Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit netin treffipalstalla. Tulkaapa kertomaan kokemuksianne!

Vierailija
26.07.2015 |

"Minkälaiset tissit sulla o? Entä peppu?;)"

vastasin että mene muualle vonkaamaan.

Sitten tuli viesti että: "Se oli huumoria hei! Mä oon täällä ihan tosimielellä liikkeellä:)"

Ahaa? Ei anna itsestään ainakaan mitään fiksua vaikutelmaa....

Ja sitten on sellaisia että: "Tuuks yöks?? ;)"  - "En todellakaan tule" - "No vittu se oli läppä! Ei tarvi heti suuttua!!"  Hmm...Jos olisin vastannut myöntävästi niin oliskohan ollut enää vaan läppää sen jälkeen?

Sitten jotkut n. 50v miehet jotka yrittää lähestyä parikymppistä naista kysymysellä: "Onko lantionpohjalihakset kunnossa?" Anteeksi mitä? Muutenkin tavallisen 50v ukon on erittäin vaikeaa, lähes mahdotonta saada 20vuotiasta naista, sitten vielä yrittää käyttää surkeinta mahdollisinta lähestymistapaa nuoreen naiseen.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä juttuja. Näiden ja aikaisemman käsitykseni mukaan en varmasti uskaltaisi netistä hakea seuraa mikäli sinkku olisin.

Vierailija
102/113 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:50"]

Huh mitä juttuja. Näiden ja aikaisemman käsitykseni mukaan en varmasti uskaltaisi netistä hakea seuraa mikäli sinkku olisin.

[/quote]

Minä en enää uskalla/jaksa/halua käyttää aikaani tuohon. On nimittäin niin epätodennäköistä että sieltä joku helmi löytyisi. Ja ennen kuin alkaa tulla mitään lompakolla loisija -kommentteja, tarkoitan helmellä itselleni sopivaa, samanhenkistä ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]

Etsin ikäistä tai itseäni hieman nuorempaa, kirjoittamisesta, kirjallisuudesta, museoista ja matkustamisesta pitävää miestä.

Sain vastauksia mm. itseäni 20 vuotta vanhemmalta perverssiltä, parilta eläkeläiseltä ja 15 vuotta nuoremmalta mieheltä, joka poseerasi ilman paitaa.

Sain vielä viestin, että NASA olisi helpompi hakukohde, ehehe. Itseäni huomattavasti vanhemmalta mieheltä.

Tämä viimeinen osasi sentään lukea ja ymmärsi, mitä etsin.

Poistin ilmoitukseni.

[/quote]

Miten sitten pitäisi suhtautua läppähakuusi? Et sinä mitään hiljaista nörttiä oikeasti hae vaan isoaseista tosimiestä. Itse tykkään mainitsemistasi asioista (museot poislukien) mutten koskaan vastaisi sinulle.
[/quote]
Mahtaa olla vaikeaa löytää seuraa kun tyrmäät ne jotka etsivät kaltaistasi...

Vierailija
104/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se metsuri pohjoisesta, joka ehdotti että tulee panemaan kunhan ehtii. Tulee vaan ensin "Sirpa" käymään, jota kertoi panevansa persuuksiin.. Jep, profiilissani en etsinyt seksiseuraa....

35 vuotiaalle naiselle kirjoittelee lähinnä 50-70 vuotiaat miehet, vaikka etsin 30-45 vuotiasta. En vastannut. Heillä oli ainakin lukemisen ymmärtämisen vaikeus...

Vierailija
105/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:08"]

Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN  osaa koota huonekaluja :D

mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...

[/quote]

Netissä kirjoittaessa viattomiksi tarkoitetut vitsit saattaa joskus kuulostaa vittuilulle. Ehkä nää "poloiset" naiset on ymmärtäneet juttusi niin.

[/quote]

Se on hyvin mahdollista. Mutta jos haluaa lukea tekstin kettuiluna niin se on tulkintaa, joka kertoo joko naisen sen hetkisestä mielialasta tai sitten siitä että ottaa jonkun tuntemattoman treffipalstalla tekstiin vastaavan ihmisen kirjoutuksen liian vakavasti. Jos jälkimmäisestä kyse niin minun on turhaa silloinkaan jatkaa viestittelyä, koska läpän taso on mitä on ja jos jonkun mielestä taso on täysin tasotonta niin ei hän ole minua varten. Jos taas ensinmainitusta, niin sellaista sattuu. Ei se ole niin vakavaa jos siitä ei sellaista tee. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta ihmistä kirjoittelee muutaman rivin. Ei sitä oikein ajanhaaskuuksikaan osaa ajatella. Onnellisena miehenä jatkan omaa matkaani. Jaan sitten vapaa aikani lasteni ja harrastusteni kanssa tai lasteni, kumppanin ja harrastusteni kanssa. Molemmat vaihtoehdot ovat enemmän kuin mainioita :) 

Vierailija
106/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen miksi fiksut ja asialliset miehet ovat poistuneet nettitreffeiltä on se, että asialliseen yhteydenottoon naiset eivät vastaa mitään eivätkä myöskään itse koskaan ota yhteyttä mieheen vaan passiivisesti odottavat miehen aloitetta. Tämähän on tällä palstalla tabu jota ei saisi lausua.

Vierailija
107/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herra 24 kierrän kaukaa, en mä kestä miestä, joka kuvittelee säkenöivänsä älyllä, teksti on pelkistettynä luonteen ilkeyttä. = Matchnatsi. Kylmä syli, kovat kädet.

Herra 42 on just mihin tekstiin jään kiinni, ihastun jo pelkkään viestiin, huumoria itselleen ja elämälle. Ja kiitos, lähestymiskulma ei ole 45 astetta vaan asioiden kääntäminen, viisastelu lämpimällä tavalla. Eskimosuudelma ensi treffeillä.

Vierailija
108/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]

Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN  osaa koota huonekaluja :D

mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...

[/quote]

Netissä kirjoittaessa viattomiksi tarkoitetut vitsit saattaa joskus kuulostaa vittuilulle. Ehkä nää "poloiset" naiset on ymmärtäneet juttusi niin.

[/quote]

Se on hyvin mahdollista. Mutta jos haluaa lukea tekstin kettuiluna niin se on tulkintaa, joka kertoo joko naisen sen hetkisestä mielialasta tai sitten siitä että ottaa jonkun tuntemattoman treffipalstalla tekstiin vastaavan ihmisen kirjoutuksen liian vakavasti. Jos jälkimmäisestä kyse niin minun on turhaa silloinkaan jatkaa viestittelyä, koska läpän taso on mitä on ja jos jonkun mielestä taso on täysin tasotonta niin ei hän ole minua varten. Jos taas ensinmainitusta, niin sellaista sattuu. Ei se ole niin vakavaa jos siitä ei sellaista tee. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta ihmistä kirjoittelee muutaman rivin. Ei sitä oikein ajanhaaskuuksikaan osaa ajatella. Onnellisena miehenä jatkan omaa matkaani. Jaan sitten vapaa aikani lasteni ja harrastusteni kanssa tai lasteni, kumppanin ja harrastusteni kanssa. Molemmat vaihtoehdot ovat enemmän kuin mainioita :) 
[/quote]

Tykkään sun asenteesta! Toivoisin sun kirjoittavan mulle jos en olisi omaa puolikastani jo löytänyt.

Vierailija
109/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toista kertaa kirjautuneena treffipalstalle, vuoden tauon jälkeen. Eri käyttäjätunnus, ilman kuvaa ja todella suppea kuvaus, mutta edelleen samat tyypit laittoivat samat viestit kuin vuotta aikaisemmin. Tuntui aika hilpeeltä.
Yhden uuden kanssa klikkas aika hyvin ja tavattiin, mutta mies olikin jotain aivan muuta kun oli antanut ymmärtää. Kun en halunnut toisille treffeille sain häneltä skitsofreniadiagnoosin ja pari muuta statusta. Uhosi kertovansa kaikille kuinka kiero huijari olen. Lopulta jouduin estämään.
Vuotta myöhemmin oli facessa mut etsinyt ja laittoi viestiä kysyen, että joko oon kasvanu aikuiseks ja haluaisin niille toisille treffeille.

Vierailija
110/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No se on ihan totta, jos ei huumorintaju kohtaa niin miksi jatkaa pidemmälle. Ajattelin vain tuoda esille sen, että monet etsii ihan elämänkumppania ja silloin tuollaiset heitot ei välttämättä iske. Ei se tee kenestäkään mitään poloista.

Vierailija
111/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]

Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.

Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.

[/quote]

Mitäs vikaa tässä vastauksessa oli? Turhaan sitä aikaansa tuhlaa seksuaalisesti pidättyväisiin hiekkavittuihin niin parempi melkein heti alkuunsa jo kysellä mahdollisen kumppanin mieltymykset. Hienoa huomata useiden treffejen ym. säätämisen jälkeen kun päästään vihdoin sänkyyn että nainen onkin täysi lahna sängyssä

[/quote]

Ei kun sitten kahden vuoden päästä molemmat laittaa "Salaseuraa varatulle" ilmoituksen kun ei oltukaan seksuaalisesti yhteensopivia ja sitten kohta jo ihmetelläänkin että kappas kun tuli avioero :)

Vierailija
112/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yhteinen huumori on tärkein kriteeri kumppanissa, en voi jakaa elämääni tosikon kanssa. Joten, mieluummin kirjoittaa niin kuin käyttäytyy, parempi erotella jyvät akanoista. Jos kumppani ei ymmärrä ja naura (karkea rekonstruktio käy kunhan se on rytmikästä) vitseilleni, huonoillekin niin meiltä puuttuu yhteinen kieli ja mieli. Ja sitten ei auta vaikka muuten olisi kunnollinen mies.

Vastauksena, että kaikille heitot eivät iske. Minä isken mieheni heitolla. Lassolla tahi suopungilla.

Vierailija
113/113 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:15"]

Olin toista kertaa kirjautuneena treffipalstalle, vuoden tauon jälkeen. Eri käyttäjätunnus, ilman kuvaa ja todella suppea kuvaus, mutta edelleen samat tyypit laittoivat samat viestit kuin vuotta aikaisemmin. Tuntui aika hilpeeltä. Yhden uuden kanssa klikkas aika hyvin ja tavattiin, mutta mies olikin jotain aivan muuta kun oli antanut ymmärtää. Kun en halunnut toisille treffeille sain häneltä skitsofreniadiagnoosin ja pari muuta statusta. Uhosi kertovansa kaikille kuinka kiero huijari olen. Lopulta jouduin estämään. Vuotta myöhemmin oli facessa mut etsinyt ja laittoi viestiä kysyen, että joko oon kasvanu aikuiseks ja haluaisin niille toisille treffeille.

[/quote]

Hyi vittu. Sano tyypin ikä ja paikkakunta? Jos kehtaat niin myös etunimi.

Ihan vaan varoituksena kaikille muille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi