Muita, jotka viettävät joulun hyvin pienellä porulla? Meillä näin eli minä ja kaksi aikuista lastani.
Ollaan vietetty jo yli kymmenen vuotta. On oikein mukavaa ja rentouttavaa.
Kommentit (21)
Luulenpa että joulun viettäminen teidän tapaan perheen kesken on se yleisin tyyli.
Kyllä kai tuo on hyvinkin tavallista. Perheet ovat nykyisin pieniä, ja yksin asuviakin on paljon.
Jos aikuiset lapset tulevat kylään jouluksi, se lienee yksi tyypillisimpiä tapoja viettää joulua porukalla.
Ostetaan lahjat läheisille ja lähdetään papan kanssa keskelle ei mitään. 67 joulua riitti.
Ihan ilman porua ja päänvaivaa vietän joulut, rauhallisesti ja onnellisesti yksikseni.
Lahjat viedään viikkoa ennen, kelle nyt viedään. Anoppi on aattoon saakka meillä 2-4 vrk, sen jälkeen palautetaan kotiin. Joulupäivästä olemme vain oman perheen kanssa. Ulkoilemme, pelaamme, luemme, syömme, katsomme jonkin leffan/sarjaa ja puhumme paljon kaikesta. Saunomme, käymme avannossa ja jos huvittaa, teemme jotain extraa.
Ei paineita, ei riitoja, ei kiirettä.
Joulu on ihana!
Tarkistakaa teksi ennen lähettämistä kun kirjoitatte kännykällä. Helposti jää kirjaimia pois. Ainakin mulle käy usein niin.
Minä, lukiolaistyttöni ja poika tulee opidkelukaupungistaan. Eli kolmisin.
Vietän joulun yksin, silloin on peräti neljä päivää vapaata. 😊
Aion ostaa vähän jouluruokia ja herkkuja. 😋
Vierailija kirjoitti:
Missä on lastesi isä, ap?
Mitä se jollekin random incelille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Minä, lukiolaistyttöni ja poika tulee opidkelukaupungistaan. Eli kolmisin.
Missä on lastesi isä?
Meillä minä, ei muita.