Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?

Vierailija
26.07.2015 |

Aloitan:

Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...

Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.

Kommentit (403)

Vierailija
181/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän kaivaminen ja rään syöminen

Vierailija
182/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä.

[/quote]

Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...?

[/quote]

Heh! Tietty omistan 400-hevosvoimaisen avokattoisen yksityissaastuttimen koska minua ei kiinnosta hevonpaskan vertaa "kulkea puhtaammin" = alentua joukkoliikenteeseen luusereiden sekaan ehei!

Nautin individualistisesta liikkumisesta -repikää siitä. :D

[/quote]

Heh! Taisi jollain käydä vähän tunteisiin :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä.

[/quote]

Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...?

[/quote]

Heh! Tietty omistan 400-hevosvoimaisen avokattoisen yksityissaastuttimen koska minua ei kiinnosta hevonpaskan vertaa "kulkea puhtaammin" = alentua joukkoliikenteeseen luusereiden sekaan ehei!

[/quote]

[/quote]

Joo.

Nytpä itkenkin itseni uneen..... :D Uijjui kun jotkut hipit dissasivat minua -mistä saisin sitä KRIISIAPUA?

Vierailija
184/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?
[/quote]

Naulakossa makkarissa tai kylppärissä. Oikeesti ei kai kukaan sinne kaappiin niitä käytettyjä laita? Tai jos niille on joku oma hylly niin ok, mutta siis puhtaiden sekaan? ohis

[/quote]
Mä laitan vaatehuoneeseen kasan päällimmäiseksi. Mä taas en tajua sitä, että jätetään vaatteet revatolleen rumasti johonkin pitkin lattioita tai penkinpäällysiä. Tulee heti sotkunen olo. O_o

Vierailija
185/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä. [/quote] Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...? [/quote] Jos on esimerkiksi kesämökki tai muu minne ei lähimaillekkaan kulje bussia ja on perhe ja eläimiä mitä pitää kuskata autolla? Tai työpaikka on sellaisessa paikassa ettei bussit kulje sinne?

[/quote]

Yrittäessäni välttää tällaista kommenttia ilmestymästä kirjoitin tuon tummennetun.

[/quote]

Minulla olisi mahdollisuus kulkea töihin bussilla, mutta se tietäisi parhaimmillakin aikatauluilla 1,5h päivässä enemmän aikaa työmatkoihin. Vietän sen ajan mieluummin lasteni kanssa kuin linja-autossa.

Vierailija
186/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan pyytäminen häälahjaksi.

Vierailija
187/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]

Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?

[/quote]

En ole ap, mutta en mä nyt hemmetti soikoon laita kaappiin mitään puolipitoista vaatetta! Mulla on puolipitoiset vaatteet tuolilla.
[/quote]
Ja mulla lattialla. :)
[/quote]
Ja mulla jopa oma hylly niitä varten. (ja silti osa tuolilla ja lattialla)
[/quote]
Kuinka monta kertaa käytätte samoja vaatteita, jos niitä pursuaa hyllyt ja lattiat täyteen? Eikö niiden paikka ole likapyykkikorissa?

Vierailija
188/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:46"]elokuvissa käyminen, konserteissa käyminen. minusta ihan yhtä outoa kuin se jos ihmiset kokoontuisivat yhteen saliin lukemaan kirjoja. [/quote] Kuvailit juuri kirjaston :)

[/quote]

enpäs, ei kirjastossa lueta kirjoja sen takia että siellä muutkin lukee. Tarkoitin tilaisuutta, joka alkaa klo 14 ja päättyy klo 16 ja ihmiset tulevat sinne lukemaan samaa kirjaa.

Vierailija
189/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:31"]Että avopuolisot elättävät toisensa/yhteistalouden menoja ei jaeta 50-50.

[/quote]siis hä? Molemmat ärsyttää?
[/quote]

Joo, molemmat ärsyttää, siinä toisessa lukee EI jaeta.

Vierailija
190/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo.

Nytpä itkenkin itseni uneen..... :D Uijjui kun jotkut hipit dissasivat minua -mistä saisin sitä KRIISIAPUA?

[/quote]

Nukkumaan meneminen voisi olla hyvä alku siihen. Hyvää yötä, pikkuinen <3

Vierailija
191/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:46"]elokuvissa käyminen, konserteissa käyminen. minusta ihan yhtä outoa kuin se jos ihmiset kokoontuisivat yhteen saliin lukemaan kirjoja. [/quote] Kuvailit juuri kirjaston :)

[/quote]

enpäs, ei kirjastossa lueta kirjoja sen takia että siellä muutkin lukee. Tarkoitin tilaisuutta, joka alkaa klo 14 ja päättyy klo 16 ja ihmiset tulevat sinne lukemaan samaa kirjaa.
[/quote]
Kuvailit juuri Jehovan todistajien kokouksen. ;-)

Vierailija
192/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoon kuuluminen vaikka ei usko eli ns. tapauskovaisuus.

Vierailija
193/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"] Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä? [/quote]   En ole ap, mutta en mä nyt hemmetti soikoon laita kaappiin mitään puolipitoista vaatetta! Mulla on puolipitoiset vaatteet tuolilla. [/quote] Ihan iisisti, kysyin vain että onko aloittajalla sitten joku muu säilytyspaikka näille vaatteille vai peseekö päivittäin :D Ei tarvitse hermostua.

[/quote]

Voi että, repesin: ei tarvitse hermostua.

Vierailija
194/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä. [/quote] Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...? [/quote] Jos on esimerkiksi kesämökki tai muu minne ei lähimaillekkaan kulje bussia ja on perhe ja eläimiä mitä pitää kuskata autolla? Tai työpaikka on sellaisessa paikassa ettei bussit kulje sinne?

[/quote]

Yrittäessäni välttää tällaista kommenttia ilmestymästä kirjoitin tuon tummennetun.

[/quote]

Minulla olisi mahdollisuus kulkea töihin bussilla, mutta se tietäisi parhaimmillakin aikatauluilla 1,5h päivässä enemmän aikaa työmatkoihin. Vietän sen ajan mieluummin lasteni kanssa kuin linja-autossa.

[/quote]

Totta kai. Itsekkyys on syy ilmastonmuutokseen enkä ole muuta väittänytkään. Miksi tästä aina joku keksii lisää jankattavaa?

Vierailija
195/403 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä olen viisikymppinen lapseton ikisinkku. Asun Helsingissä kirjaimellisesti kivenheiton päässä bussipysäkistä (vuoroja 10 minuutin välein) ja alle kilometrin rautatieasemasta. Autostani en luovu koskaan.

Hiilijalanjälkeni on selvästi keskivertoa pienempi. Mutta jollei se olisi, en silti luopuisi autostani.

[/quote]

A fun fact: toisinaan itsekkäät ihmiset jäävät ikisinkuiksi.

Vierailija
196/403 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukunimen pidosta eron jälkeen. No, mä pidin ihan siksi, että 15 vuoden jälkeen siitä oli tullut jo osa minua ja on myös lasteni nimi. Lisäksi välit omaan perheeseen niin vaikeat, etten tyttönimeä enää omakseni tunne.

Mutta olen pohtinut, että lasten aikuistuttua voisin ottaa itselleni jonkun ihan omavalintaisen kivan nimen :)

Mutta sitä en ymmärrä, että jos mennään uudestaan naimisiin, niin silti pidetään sen exän nimi. SE on outoa.

Vierailija
197/403 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 11:58"]Miehen sukunimen pidosta eron jälkeen. No, mä pidin ihan siksi, että 15 vuoden jälkeen siitä oli tullut jo osa minua ja on myös lasteni nimi. Lisäksi välit omaan perheeseen niin vaikeat, etten tyttönimeä enää omakseni tunne.

Mutta olen pohtinut, että lasten aikuistuttua voisin ottaa itselleni jonkun ihan omavalintaisen kivan nimen :)

Mutta sitä en ymmärrä, että jos mennään uudestaan naimisiin, niin silti pidetään sen exän nimi. SE on outoa.
[/quote]
Uudeksi sukunimeksi ei ilman erityistä syytä hyväksytä vierasperäistä nimeä tai sellaista sukunimeä, jonka yleisesti tiedetään vakiintuneen ulkomaalaisen suvun nimeksi. Kaikki sukunimet ovat nimilailla suojattuja. Uudeksi sukunimeksi ei nimittäin ilman erityistä syytä voida hyväksyä sukunimeä, joka on merkitty väestötietojärjestelmään. Samaa pätee nimeen, jonka yleisesti tiedetään vakiintuneen tietyn kotimaisen tai vierasmaalaisen suvun nimeksi.

Kaikkien käytössä olevien sukunimien suojan johdosta sukunimensä muuttamista haluava henkilö joutuu keksimään itselleen kokonaan uuden sukunimen.

Vierailija
198/403 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:26"]

On varmaan aika riemukasta eloa, jos oikeasti jaksaa häiriintyä tavasta jolla joku pukee rintaliivit päälle :D AIJ ETTÄ!

[/quote]

Hahah! Niinpä! Vähän sama kuin jotain häiritsis se, kumman sukan joku toinen pistää ensin jalkaan. Täysin absurdia :D Ja siinä kyseisessä kommentissa jäi häiritsemään se että, miksi juuri "normaali rintaisten" tekemänä kyseinen rintaliivien pukemis tekniikka häiritsee? "SE ON STNA ISOTISSISTEN OIKEUDELLA ANSAITSEMA ETU!!!!! EI SITÄ NIIN VAAN MILLÄÄN B KUPILLA LÄHDETÄ KIERTÄMÄÄN LIIVIEN HAKASIA ETEEN!!!!!" 

[/quote]Eikö ihmiset tunne enää sanojen merkityksiä? Kysyttiin tapoja, joita et ymmärrä. Hieman eri asia kuin se, että häiriintyisi tuosta tavasta.

Vierailija
199/403 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:18"]

[/quote]

Minä olen viisikymppinen lapseton ikisinkku. Asun Helsingissä kirjaimellisesti kivenheiton päässä bussipysäkistä (vuoroja 10 minuutin välein) ja alle kilometrin rautatieasemasta. Autostani en luovu koskaan.

Hiilijalanjälkeni on selvästi keskivertoa pienempi. Mutta jollei se olisi, en silti luopuisi autostani.

[/quote]

A fun fact: toisinaan itsekkäät ihmiset jäävät ikisinkuiksi.

[/quote]

Minä valitsin tämän elämäntyylin jo vähän yli kaksikymppisenä. Älä yritä olla nokkela, kun et tiedä niitä "factoja".

Vierailija
200/403 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun pissaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän