G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?
Aloitan:
Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...
Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.
Kommentit (403)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:29"]Heteroseksuaalisuutta. Ihanko oikeasti joku nainen kiihottuu miehistä? :)
[/quote]
Ei kai monikaan oikeasti, mutta se on sellainen höpsöttely/muotijuttu. Naiset kiinnostavat, mutta ovat liian vaikeita.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:57"]Mua ärsyttää se, että nyt kun kaikilla on puhelimet, niin joka helvetin paikassa niihin pitää myös vastata!!!!! Onko pakko olla ihan koko ajan tavoitettavissa? Ja onko ihan pakko kailottaa suureen ääneen? Miksi ei enää vastata omalla nimellä?
[/quote]
Näistä nykyajan puhelimista näkee kuka soittaa. Oletettavasti myös soittaja tietää kenelle soittaa, harva kännykkä on yhteinen jonkun toisen kanssa. Miksi siis vastaisin omalla nimellä ja näin esittelisin itseni soittajalle kun kumpikin tietää kenen kanssa puhuu?
Itseäni sen sijaan ärsyttää ihmiset jotka eivät pidä puhelintaan mukana eivätkä KOSKAAN vastaa kun heille soitetaan. Nykymaailma on sellainen että ollaan totuttu saamaan kaikki heti kiinni
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:46"]Lenkkeileminen kuulokkeet korvilla!!!!! Mä itse ainakin nauttisin mielummin hiljaisuudesta ja luonnon äänistä kuin että kuuntelisin jotain kovaa mökää kuulokkeiden kautta. O_o
[/quote]
Et ole tainnut koskaan lenkkeillä. Siinä ei kuule muuta, kun oman läähätyksensä ja soran ropinan tai jalkojensa tamppauksen. On kivempi juosta hyvän musiikin tempon mukana, kun oman ähkimisensä.
En ymmärrä FB tykkäysten pihtaajia. Kuinka vaikeaa se voi nyt olla klikata sitä tykkää-kohtaa?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:18"]
Ihmetyttää yleinen käsitys siitä, että isäntäväen kutsuessa kahvi/ruokapöytään, olisi jotenkin epäkohteliasta mennä heti. Kiitos, sanoo vieraat ja jatkaa jutusteluaan. Eikö se juurikin ole epäkohteliasta pakottaa isäntäväki odottelemaan, kun ovat juuri saaneet pöydän koreaksi, ja mahdollisesti kutsumaan useampaan kertaan.
[/quote]
Olen itsekin ajatellut asiaa ja ihan samaa mieltä, mutta kuitenkin kuulun heihih, jotka eivät mene heti kun pyydetään. Jotenkin se vaan tuntuisi nololta ponkaista samantien pystyyn ja lähteä lappaamaan ruokaa/kahvipullaa lautaselle. Sillain että johan tuota kutsua jo tässä odoteltiinkin :D Yleensä kuitenkin olen siellä ensimmäisenä, koska siinä istuskellessa kutsun kuultuani määrittelen päässäni "kohteliaan ajan" jonka odotan, ja sitten menen. Muut jäävät odottelemaan toista kutsua.
[/quote]
Mä toimin näin: Sanon kiitos ja nousen seisomaan. Käännyn katsomaan muita ja sanon heille ystävällisesti hymyillen "tulkaa, kutsuttiin kahville". Yleensä tässä vaiheessa aina joku tai kaikki nousee ylös. Lopuksi ohjaan jonkun toisen ennen minua pöytään ettei vaikuta siltä että rynnin ensimmäisenä.
Tämä toimii ja emäntäkin ilahtuu kun vieraat tulee ensimmäisestä pyynnöstä.
Lentokoneessa matkustaessa roskien heitteleminen pitkin lattioita lennon aikana jolloin koneesta poistuttaessa lentokoneen lattialla on valtava roskameri. Ei ehdi tapahtua lyhyillä kotimaanlennoilla mutta hieman pidemmillä ulkomaanlennoilla näköjään tapahtuu.
Ei ole kyllä yleinen tapa Suomessa, mutta se, että ollaan kengät jalassa sisällä. Siis ihan omassa kodissa tai kylässä (eri asia jossain julkisilla paikoilla tietysti).
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:20"]
Tissivakoselfiet.
Olen itse joutunut luopumaan hyvistäkin selfieistä, jos vahingossa näkyy joku 1cm tissivakoa, koska mielestäni se on ihan todella noloa.
[/quote]
Hanki ilmainen kuvankäsittelyohjelma, voit sitten värittää tissivaon kuvassa ihon väriseksi, eikä kukaan huomaa mitään!
Instagamin selfiet, joita jotkut sinne törkkää melkein joka päivä samasta kuvakulmasta otettunaja samalla ilmeellä. Usein huulet ihme mutrullaan ja silmiä koitettu levittää mahdollisimman suuriksi Mua rupee aina ihan naurattaan kun näitä näkee, niin koomisia :D ja toinen sitten ne melkein joka päivä otetut saliselfiet peilin kautta, näissäkin usein asento ja ilme aina sama, treenivaatteet vaan vaihtuu :D
Mua taas ihmetyttää ihmiset jotka eivät koskaan käy konsertissa,elokuvissa teatterissa,oopperassa tai tanssimassa.Ei tarvitse välttämättä käydä kaikissa,mutta jos ei käy tästä luettelosta yhdessäkään tai mieluummin kahdessakaan yhtään kertaa,sanotaan vuodessa,niin kummastelen suuresti.Aika rajoittunutta.
Rintaliivien käyttäminen. Täysin yleisesti hyväksytty ajatus, että rintoja täytyy erikseen tukea vaikka olisivat pienetkin ja ne pitää erikseen peittää. Itse en käytä, kun ovat niin perusteellisen epämukavat, eikä ole tarvetta b-kupin kokoisena. Välillä on ongelma, että miten saan ne peittoon tarpeeksi hyvin, rajoittaa kyllä paitavalintoja.
Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?
Jos normaalitissinen pukee rintaliivit niin, että kiinnittää hakaset etupuolella ja sitten "kiepauttaa". Okei, kaikilla ei taipuneet kädet.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]Jos normaalitissinen pukee rintaliivit niin, että kiinnittää hakaset etupuolella ja sitten "kiepauttaa". Okei, kaikilla ei taipuneet kädet.
[/quote]
Täh?
Sitä, miten joku voi siivota ihan joka päivä ja ylläpitääkin siisteyttä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]
Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?
[/quote]
En ole ap, mutta en mä nyt hemmetti soikoon laita kaappiin mitään puolipitoista vaatetta! Mulla on puolipitoiset vaatteet tuolilla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]
[/quote]
En ole ap, mutta en mä nyt hemmetti soikoon laita kaappiin mitään puolipitoista vaatetta! Mulla on puolipitoiset vaatteet tuolilla.
[/quote]
Ja mulla lattialla. :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]
[/quote]
[/quote]
Ihan iisisti, kysyin vain että onko aloittajalla sitten joku muu säilytyspaikka näille vaatteille vai peseekö päivittäin :D Ei tarvitse hermostua.
Lenkkeileminen kuulokkeet korvilla!!!!! Mä itse ainakin nauttisin mielummin hiljaisuudesta ja luonnon äänistä kuin että kuuntelisin jotain kovaa mökää kuulokkeiden kautta. O_o