Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
Kommentit (250)
Oh boy.. Näitä kun lukee, niin sitä vasta tajuaa kuinka vitun luuseri sitä onkaan. 28v mies ja yksi kumppani. Miettii, että baareissakin tullut käytyä jo 10 vuotta. Alotteitakin naiset kuulemma tekee siinä missä miehetkin. Näiden vuosien aikana ehkä 5 naista tehnyt aloitteen. Selvinpäin kukaan "tuntematon" ei ole tainnut tulla juttelemaan :D
Itse luulin, että pelimiesten kirjoihin pääsee tuolla 30 eri partnerilla, mutta näköjään sitten iha normi naisillekkin. Millasissa rajoissa liikutaan sillon kun partnereita on liikaa? 30 on näköjään ok, jos tykkää seksistä. Mitä jos tykkää seksistä oikein pirusti?
Semmonen pitää vielä kysyä, että kumpi on pahempi: nainen, jolla 30 partneria vai mies joka käynyt kerran huorissa?
t. mies-roska
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:50"]
Oh boy.. Näitä kun lukee, niin sitä vasta tajuaa kuinka vitun luuseri sitä onkaan. 28v mies ja yksi kumppani. Miettii, että baareissakin tullut käytyä jo 10 vuotta. Alotteitakin naiset kuulemma tekee siinä missä miehetkin. Näiden vuosien aikana ehkä 5 naista tehnyt aloitteen. Selvinpäin kukaan "tuntematon" ei ole tainnut tulla juttelemaan :D
Itse luulin, että pelimiesten kirjoihin pääsee tuolla 30 eri partnerilla, mutta näköjään sitten iha normi naisillekkin. Millasissa rajoissa liikutaan sillon kun partnereita on liikaa? 30 on näköjään ok, jos tykkää seksistä. Mitä jos tykkää seksistä oikein pirusti?
Semmonen pitää vielä kysyä, että kumpi on pahempi: nainen, jolla 30 partneria vai mies joka käynyt kerran huorissa?
t. mies-roska
[/quote]
Itse tiedän miehen joka puhui n.200 kaadosta ikää tuolloin noin 40. Se kuulosti omaan korvaan paljolta, mutta toisaalta.. 4v joka vkl baariin jos liki joka kerta lähtee eri muija mukaan.. se tulee jo siinä ajassa, ja nettikin helpottaa tätä kuviota hirveesti. Mielestäni se että jos on käynyt huoran luona voi viestittää ujoutta, ukkomiestä joka laskelmoi tai miestä joka odottaa partneriltaa enemmän täydellisyyttä kun on realistista. Mutta en kyllä pidä miestä joka sen on tehnyt yhtään sen huonompana kun ketään muutakaan, joku syy sille varmasti on miksi joskus on niin tehnyt.
t. mies-roska
[/quote]
Pahempi on tietenkin huorissä kävijä. Jos et ymmärrä mitä eroa on molempien yhteisestö seksuaalisesta himosta tapahtuvalla seksillä, jossa molemmet, sekä mies että nainen ovat kiihottuneita ja saavat nautinnon ja sellaisella "seksillä" jossa nainen laittaa liukkaria rakoon, näyttelee voihkimista ja antaa miehen tulla sisään ja ottaa rahat NIIN en tosiaan ihmettele, että sulla ei ole kuin yks nainen ollut. Jos et ymmärrä, että naisenkin pitää nauttia seksistä, niin et ymmärrä seksistä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:39"]Tuo viesti liittyi viestiin 183
Ihmetelkää siiä sitten miksette löydä miestä. Ei kukaan teitä huoli kun saa tietää että olet nussinut 40 muuta ukkoa. Eiköhän mies tajua ettei voi tarjota sinulle seksuaalisesti enää mitään tuon lisäksi = ei kiinnosta.
[/quote]kuules nyt, kyllä huolii, moni on tyytyväinen kun saa kokenutta naista eikä mitään lahnaa. Sitä paitsi mulle on noin kakskytä sanonu että on paras pillu, niin oleppas hiljaa siellä.
No miten kelpais kolmikymppinen naisleski, joka ollut vain puolisonsa kanssa. Mutta harrastanut tämän kanssa niin monipuolisesti ja paljon seksiä, ettei sun mielikuvituksen edes riitä. Edesmennyt ollut vielä komea, varakas ja erinomainen sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 03:06"]
t. mies-roska
[/quote]
Pahempi on tietenkin huorissä kävijä. Jos et ymmärrä mitä eroa on molempien yhteisestö seksuaalisesta himosta tapahtuvalla seksillä, jossa molemmet, sekä mies että nainen ovat kiihottuneita ja saavat nautinnon ja sellaisella "seksillä" jossa nainen laittaa liukkaria rakoon, näyttelee voihkimista ja antaa miehen tulla sisään ja ottaa rahat NIIN en tosiaan ihmettele, että sulla ei ole kuin yks nainen ollut. Jos et ymmärrä, että naisenkin pitää nauttia seksistä, niin et ymmärrä seksistä yhtään mitään.
[/quote]
Jos on ikää reilummin ja on kokematon niin silloin huoran voi nähdä vaihtoehtona, se on totta että se on vain pussien tyhjennyt toiseen. Seksin merkitys kun on tosiaan paljon muutakin, parisuhteessa se on se liima. Omaa nautintoa ei ajattele, toisen nautinnolla on merkitys. Läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne. Niitä ei rahalla saa, ne tulee kun partneri on se jonka kanssa on hyvä olla ja elää.
#221:n tarina on surullinen. Pistää ajattelemaan.
Koko seksikumppanien määrän käsitteeseen vaikuttaa todella paljon kulttuurillisia asioita, eikä kenenkään henkilökohtaista käsitystä ole helppo muuttaa - se on pitkälti tunneasia, ja sellaisia on usein järjellä hankala kumota. Ehkä asiaa kannattaisikin vain lähestyä henkilökohtaisesta näkökulmasta? Jos kumppanin historia häiritsee, niin se silloin häiritsee, riippumatta siitä mitä "keskiarvot" sanovat. Jos itsellä on ollut vaikka 50 kumppania, ei toisen 40 varmasti kuulosta suurelta. Mutta jos itsellä on ollut vain yksi, kuulostaa 40 varmasti valtavalta luvulta. Se, miten siihen suhtautuu, on sitten itsestä kiinni, eikä toisten neuvot tai moralisoinnut paljoa auta.
Ideaalimaailmassa kai jokainen saisi tehdä muita satuttamatta ihan mitä haluaisi, ilman että häntä sen perusteella mitenkään arvotettaisiin. Maailmamme ei kuitenkaan vielä ole täydellinen. Jokaisen kannattaisi niin parisuhteessa kuin sinkkuna pyrkiä katsomaan tulevaisuuteen tekojensa vaikutuksia, ja toimia vasta sitten, jos ne voi aidosti hyväksyä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:41"]Minulla on surullinen kokemus tällaisesta tilanteesta. Olin 30-vuotias nainen, jolla oli takana kaksi kariutunutta avoliittoa ja yhteensä 25 miesjuttua ylipäätään. Tapasin maailman upeimman miehen, jonka kanssa suunnittelimme alusta lähtien häitämme ja tulevaisuuttamme yhdessä - sovimme yhteen kaikessa kuin taianomaisesti ja olimme niin rakastuneita, etten tiennyt sellaista olevankaan.
Sitten tulimme puhuneeksi näistä menneistä suhteistamme. Miehellä oli ollut vielä enemmän naisjuttuja ja muutenkin värikkäämpi ihmissuhdehistoria kuin minulla, mutta siitä huolimatta hän järkyttyi minun kertomastani. Pahimmillaan hän käytti niitä kauheimpia sanoja, mitä täällä jotkut ovat kirjoittaneet... Vaikka kuinka yritin hänelle vakuuttaa, että juuri nuo kokemukset ovat saaneet aikaan sen, että tiedän VARMASTI että haluan olla hänen ja VAIN hänen kanssaan koko loppuelämäni, se ei riittänyt. Ahdistus samasta asiasta palasi hänellä pintaan jatkuvasti.
Tätä kesti pari tuskallista vuotta, kunnes hän jätti minut. Tästä, vain tästä nimenomaisesta syystä johtuen - kaikki muu oli kunnossa. Vielä puoli vuotta eromme jälkeen tavatessamme hän kertasi asian minulle: hän ei pystynyt millään pääsemään yli siitä, että minulla oli ollut niin monta mieskokemusta. Minusta tuntui ja tuntuu nyt edelleen asiaa miettiessäni voimattomalta. Ja surulliselta.
Ap, voin vain oman kokemukseni ja historiani kautta vakuuttaa, että millään menneisyyden kuviolla (avosuhteet ja suhteiden määrä tai laatu) ei ole mitään sellaista merkitystä naisen päässä, mitä kannattaisi pelätä. Päinvastoin tiedän itsestäni, että haluaisin vain vakiintua ja iloita yhteisestä elämästä ja ajan myötä rakentuvasta yhteisestä historiasta toisen ihmisen kanssa, joka PYSYY rinnalla ja rakastaa minua sellaisena kuin olen ja niine virheineen, joiden tekemisen kautta olen tullut itsekseni. Tilkkuinen, kaoottinen historiani ihmissuhteissa on ollut minulle raskasta, eikä missään nimessä mitään sellaista, mitä olisin halunnut käyvän. Jos olisin voinut valita, olisin tavannut tuon nyt entisen mieheni kaltaisen henkilön 18-vuotiaana ja olisin edelleen hänen kanssaan, mutta niin ei elämässäni ollut käynyt. Ap, kaiken kokemansa jälkeen sinun tapaamasi nainen on todennäköisesti hyvin, hyvin viisas sen suhteen, kenen kanssa haluaa olla ja kenen varaan rakentaa - se olet sinä. Sinulla ei mielestäni ole mitään syytä pelätä, ettet riitä, vaan päinvastoin naisella on kaikki syyt pitää juuri ja vain sinusta kiinni, kun on sinut nyt löytänyt.
Onnea teille matkaan - toivon todella, että teidän käy hyvin! Älkää hukatko sitä harvinaisuutta, jonka olette löytäneet toisistanne. Oma sydämeni on murskana vielä näin vuosien jälkeen kohdallani tapahtuneesta, niin raskasta se henkisesti oli kaikkien odotusten jälkeen.
[/quote]
Kiitos. Tuo täytyisi vaan sisäistää. En pidä naistani millään lailla lutkahtavana, vain kokeneena ja kokemuksistaan oppineena, ja nautin hänestä juuri sellaisena. Hänen seksuaalisuutensa on ylitsepursuavaa ja leikkisää, ja seksi taivaallista. Persoonana hän on itsetietoinen, varma, mutta silti lämmin. Vie jalat alta, eikä hän anna mitään syytä epäillä, ettenkö riitä, joten varmaan jännitän turhaan. Ap
Mulla on kumppaneita 32, enkä oo koskaan pitönyt itseeni edes mitenkään helppona = eli en ole oikeastaan harrastanut yhden illan juttuja. Ihan normaailta tuo luku kuulostaa. N31
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:39"]
Tuo viesti liittyi viestiin 183
Ihmetelkää siiä sitten miksette löydä miestä. Ei kukaan teitä huoli kun saa tietää että olet nussinut 40 muuta ukkoa. Eiköhän mies tajua ettei voi tarjota sinulle seksuaalisesti enää mitään tuon lisäksi = ei kiinnosta.
[/quote] Kyllä mä löysin miehen ihan helposti. Itseasiassa ongelma oli ihan päinvastainen koska miehiä olisi ollut tyrkyllä vaikka kuinka, sen takia varmaan noita kumppaneita on itsellekin kertynyt 30-40. Ja kyllä mun mies tarjoo mulle seksuaalisesti paljonkin, harmi jos et omalle naisellesi voi enää tarjota mitään. :(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 03:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:39"]
Tuo viesti liittyi viestiin 183
[/quote] Kyllä mä löysin miehen ihan helposti. Itseasiassa ongelma oli ihan päinvastainen koska miehiä olisi ollut tyrkyllä vaikka kuinka, sen takia varmaan noita kumppaneita on itsellekin kertynyt 30-40. Ja kyllä mun mies tarjoo mulle seksuaalisesti paljonkin, harmi jos et omalle naisellesi voi enää tarjota mitään. :(
[/quote]
Samapa tuo on itsellä, aina ollut ilmeisen helposti lähestyttävä ja nauravainen. Positiivisella asenteella liikkeellä, kun on esim baarissa helposti ihmiset lähestyy. Jos on katkeroitunut ja nuokkuva niin silloin voi olla että kukaan ei uskalla, ja se aiheuttaa helposti ketjureaktion. Ja koskaan en ole parisuhdetta etsinyt, olen niihin vain huomannut päätyneeni. Vaikka nyt sitten olenkin se pahis jolla on liikaa partnereita ;)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:50"]Oh boy.. Näitä kun lukee, niin sitä vasta tajuaa kuinka vitun luuseri sitä onkaan. 28v mies ja yksi kumppani. Miettii, että baareissakin tullut käytyä jo 10 vuotta. Alotteitakin naiset kuulemma tekee siinä missä miehetkin. Näiden vuosien aikana ehkä 5 naista tehnyt aloitteen. Selvinpäin kukaan "tuntematon" ei ole tainnut tulla juttelemaan :D
t. mies-roska
[/quote]
Miks näistä asioista pitää tehdä aina joku luuseri-pelimies-asetelma? Ihmiset on erilaisia, niillä on erilaiset tarpeet, halut, elämäntilanteet, eikä kumppanien määrän pitäisi ylipäätään olla mikään merkittävä ja määrittävä tekijä. Olen itse siis nainen, ja mulle on herttaisen yhdentekevää kuinka paljon kukakin on pannut. Koittakaa muutkin kestää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:50"]Oh boy.. Näitä kun lukee, niin sitä vasta tajuaa kuinka vitun luuseri sitä onkaan. 28v mies ja yksi kumppani. Miettii, että baareissakin tullut käytyä jo 10 vuotta. Alotteitakin naiset kuulemma tekee siinä missä miehetkin. Näiden vuosien aikana ehkä 5 naista tehnyt aloitteen. Selvinpäin kukaan "tuntematon" ei ole tainnut tulla juttelemaan :D Itse luulin, että pelimiesten kirjoihin pääsee tuolla 30 eri partnerilla, mutta näköjään sitten iha normi naisillekkin. Millasissa rajoissa liikutaan sillon kun partnereita on liikaa? 30 on näköjään ok, jos tykkää seksistä. Mitä jos tykkää seksistä oikein pirusti? Semmonen pitää vielä kysyä, että kumpi on pahempi: nainen, jolla 30 partneria vai mies joka käynyt kerran huorissa? t. mies-roska [/quote] Miks näistä asioista pitää tehdä aina joku luuseri-pelimies-asetelma? Ihmiset on erilaisia, niillä on erilaiset tarpeet, halut, elämäntilanteet, eikä kumppanien määrän pitäisi ylipäätään olla mikään merkittävä ja määrittävä tekijä. Olen itse siis nainen, ja mulle on herttaisen yhdentekevää kuinka paljon kukakin on pannut. Koittakaa muutkin kestää.
[/quote]
Eipä sillä pitäisikään olla mitään merkitystä, menneisyys on sitä mitä se on ja sitä kun ei voi muuttaa. Toki jos tuntuu että ei koskaan pääsee naisen/miehen lähelle, niin voihan se vähän vaikuttaa itsetuntoon. Vaikka ei sillä suhteen alettua merkitystä olekkaan, oli niitä partnereita ollut 2 tai 30
No ei kuulosta poikkeavalta. Itse 24 v ja kumppaneita tähän mennessä 22.
Itse olen 25-vuotias ja juuri tuo 25 kumppania takana. Nykyisessä suhteessa olen ollut pari vuotta. En koe että olisin ollut mitenkään holtiton, olen seurustellut kolmeen otteeseen vakavasti (ml. nykyinen suhde) mutta suhteiden välissä olen sitten ollut estottomampi ja myös "kokeilevampi" miesten suhteen.
.
Hyvä vain, että näin. En ainakaan koe jääneeni mistään paitsi, kun tiedän mitä tuolla markkinoilla on tarjolla, ei nimittäin vaihtamalla paranisi.
Hei Ap,
Sinä olet onnenpekka, kun olet löytänyt itsellesi tuollaisen rotunaisen, vieläpä subin!
Älä nyt mokaa, vaan ole hänelle kunnolla ja rakastavasti master, niin tulet taatusti onnelliseksi... Paljon onnellisemmaksi ja henkisestikin tyydytetymmäksi kuin jonkun semineitsykäisen kanssa.
Tajua, että naisesi on arvokas aarre taitoineen ja tietoineen - ja niin olet sinäkin, jos osaat ottaa aarteen vastaan kiitollisena ja kunnioittaen.
Terv. D/s -pari, jo neljännes vuosisataa "sidottuna" toisiimme ;)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:07"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:06"]Nainen vastasi 25-30 kumppania ja tietää itse, että niitä on ollut n. 55 tjsp ja tietää myös, että 25-30 kuulostaa sinun korvissasi paremmalta. Jos niitä on ollut alle 30, hän osaa sanoa tarkan luvun ellei ole harrastanut orgioita pienessä maistissa ja pannut siellä 5-10 miestä illan aikana. Jos haluat lapsia, on oleellista haluaako tämä nainen kanssasi lapsia vai vain leikkiä 2-4 vuotta ja sitten kiertoon. Tämä on varmaan se oleellinen kysymys, ellet sitten itse halua vain leikkiä hänen kanssaan sen 2-4 vuotta kun kerran on se huikea ja epätodellisen mahtava nainen tullut vastaan. Onko esimerkiksi menetetty 4 vuotta sinulle suuri tappio? Vai oletko mielummin matkalla pysyvään parisuhteeseen jossa tehdään muksuja ja kasvetaan vanhaksi yhdessä? t. M40 [/quote] En ole ap, mutta miksi esim. sinä pidät lähtökohtana sitä, että tämä nainen leikkisi ap:lla ja 2-4 vuoden päästä laittaisi kiertoon? Miksi oletat, että nainen on valehdellut? Kysyy N37, jolla seksikumppaneita noin 30. [/quote] Henkilö voi sanoa joko alle 30 tai noin 30, mutta sanoessaan 25-30 hän on vähiten todennäköisesti rehellinen asiassa, jossa hän luultavasti tietäisi tarkan määrän. Jos tarkkaa tiedossa olevaa määrää haluaa muuttaa vähemmän tarkaksi jottei korostaisi tarkkaa määrää, että asialla olisi vähemmän merkitystä, sitä sanoisi että alle 30 tai noin 25. Kumpikin olisi hyväksyttävää, vaikka määrä olisi 28 joka on jo lähempänä 30:tä. Eli nainen, joka sanoo että 25-30 eikä alle 30 tai noin 25 saattaa valehdella. Toki epähuomiossa kukin voi puhua mitä vain, mutta jos nyt mietitään ajattelumalleja niin tämä ehkä hieman taustoitti sitä mihin ajatukseni perustin. Sittän hän on kolme kertaa eronnut avoliitosta, joka kerta omasta aloitteestaan. Kyllä se on mahdollista, mutta taustoja tietämättä sivullisella saattaisi herätä epäilys, että nainen ei ehkä etsi tarkasti haluamaansa vaan antaa virran viedä ja sitten toteaa uutuudenviehätyksen kaikonneen. Jos suhteista pari on ollut nuoruudessa ja vuoden kumpikin ja viimeinen 7 vuotta, niin sitten tilanne on toki toinen. Vastaavasti oleellista on varmasti, onko 31-vuotias nainen asettumassa aloilleen vai onko hän pikemminkin edelleen ajautumassa johonkin kivalta vaikuttavaan ja menossa mielestään komean näköisen kanssa yksiin, ja sitten taas kyllästyy pian. Muutama lisäjuonne myöhemmissä viesteissä kyllä haiskahtaa porvoolta, mutta niitähän täällä on melkein kaikki muutenkin. 153 [/quote] Melkoista spekulointia tietämättä yhtään, miten ap:n nainen on sanansa asetellut - siitä vain valehtelijan viittaa sovittamaan päälle. Ulkopuolisella saattaisi herätä myös sellainen ajatus, että nainen on syystä tai toisesta kohdannut avoliitoissaan kuitenkin vääriä miehiä. Edellä joku muu mainitsikin jo, että syitä voi olla aika monia niistä kaikkein vaikeimmista ihan vain eri elämäntilanteisiin tai kertakaikkiseen yhteensopimattomuuteen. N37
[/quote]
Ei ole spekulointia lähteä väittämästä 25-30 kpl, sillä AP nimenomaan kirjoittaa että on sanonut 25-30. Väitätkö, että olisi sanonut AP:lle noin 25 tai alle 30, mutta AP vain kirjoitti ketjuun 25-30?
Muista seikoista mitään tietämättä voi päätellä kuitenkin yhtä ja toista jos annetaan haarukka (25-30) eikä anneta summittaista noin arviota tai lukemaa, jonka alapuolella ollaan joka tapauksessa. Vähemmän kuin 30 olisi jo riittävän tarkka, 25-30 viittaa pyrkimykseen antaa muka tarkka arvio eli pätevöidyttää dataa joka ei pidä paikkaansa. Sitä voi käyttää haarukoimisessa kun ei ole faktoja, kun arvioin vaikkapa jälkikäteen lenkin jälkeen montako puuta oli kujalla, jonka läpi juoksin.
Toki on voinut olla vain vääriä miehiä. Nimenomaan skenarioita pitää kyetä pyörittelemään ilman että niitä pitää totena, ne ovat vain mahdollisuuksia ennen faktojen ilmaantumista. Kuitenkin niillä on tietty todennäköisyys ja siten ne täytyy huomioida. Toinen vaihtoehto on työtää pää pensaaseen, mutta seuraukset ovat aina tulkitsijan omalla kontolla kun omia asioitaan funtsii.
En tuomitse ketään naista, jolla on vaikkapa 30 eri kumppania jo takana, siitä ei ole lainkaan kyse. Jos tämä ketju ei ole provo ja AP:lle on vastattu 25-30 haarukalla, niin kyllä siitä voi merkittävällä korrelaatiolla vetää johtopäätöksiä, jos yhtään nuppi pelittää.
153
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 03:16"]
No miten kelpais kolmikymppinen naisleski, joka ollut vain puolisonsa kanssa. Mutta harrastanut tämän kanssa niin monipuolisesti ja paljon seksiä, ettei sun mielikuvituksen edes riitä. Edesmennyt ollut vielä komea, varakas ja erinomainen sängyssä.
[/quote]
No sehän olisi todella hyvä tilanne kolmekymppiselle, oikeastaan paras mahdollinen.
On aika paljon kyllä. Tosin jos suurin osa kertapanoja niin eihän noita sitten ole ollut kuin 2-3 vuodessa. Jos olisi seurustellut niin useimminhan se olisi käytetyksi tullut. Miten sen nyt ottaa. Itse olen 35 ja 3 kumppania ollut.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:43"]
Näinhän se on helposti luettavissa, lopulta mitä kaikkea sängyssä tekee tai on tehnyt ei merkitse. Kuitenkin suhteessa eläessä merkitsee se että kenen kanssa tekee, jos tarpeet suunnilleen kohtaa niin kaikki on hyvin. Väittäisin kuitenkin että vaikka naisella olisi millainen tausta, niin jokainen haluaa suhteen jossa on hyvä olla kaikinpuolin. Seksihän on vain yksi osa sitä, jos se toimii niin silloin se on 5% asioista.. jos ei niin silloin se voi kasvaa peikoksi. Itse sanoisin että älä anna menneisyyden liikaa vaivata, ja juttele naisen kanssa. Silloin kun kaikesta voi puhua avoimesti, ollaan päästy jo pitkälle.
Tämä siis ap:lle, näemmä sähellän nyt lainaamisen ja vastaamisen kanssa niin tulee nämä kirjoitukset vähnemmän loogisiin kohtiin.