Idiootit netin treffipalstalla. Tulkaapa kertomaan kokemuksianne!
"Minkälaiset tissit sulla o? Entä peppu?;)"
vastasin että mene muualle vonkaamaan.
Sitten tuli viesti että: "Se oli huumoria hei! Mä oon täällä ihan tosimielellä liikkeellä:)"
Ahaa? Ei anna itsestään ainakaan mitään fiksua vaikutelmaa....
Ja sitten on sellaisia että: "Tuuks yöks?? ;)" - "En todellakaan tule" - "No vittu se oli läppä! Ei tarvi heti suuttua!!" Hmm...Jos olisin vastannut myöntävästi niin oliskohan ollut enää vaan läppää sen jälkeen?
Sitten jotkut n. 50v miehet jotka yrittää lähestyä parikymppistä naista kysymysellä: "Onko lantionpohjalihakset kunnossa?" Anteeksi mitä? Muutenkin tavallisen 50v ukon on erittäin vaikeaa, lähes mahdotonta saada 20vuotiasta naista, sitten vielä yrittää käyttää surkeinta mahdollisinta lähestymistapaa nuoreen naiseen.
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:36"]
Keskustelu alkaa sanoilla "mitä kuuluu". Inhottava kysymys tuntemattomalta. Seuraava kysymys on "kerro itsestäsi". No minäpä kerron. Ai halusitkin oikeasti tietää iän, painon, pituuden, kuppikoon ja kaupungin. Ja hiusten väri! Se tuntuu olevan tärkeä. Tässä vaiheessa yleensä lopetan keskustelun.
[/quote]
Itsellä on pitkä profiiliteksti ja monet tiedot täytettynä siellä, sitten joku mies joka tulee sanomaan että "kerro itsestäs jotain" ja ukolla itsellään on ihan tyhjä profiili....
[/quote]
Ja sitten nämä tyhjäprofiiliset paljastuu itse läskipontuksiksi ja kovasti on odottanut toiselta tasoa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Mitäs vikaa tässä vastauksessa oli? Turhaan sitä aikaansa tuhlaa seksuaalisesti pidättyväisiin hiekkavittuihin niin parempi melkein heti alkuunsa jo kysellä mahdollisen kumppanin mieltymykset. Hienoa huomata useiden treffejen ym. säätämisen jälkeen kun päästään vihdoin sänkyyn että nainen onkin täysi lahna sängyssä
[/quote]
Oletko pitkäänkin ollut single
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Mitäs vikaa tässä vastauksessa oli? Turhaan sitä aikaansa tuhlaa seksuaalisesti pidättyväisiin hiekkavittuihin niin parempi melkein heti alkuunsa jo kysellä mahdollisen kumppanin mieltymykset. Hienoa huomata useiden treffejen ym. säätämisen jälkeen kun päästään vihdoin sänkyyn että nainen onkin täysi lahna sängyssä
[/quote]
Ja tässä näemme hyvin eron treffipalstojen naisten ja miesten välillä.
[/quote]
Ei vaan naisten ja tyhmien miesten (fiksuja miehiäkin on)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:48"]Etsit varmaan "Varakasta herrasmiesseuraa" ?
[/quote]
mistähän tälläinen käsitys syntyi
Ohis
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:08"]
Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN osaa koota huonekaluja :D
mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...
[/quote]
Netissä kirjoittaessa viattomiksi tarkoitetut vitsit saattaa joskus kuulostaa vittuilulle. Ehkä nää "poloiset" naiset on ymmärtäneet juttusi niin.
[/quote]
Se on hyvin mahdollista. Mutta jos haluaa lukea tekstin kettuiluna niin se on tulkintaa, joka kertoo joko naisen sen hetkisestä mielialasta tai sitten siitä että ottaa jonkun tuntemattoman treffipalstalla tekstiin vastaavan ihmisen kirjoutuksen liian vakavasti. Jos jälkimmäisestä kyse niin minun on turhaa silloinkaan jatkaa viestittelyä, koska läpän taso on mitä on ja jos jonkun mielestä taso on täysin tasotonta niin ei hän ole minua varten. Jos taas ensinmainitusta, niin sellaista sattuu. Ei se ole niin vakavaa jos siitä ei sellaista tee. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta ihmistä kirjoittelee muutaman rivin. Ei sitä oikein ajanhaaskuuksikaan osaa ajatella. Onnellisena miehenä jatkan omaa matkaani. Jaan sitten vapaa aikani lasteni ja harrastusteni kanssa tai lasteni, kumppanin ja harrastusteni kanssa. Molemmat vaihtoehdot ovat enemmän kuin mainioita :)
[/quote]
Tykkään sun asenteesta! Toivoisin sun kirjoittavan mulle jos en olisi omaa puolikastani jo löytänyt.
[/quote]
Hyi vittu tuota asennetta :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:33"]Kappas tännehän on tullut paljon idiootteja jakamaan kokemuksiaan.
[/quote]
taisi osua omaan nilkkaan
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 04:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]
Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN osaa koota huonekaluja :D
mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...
[/quote]
Netissä kirjoittaessa viattomiksi tarkoitetut vitsit saattaa joskus kuulostaa vittuilulle. Ehkä nää "poloiset" naiset on ymmärtäneet juttusi niin.
[/quote]
Se on hyvin mahdollista. Mutta jos haluaa lukea tekstin kettuiluna niin se on tulkintaa, joka kertoo joko naisen sen hetkisestä mielialasta tai sitten siitä että ottaa jonkun tuntemattoman treffipalstalla tekstiin vastaavan ihmisen kirjoutuksen liian vakavasti. Jos jälkimmäisestä kyse niin minun on turhaa silloinkaan jatkaa viestittelyä, koska läpän taso on mitä on ja jos jonkun mielestä taso on täysin tasotonta niin ei hän ole minua varten. Jos taas ensinmainitusta, niin sellaista sattuu. Ei se ole niin vakavaa jos siitä ei sellaista tee. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta ihmistä kirjoittelee muutaman rivin. Ei sitä oikein ajanhaaskuuksikaan osaa ajatella. Onnellisena miehenä jatkan omaa matkaani. Jaan sitten vapaa aikani lasteni ja harrastusteni kanssa tai lasteni, kumppanin ja harrastusteni kanssa. Molemmat vaihtoehdot ovat enemmän kuin mainioita :)
[/quote]
Tykkään sun asenteesta! Toivoisin sun kirjoittavan mulle jos en olisi omaa puolikastani jo löytänyt.
[/quote]
[/quote]
Mä en kanssa viitsinyt lukea tuon asennemiehen sepustuksia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 04:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä en kanssa viitsinyt lukea tuon asennemiehen sepustuksia.
[/quote]
Vähän liian vaisua trollaamista hei... "en jaksanut lukea" :D
Kyllähän oikea fiksu nainen noi hetkessä olisi lukenut, myös ymmärtänyt lukemansa. ;)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
[/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :)
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
[/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :)
[/quote]
Millainen sit oikeen täytyy olla, että sun kaltaisen adoniksen saisi taltutettua?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]
Etsin ikäistä tai itseäni hieman nuorempaa, kirjoittamisesta, kirjallisuudesta, museoista ja matkustamisesta pitävää miestä.
Sain vastauksia mm. itseäni 20 vuotta vanhemmalta perverssiltä, parilta eläkeläiseltä ja 15 vuotta nuoremmalta mieheltä, joka poseerasi ilman paitaa.
Sain vielä viestin, että NASA olisi helpompi hakukohde, ehehe. Itseäni huomattavasti vanhemmalta mieheltä.
Tämä viimeinen osasi sentään lukea ja ymmärsi, mitä etsin.
Poistin ilmoitukseni.
[/quote]
Miten sitten pitäisi suhtautua läppähakuusi? Et sinä mitään hiljaista nörttiä oikeasti hae vaan isoaseista tosimiestä. Itse tykkään mainitsemistasi asioista (museot poislukien) mutten koskaan vastaisi sinulle.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"] Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla. [/quote] Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun. [/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :) [/quote] Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"? [/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :) [/quote] Millainen sit oikeen täytyy olla, että sun kaltaisen adoniksen saisi taltutettua?
[/quote]Puhutaan jo jumalattaren ja huippumallin sekoituksesta ja sellasia ei Suomesta löydy ;(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
[/quote]
Hiekkapillu, lol.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"] Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla. [/quote] Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun. [/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :) [/quote] Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"? [/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :) [/quote] Millainen sit oikeen täytyy olla, että sun kaltaisen adoniksen saisi taltutettua?
[/quote]Puhutaan jo jumalattaren ja huippumallin sekoituksesta ja sellasia ei Suomesta löydy ;(
[/quote]
Ja ulkomaille olet liian nössö muuttamaan?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:35"]
Nainen kieltäytyi tapaamasta mua kun mulla ei ole autoa. Ois mennyt autokauppaan eikä mihinkään treffipalstalle.
[/quote]
Minulla taas nainen kieltäytyi tapaamasta, koska löysi netistä 10 vuotta vanhan kuvan, jossa minulla on pitkät hiukset. Olen pitänyt siilihiuksia viimeisen 6 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :)
[/quote]
Sä vaikutat just sellaselta äijältä, joka jää yksin kun ei kukaan järkevä nainen tollasia egoilevia kusipäitä jaksa katella pidempään. Ehkä sen yhen yön verran jos oot nuori ja oikeesti hyvännäkönen. Yli kolmekymppisenä et sitte kelpaa siihenkään ja tämän takia roikut seuranhakupalstoilla epätoivoisesti seuraa etsien, tietenkin aivan liian nuorista, koska valehtelet sujuvasti itselles että olisit vielä täydessä iskussa.
Vilkaisin Suomi24 sivustoa. Siellä oli vanha seurustelukumppani. Kehuu olevansa uskollinen ja luotettava. Minut kuitenkin petti exänsä kanssa. No ei suhde siihen kaatunut, vaan hänen riippuvuuksiinsa. Seksi-alko-tupakka-ja peliriippuvainen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
[/quote]
Olen varma, että olen saanut tuolta mieheltä viestejä, sama viesti eri käyttäjänimillä.
naiset ei vaan osaa valita kumppania livenä tai netissä jos kal´taisení hieman ylipainoinen , mutta huumorintajuinen on vielä sinkku, mutta sitten seurustellaan miesten kanssa jotka tulevat treffeille kännissä adidas verkka´reihin pukeutuneena :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:40"]
Vilkaisin Suomi24 sivustoa. Siellä oli vanha seurustelukumppani. Kehuu olevansa uskollinen ja luotettava. Minut kuitenkin petti exänsä kanssa. No ei suhde siihen kaatunut, vaan hänen riippuvuuksiinsa. Seksi-alko-tupakka-ja peliriippuvainen.
[/quote]
Niin löysin minäkin. Väitti olevansa rauhallinen ja tavallinen nainen. Uskoo ken haluaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:08"]Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN osaa koota huonekaluja :D
[/quote]
Oletpas hupihauska. Heh