Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?

Vierailija
26.07.2015 |

Aloitan:

Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...

Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.

Kommentit (403)

Vierailija
361/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn petaaminen. Siis ymmärrän sitten jos vieraita tulossa mutta mitä järkeä muuten?

Vierailija
362/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun moni laittaa suihkussa samaan aikaan pitkiin hiuksiin hoitoaineen/shampoon ja saippuoi vartalon samaan aikaan. Jos ja kun varmaan saippuoidaan joskus kaulakin, niin hiuksiin menee suihkusaippuaa. Luulisi että hiukset menee huonoon kuntoon siitä? Voin olla toki väärässä. Itse huuhtelen hiukset erikseen ja suojaan ne sen jälkeen suihkumyssyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]Pesetkö sä sitten esimerkiksi farkut joka kerta kun käytät niitä vai missä sitten säilytät niitä?
[/quote]

Naulakossa makkarissa tai kylppärissä. Oikeesti ei kai kukaan sinne kaappiin niitä käytettyjä laita? Tai jos niille on joku oma hylly niin ok, mutta siis puhtaiden sekaan? ohis

[/quote] Siis onko yhden päivän käytetyt farkut teidän mielestä likaiset? Jos mitään tahroja ei ole tullut niin tottakai laitan puhtaiden kanssa samaan kaappiin. Meillä on pieni koti, jossa ei mahdu 3 ihmisen vähän käytettyjä vaatteita säilyttämään missään tuoleilla, naulakoissa tai lattialla! Jos on oikeasti likainen, niin sitten menee pyykkikoriin.

Vierailija
364/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:30"]Että joku ottaa suihin, vaikkei itse nauti siitä.
[/quote]
En usko että joku ei nauttisi tästä. Kusaisenkin jos ympäristö soveltuu, ja kaikki nauttivat.

Vierailija
365/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:09"]Se kun moni laittaa suihkussa samaan aikaan pitkiin hiuksiin hoitoaineen/shampoon ja saippuoi vartalon samaan aikaan. Jos ja kun varmaan saippuoidaan joskus kaulakin, niin hiuksiin menee suihkusaippuaa. Luulisi että hiukset menee huonoon kuntoon siitä? Voin olla toki väärässä. Itse huuhtelen hiukset erikseen ja suojaan ne sen jälkeen suihkumyssyllä.
[/quote]
Säästyy vettä kun saa hiukset ja vartalon pestyä samalla kertaa. Mä teen näin.

Vierailija
366/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).
[/quote]
Itse pidän kylpyhuoneessa, vaatehuoneessa, tuolin päällä ja milloin missäkin mutten laita puhtaiden sekaan kaappiin, niissä on kuitenkin siitepölyä, katupölyä, bakteereita yms.
[/quote]En ymmärrä. Et halua laittaa vaatteita puhtaiden sekaan koska pelkäät, että puhtaisiin vaatteisiin tulee siitepölyä tai bakteereita. Sitten kuitenkin laitat puoli käytetyt vaatteet takaisin päällesi niitä ensin jossain muualla säilytettyäsi? Eikö ne bakteerit sitten enää haittaa?

Vierailija
367/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:29"]

Se, jos on vaikka jotkut synttärit/nimpparit/kahvikestit ja kutsutaan kahvipöytään niin kukaan ei inahdakaan. Kymmenen kertaa saa käydä määkimässä samaa asiaa että kahvipöytään kiitos. Vtun rasittava tapa.

[/quote] Ja sit kun se yks saa takapuolensa liikkeelle, niin loput alkaa rynnimään etteivät vaan jää ilman.

Vierailija
368/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:29"]

Se, jos on vaikka jotkut synttärit/nimpparit/kahvikestit ja kutsutaan kahvipöytään niin kukaan ei inahdakaan. Kymmenen kertaa saa käydä määkimässä samaa asiaa että kahvipöytään kiitos. Vtun rasittava tapa.

[/quote] Ja sit kun se yks saa takapuolensa liikkeelle, niin loput alkaa rynnimään etteivät vaan jää ilman.

Vierailija
369/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tuota "puolipitoisten" vaatteiden juttua. Mulla on tasan kaksi kategoriaa: puhdas tai likainen. Jos vaate on sellainen, että on "hyi ällöä!" laittaa se vaatekaappiin muiden vaatteiden sekaan, niin silloin se on oletettavasti likainen ja kuuluu likapyykkiin. Miksi joku haluaa vielä käyttää sellaista vaatetta, jota kuitenkin pitää liian likaisena vaatekaappiin laitettavaksi? Tätä jos jotain mä en ymmärrä.

