Idiootit netin treffipalstalla. Tulkaapa kertomaan kokemuksianne!
"Minkälaiset tissit sulla o? Entä peppu?;)"
vastasin että mene muualle vonkaamaan.
Sitten tuli viesti että: "Se oli huumoria hei! Mä oon täällä ihan tosimielellä liikkeellä:)"
Ahaa? Ei anna itsestään ainakaan mitään fiksua vaikutelmaa....
Ja sitten on sellaisia että: "Tuuks yöks?? ;)" - "En todellakaan tule" - "No vittu se oli läppä! Ei tarvi heti suuttua!!" Hmm...Jos olisin vastannut myöntävästi niin oliskohan ollut enää vaan läppää sen jälkeen?
Sitten jotkut n. 50v miehet jotka yrittää lähestyä parikymppistä naista kysymysellä: "Onko lantionpohjalihakset kunnossa?" Anteeksi mitä? Muutenkin tavallisen 50v ukon on erittäin vaikeaa, lähes mahdotonta saada 20vuotiasta naista, sitten vielä yrittää käyttää surkeinta mahdollisinta lähestymistapaa nuoreen naiseen.
Kommentit (113)
Sinäkin seitenkymppinen? Sulle ei taida mätsiä löytyä, oot sen verta niuho.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:59"]
Eräs tyyppi otti yhteyttä erittäin huolellisesti kirjoitetulla viestillä, pitkästi tekstiä, oikeinkirjoitus ja kappalejako kunnossa. Hän halusi tietää, miten viestin vastaanottaja suhtautuu anaaliseksiin, koska se on kirjoittajalle tärkeää läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa.
Kyseessä siis ei ollut seksiseurapalsta ja tuo todellakin oli ko. herrasmiehen keskustelunavaus tuntemattoman naisen suuntaan. Ihmetytti erityisesti se, miten noin taidokasta tekstiä voi muodostaa kun tuolla ihmisellä ei kuitenkaan ilmeisesti ole aivoja. No, kyllä joku tuohonkin tyyppiin haksahtaa ihan varmasti.
[/quote]
Onko tää pyörinyt Suomi24:ssä? Oon joskus saanut samankaltaisen viestin
[/quote]
Kyllä vain. Veikkaan, että sama viesti on copy-pastettu puolelle Suomen naisista.
[/quote]
Toimii silti
Olkaa ihmiset tosi tarkkoina ettette ikinä ota ikävää kumppania. Ilkeää ihmistä ei jaksa. Semmoinen tyyppi näivettää ja kaikki alkaa tuntua ankealta. Jaiks. Itsekö minä tuon valitsin? Kyllä, kyllä - otit sitten paskan puolison. Ota mukava kumppani jos vaan mahdollista.
Siskoni miesystävä. Siskoni on fiksu ja hyvässä ammatissa, perinyt jonkin verran ja hoitanut raha-asiansa viisaasti. On nyt viisikymppisenä varakas nainen, eronnut ja lapset muuttaneet kotoa. Tapasi itseään hiukan nuoremman miehen, jonka minä luokittelisin pummiksi. No, kuvio nyt vaan toimi niin, että sisko maksoi tuolle "hauskalle ja vauhdikkaalle" sossuelätille kaiken. Lisäksi mies mm. lainasi siskon uutta autoa (jonka mies painosti ostamaan, kun vanha Mazda oli tylsä ja piti saada tuliterä Bemari pihaan).
Jossain vaiheessa siskolle valkeni, että mies harrastaa nettitreffailua heidän suhteensa sivussa. Netissä kuvasi itsensä urheilulliseksi (kaljamaha, penkkiurheilua ehkä?), yrittäjäksi (???), asuu omassa talossa ja autoilee. Talo? Ehkä se kaupungin vuokraboksi? Auto varmaan tarkoitti laina-autoa.
Sisko sitten sai yhden naisen yhteystiedot ja soitti ko. naiselle. Minusta olisi voinut antaa asian olla, mutta oli niin herne nenässä, ettei voinut olla soittamatta. Nainen kertoi heidän tavanneen ja tiesi, missä tämä mies asuikin, mutta eivät voineet mennä käymään, kun miehen teinipoika oli kotona ja mies ei halunnut heti esitellä poikaa naiselle. Tämä talo, jonka ohi ajoivat, oli siskoni uudehko omakotitalo. Ja kappas, treffejä oli tehty siskon uudella Bemarilla. Uskomaton tapaus. Pummaa naisystävänsä autoa lainaan, jotta pääsee leveilemään varakkaana miehenä muille naisille.
Onneksi suhde päättyi. Typerä suhde, typerä päätös sille.
Minä sain hyvän käsityksen elämän oikullisuudesta nettitreffeillä. Tapasin miehen ja hän oli ulkonäöltään hyvin lähellä exääni. Olin eronnut vuosi sitten enkä kestänyt yhtään exääni, poissa silmistä, poissa mielestä. Treffit menivät aika huonosti kun kroppani reagoi inhonväreillä vaikka järki yritti vakuuttaa muuta. Jep, en kysynyt kuvaa etukäteen kun en halunnut olla pinnallinen. Hyvä yritys..
Toka treffeillä miehellä oli yllään farkkulappuhaalarit. Uudet, ihan pakasta. Ei kovinkaan rennot, aika slimmit. Keski-siniset, hieman kiiltävä kangas. Päässäni soi vaan taukoamatta YMCA ja sanoin pahoitellen etten taida olla sun elämäsi Miss Farkkusuomi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]Syy siihen miksi fiksut ja asialliset miehet ovat poistuneet nettitreffeiltä on se, että asialliseen yhteydenottoon naiset eivät vastaa mitään eivätkä myöskään itse koskaan ota yhteyttä mieheen vaan passiivisesti odottavat miehen aloitetta. Tämähän on tällä palstalla tabu jota ei saisi lausua.
[/quote]
Nyt täytyy kyllä tähän kommentoida, näin muutaman vuoden vajaan nelikymppisen miehen näkökulmasta.
Totta että suuri osa ei vastaa mitään, mutta ei se kaikkiin päde. Oli siis profiili suomi24:ssa ihan omalla nimellä ja kuvalla. Ja naiset muuten ottivat ihan itsekin yhteyttä.
Juttelin niitä näitä samanlailla kuin livenäkin naisten kanssa. Kaikista mielenkiintoisin tapaus otti vielä yhteyttä kun olin jo ehtinyt poistamaan profiilin, olla muutaman viikon pois ja tulin takaisin. Aikamoista päättäväisyyttä. :)
Että terkkuja vaan sille Hannalle, jos satut tämän jostain syystä näkemään. Olit ihan oikeassa että olin silloin vielä liikaa kiinni eksässä. Pistä vaikka whatsapp viestiä mitä kuuluu jos numero on vielä tallella. :D
Ja toivottavasti löysit sulle sopivan miehen. :)
Mies valehteli ikänsä, oli parikymmentä, itse kolkyt. Haki sellaista tyttökaveria, jonka kanssa vois mennä kaveripariskunnalle grillaamaan. Kuvittelin, että hyökyaalto vie minut seurustelusuhteeseen tämän nuoren miehen kanssa, grillaan jähmettyneenä illasta toiseen. Hän paheksui kun tilasin toisenkin oluen samalla kun hän kertoi meidän tulevaisuudesta. Ilta kertoi minulle paljon itsestäni, en ollut enää perinteistä tyttöystävämateriaalia.
Kyllä muuten naisetkin ottavat yhteyttä vaikka eivät ihanneikään mahdukaan.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:08"]
Yksi nainen lähti kesken treffien pois kun minulla oli salikassi mukana kahveilla (olin tulossa duunista ja jatkamassa salille) oli kuulemma egon esille tuomista kantaa "treffeille treenikassia".??? Toinen nainen taas kyseli toisessa viestissään että olenko miettinyt että jos sopiva osuu kohdalle yhteenmuuttamists. Siis toisessa viestissään! Luulin sitä vitsiksi ja heitin jotain huonoa läppää avioliitosta jolloin suuttui eikä enää vastannut viestiin. Yksi nainen pyysi minusta kuvaa jossa näkyisivät lihakset kun kuuli minun harrastavan aktiivisesti liikuntaa. Lähetin kuvan jalkapöydästäni. Koska onhan siinäkin lihaksia. Mutta suuttui poloinen. Yhdellä naisella oli profiilikuvassaan joku kokoamista odottava huonekalu pahvilaatikossaan vieressään ja kun yritin olla hauska ja naureskella kuinka hankalia ikean huonekalut ovat koota kun pitäisi sorvailla puuttuvia osia niitä kootessa. Poloinen ensin suuttui että hänkö muka ostaisi jotain ikeasta ja sen jälkeen toisessa viestissä että kyllä HÄN osaa koota huonekaluja :D
mutta mikäs tässä. Olen joko hauska tai olevinani hauska. Jokatapauksessa useimmiten minua huvittaa kun hauskuutan vähintään itseäni...
[/quote]
Netissä kirjoittaessa viattomiksi tarkoitetut vitsit saattaa joskus kuulostaa vittuilulle. Ehkä nää "poloiset" naiset on ymmärtäneet juttusi niin.
