Suurin pudottaja Suomi 2022
Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.
Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.
Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…
Kommentit (476)
Joo, ne julkkisjutut ei kiinnostanut tippaakaan.
Huomisesta jaksosta.
Moni näyttää pettyneeltä punnitus tulokseen. Mut siis oikeesti mitä ne olettaa? 5 kg per viikko?
Mielenkiintoista ois nähdä kuin paljon enemmän kaikilla putois enemmän paino jos ois toi Juulian maidoton, gluton, kaikkiton… ei ihme et paino tippuu tollasilla rajoitteilla, eipä taitais tippua jos söis muiden tavoin.
Mitä mieltä tuosta tupla pudotuksesta? Vaikuttaa aika epäreilulle ja henkisesti raskaalle kilpailijoille kyllä että tollasia käänteitä tulee . En oo aiemmin kausilla nähny.
Lahtelaine 5xl kirjoitti:
Huomisesta jaksosta.
Moni näyttää pettyneeltä punnitus tulokseen. Mut siis oikeesti mitä ne olettaa? 5 kg per viikko?Mielenkiintoista ois nähdä kuin paljon enemmän kaikilla putois enemmän paino jos ois toi Juulian maidoton, gluton, kaikkiton… ei ihme et paino tippuu tollasilla rajoitteilla, eipä taitais tippua jos söis muiden tavoin.
Mitä mieltä tuosta tupla pudotuksesta? Vaikuttaa aika epäreilulle ja henkisesti raskaalle kilpailijoille kyllä että tollasia käänteitä tulee . En oo aiemmin kausilla nähny.
Mie katoin jo aiemmin ku oli puhe ruokavalioista että sielä ei kukaan kilpailija nostanu äläkkää tuosta. Eriarvoista.
Mä taas tykkään Christoferista.On juuri kova juttelemaan mutta ei ole ilkeä.
Pidän hänestä eniten.Salaa toivon että voittaa koko kisan,mutta se ei onnistu,koska hänellä on niin paljon pudotettavaa.Prosentuaalisesti olisi vaikeaa.
Pidin myös siitä lappalaisrouvasta,harmitti kun putosi heti.
Christofer voisi siis hyvin voittaa mutta pelkään että punasilla menee huonommin ja nuo siniset Suvin ilkeyden hännystelijöinä tekevät koko osasta kieron pelin.
Tekis mieli mennä ja pelastaa miesparka sieltä.
Ai Suvi voittaa ? Noh ei ainakaan käyttäytymisellään.Painoa tuonne ollaan toki menty pudottamaan ja saamaan se oikea elämäntapa muutos ruokailuun.Tuollaisessa ohjelmassa kun on niin pitää ottaa muutkin huomioon.Ei missän edellisissä jaksoissa ollut tuollaista huutamista ja kiukuttelua.
Kyllähän painonpudotus on kokonaisvaltainen juttu..pitää leirin jälkeen noudattaa ruokavaliota, harrastaa aerobista sekä lihaskunto harjoittelua.
Veikkaan että moni kilpailijoista retkahtaa jossain kohdin. Nostan todella hattua jos joku laihduttaa itsensä hoikaksi tai sanotaan normaalipainoiseksi omalle vartalollee.
Mä olen kanssa eri mieltä sen kolumnistin kanssa, minua julkkikset ei kiinnosta. Uskallan väittää, että kolumnistilla ei ole paino-ongelmaa. Minua lievästi painon kanssa kammpailevalla kiinnostus on nimenomaan siinä, miten nuo taklaavat painoa. Julkkikset on PYYDETTY mukaan, niillä ei välttämättä ole mitään aitoa huolta tai mielenkiintoa remontille.
Tämän vuoden versiossa ärsyttää nämä liittoutumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ihan ok, että palkinnot haastetehtävästä on aina kiloja -/+.
Minä näkisin mielummin jotain tavarapalkintoja.Joo tämä on ihan täysin väärin, että palkinto on kilojen lisäys tai vähennys, vääristää kokonaan sen lopputuloksen eli sen, minkä vuoksi tuolla oikeasti ovat.
Palkintojen pitäisi olla sellaista extraa, joka auttaa voittajia seuraavassa pudotuksessa muuten eli jotain hypoxia, höyrysaunaa, hierontaa tms., jotka ei sinällään ole laihdutuskeinoja, mutta saavat esim. nesteet kiertoon ja paino voi siten olla punnituksessa vähäisempi. Samalla ovat kuitenkin myös hemmottelua.
Kaikki muu maksaa tuotantoyhtiölle. Kilopalkinnot ovat ilmaisia. Siinä syy. Sponsorivaratkin haluaa itse.
Eikö siellä ole tiskikonetta, kun taistellaan kuka tiskaa !
Jaahas, eläinrääkkääjä Aarni vierailee uusimmassa plussajaksossa.
Siis mulla alkaa tökkiä toi marttyyri asenne tolla julialla… jotenkin kieron oloinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jep. 😔 Mihinhän hän on muuten hävinny? Olis kiva tietää onko lähtenyt työt vai postaileeko jollain uudella käytiksellä esim instassa?
Katsoin aamulla aikaisin 6-jakson. Kauniin naisellisen Nooran uudistunut maskuliininen kampaus yllätti aamu-uniset silmäni. Ihmettelin kuka on tuo mies tuolla porukassa, sorry.
Juhanin äänestivät kotiin. Olisi Suvi saanut lähteä. Suosivat Suvia. Christian suree Juhanin lähtöä ja ihan oikein. Satu myös kotiin. Uusi inhokki miehistä Mika. Valittaa ja on minusta ikävä.
Onnea punaiselle joukkueelle. Hyvä Heidi, sä onnistuit, sait parhaan %-tuloksen. 6-jaksossa. Saa sitten nähdä lähes vuosi kuvausten alkamisesta jo takana, loppujaksossa tulevana kesänä 2022, sinusta sekä muistakin leiriläisistä saamme loppulukemia. Matkaa on vielä puolet jäljellä, onnea kaikille. Jokainen on voittaja, mikäli sen oikein oivaltaa. Se miten "siviilissä" jatkossa ammensitte leiriltä (kesällä 2021) saadut opit on luonnollisesti ollut omissa käsissänne. Toivottavasti otitte opeista kopin. Olen ilolla seurannut matkaanne ohjelmassa, ohjelma jatkuu vielä, joten mielenkiintoisia kuvioita taitaa olla edelleenkin meille katsojille tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön ylilyönti Neloselta tuoda eläintenrääkkääjä ruutuun!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. 😔 Mihinhän hän on muuten hävinny? Olis kiva tietää onko lähtenyt työt vai postaileeko jollain uudella käytiksellä esim instassa?
Hyvä vaan että on hävinnyt. Toivottavasti pysyy piilossa. Nelonen näköjään hyväksyy eläinrääkkäyksen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aamulla aikaisin 6-jakson. Kauniin naisellisen Nooran uudistunut maskuliininen kampaus yllätti aamu-uniset silmäni. Ihmettelin kuka on tuo mies tuolla porukassa, sorry.
Kunnon asenne kampaus! Siinä on nainen mun makuun! Miestä ei hänestä saa kyllä tekemälläkään. Silmät niin kauniit ja ääni! Ai että! Siis toi kampaus on oikeen sellanen soturi !!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole tiskikonetta, kun taistellaan kuka tiskaa !
Käsin tiskaaminen kuluttaa kaloreita hyvä ihminen!
Eihän tämä ohjelma tällä kaudella ole tavallisten suomalaisten maltillisesti toteutettu elämäntaparemontti, vaan yliaggressiivisen kilpailijan päällepäsmäröintinäytös.