G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?
Aloitan:
Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...
Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.
Kommentit (403)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:33"]
Miksi lapselle syötetään kaupan purkkimössöjä? Me tehdään perheessä aamulla ja illalla koko perheelle puurot ja ei syödä eineksiä vaan ihan perus kotiruokaa, sitä syö meijän vuoden ikäinen tyttökin. Aina ollaan keitetty perunat ja porkkanat ja niistä vauvalle tehty omat soseet. Pakkaseen ollaan tehty erikseen lihapusseja, ne sekoitettiin perunaan sit vauvalle.
[/quote]
En oo ruokasoseita antanut vauvalle juuri ollenkaan (myöskään itse tehtyjä), mutta kyllä ne hedelmä- ja marjasoseet on tosi käteviä välipaloja.
[/quote]
Me ollaan nekin tehty itse. Säästyy rahaa todella paljon ja kun itse tekee niin ei taatusti ole lisäaineita. :) joskus voi tehdä isomman satsin ja minigrip-pusseihin ja pakkaseen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi.
[/quote]
Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]
En voi ymmärtää elämäntapaa, joka nykyään kai käsiteetään ihan tavalliseksi. Otetaan valtava asuntolaina, sitten käydään autolla jossain älyttömässä duunissa sadan kilometrin päässä, perheessä on oltava kaksi autoa että molempien duunimatkat ja pentujen harrastukset hoituu, kitkutetaan siinä sitten hirveiden velkojen kanssa, suurin huvi on grillaaminen ja kersoilla trampoliinilla pomppiminen. Onko tuollainen olevinaan jotain elämää?
[/quote]
Millaista elämän sitten pitäisi olla? Ison perheen käkkimistä kerrostalokaksiossa ja vilkkaisen lasten hyssyttelyä aamusta iltaan, ettei naapurit häiriinny?
[/quote]
Ei mitään "pitäisi", tässähän kysyttiin yleisiä tapoja, joita ei voi ymmärtää. (Jos kysyttäisiin, millaista elämän pitäisi olla, vastaisin että kohtuullista ja vaatimatonta. Ei sellaista että tavallinen perhe polttaa joka jumalan päivä kaksikymmentä litraa bensiiniä jne.)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]
Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?
[/quote]
No mulla on ihan sellainen vaateteline puolipitoisia vaatteita varten.Alla olevasta linkistä voit käydä kurkkaamassa moista ihmevekotinta!
Siis oikeastiko ihmiset on niin daijuja, että eivät keksi mihin muualle voisivat päivän/päiviä päällä olleet vaatteet laittaa, kuin puhtaiden sekaan vaatekaappiin??? APUA!
-Ap
https://d2mpxrrcad19ou.cloudfront.net/item_images/468041/8824089_fullscreen.jpg
[/quote]
Tai kaikki ei halua tuollaista rumaa vekotinta huoneen nurkkaan!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä.
[/quote]
Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...?
Tämäkin ketju meni jankkaamiseksi...
Se että notkutaan himassa työttömänä, ansiosidonnaisella, eikä edes haluta töihin!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:33"]
Miksi lapselle syötetään kaupan purkkimössöjä? Me tehdään perheessä aamulla ja illalla koko perheelle puurot ja ei syödä eineksiä vaan ihan perus kotiruokaa, sitä syö meijän vuoden ikäinen tyttökin. Aina ollaan keitetty perunat ja porkkanat ja niistä vauvalle tehty omat soseet. Pakkaseen ollaan tehty erikseen lihapusseja, ne sekoitettiin perunaan sit vauvalle.
[/quote]
Ne on ihan yhtä terveellisiä kuin itsetehdytkin. Ja niin halpoja, että ei jaksa todellakaan vääntää itse kuin kuriositeetin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]Jos normaalitissinen pukee rintaliivit niin, että kiinnittää hakaset etupuolella ja sitten "kiepauttaa". Okei, kaikilla ei taipuneet kädet.
[/quote]
Täh?
[/quote]
Miten muuten rintsikat voi pukee?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).