Vierailija
370/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:09"]Sängyn petaaminen. Siis ymmärrän sitten jos vieraita tulossa mutta mitä järkeä muuten?
[/quote]
Siksi, että se on esteettisemmän näköistä. Tykkään pitää kodin siistinä ihan itseäni varten.

Vierailija
371/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan aika riemukasta eloa, jos oikeasti jaksaa häiriintyä tavasta jolla joku pukee rintaliivit päälle :D AIJ ETTÄ!

Vierailija
372/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätteleminen.

Vierailija
373/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:09"]Sängyn petaaminen. Siis ymmärrän sitten jos vieraita tulossa mutta mitä järkeä muuten?
[/quote]
Siksi, että se on esteettisemmän näköistä. Tykkään pitää kodin siistinä ihan itseäni varten.

[/quote]
Mä myös. Ja ihana pötkähtää siihen päiväpeitteen päälle. ♡

Vierailija
374/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:09"]Sängyn petaaminen. Siis ymmärrän sitten jos vieraita tulossa mutta mitä järkeä muuten?
[/quote]

[/quote]

Mutta epähygieenistä. Sängyn pitäisi tuulettua n. tunti, että kuivuu yön jäljiltä.

Vierailija
375/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).
[/quote]
Itse pidän kylpyhuoneessa, vaatehuoneessa, tuolin päällä ja milloin missäkin mutten laita puhtaiden sekaan kaappiin, niissä on kuitenkin siitepölyä, katupölyä, bakteereita yms.
[/quote]En ymmärrä. Et halua laittaa vaatteita puhtaiden sekaan koska pelkäät, että puhtaisiin vaatteisiin tulee siitepölyä tai bakteereita. Sitten kuitenkin laitat puoli käytetyt vaatteet takaisin päällesi niitä ensin jossain muualla säilytettyäsi? Eikö ne bakteerit sitten enää haittaa?
[/quote]
Ei jos käytän niitä töissä tai ulkona sotkeutuvat joka tapauksessa, kotona voi käyttää kotivaatteita.

Vierailija
376/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Yksityisautolla kulkemista samaan määränpäähän, johon julkinen veisi. [/quote] Jos omistaa auton mutta kulkee silti julkisilla lyhyitä matkoja niin tulee aika kalliiksi.. Mulla tulisi maksamaan kauppareissu aina 6€ ja sit joudun vielä maksamaan autosta vakuutuksia ym. Bensaa kuluu siis kauppareissulla todella vähän, ei 6€ edestä. [/quote] Täh? Miksi kukaan omistaisi yksityissaastuttimen, jos tajuaisi ja olisi mahdollisuus kulkea puhtaammin...? [/quote] Jos on esimerkiksi kesämökki tai muu minne ei lähimaillekkaan kulje bussia ja on perhe ja eläimiä mitä pitää kuskata autolla? Tai työpaikka on sellaisessa paikassa ettei bussit kulje sinne?

[/quote]

Yrittäessäni välttää tällaista kommenttia ilmestymästä kirjoitin tuon tummennetun.

[/quote]

Minulla olisi mahdollisuus kulkea töihin bussilla, mutta se tietäisi parhaimmillakin aikatauluilla 1,5h päivässä enemmän aikaa työmatkoihin. Vietän sen ajan mieluummin lasteni kanssa kuin linja-autossa.

[/quote]

Totta kai. Itsekkyys on syy ilmastonmuutokseen enkä ole muuta väittänytkään. Miksi tästä aina joku keksii lisää jankattavaa?

[/quote]

Tidätkö, mikä on viheruskovaisten perisynti?

Määritellään, miten MUIDEN tulee elää. Melkoista totalitarismia.

Vierailija
377/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa laulaminen

Vierailija
378/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:31"]Suihkussa laulaminen
[/quote]

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
379/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:32"]No pakkohan ne vaatteet on kaappiin laittaa vai pitäisikö ne pestä joka käytön jälkeen (siis paidat ja housut)? Ja kyllä mä tuuletan niitä ennen kaappiin laittoa eikä ne nyt niin likaisia ole (jos haisevat niin pesuun).
[/quote] Mulla on makkarissa sellaiset sisutustikapuut jossa säilytän esim. jo pidettyjä farkkuja. En laita mitään kaappiin puhtaiden sekaan.

Vierailija
380/403 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:09"]Sängyn petaaminen. Siis ymmärrän sitten jos vieraita tulossa mutta mitä järkeä muuten?
[/quote]

[/quote]

Mutta epähygieenistä. Sängyn pitäisi tuulettua n. tunti, että kuivuu yön jäljiltä.
[/quote]
Mä annan tuulettua tunnin ennen petaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän