G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?
Aloitan:
Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...
Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.
Kommentit (403)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:30"]Kahvin juominen. Mielestäni se on pahaa ja vaikka muut siitä tykkäisivätkin, niin en ymmärrä, miksi sitä pitää juoda joka hetki tyyliin kahden tunnin välein. No addiktiohan se on. Ihmettelen yhä, miksi nuoret sortuvat tuohon ällöttävään tapaan, vaikka tietävät, että monet jäävät koukkuun. Joisivat vettä, se on terveellistä ja sitä voi tankata paljonkin.
[/quote]
Liialliseen veden juontiin voi kuolla..
Jokapäiväinen teennäinen tervehtiminen kaupassa. En minä sitä kassaa tunne. Ei minulla ole mitään syytä sitä tervehtiä, enkä kaipaa itsekään mitään tervehtimisiä. Ei se tuota mitään lisäarvoa päivääni.
Kiva, kiitos hei. Ei ollut kiva käydä kaupassa, ei ollut ollenkaan kiva, vaan hikoilin ja olen herännyt aamuviideltä. Töissä meni kaikki päin persettä ja jouduin olemaan kaksi tuntia ylitöissä. Ajomatkan jälkeen olen väsynyt, vituttaa, pitäisi viedä koira ulos ja kaiken lisäksi kaupassa on liian kuuma ja hikoillessa paitakin jo tarttuu selkään kiinni. Yli 10 tuntia takana ja vielä pari tuntia edessä ennen kuin saa hetken levähtää. Ei, Ei minulla ole mitään kivaa seisoa siinä kassajonossa. Se kiva hei pistää enemmänkin ärsyttämään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:43"]Se, että yhteisestä sopimuksesta lapsia ei hoideta puokkiin. Mies on koko katraan elättäjä ja muija saa viettää vuositolkulla enemmän aikaa lastensa kanssa. [/quote] Nainen on "muija" ja miten niin "lastensa" kanssa? Onhan ne miehen lapsia myös.
[/quote]
Suomen kielessä voi sanoa " heidän lastensa" ilman sanaa "heidän" :)
[/quote]
Pertsa jäi riippumattoon lukemaan ja Kartsa lähti lastensa kanssa uimaan.
Pertsa jäi riippumattoon lukemaan ja Kartsa lähti heidän lastensa kanssa uimaan.
Onko sama asia?
[/quote]
Kiitos jankkauksesta :) Mikä oli kantasi aiheeseen? Et huomannut sitä jälkeenpäin lisätä kun oli tippunut viestistäsi pois.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 01:07"] Yksi yleinen tapa jota en oikein "ymmärrä" on se, että mennään naimisiin sitten kun on jo saatu lapsi tai useampi. Tulee mieleen, että se tehdään silloin vain lasten takia, muutoin kai olisi menty jo aiemmin. Ja naimisiin pitäisi minusta mennä rakkaudesta, ei lasten takia. Ja ihmisten pitäisi olla sitoutuneita toisiinsa jo ennen kuin ovat sitä lapsen kautta. Lapsen kun tulisi syntyä vanhemmille jotka ovat sitoutuneita toisiinsa. [/quote] Minusta on jotenkin säälittävää ja huvittavaa, kun pariskunta viettää häitään pari kolme tenavaa helmoissa pyörien ja "morsian" on neitseellisessä kermakakkupuvussa huntuineen kaikkineen. [/quote] Tän takia minä en saa niitä romanttisia häitä kun mies oli niin saakelin hidas kosintansa kanssa. Mennään sit pienimuotoisesti maistraatissa :( T. 5 kk vauvan äiti
[/quote]
Ööö... Mikä vamma sinulle aiheuttaa puhevaikeutta? Se kosii, joka naimisiin haluaa, eli yleensä muija :P
Facebookin (kirppis)ryhmään pääsystä tai facebook-kaveruudesta kiittäminen.
En ymmärrä vain venäjän, kiinan tai intian kieltä sitten millään. Ja tä on melko yleinen tapa puhua maapallossa.
Kesällä lämmöstä valittaminen suomessa. Asutaan kuitenkin yhdessä maailman kylmimmistä maista ja 100 asteisessa saunassa jaksetaan kuitenkin istua pari tuntia valittamatta. Eikä täällä edes mitään todellista kuumuutta ole.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:43"]
En ymmärrä selfien ottamista. Voiko olla nolompaa? Ei olis 80-luvulla tullut kuuloonkan moinen.
[/quote]
Tämä on niin totta. Olen syntynyt 80-luvun alussa ja esimerkiksi Facebookissa minulla on profiilikuvana joku iänikuinen "onnistunut" otos. En ikinä kehtaisi laittaa nettiin itse itsestäni ottamaani kuvaa :)
Kahdehdin kyllä selfie-sukupolvea. Olen ottanut kuvia itsestäni joskus ja näytän niissä paljon paremmalta kuin niissä oikeissa, muiden ottamissa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:44"]
[/quote] Tuon lentokoneen tukkiminen on niin ärsyttävää. Ei auta vaikka olisi paikka oven vieressä että pääsisi ekoina ulos kun koko käytävä on jo täynnä, tavaroita ei saa otettua ylhäältä valmiiksi samasta syystä ja sama lentokoneeseen noustessa että ne joilla on eniten tavaraa ja paikat keskellä tai edessä menevät ensin ja tukkivat koko käytävän.
[/quote]
Minä teen paljon työmatkoja lentokoneella. Finnairin profiilissa on käytäväpaikka ja mielelläni kyllä ryntään heti käytävälle kun merkkivalo sammuu. Aamukoneella mennessä on niin kiireinen aikataulu, että haluan mielelläni ehtiä ajoissa palaveriin/kokoukseen/koulutukseen. Varsinkin jos pitää mennä vähänkään oudompaan paikkaan ja kokouspaikkaa joutuu vielä etsimään. Yleensä kuljen bussilla, eikä kaikkiin suuntiin mene busseja 10 minuutin välein.
Kotiinpäin tullessa taas mielelläni haluan koneesta ulos mahdollisimman pikaisesti, koska saavun yleensä illan viimeisellä koneella kymmenen aikoihin. Haluan myös ehtiä ensimmäisten joukossa pysäkointiautomaatille, enkä parinkymmenen ihmisen taakse jonottamaan...
Lomalla ei ole koneesta mitään kiirettä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]Jos normaalitissinen pukee rintaliivit niin, että kiinnittää hakaset etupuolella ja sitten "kiepauttaa". Okei, kaikilla ei taipuneet kädet. [/quote] Täh? [/quote] Miten muuten rintsikat voi pukee? [/quote] Ja et tiedä??? Pukee ne ylleen ja kiinnittää hakaset selän takana, se on se normaali tapa. [/quote] Ei taivu kädet (ja ei, en ole lihava, ei vaan taivu.)
[/quote]
Joo, "armahdin" jo sen porukan siinä laittamassani viestissä ekalla sivulla :)
[/quote]
Minulla taas taipuisi kyllä kädet, mutta miksi hemmetissä tekisin rintsikoiden pukemisesta tieten tahtoen noin hankalaa?
[/quote]
Just näin, miksi arvailisin summamutikassa selän takana vaikeasti, missä ne hakaset mahtaa olla, kun voin ihan mukavasti asetella ne paikalleen siinä edessä rauhassa katsellen.
Muiden seurassa piereskely, esimerkiksi sen puolison. Ei ikinä, ja olen jo 20 vuotta ollut naimisissa, että ei ole suhteen pituudesta kiinni. Pyydän anteeksi jos pääsee paukku muiden seurassa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]
Muiden seurassa piereskely, esimerkiksi sen puolison. Ei ikinä, ja olen jo 20 vuotta ollut naimisissa, että ei ole suhteen pituudesta kiinni. Pyydän anteeksi jos pääsee paukku muiden seurassa.
