Mitä ruokaa laitat tänään?
Kerro.
Itse ajattelin hyödyntää eilisiä ruuantähteitä ja tehdä täytettyjä lettuja.
Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (69)
Eilisiä lihapullia syödään. Uuden muusin teen kyllä.
Syön jossain ulkona. Yleensä ruuanlaitto on ihan kivaa, mutta tänään ei huvita. Joku muu saa tehdä ruokani tänään ja minä vaan arvostelen ja syön. Loma!
Karjalanpaisti muhii uunissa, muusia teen vielä
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:19"]Karjalanpaisti muhii uunissa, muusia teen vielä
[/quote]
Mistä liha? Valmispaketti, lihatiski? Nautaa ja possua?
Vamispyöryköitä ja spagettia... ei ollut varaa muuhun. Pyörykät 0,69€ Prismassa ja spagettia oli vielä jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:19"]Karjalanpaisti muhii uunissa, muusia teen vielä
[/quote]
Mistä liha? Valmispaketti, lihatiski? Nautaa ja possua?
[/quote]
Lihatiskiltä ostin nautaa ja possua.
Ransakaliset ovat juuri uunissa paistumassa. Niiden kanssa yks iso kalafileepala ja valkosipulikastiketta.
Illemmalla sitten nuudeleita.
Makaroonilaatikon ajattelin tehdä, syön siitä varmaan kolme päivää. Porkkanaraastetta kaveriksi, tai porkkanatikkuja, en ole varma onko minulla raastinta :D Budjetti on aika pieni, kun eilen tuli tuhlattua Linnanmäellä. Noh perjantaina on onneksi palkkapäivä.
- Vastikään omilleen muuttanut lukiolainen
Taidan hakea taas jostain ravintolasta, tai kuppilasta. Lähen kohta töihin ja pääsen vasta 22.00.
Lohikeittoa lounaaksi ja iltapäivällä mies aikoi tehdä ruoan (entiedä mitä) :)
En syö mitään, kahvilla mennään tää päivä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:58"]En syö mitään, kahvilla mennään tää päivä.
[/quote]
:(
Anoreksia?
En mitään. Teinin vuoro. Joten varmaan pastaa ja kastiketta.
Kohta aamupalaa, ruislimppua ja kahvia. Illallla possun sisäfilettä, uusia perunoita ja kanttarellikastiketta. Ei kyl yleensä kalliita lihoja ostella mutta nyt sai halvalla:).
Kattilassa kaalia tomaattia pippuria paprikaa soijakastiketta siirappia juustokabanossia, makaronia mukana imemässä liiat nesteet, hyvää oli.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:01"]En mitään. Teinin vuoro. Joten varmaan pastaa ja kastiketta.
[/quote]
Hyvä kun opetat lastakin ruuanlaittoon! Vai makaatko perse homeessa itse silloin?
Nuoret tarvitsevat paljon apuja terveellisyydessä sekä monipuolisuudessa.
Muksut käventävät takassa sadepäivän eatoksi makkaraa lounaaksi, lisukkeena eilisen fetasalaatin jämät & perunasalaattia. Illalliseksi tehdään joko pizzaa tai pastaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:36"]Lammas-papupataa
[/quote]
Jaiks
[/quote]
Et ole tosissasi!
itse tehtyä pitsaa eilisen jauhelikastikkeen jämästä....
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:04"]Syödään varmaan parit pakastepatongit poikaystävän kanssa.
[/quote]
Eikös äitinne kutsu syömään?
[/quote]
Jatkan: tulen niin surulliseksi, kun nuoret eivät saa kunnon ruokaa vasn elävät tuollaisella moskalla!
Jos olisit minun lapsi, kotona isottaisi karjalanpaisti, muussi ja soossi marjoineen päivineen.
Voivoi.
[/quote]
Isottaisi= odottaisi
N38