[/quote]
Siis vaihdatko useasti päivässä vaatteet tai joka päivä? Itse käytän kyllä samaa paitaa useamman päivän jos ei lian tai hajun takia tarvetta vaihtaa jolloin menisi sitten pyykkiin.
[/quote]
No kyllä mulla on eri vaatteet joka päivä (farkut nyt joskus samat useamman päivän) ja kun vaatteita on paljon niin kyllä niitä "käytettyjä" kertyy.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:33"] Miksi lapselle syötetään kaupan purkkimössöjä? Me tehdään perheessä aamulla ja illalla koko perheelle puurot ja ei syödä eineksiä vaan ihan perus kotiruokaa, sitä syö meijän vuoden ikäinen tyttökin. Aina ollaan keitetty perunat ja porkkanat ja niistä vauvalle tehty omat soseet. Pakkaseen ollaan tehty erikseen lihapusseja, ne sekoitettiin perunaan sit vauvalle. [/quote] En oo ruokasoseita antanut vauvalle juuri ollenkaan (myöskään itse tehtyjä), mutta kyllä ne hedelmä- ja marjasoseet on tosi käteviä välipaloja. [/quote] Me ollaan nekin tehty itse. Säästyy rahaa todella paljon ja kun itse tekee niin ei taatusti ole lisäaineita. :) joskus voi tehdä isomman satsin ja minigrip-pusseihin ja pakkaseen.
[/quote]
Ei niissä valmiissakaan ole lisäaineita. Ne säilyvät vakumoidusti.
elokuvissa käyminen, konserteissa käyminen. minusta ihan yhtä outoa kuin se jos ihmiset kokoontuisivat yhteen saliin lukemaan kirjoja.
Mennään naimisiin ja hankitaan lapsia vain koska muutkin tekevät niitä. Myöhemmin sitten kadutaan sitä lapsielämää ja petetään puolisoaan ja ajaudutaan eroon.
Pakastan välillä vaatteita, pysyvät raikkaina. Vink,vink.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]Jos normaalitissinen pukee rintaliivit niin, että kiinnittää hakaset etupuolella ja sitten "kiepauttaa". Okei, kaikilla ei taipuneet kädet. [/quote] Täh? [/quote] Miten muuten rintsikat voi pukee?
[/quote]Laittaa tissit ekana suoraan kuppeihin ja vääntää kädet taakse selän puolelle ja sujuttaa sokkona hakaset kiinni.
En voi ymmärtää, miten tuntemattomien ihmisten yli- tai alipaino voi olla niin kauhea pala joillekin ihmisille. En myöskään ymmärrä, miksi toiset vetävät herneen nokkaan muiden ihmisten ruokavalioista. Antaa ihmisten syödä mitä tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]Jos normaalitissinen pukee rintaliivit niin, että kiinnittää hakaset etupuolella ja sitten "kiepauttaa". Okei, kaikilla ei taipuneet kädet. [/quote] Täh? [/quote] Miten muuten rintsikat voi pukee?
[/quote]
Ja et tiedä??? Pukee ne ylleen ja kiinnittää hakaset selän takana, se on se normaali tapa.
Mennään naimisiin ja hankitaan lapsia vain koska muutkin tekevät niitä. Myöhemmin sitten kadutaan sitä lapsielämää ja petetään puolisoaan ja ajaudutaan eroon.
[/quote]
Ja lapsia on hankittava juuri 3
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä.
[/quote]
Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...?
[/quote]
Jos on esimerkiksi kesämökki tai muu minne ei lähimaillekkaan kulje bussia ja on perhe ja eläimiä mitä pitää kuskata autolla? Tai työpaikka on sellaisessa paikassa ettei bussit kulje sinne?
Mulla on kaapissa oma hylly vähän pidetyille vaatteille ja henkareissa pidettävät roikkuvat vaatekaapin kahvasta, tosin ärsyttää tämä koska näyttää epäsiistiltä. Mutta tahraiset yms. menee kyllä pyykkiin suoraan.