[/quote]
Meetkö aina vessaan tai ulos kun pierettää? Yölläkin?
Se, miten tällä palstalla on jatkuva jankkaaminen jostain yhdentekevästä asiasta, joka on selitetty jo moneen kertaan, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
En ole vielä kertaakaan pieraissut miehen kuullen. Yhdessä 6vuotta. Ei ole tarvinnut maha kipeänä pidätellä. Käyn vessassa tai menen kauemmas johonkin ja lasken hiljaisen. Yöllä nukutaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]
En ole vielä kertaakaan pieraissut miehen kuullen. Yhdessä 6vuotta. Ei ole tarvinnut maha kipeänä pidätellä. Käyn vessassa tai menen kauemmas johonkin ja lasken hiljaisen. Yöllä nukutaan.
[/quote]
No sä onnenpekka tuotat ilmeisesti keskivertoa vähemmän suolikaasuja. Ei kovin monella onnistuisi ainakaan ilman kovia vatsanväänteitä ja kipukramppeja moinen salailu ja pihistely. Tai esim. mun pitäis lopettaa leivän, kaalin, herneiden, omenoiden jne. syönti kokonaan...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sä onnenpekka tuotat ilmeisesti keskivertoa vähemmän suolikaasuja. Ei kovin monella onnistuisi ainakaan ilman kovia vatsanväänteitä ja kipukramppeja moinen salailu ja pihistely. Tai esim. mun pitäis lopettaa leivän, kaalin, herneiden, omenoiden jne. syönti kokonaan...
[/quote]
Kaali toimii mun lempparisalaateissa ja omenoita syön 4 päivässä. En viitsi pusaamalla töräyttää, kun voi laskea vaikka vettä hanasta ja päästää kaasut hiljaa, jos mies ei ole vieressä. En sanonut etten piereskisi ollenkaan, en vain tee sitä ääneen, enkä vieressä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaali toimii mun lempparisalaateissa ja omenoita syön 4 päivässä. En viitsi pusaamalla töräyttää, kun voi laskea vaikka vettä hanasta ja päästää kaasut hiljaa, jos mies ei ole vieressä. En sanonut etten piereskisi ollenkaan, en vain tee sitä ääneen, enkä vieressä.
[/quote]
Aattelit, että se ääni on siinä se pahin juttu? Kyllähän se haju muuten leviää aika laajallekin, vaikkas kuin hiljaa suhistaisit.
Tosi rattoisaa katsella vaikka elokuvaa kaalilaatikkopäivän iltana, kun viiden minuutin välein pitää hypätä vessaan tai ulos pieraisemaan. :D
Hehe, pierujutut riittäkööt. Hyvää yötä, varo ettet unissasi vahingossa töräytä... :)
Pakko minunkin ottaa osaa rintsikkakeskusteluun, laitan rintaliivit kiinni "sokkona" kädet selän takana. Liike tulee niin lihasmuistista ettei tarvitse hapuilla hakasia :) mutta minulle ihan sama miten kukakin ne pukee päällensä, laittakoot vaikka ensin kiinni ja sujauttaa päällensä kuin paidan jos se onnelliseksi tekee
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:49"]
Kesällä lämmöstä valittaminen suomessa. Asutaan kuitenkin yhdessä maailman kylmimmistä maista ja 100 asteisessa saunassa jaksetaan kuitenkin istua pari tuntia valittamatta. Eikä täällä edes mitään todellista kuumuutta ole.
[/quote]
Juu, ja kylmyydestä valittaminen joka saatanan kesä. Minä en sauno ja vihaan hiki-ilmoja, oon nauttinut suunnattomasti tästä kylmästä kesästä. En kyllä valita helteistäkään, pikkuasioista vinkuminen noin yleensäkin on ymmärrykseni ulkopuolella.
Kirkkoon kuuluminen ei-uskonnollisista syistä. Kallis tapa vieläpä.