Idiootit netin treffipalstalla. Tulkaapa kertomaan kokemuksianne!
"Minkälaiset tissit sulla o? Entä peppu?;)"
vastasin että mene muualle vonkaamaan.
Sitten tuli viesti että: "Se oli huumoria hei! Mä oon täällä ihan tosimielellä liikkeellä:)"
Ahaa? Ei anna itsestään ainakaan mitään fiksua vaikutelmaa....
Ja sitten on sellaisia että: "Tuuks yöks?? ;)" - "En todellakaan tule" - "No vittu se oli läppä! Ei tarvi heti suuttua!!" Hmm...Jos olisin vastannut myöntävästi niin oliskohan ollut enää vaan läppää sen jälkeen?
Sitten jotkut n. 50v miehet jotka yrittää lähestyä parikymppistä naista kysymysellä: "Onko lantionpohjalihakset kunnossa?" Anteeksi mitä? Muutenkin tavallisen 50v ukon on erittäin vaikeaa, lähes mahdotonta saada 20vuotiasta naista, sitten vielä yrittää käyttää surkeinta mahdollisinta lähestymistapaa nuoreen naiseen.
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:35"]
Nainen kieltäytyi tapaamasta mua kun mulla ei ole autoa. Ois mennyt autokauppaan eikä mihinkään treffipalstalle.
[/quote]
Mitä ihmettä? Eukko varmaan haluaa että äijä kyyditsee joka paikkaan ja itse saan vaan istua kyydissä. Yleensä tuollaisille akoille ei edes kelpaa mikä vaan auto. Tiedän itsekin tälläisiä tapauksia joilla on oikeesti ihan naurettavat kriteerit siitä millainen auto miehellä täytyy olla. Antaa tietynlaisen vaikutelman naisesta eikä mitenkään hyvän sellaisen.
Minä! Ihastuin heti yhteen treffipalstalta bongaamaani mieheen ja n. puolentoista viikon kirjoittelun jälkeen olen nähnyt jo parikin kuumaa unta hänestä. Harmi vain, että kilometrejä on välissä, eikä ehdotukseni tapaamisesta ole oikein ottanut tulta alleen, ehkä käytännön syistä tai ehkä koska toista osapuolta ei kiinnosta. On varma, että jos tapaaminen tästä viivästyy, niin vaikka sieltä tulisi kuinka mukava ja ihana mies, niin olen pettynyt. Mulla on hyvä mielikuvitus ja tekstien aukot täytän tahtomattani unelmien ritari -materiaalilla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
Sain ainakin 50-rivisen viestin eräältä mieheltä, copy-pastettu syvällinen kertomus tyypistä alkaen lapsuuden koulunkäynnistä ja päättyen miehen toiveisiin, unelmiin ja tavoitteisiin. En jaksanut lukea kuin pari riviä mutta kurkkasin uteliaisuudesta tyypin profiilin. Hän huomasi käyntini ja puolessa minuutissa sain toiset 50 riviä minäminäminä-tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
[/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :)
Suomi24:ssä on vanha mies joka vonkaa nuoria naisia luokseen Saksaan lomailemaan "ilman vastapalveluksia".
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[/quote]
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
Ja tosiaan nämä treffisivustojen Martti 55veet kuvittelevat olevansa ihan uskomattomia adoniksia ja Fabioita jotka saavat iskettyä helposti 18-25v naisia. Monet kehuvat itseään suoraan miten ovat niin hyvässä kunnossa ja laatumiehiä ikäisekseen. Lähettävät vielä kuvankin todisteeksi miehuudestaan ja nuorekkuudestaan. Ja kuten arvata saattaa, harvoin sieltä kuvasta mitään George Clooneytä tai Richard Gereä paljastuu vaikka puheet onkin siihen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Mulle tuli tää sama!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[/quote]
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
[/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :)
[/quote]
Ihan ohiksena totean, että huomaa kyllä, ettet sinä ole täyttänyt kenenkään kriteereitä, kun noin todistella täytyy. Tosimies tekee, ei todistele. BEIBE :D MOT
Paljon puhetta, sit poikkeuksetta sieltä tulee ihan tavallinen tyyppi. No, yhteen ihastuin mutta jatkoi mun pyörittämistä samalla kun haki koko ajan muita naisia. Yli vuoden! No, viimeks kun vilkasin niin mies on ed siellä. Minä olen jo ihan muualla.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:33"]
Kappas tännehän on tullut paljon idiootteja jakamaan kokemuksiaan.
[/quote]
Pöh, alapeukkuja satelee vaikka onhan tuo otsikko hassusti muotoiltu :D -ohis
Mulle yksi mies alkoi aikanaa avautumaan, kuinka hän on jäänyt vaille naisseuraa ja naiset eivät tunnu hänestä kiinnostuvan. Hän sitten lähinnä kitaraa soitellen vietti aikaansa (yksin). Olin vähän päälle parikymppinen ja hän taisi olla muutaman vuoden vanhempi. Mulla oli profiilikuvana sellainen iloinen kuva (ei mikään "baarissa ihan kaasussa") vaan sellanen kokovartalokuva, normaalit vaatteet päällä, ilman mitään selfie/belfieposeja (siihen aikaan ei ollut tälläistä selfie-villitystä vielä). Mies alkoi torppaamaan ihan itse itseään: "jaa, sää näytät siltä että ootkin vähän tollanen vauhdikkaampi tyttö" "jaa, oot varmaan sellanen, että kyllä sulle seuraa löytyy" "niin, oot varmaan sellanen että miksää tällaisestä munlaisesta ees kiinnostuisit". Hohhoijaa. Sanoin hälle ihan ystävällisesti että äläpäs säälittele siellä itseäsi ja että ethän sä mun kuvasta voi mitään päätellä :D Ja oli/olen hyvinkin rauhallinen ja kotonaviihtyvä, mutta tämä mies vaan jankkasi että "taidat vaan olla sellanen että et paljon kotona viihdy..." En kauaa jaksanut tuollaista jankuti jankkausta ja ihme profilointia, joka oli sitä paitsi vielä ihan päin persettä.
Haha, tää anaalimies on lähestynyt muakin ainakin viidellä, ellei useammallakin eri nimimerkillä. Yleensä mukana myös linkki kuviin, joissa on ihan sellainen normaalin näköinen mies? Kerran sain tarpeekseni ja vastasin sille, että alkaa kypsyttää nämä samansisältöiset viestit ja että varmaan muitakin naisia ihan samoin, niin siihen vastasi selitykseksi, että pitää olla pari eri profiilia että voi lähettää riittävän määrän viestejä päivässä. :D :D no, pari ei nyt ehkä ihan vastaa totuutta, ja voisi ehkä olla tehokkaampaa pitää kirjaa siitä ketkä hänet on jo dumpanneet :D vaikea kuvitella, että joku maagisesti viidennellä lukemalla palavasti ihastuukin anaalimiehen sanomaan...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Olen saanut samalta anaaliseksistä kysyvältä samanlaisen viestin. (:
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 03:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"] Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla. [/quote] Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun. [/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :) [/quote] Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"? [/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :) [/quote] Hyi kuvotus :D seksissä ei ole mitään vikaa normaalisti mut mut...vieläkö ihmettelet että olet ilman naista :D
[/quote]
Niinpä, sille ei voi mitään jos piuhat ei mene perille asti:D
Rupesi mietityttämään, että jos ja kun tuollaisia kiertotekstejä on, niin kuka niitä laatii? Onko ne jotain opiskelijoitten teekkarityylisiä arkielämän meemejä? Onko kielellisesti lahjakkailla Jonneilla jossakin trollitehdas, joka suoltaa niitä tekstejä? Ja sivutoimisesti kirjoittelee anonyymipalstoille...
Ikivanha äijänkäppyrä lähestyi tällaisella viestillä: "Monta lasta sulla on?"