Suurin pudottaja Suomi 2022
Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.
Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.
Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…
Kommentit (476)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, huomaan miettiväni, mihin Jannin silmistä on hymy kadonnut?
Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.
Olisiko kyse ihan vain silmämeikin määrästä? Kyllähän hieman runsaammalla silmämeikillä saa säihkettä ja hymyä katseeseen aivan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, huomaan miettiväni, mihin Jannin silmistä on hymy kadonnut?
Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.Ei haluaisi synnyttää Hjalliksen lapsenlasta, mutta on ajautunut tilanteeseen josta on vaikea enää perääntyä.
Se on juurikin näin. Olen nähnyt seiskassa useamman jutun alakuloisesta Jannista omakotitalotyömaallaan tai työpaikallaan - taitaa pinnan alla katua nykyistä elämäänsä ja haluta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.Ei haluaisi synnyttää Hjalliksen lapsenlasta, mutta on ajautunut tilanteeseen josta on vaikea enää perääntyä.
Se on juurikin näin. Olen nähnyt seiskassa useamman jutun alakuloisesta Jannista omakotitalotyömaallaan tai työpaikallaan - taitaa pinnan alla katua nykyistä elämäänsä ja haluta jotain muuta.
Kyllä Janni oikein onnelliselta vaikutti viime viikolla hänen ja Joelin uuden yrityksen avajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää kiva katsoa ennen niin yhteishenkistä ohjelmaa , koska tämä lapsellinen Suvi. Turhaan ärsyynnyn, joten jätän kahteen jaksoon. Käyn täällä katsomassa ja lukemassa, kuka voittaa. Suvi on väärässä formaatissa.
Samis. Pitäkööt tunkkinsa ja bb-talonsa vai mitä näitä kiusaamisohjelmia on. Eilen panin poikki siihen, kun Satu kertoi koko ryhmälle omasta tilanteestaan ja sanoi, haittaako jos hän treenaa punaisten kanssa, siellä oli se Sadun kaveri. Suvi oli heti määräämässä, että se ei sovi, vaan pitää tulla sinisten kanssa. Ne, jotka tulivat tuonne elämänmuutosta hakemaan, saavat minulta sympatiaa, nämä öykkäröivät pelaamaan tulleet pilaavat ohjelman. En katso.
Itsekin mietin sarjan alussa, että onko hänestä tehty ohjelman leikkausvaiheessa noin hyökkäävä, mutta hän taitaa olla oikeasti tuollainen. Viime jaksossa teki ihan pahaa, kun hän uhosi jostain oman joukkueen jäsenestä miten "me pudotetaan se pois". Tuon pitäisi olla hyvän mielen ohjelma, mutta nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quija]
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Janni oikein onnelliselta vaikutti viime viikolla hänen ja Joelin uuden yrityksen avajaisissa.
Ei kai onnellinen ihminen tunne oloaan alituiseen tyhjäksi, vaikka "kaikki on periaatteessa hyvin"? Ehkä on haalinut liikaa asioita elämäänsä jolloin aikaa ei jää itselle.
Suvi ja Mika uhoavat molemmat ryhmähengen puolesta mutta samaan aikaan ovat jaksosta 1tai 2 lähtien miettineet vaan omien pudottamista vaikkei ole ollut pudotusten paikka. Miten ihmeessää tämmöinen juoniminen parantaa ryhmähenkeä? Ja kehtasivat syyttää Satua, joka käynyt liikkumassa punaisten kanssa. Ymmärrän täysin Satua jos ei viihdy tuollaisessa tiimissä.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko tuo Suvi olevansa jossain BB-talossa?
En mahda mitään mutta mulle tulee hänestä mieleen se toosatv:n martina aitolehti imitaatio.
Heidi vaikuttaa itseään täynnä olevalta ihmiseltä. Hakee selkeästi julkisuutta. Ei mitään saumoja kisata voitosta ja tuskin edes yrittääkään.
Kyllä Christian jonkun verran näyttää laihtuneen
https://ls24.fi/uutiset/taikurikiertue-saapuu-ensi-vuonna-raumallekin-m…
Vierailija kirjoitti:
Vai onko vanha kuva?
Nykyisin halutaan sotaisia tositelevisio-ohjelmia tehdä väkisin leikkauksella ja manipuloinnilla.
Toivottavasti tämä trendi mene ohi ja saadaan positiivista tai ainakin neutraalia kerrontaa tapahtumista.
Katsoin esim. Farmia, missä koko jakso kauhisteltiin sen suippoparran pelaamista ja sitten kun näyttivät sieltä Hennyn kutsuilta tarinaa ja hän kysyi millainen se mies oli farmilla kaverina, niin kaikki vastasivat kuorossa, että hyvin mukava.
Mikään ei ole niin epätosi, kuin tositeevee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kala (Korpikoski) karkasi, nyt joutuu menemään second best optiolla. Välillä voi huokailuttaa, vaikka onhan siitä kohta kymmenen vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko vanha kuva?
Ei näytä siltä. Christian näyttää kuvassa yhtä vanhalta kuin nyt.
Pientä on porukka, missä oikeasti lihavat?
Suvi on paras! Se voittaa kaikki! Ihan sama elämäntaparemontin kanssa, kunhan saan pudottaa muut ja oon paras! Kun ohjelma loppuu pääsee taas mässäilemään!
T. Suvi
Mies 250 kirjoitti:
Pientä on porukka, missä oikeasti lihavat?
--
Sulle voisi sopia se Hurja painonpudotus ohjelma. Oli niin lämminhenkinen ohjelma. Ketään ei pudotettu kesken pois. Kaikki olivat täysillä mukana ja Ellen ihana tsemppari juontamassa. Toivoisin niin, että ohjelma jatkuisi ja olisihan se mukava saada sellainen -mitä heille nyt kuluu- jakso. Suomalaisista laihdutusohjelmista sitä ei ehkä tulla näkemään, mutta saahan sitä toivoa.
Vähän jännitti kirjoittaa tämä, kun useimmat tosiTV ohjelmien katsojat, ainakin laihduttajista tehdyistä ohjelmista ovat melko raadollisia arvosteluissaan. Mutta mieti Mies 250 voisitko hakeutua mukaan, vai yritätkö pärjätä yksin. 🦋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kala (Korpikoski) karkasi, nyt joutuu menemään second best optiolla. Välillä voi huokailuttaa, vaikka onhan siitä kohta kymmenen vuotta?
Korpikoski who? Kukaan muistakaan enää. Jos tuolle linjalle haluat lähteä, niin eiköhän nuo Harkimot ole pikkuisen isompia kaloja :D
4-jaksossa sitten nähdään miten pudotukset ovat onnistuneet. En mieti kuka joutuu lähtemään ja jatkaa laihduttamista kotona. Siihen ei onneksi katsojana voi vaikuttaa. Eipä tässä nyt muuta kun tsemppiä jokaiselle. On taatusti haastavaa nousta julkisesti vaa´alle. Vaikka ovat siinä tilanteessa jo kerran olleet. Toivottavasti tulee hyviä tuloksia. Kun pudottaja on iloinen saavuttamastaan tuloksesta, tulee mulle myös hänen onnistumisestaan hyvä fiilis.
Kun laihduttajien terveystarkastuksen tuloksista oli tapaaminen/ keskustelu sairaanhoitajan kanssa. Huomio kiinnittyi siihen, ettei kaikkien kohdalla mainittu mitään %-tietoa henkilön kehossa olevasta rasvan määrästä. Toisilla se rasvaprosentti mainittiin tarkkaan. Oletan, että näissä tapauksissa tiedon paljastamisen tv-ohjelmassa on henkilö itse kieltänyt. Olisihan se ollut kiva kokonaisuuden puitteissa tietää muidenkin osalta, mutta ymmärrän, että joillekin se saattoi olla erittäin arka asia ja siten myös pitää katsojana hyväksyä henkilön oikeus itse päättää mitä terveystietoja antaa julkisuuteen.
Kyllä spoilata saa. Juonipaljastuksia on usein myös mediassa, mutta hyvään tapaan kuuluu varoittaa, jotta lukija voi itse päättää jatkaako lukemista. seuraava tieto ei ole spoilaus, tieto julkaistiin 3-jakson lopussa joten sen näki kaikki jotka katsoivat jakson loippuun saakka. Seuraavan jakson houkutuksena nähtiin iloisia/hämmästyneitä ilmeitä ja Nooran pudotus oli 4,4% ja Satu tuuletti tulostaan joka oli huimat 2,7kg. Jannin ilon kyyneleet tuskin viittaavat punaisten pudottajavoittoon, hänen reaktionsa lienee irroitettu toisesta asiayhteydestä. Mutta olisi mukava olla väärässä.