Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?

Vierailija
26.07.2015 |

Aloitan:

Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...

Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.

Kommentit (403)

Vierailija
121/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?
[/quote]

Naulakossa makkarissa tai kylppärissä. Oikeesti ei kai kukaan sinne kaappiin niitä käytettyjä laita? Tai jos niille on joku oma hylly niin ok, mutta siis puhtaiden sekaan? ohis

Vierailija
122/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku, jonka ei vuodon puolesta tarttis, käyttää siteitä, eikä tamponia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien perseiden, tissien, töröhuulien jne. kuvaaminen ja lataaminen someen, yleinen ja käsittämätön tapa.

Vierailija
124/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"] Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä? [/quote]   En ole ap, mutta en mä nyt hemmetti soikoon laita kaappiin mitään puolipitoista vaatetta! Mulla on puolipitoiset vaatteet tuolilla. [/quote] Ihan iisisti, kysyin vain että onko aloittajalla sitten joku muu säilytyspaikka näille vaatteille vai peseekö päivittäin :D Ei tarvitse hermostua.

[/quote]

En mä hermostunut. Mitä sä sitten niille teet? 

Vierailija
125/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin juominen. Mielestäni se on pahaa ja vaikka muut siitä tykkäisivätkin, niin en ymmärrä, miksi sitä pitää juoda joka hetki tyyliin kahden tunnin välein. No addiktiohan se on. Ihmettelen yhä, miksi nuoret sortuvat tuohon ällöttävään tapaan, vaikka tietävät, että monet jäävät koukkuun. Joisivat vettä, se on terveellistä ja sitä voi tankata paljonkin.

Vierailija
126/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku ottaa suihin, vaikkei itse nauti siitä.

Vierailija
127/403 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvin mukaan ottaminen ja hörppiminen kävellessä. itse onnistun vain saamaan ne päälleni, kun "reikä" on kääntynyt väärään suuntaan!

Vierailija
128/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että avopuolisot elättävät toisensa/yhteistalouden menoja ei jaeta 50-50.

Vierailija
129/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).

Vierailija
130/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää elämäntapaa, joka nykyään kai käsiteetään ihan tavalliseksi. Otetaan valtava asuntolaina, sitten käydään autolla jossain älyttömässä duunissa sadan kilometrin päässä, perheessä on oltava kaksi autoa että molempien duunimatkat ja pentujen harrastukset hoituu, kitkutetaan siinä sitten hirveiden velkojen kanssa, suurin huvi on grillaaminen ja kersoilla trampoliinilla pomppiminen. Onko tuollainen olevinaan jotain elämää?

Vierailija
131/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]

Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?

[/quote]

No mulla on ihan sellainen vaateteline puolipitoisia vaatteita varten.Alla olevasta linkistä voit käydä kurkkaamassa moista ihmevekotinta! 

Siis oikeastiko ihmiset on niin daijuja, että eivät keksi mihin muualle voisivat päivän/päiviä päällä olleet vaatteet laittaa, kuin puhtaiden sekaan vaatekaappiin??? APUA!

-Ap

https://d2mpxrrcad19ou.cloudfront.net/item_images/468041/8824089_fullscreen.jpg

Vierailija
132/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapselle syötetään kaupan purkkimössöjä? Me tehdään perheessä aamulla ja illalla koko perheelle puurot ja ei syödä eineksiä vaan ihan perus kotiruokaa, sitä syö meijän vuoden ikäinen tyttökin. Aina ollaan keitetty perunat ja porkkanat ja niistä vauvalle tehty omat soseet. Pakkaseen ollaan tehty erikseen lihapusseja, ne sekoitettiin perunaan sit vauvalle.

Vierailija
133/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]

No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).

[/quote]

No ei ole pakko. Jos ei halua tuolille laittaa, niin sitten jonkinlainen rekki tai teline. Villakaiset vaatteet asia erikseen, ne voi tuulettaa. Mutta tavalliset puuvilla- ym. vaatteet - hyi, ei todellakaan takaisin kaappiin!

Vierailija
134/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).
[/quote]

Siis vaihdatko useasti päivässä vaatteet tai joka päivä? Itse käytän kyllä samaa paitaa useamman päivän jos ei lian tai hajun takia tarvetta vaihtaa jolloin menisi sitten pyykkiin.

Vierailija
135/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]

En voi ymmärtää elämäntapaa, joka nykyään kai käsiteetään ihan tavalliseksi. Otetaan valtava asuntolaina, sitten käydään autolla jossain älyttömässä duunissa sadan kilometrin päässä, perheessä on oltava kaksi autoa että molempien duunimatkat ja pentujen harrastukset hoituu, kitkutetaan siinä sitten hirveiden velkojen kanssa, suurin huvi on grillaaminen ja kersoilla trampoliinilla pomppiminen. Onko tuollainen olevinaan jotain elämää?

[/quote]

Millaista elämän sitten pitäisi olla? Ison perheen käkkimistä kerrostalokaksiossa ja vilkkaisen lasten hyssyttelyä aamusta iltaan, ettei naapurit häiriinny?

Vierailija
136/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]

Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?

[/quote]

No mulla on ihan sellainen vaateteline puolipitoisia vaatteita varten.Alla olevasta linkistä voit käydä kurkkaamassa moista ihmevekotinta! 

Siis oikeastiko ihmiset on niin daijuja, että eivät keksi mihin muualle voisivat päivän/päiviä päällä olleet vaatteet laittaa, kuin puhtaiden sekaan vaatekaappiin??? APUA!

-Ap

https://d2mpxrrcad19ou.cloudfront.net/item_images/468041/8824089_fullscreen.jpg
[/quote]

Siis mä vain kysyin sulta ihan mielenkiinnon vuoksi että missä pidät niitä :D itselläni ne ovat sellaisen rahin päällä vaikka vähän epäsiistiltä näyttääkin..

Vierailija
137/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:33"]

Miksi lapselle syötetään kaupan purkkimössöjä? Me tehdään perheessä aamulla ja illalla koko perheelle puurot ja ei syödä eineksiä vaan ihan perus kotiruokaa, sitä syö meijän vuoden ikäinen tyttökin. Aina ollaan keitetty perunat ja porkkanat ja niistä vauvalle tehty omat soseet. Pakkaseen ollaan tehty erikseen lihapusseja, ne sekoitettiin perunaan sit vauvalle.

[/quote]

En oo ruokasoseita antanut vauvalle juuri ollenkaan (myöskään itse tehtyjä), mutta kyllä ne hedelmä- ja marjasoseet on tosi käteviä välipaloja.

Vierailija
138/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi.

Vierailija
139/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksissa pyöriminen (varsinkin, jos koko perheen voimin) ja shoppailu ajanvietteenä. Ei ymmärrä.

Vierailija
140/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla viereen pysäköiminen, vaikka olisi lähes koko parkkialue vapaana. Samoin perässä roikkuminen liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi