Suurin pudottaja Suomi 2022
Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.
Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.
Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…
Kommentit (476)
Nelos jaksossa punnitus. Ymmärrän et noi tosi isot pudottaa ihan hurjasti mutta toi vaaleehiuksinen tommonen määrä. Ettei ois vesitankannu alku punnitukseen ???Jotenkin sen reaktiokin vaikuttaa näyttelylle. Just saying! Ja kuin pitkä noiden punnitus väli on ollut?
Vitosjakson katsottu ja en voi kuin ihmetellä ihmisen sisäistä rumuutta. Meni kyllä totaalisesti halu katsoa ohjelmaa tuon Suvin takia. Lyöttäytyy liittoihin ja mollaa omaa joukkuetta. Tekee pahaa Satun puolesta, on otettu silmätikuksi kun tekee omaa kuntoohjelmaa eikä halua koko aikaa olla sinisten kanssa. Eikä ihme! Itse olisin lähtenyt leiriltä pois jos olisin tuon rääväsuun joukkueeseen joutunut. Toi raivo Christiania kohtaan on luonnotonta. Vihaa ihmistä joka puhuu koko ajan, niin hän sanoi C:stä. Ja itsellä suu käy k o k o ajan, eikö huomaa sitä laisinkaan?
Poistun katsomasta ohjelmaa. Luen lehdestä sitten miten tässä käy.
Kyyneleet valuivat Marjatan lähdöstä. Pitäisiköhän ohjelmassa olla varoitus, ettei suositella herkille 😯. Yllättävän rankka 2kg rasite ja jo siinä kilpailussa se 4min rangaistus veteen putoamisesta. Uskon, että Marjatta pärjää ja jatkaa elämäntapamuutosta kotoa käsin. Onneksi avomies on liikuntaa harrastava eikä sohvaperuna. Yhteisiä iltalenkkejä teille toivotellen 🤗.
Onko tuo Suvi o.k ? Kuvittelee ,että joku selvityjät ohjelma.Raivo ihan sairasta ja kielen käyttö.Niskasta kiinni ja ulos ohjelmasta.
Kurjaa, että hienot tavoitteet (pysyvä elämäntapojen muutos) omaava ohjelma pilataan tuollaisella kilpailijalla.
Olen itse pullukka. Olin iloinen, kun tämä ohjelma alkoi ja ajattelin saavani hyviä vinkkejä myös omaan elämäntapamuutokseen. Petyin. Tästä on typerästi rakennettu joku kamala taistelu toisiaan vastaan, vaikka kaikilla tuolla pitäisi olla yhteinen vihollinen eli ylipaino.
Ja tuo Suvi. Miksi hän saa niin paljon ruutuaikaa? Hänen käytöksensä on alhaista ja kuvottavaa. Hän omalla toiminnallaan heittää ruman varjon jokaisen sinisen kilpailijan ylle. Kunnioitus punaisia kanssakilpailijoita kohtaan puuttuu täysin. Jospa Hän putoaisi pian.
No nyt siellä Suvi jakelee rakkauttaan kaikille heittereilleen instassa.
Hyvä jos tulee sanomista.
Surkea ohjelma jossa läskit tilittävät miksi ei voinut laihtua, ajan haaskausta!
Aivan naurettavaa et täytyy tehä läskiydellä rahaa, sit nää suomalaiset "julkkikset" siin lihovat heti kuvausten loputtua takas sellasiks tonnikeijuiks.
Vierailija kirjoitti:
No nyt siellä Suvi jakelee rakkauttaan kaikille heittereilleen instassa.
Hyvä jos tulee sanomista.
Joo mutta ei tommonen ihminen ota mitään vastaan.
Huutaa ja raivoaa kahta kauheammin. Ja esittää ettei välitä mistään eikä kenestäkään
Onkohan Marjatalla somea? Olis kiva seurata häntä.
Ai luoja mä toivon, että kun on sen ihan vikan punnituksen vuoro niin nuo muut peittoaa ton Suvin mennen tullen.
Mitä tapahtuu vitosjaksossa? Suvi huutaa altaassa ja seuraako siitä jotain?
Jos äly ei riitä muuhun kuin huutamiseen, niin sitten sitä vaan huutaa. Ei kyllä kuuluisi tähän ohjelmaan, vaan karkoittaa katsojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, huomaan miettiväni, mihin Jannin silmistä on hymy kadonnut?
Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.Ei haluaisi synnyttää Hjalliksen lapsenlasta, mutta on ajautunut tilanteeseen josta on vaikea enää perääntyä.
Iso kala (Korpikoski) karkasi, nyt joutuu menemään second best optiolla. Välillä voi huokailuttaa, vaikka onhan siitä kohta kymmenen vuotta?
Sinä yksi limanuljaska, jaskanpauhaja.
Suvi on juuri niitä pahimpia kpäitä, jotka selittelee omaa mulkkumaisuuttaan ja kiusaamistaan "kovalla ulkokuorella".
Ei, olet vain kiusaaja ja huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Suvi on juuri niitä pahimpia kpäitä, jotka selittelee omaa mulkkumaisuuttaan ja kiusaamistaan "kovalla ulkokuorella".
Ei, olet vain kiusaaja ja huono ihminen.
Juuri näin. Sananlasku sanoo kyllä, että paha saa palkkansa.
olen tullut allergiseksi kaikille ohjelmille, joissa pudotellaan ihmisiä yksi kerrallaan. Ja niitä on paljon!! Ja pahansuopaiset juonijat ovat ehdottomasti vastenmielisiä ohjelmassa kuin ohjelmassa. Jotenkin halpaa teeveetä .
Marjatta vasta 55v, ei uskoisi näytti paljon paljon vanhemmalta.
Eihän ne esittelyssäkään kerro kaikkia samoja tietoja. Jokaiselta varmaan niitä mitkä olleet isoimpia asioita joihin kiinnittää huomio. Ainakin somessa seuraamistani osa sanoneet rasvaprosentin ihan julkisesti eli lienee mainitsemastasi ei kyse .