[/quote]
Se on hyvin mahdollista. Mutta jos haluaa lukea tekstin kettuiluna niin se on tulkintaa, joka kertoo joko naisen sen hetkisestä mielialasta tai sitten siitä että ottaa jonkun tuntemattoman treffipalstalla tekstiin vastaavan ihmisen kirjoutuksen liian vakavasti. Jos jälkimmäisestä kyse niin minun on turhaa silloinkaan jatkaa viestittelyä, koska läpän taso on mitä on ja jos jonkun mielestä taso on täysin tasotonta niin ei hän ole minua varten. Jos taas ensinmainitusta, niin sellaista sattuu. Ei se ole niin vakavaa jos siitä ei sellaista tee. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta ihmistä kirjoittelee muutaman rivin. Ei sitä oikein ajanhaaskuuksikaan osaa ajatella. Onnellisena miehenä jatkan omaa matkaani. Jaan sitten vapaa aikani lasteni ja harrastusteni kanssa tai lasteni, kumppanin ja harrastusteni kanssa. Molemmat vaihtoehdot ovat enemmän kuin mainioita :)
[/quote]
No se on ihan totta, jos ei huumorintaju kohtaa niin miksi jatkaa pidemmälle. Ajattelin vain tuoda esille sen, että monet etsii ihan elämänkumppania ja silloin tuollaiset heitot ei välttämättä iske. Ei se tee kenestäkään mitään poloista.
[/quote]
En seuraavaa enempää halua viedä tilaa muiden nettitreffien asioilta joita on valmis muille jakamaan. mutta, koska joku on pahoittanut mielensä tekstistäni, haluan avata muutamalla rivillä ajatusmaailmaani. (Mitäpä sitä muutakaan tekisi kun on lomien päätyttyä unirytmit sekaisin ja muutaman tunnin päästä pääsee töihin tekemään kahvinjuonnin kesäennätystä. Podiumpaikka on taattu ilman uhon häivääkään.)
Elämä on matka. Matka on minulle itsessään niin tärkeä, että haluan nauttia siitä mahdollisimman paljon. En hedonisesti vaan enemmänkin utilitaristisesti. Miksi en haluaisi muille hyvää? Siksi pahoittelen jos joku otti nokkiinsa käyttäessäni sanaa "poloinen" viestissäni. En tarkoittanut sillä ressukkaa tai surkuteltavaa vaan onnetonta. Sillä eikö ihminen, joka tulkitsee täysin vieraan ihmisen tekstiä automaattisesti kettuiluna ole joko hetkellisesti sitä tai sitten pysyvämmin? Jos tuo vieras ihminen voisi niin pahoin että hänellä olisi tarve kettuilla, niin miksi siitä pahoittaa mielensä. Eikö se enemmänkin tarkottaisi että tuolla minulle täysin vieraalla ihmisellä on asiat niin huonosti juuri tällä hetkellä että hän ei muuhun kykene ja olla tarttumatta siihen. Tietysti se vaatii että on "varaa" olla tarttumatta asioihin joita kokee täkyiksi.(ovat ne sitten sellaisia tai eivät on epäolennaista) nyt olen karannut niin kauaksi aiheen otsikosta kuin näillä koivilla pääsee, joten istahdan tiensivuun liftaamaan takaisin kotiin. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Villakoiran ydin on siinä, että ottaa vastuun omasta onnellisuudestaan. Muut ihmiset voivat sanoa sinulle asioita, muut voivat reagoida siihen mitä sinä sanot - mutta jokainen on itse vastuussa omista tunteistaan, ajatuksistaan ja onnestaan. Oma suhtautuminen elämään ja ihmisiin, vastuu omista valinnoista. Tämän kun ymmärtää on helppoa olla onnellinen. Valinnan vapaus, kohtalo omissa hikisissä pikku kätösissä.
Niin minä ajattelen. Joillakin ihmisillä on taito lukea toisten ihmisen taustat, vaikuttimet kun he sanovat tai tekevät jotain. Jos on samalla ymmärrystä ja hitunen lempeyttä, jonkin verran kiinnostusta ihmisluontoon niin pääsee elämässä helpommalla. Mihin kannattaa kiinnittää huomiota ja mihin ei. Eräs fiktiivinen henkilö sanoi rakastetulleen, joillakin meistä on onni ja siunaus omistaa syvällinen rakastettu. Me muut joudumme tyytymään siihen mitä saamme ;)
Kuka tyhmä vastaa tosissaan noille ap:n kuvailemille luusereille? Niiden kohdalla täytyy lähteä mukaan leikkiin ja vastata yhtä vammaisesti takaisin.
Omalle kohdalleni on osunut superpinnallisia, yhdestä väärästä sanasta välit katkaisevia ja jotain luusereita, joille kelpaa kaikki.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:35"]
Nainen kieltäytyi tapaamasta mua kun mulla ei ole autoa. Ois mennyt autokauppaan eikä mihinkään treffipalstalle.
[/quote]
Mitä ihmettä? Eukko varmaan haluaa että äijä kyyditsee joka paikkaan ja itse saan vaan istua kyydissä. Yleensä tuollaisille akoille ei edes kelpaa mikä vaan auto. Tiedän itsekin tälläisiä tapauksia joilla on oikeesti ihan naurettavat kriteerit siitä millainen auto miehellä täytyy olla. Antaa tietynlaisen vaikutelman naisesta eikä mitenkään hyvän sellaisen.
[/quote]
yhtä hyvän kuvan antaa se kun miehet odottaa nuorta ja isorintaista naista vaikka itse on 40- 50v
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
[/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :)
[/quote]
Tässä aloituksen mukainen tyypillinen pelle :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"]
Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla.
[/quote]
Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun.
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
[/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :)
[/quote]
Hyi kuvotus :D seksissä ei ole mitään vikaa normaalisti mut mut...vieläkö ihmettelet että olet ilman naista :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"]
[/quote]
[/quote]
Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"?
[/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :)
[/quote]
Millainen sit oikeen täytyy olla, että sun kaltaisen adoniksen saisi taltutettua?
[/quote]
Kuka haluaisikaan :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"]
Etsin ikäistä tai itseäni hieman nuorempaa, kirjoittamisesta, kirjallisuudesta, museoista ja matkustamisesta pitävää miestä.
Sain vastauksia mm. itseäni 20 vuotta vanhemmalta perverssiltä, parilta eläkeläiseltä ja 15 vuotta nuoremmalta mieheltä, joka poseerasi ilman paitaa.
Sain vielä viestin, että NASA olisi helpompi hakukohde, ehehe. Itseäni huomattavasti vanhemmalta mieheltä.
Tämä viimeinen osasi sentään lukea ja ymmärsi, mitä etsin.
Poistin ilmoitukseni.
[/quote]
Miten sitten pitäisi suhtautua läppähakuusi? Et sinä mitään hiljaista nörttiä oikeasti hae vaan isoaseista tosimiestä. Itse tykkään mainitsemistasi asioista (museot poislukien) mutten koskaan vastaisi sinulle.
[/quote]
Tässä tulee tämä miesten tyhmyys esille. On enemmän pihalla kuin lumiukko :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"] Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla. [/quote] Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun. [/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :) [/quote] Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"? [/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :) [/quote] Millainen sit oikeen täytyy olla, että sun kaltaisen adoniksen saisi taltutettua?
[/quote]Puhutaan jo jumalattaren ja huippumallin sekoituksesta ja sellasia ei Suomesta löydy ;(
[/quote]
Ja sinä olet saman tasoinen vai. Anna mun nauraa :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"] Moni trollaa noilla palstoilla koska naiset suhtautuu itseensä ja seksuaalisuuteensa niin vakavasti. Onhan se ihan saatanan hauskaa kun saa jonkun tiukkiksen suuttumaan ihan kunnolla. [/quote] Ei se suututtaminen ole tarkoituksena. Vaan se, että halutaan epätoivoisesti saada ihan millainen naiskontakti hyvänsä ja sosiaaliset taidot eivät kerta kaikkiaan riitä mihinkään muuhun. [/quote]Voi kuule tytsy, keskity sä vaan äksyilemiseen :) [/quote] Voi kuule poitsu, tuo ei ihan mene samalle tasolle syvällisen analyysini kanssa. Tästä syystä en koskaan noteeraa elämänkoulun käyneitä nettideittaillessa. Ette tarjoa mitään haastetta. Oikeasti, tunnetko itsesi fiksuksi kun kommenttisi on oikeastaan vain "lälälää"? [/quote]Oletpa kiukkuinen, taisin osua hermoon :) Ja mita tulee syvällisyyksiin niin mua kiinnostaa enemmän lemmenaukkosi syvyys jotta tiedän että paljonko voin hivuttaa sisään ilman että paikat repee meidän deitti-illan jatkoilla ;) Mutta en usko että täytät mun kriteereitä beibe, etköhän sä löydä jonkun jullin silti :) [/quote] Millainen sit oikeen täytyy olla, että sun kaltaisen adoniksen saisi taltutettua?
[/quote]Puhutaan jo jumalattaren ja huippumallin sekoituksesta ja sellasia ei Suomesta löydy ;(
[/quote]
mistähän johtunee että olet vielä sinkku ;)
Kappas tännehän on tullut paljon idiootteja jakamaan kokemuksiaan.