huomio. Ainakin somessa seuraamistani osa sanoneet rasvaprosentin ihan julkisesti eli lienee mainitsemastasi ei kyse .

Vierailija
162/476 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelos jaksossa punnitus. Ymmärrän et noi tosi isot pudottaa ihan hurjasti mutta toi vaaleehiuksinen tommonen määrä. Ettei ois vesitankannu alku punnitukseen ???Jotenkin sen reaktiokin vaikuttaa näyttelylle. Just saying! Ja kuin pitkä noiden punnitus väli on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosjakson katsottu ja en voi kuin ihmetellä ihmisen sisäistä rumuutta. Meni kyllä totaalisesti halu katsoa ohjelmaa tuon Suvin takia. Lyöttäytyy liittoihin ja mollaa omaa joukkuetta. Tekee pahaa Satun puolesta, on otettu silmätikuksi kun tekee omaa kuntoohjelmaa eikä halua koko aikaa olla sinisten kanssa. Eikä ihme! Itse olisin lähtenyt leiriltä pois jos olisin tuon rääväsuun joukkueeseen joutunut. Toi raivo Christiania kohtaan on luonnotonta. Vihaa ihmistä joka puhuu koko ajan, niin hän sanoi C:stä. Ja itsellä suu käy k o k o ajan, eikö huomaa sitä laisinkaan?

Poistun katsomasta ohjelmaa. Luen lehdestä sitten miten tässä käy.

Vierailija
164/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuivat Marjatan lähdöstä.  Pitäisiköhän ohjelmassa olla varoitus, ettei suositella herkille 😯.  Yllättävän rankka 2kg rasite ja jo siinä kilpailussa se 4min rangaistus veteen putoamisesta.  Uskon, että Marjatta pärjää ja jatkaa elämäntapamuutosta kotoa käsin.  Onneksi avomies on liikuntaa harrastava eikä sohvaperuna. Yhteisiä iltalenkkejä teille toivotellen 🤗.                                                                                                                               

Vierailija
165/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Suvi o.k ? Kuvittelee ,että joku selvityjät ohjelma.Raivo ihan sairasta ja kielen käyttö.Niskasta kiinni ja ulos ohjelmasta.

Vierailija
166/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, että hienot tavoitteet (pysyvä elämäntapojen muutos) omaava ohjelma pilataan tuollaisella kilpailijalla.

Vierailija
167/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pullukka. Olin iloinen, kun tämä ohjelma alkoi ja ajattelin saavani hyviä vinkkejä myös omaan elämäntapamuutokseen. Petyin. Tästä on typerästi rakennettu joku kamala taistelu toisiaan vastaan, vaikka kaikilla tuolla pitäisi olla yhteinen vihollinen eli ylipaino.

Ja tuo Suvi. Miksi hän saa niin paljon ruutuaikaa? Hänen käytöksensä on alhaista ja kuvottavaa. Hän omalla toiminnallaan heittää ruman varjon jokaisen sinisen kilpailijan ylle. Kunnioitus punaisia kanssakilpailijoita kohtaan puuttuu täysin. Jospa Hän putoaisi pian.

Vierailija
168/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt siellä Suvi jakelee rakkauttaan kaikille heittereilleen instassa.

Hyvä jos tulee sanomista.

Vierailija
169/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea ohjelma jossa läskit tilittävät miksi ei voinut laihtua, ajan haaskausta!

Vierailija
170/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa et täytyy tehä läskiydellä rahaa, sit nää suomalaiset "julkkikset" siin lihovat heti kuvausten loputtua takas sellasiks tonnikeijuiks. 

Vierailija
171/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt siellä Suvi jakelee rakkauttaan kaikille heittereilleen instassa.

Hyvä jos tulee sanomista.

Joo mutta ei tommonen ihminen ota mitään vastaan.

Huutaa ja raivoaa kahta kauheammin. Ja esittää ettei välitä mistään eikä kenestäkään

Vierailija
172/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Marjatalla somea? Olis kiva seurata häntä.

Vierailija
173/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja mä toivon, että kun on sen ihan vikan punnituksen vuoro niin nuo muut peittoaa ton Suvin mennen tullen.

Vierailija
174/476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu vitosjaksossa? Suvi huutaa altaassa ja seuraako siitä jotain?

Vierailija
175/476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äly ei riitä muuhun kuin huutamiseen, niin sitten sitä vaan huutaa. Ei kyllä kuuluisi tähän ohjelmaan, vaan karkoittaa katsojat.

Vierailija
176/476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, huomaan miettiväni, mihin Jannin silmistä on hymy kadonnut?

Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.

Ei haluaisi synnyttää Hjalliksen lapsenlasta, mutta on ajautunut tilanteeseen josta on vaikea enää perääntyä.

Iso kala (Korpikoski) karkasi, nyt joutuu menemään second best optiolla. Välillä voi huokailuttaa, vaikka onhan siitä kohta kymmenen vuotta?

Sinä yksi limanuljaska, jaskanpauhaja.

Vierailija
177/476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on juuri niitä pahimpia kpäitä, jotka selittelee omaa mulkkumaisuuttaan ja kiusaamistaan "kovalla ulkokuorella".

Ei, olet vain kiusaaja ja huono ihminen.

Vierailija
178/476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi on juuri niitä pahimpia kpäitä, jotka selittelee omaa mulkkumaisuuttaan ja kiusaamistaan "kovalla ulkokuorella".

Ei, olet vain kiusaaja ja huono ihminen.

Juuri näin. Sananlasku sanoo kyllä, että paha saa palkkansa.

Vierailija
179/476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut allergiseksi kaikille ohjelmille, joissa pudotellaan ihmisiä yksi kerrallaan. Ja niitä on paljon!!  Ja pahansuopaiset juonijat ovat ehdottomasti vastenmielisiä ohjelmassa kuin ohjelmassa.  Jotenkin halpaa teeveetä .

Vierailija
180/476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta vasta 55v, ei uskoisi  näytti paljon paljon vanhemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän