Idiootit netin treffipalstalla. Tulkaapa kertomaan kokemuksianne!
"Minkälaiset tissit sulla o? Entä peppu?;)"
vastasin että mene muualle vonkaamaan.
Sitten tuli viesti että: "Se oli huumoria hei! Mä oon täällä ihan tosimielellä liikkeellä:)"
Ahaa? Ei anna itsestään ainakaan mitään fiksua vaikutelmaa....
Ja sitten on sellaisia että: "Tuuks yöks?? ;)" - "En todellakaan tule" - "No vittu se oli läppä! Ei tarvi heti suuttua!!" Hmm...Jos olisin vastannut myöntävästi niin oliskohan ollut enää vaan läppää sen jälkeen?
Sitten jotkut n. 50v miehet jotka yrittää lähestyä parikymppistä naista kysymysellä: "Onko lantionpohjalihakset kunnossa?" Anteeksi mitä? Muutenkin tavallisen 50v ukon on erittäin vaikeaa, lähes mahdotonta saada 20vuotiasta naista, sitten vielä yrittää käyttää surkeinta mahdollisinta lähestymistapaa nuoreen naiseen.
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:40"]
Vilkaisin Suomi24 sivustoa. Siellä oli vanha seurustelukumppani. Kehuu olevansa uskollinen ja luotettava. Minut kuitenkin petti exänsä kanssa. No ei suhde siihen kaatunut, vaan hänen riippuvuuksiinsa. Seksi-alko-tupakka-ja peliriippuvainen.
[/quote]
Eräällä minun tietämällä miehellä lukee että fiksu töissäkäyvä mies, asiat kunnossa.... Joo, käy töissä mutta kyseessä on huumeveikko joka käyttää ja myy.
Hämmentäviä ovat nämä, joilla on jopa 15 vuotta vanha kuva profiilissaan.
Joillakin varatuilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaansa, kun lähettävät viestejä, vaikka kerron hakevani vapaata miestä.
Minun tuttuni, aggressiivinen ja exäänsä alistanut alkoholisti, kertoo profiilissaan mm. terveistä elämäntavoistaan, älykkyydestään ja romanttisuudesta. Ties mitä sepustaa sitten viesteissä, pelottaa ihan mahdollisesti vastaavien naisten puolesta, mies osaa kuulemma olla alkuun mitä ihanin :(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:05"]
Hämmentäviä ovat nämä, joilla on jopa 15 vuotta vanha kuva profiilissaan. Joillakin varatuilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaansa, kun lähettävät viestejä, vaikka kerron hakevani vapaata miestä.
[/quote]
Joo, nää varatut!!!! ARGH!! Profiilissa lukee että etsin elämänkumppania, mutta silti tulee varatuilta viestiä että kiinnostaisko salaseura. EI KIINNOSTA!
Mun kokemukseen ne, jotka erityisesti korostavat _omaa_ rehellisyyttään ja uskollisuuttaan, sitä hyvin harvoin ovat.
Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN osaa koota huonekaluja :D
mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...
Se kiusallinen hetki kun tajuat itse olevasi tuo idiootti.
Miehiä on palstoilla paikkakunnasta riippuen sellaiset 2-4 kertaa enemmän kuin naisia. Jos tuntuu, että saatte vain paskaapostia niin katelkaa ite niitä miehiä ja lähetelkää aloitteita. Siellä on nimittäin seassa ihan helmiäkin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:08"]
Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN osaa koota huonekaluja :D
mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...
[/quote]
Netissä kirjoittaessa viattomiksi tarkoitetut vitsit saattaa joskus kuulostaa vittuilulle. Ehkä nää "poloiset" naiset on ymmärtäneet juttusi niin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:22"]Miehiä on palstoilla paikkakunnasta riippuen sellaiset 2-4 kertaa enemmän kuin naisia. Jos tuntuu, että saatte vain paskaapostia niin katelkaa ite niitä miehiä ja lähetelkää aloitteita. Siellä on nimittäin seassa ihan helmiäkin.
[/quote]
Millä palstoilla pyörii eniten fiksuja ihmisiä? Siis vähiten/ei ollenkaan näitä rivopappoja ja valehtelijoita..
Keskustelu alkaa sanoilla "mitä kuuluu". Inhottava kysymys tuntemattomalta.
Seuraava kysymys on "kerro itsestäsi". No minäpä kerron. Ai halusitkin oikeasti tietää iän, painon, pituuden, kuppikoon ja kaupungin. Ja hiusten väri! Se tuntuu olevan tärkeä.
Tässä vaiheessa yleensä lopetan keskustelun.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:36"]
Keskustelu alkaa sanoilla "mitä kuuluu". Inhottava kysymys tuntemattomalta. Seuraava kysymys on "kerro itsestäsi". No minäpä kerron. Ai halusitkin oikeasti tietää iän, painon, pituuden, kuppikoon ja kaupungin. Ja hiusten väri! Se tuntuu olevan tärkeä. Tässä vaiheessa yleensä lopetan keskustelun.
[/quote]
Itsellä on pitkä profiiliteksti ja monet tiedot täytettynä siellä, sitten joku mies joka tulee sanomaan että "kerro itsestäs jotain" ja ukolla itsellään on ihan tyhjä profiili....
Mä oon aina miettinyt että hakeeko joku nainen noilta palstoilta isomunaista miestä? Siis syttyykö joku noista aloituksista? Eivätkö nuo idiootit ymmärrä muuttaa lähestymistapaansa? Vai tosiaan trollaavatko vaan?
26, olen pahoillani, ettet käsittänyt hakuani.
Sinulle pikkuaivot eli penis on tärkein kriteeri. Minulle ei ole.
Etsin älykästä ja mielenkiintoista miestä, joka pitää samoista asioista, kuin minä.
Toivon, että sinä ja peniksesi löydätte vielä tasoistasi seuraa.
50-vuotiaat mahtisonnit, joilla on rahaa, lihaksia, valtava kikkeli ja mahdollisuus lennättää hoitojaan ulkomaille firman piikkiin. Sänkytaidot ovat hekumalliset ja 100% orgasmitakuu. Jep jep. Näitä on netti pullollaan. Onko joku joskus tavannut tälläisen?
20-vuotiaat jäbät, jotka osaavat kertoa itsestään pituuden ja silmien värin. Muutoin puhe koskettelee harrastuksia tai seksiä. Poikkeuksetta, ilman taukoja.
Kokeilijat. Lähtisitkö mukaan tälläiseen kokeiluun? Meitä on 3 miestä ja kaipaamme naista, johon saamme yhtyä yhtä aikaa. Saat itse valita reiän. JOO MAHTAVAA! HETINYTKÖHETIHETI? Tähän samaan kategoriaan menevät myös nämä "annatko koirasi nuolla itseäsi?"
Seksinovellistit. Haluavat kirjoittaa yhdessä tuhman romaanin ja vetää himassa hulluna käteen aina kun naisen jatkopala miellyttää. Olisi hauska käyttää aikaansa johonkin, mistä kostuu itsekkin.
Ja kaiken huippuna nämä, jotka vastaavat kaikkeen ok tai :D. Säännöllisesti laitetaan viestiä, että mihin katosit ja mikä sun ongelma on. Parhaassa tapauksessa kännissä rakastetaan ja halutaan vauvoja, mutta humalan mukana katoavat myös suuret puheet.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Mitäs vikaa tässä vastauksessa oli? Turhaan sitä aikaansa tuhlaa seksuaalisesti pidättyväisiin hiekkavittuihin niin parempi melkein heti alkuunsa jo kysellä mahdollisen kumppanin mieltymykset. Hienoa huomata useiden treffejen ym. säätämisen jälkeen kun päästään vihdoin sänkyyn että nainen onkin täysi lahna sängyssä
[/quote]
Ja tässä näemme hyvin eron treffipalstojen naisten ja miesten välillä.
Etsit varmaan "Varakasta herrasmiesseuraa" ?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Mitäs vikaa tässä vastauksessa oli? Turhaan sitä aikaansa tuhlaa seksuaalisesti pidättyväisiin hiekkavittuihin niin parempi melkein heti alkuunsa jo kysellä mahdollisen kumppanin mieltymykset. Hienoa huomata useiden treffejen ym. säätämisen jälkeen kun päästään vihdoin sänkyyn että nainen onkin täysi lahna sängyssä
[/quote]
Ja tässä näemme hyvin eron treffipalstojen naisten ja miesten välillä.
[/quote]
Tämä saattaa myös olla se syy, miksi netissä aikaansa viettänyt nainen on menettänyt uskonsa miehiin...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
[/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :)
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
[/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :)
[/quote]
En lukenut enää viestiäsi koska tiedän minkä sävyiseksi oppimattomien junttien sepustukset näissä keskusteluissa menevät. Poikkeapa johonkin homobaariin, siellä voit saada paineita purettua. Ja kiva kun tässä sait nyt vuoden ainoan naiskontaktisi ja ehkä koko elämäsi. Ole hyvä.