Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
Kommentit (250)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"]
Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään.
[/quote]Tää on niin naurettavan lapsellinen ja typerä perustelu..
[/quote]
Mäkin petän mun poikaystävää jatkuvasti, kun ennen häneen tutustumista olin ollut 19 eri miehen kanssa sängyssä. No eei :D Kyllä mä uskollinen tuolle oon, eikä ees kiinnosta muut miehet, kun ne on kokeiltu jo.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"]Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
[/quote]vähältä. 34 miestä ja oon 20
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:51"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:17"]Miten helvetissä voi olla 30 v ja seksikumppaneita noin 40 ja pitää itseään tarkkana? Itse olen 35 seksikumppaneita 6, on toki ollut puitkiä suhteita että voi johtua siitäkin. [/quote] Öö, no jos vaikka ei ole ollut paljoa pitkiä suhteita ja seksuaalisesti aktiivisia vuosia on yli 15? Vitun putkiajattelijat, maailma ei ole vain sitä, mitä itse olette kokeneet. [/quote] Ihmetelkää siiä sitten miksette löydä miestä. Ei kukaan teitä huoli kun saa tietää että olet nussinut 40 muuta ukkoa. Eiköhän mies tajua ettei voi tarjota sinulle seksuaalisesti enää mitään tuon lisäksi = ei kiinnosta. [/quote] Kukahan tässå huolii kenet? Ja kummankohan kiinnostuminen oleellisempaa? Antoisaa hanskaanvetoa, lassukka! Minä lähden tästä miehiin.
[/quote]
Senkun menet :D kyllä teitä anteliaita lutkia nussitaan mielellään mutta turha haaveilla siitä unelmien prinssistä sitten. Mikset samantien ala huoraamaan ja ota ihan maksua? Olisi paljon järkevämpää. Kunnon WT taas yllä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"]Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään.
[/quote]huutelee ikuisuus neitsyt joka haluaisi pillua mutta ei saisi. Mene ylilaudalle.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"]Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään. [/quote]huutelee ikuisuus neitsyt joka haluaisi pillua mutta ei saisi. Mene ylilaudalle.
[/quote]
Ketään ei oikeasti kiinnosta jonkun av-mamman kuppainen pillu. Vittu että naiset luulevat itsestään liikoja nykyisin. Laita kuva itsestäsi ja katsotaan sitten onko sinulla aihetta huudella siellä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"] Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään. [/quote]Tää on niin naurettavan lapsellinen ja typerä perustelu.. [/quote] Mäkin petän mun poikaystävää jatkuvasti, kun ennen häneen tutustumista olin ollut 19 eri miehen kanssa sängyssä. No eei :D Kyllä mä uskollinen tuolle oon, eikä ees kiinnosta muut miehet, kun ne on kokeiltu jo.
[/quote]
Jep sinä olet kokeillut miehet. Mutta onko miesystäväsi ehtinyt kokeilla naisia tarpeeksi? Jos hänelle selviää että sinulla 19 takana ja hänellä vaikka 3. En ihmettelisi jos hänkin haluaisi käydä hieman vierailemassa jossain vaiheessa.
Yleistähän tuo on. Mutta ei todellakaan ok omien arvojeni näkökulmasta. Eikä onneksi tarvitsekaan olla :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"] Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään. [/quote]Tää on niin naurettavan lapsellinen ja typerä perustelu.. [/quote] Mäkin petän mun poikaystävää jatkuvasti, kun ennen häneen tutustumista olin ollut 19 eri miehen kanssa sängyssä. No eei :D Kyllä mä uskollinen tuolle oon, eikä ees kiinnosta muut miehet, kun ne on kokeiltu jo.
[/quote]
Jep sinä olet kokeillut miehet. Mutta onko miesystäväsi ehtinyt kokeilla naisia tarpeeksi? Jos hänelle selviää että sinulla 19 takana ja hänellä vaikka 3. En ihmettelisi jos hänkin haluaisi käydä hieman vierailemassa jossain vaiheessa.
[/quote]
Kyllä se tietää mun luvun. :) mutta se ymmärtää menneisyyden olevan menneisyyttä, eikä takerru siihen. :) ja tuon omien sanojen mukaan tahtoo mun olevan hänen viimeisensä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"] Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään. [/quote]Tää on niin naurettavan lapsellinen ja typerä perustelu.. [/quote] Mäkin petän mun poikaystävää jatkuvasti, kun ennen häneen tutustumista olin ollut 19 eri miehen kanssa sängyssä. No eei :D Kyllä mä uskollinen tuolle oon, eikä ees kiinnosta muut miehet, kun ne on kokeiltu jo. [/quote] Jep sinä olet kokeillut miehet. Mutta onko miesystäväsi ehtinyt kokeilla naisia tarpeeksi? Jos hänelle selviää että sinulla 19 takana ja hänellä vaikka 3. En ihmettelisi jos hänkin haluaisi käydä hieman vierailemassa jossain vaiheessa. [/quote] Kyllä se tietää mun luvun. :) mutta se ymmärtää menneisyyden olevan menneisyyttä, eikä takerru siihen. :) ja tuon omien sanojen mukaan tahtoo mun olevan hänen viimeisensä.
[/quote]
Kuvottavaa. Eihän teillä lapsia vielä ole?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"] Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään. [/quote]Tää on niin naurettavan lapsellinen ja typerä perustelu.. [/quote] Mäkin petän mun poikaystävää jatkuvasti, kun ennen häneen tutustumista olin ollut 19 eri miehen kanssa sängyssä. No eei :D Kyllä mä uskollinen tuolle oon, eikä ees kiinnosta muut miehet, kun ne on kokeiltu jo. [/quote] Jep sinä olet kokeillut miehet. Mutta onko miesystäväsi ehtinyt kokeilla naisia tarpeeksi? Jos hänelle selviää että sinulla 19 takana ja hänellä vaikka 3. En ihmettelisi jos hänkin haluaisi käydä hieman vierailemassa jossain vaiheessa. [/quote] Kyllä se tietää mun luvun. :) mutta se ymmärtää menneisyyden olevan menneisyyttä, eikä takerru siihen. :) ja tuon omien sanojen mukaan tahtoo mun olevan hänen viimeisensä.
[/quote]
Kuvottavaa. Eihän teillä lapsia vielä ole?
[/quote]
Mikä tässä on kuvottavaa? Kummallakaan ei ole tauteja, seksi on ihanaa ja muutenkin sovimme toisillemme. Miten lapset liittyy yhtään mihinkään? Niitä tehdään aikaisintaan 30-vuotiaina.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:38"] Siis kyllähän niitä tulee helposti jos vaan ramppaa baareissa ja tykkää seksistä ilman sitoumuksia. Ja on ollut pitkiä aikoja sinkkuna. Parhaimmillaan tuossa yhdellä kaverilla saattoi olla 2-3 miestäkin viikossa, tosin on vähän lutkamainen mutta silti. Eikä mitenkään erikoisen näköinen. Eihän tuo 25-30 ole juuri mitään kolmikymppiselle naiselle. [/quote] Nää on taas näitä naisten "ongelmia". Toista se on meillä peräkammarin pojilla. [/quote] Jos naisia ei arvosteltaisi ja halvennettaisi seksikumppanien määrän perusteella niin voisi olla teikäläisilläkin paremmat mahdollisuudet saada joskus.
[/quote]
Eiköhän tämä sama mies sheimaa naisia seksin harrastamisesta ja sitten ruikuttaa. Tosi hyvä logiikka kun parutaan sitä, kun Liisa panee ja sitten kuitenkin haluaisi, että Liisa panee. Pikku-Pekan ongelma onkin siinä, että Liisa panee Tuomoa eikä Pikku-Pekkaa.
[/quote]
Meinaat että naiset eivät ansaitse kaikkea sitä arvostelua juuri sen takia koska he panevat vain niitä muutamaa pelimiestä, ja näin jättävät kunnon miehet tumputtamaan? Jos akat lopettaisivat sen diskriminoinnin ja seksillä kiristämisen niin ehkä heitä ei silloin sheimattaisi niin paljoa?
[/quote]
Voi ei, anteeksi, että en pane naista vihaavaa ruikuttajaa.
70 luvulla keskimääisellä naisella oli 2,3 miestä koko elämänsä aikana. 80 luvulla luku oli hieman suurempi.
Aika nopeasti on elo muuttunut ns. Vastuuttomammaksi. Ei taida kunnon naisia enää olla olemassakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:48"]70 luvulla keskimääisellä naisella oli 2,3 miestä koko elämänsä aikana. 80 luvulla luku oli hieman suurempi.
Aika nopeasti on elo muuttunut ns. Vastuuttomammaksi. Ei taida kunnon naisia enää olla olemassakaan.
[/quote]
Kunnon nainen voi olla, vaikka useita pannutkin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:36"]
Mielenkiintoisia näkemyksiä tullut, kiitos asiallisista. Naiseni on kovaa valuuttaa, kertaakaan ei mene yhdessä ulkona, etteikö joku silmäile tai pokaile, vientiä riittäisi. Hänessä on tyyliä ja hillittyä näyttävyyttä, joka vetää miehiä puoleensa missä kulkeekaan. Mitään syytä mulla ei ole pitää häntä kevytkenkäisenä, eikä hutsahtavana, vaikka täällä jotkut lutkaksi haukkuvatkin. Nainen on älykäs ja nokkela. Näyttäisi olevan kuitenkin suhteellisen tavallista tuo 20-30 kumppania. Ap
[/quote]
Ap vaikuttaa aika rasittavalta ihmiseltä, joka keksii ongelman sinnekin missä sitä ei vaan ole. Onneksi hyvästä naisesta löytyi nytkin yksi vika sentään, epäilyttävä määrä seksikumppaneita.
Itsellä ollut viimeisen vuoden sisällä viisi enkä pidä sitä mitenkään erikoisena lukuna.. N20
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:36"]
Mielenkiintoisia näkemyksiä tullut, kiitos asiallisista. Naiseni on kovaa valuuttaa, kertaakaan ei mene yhdessä ulkona, etteikö joku silmäile tai pokaile, vientiä riittäisi. Hänessä on tyyliä ja hillittyä näyttävyyttä, joka vetää miehiä puoleensa missä kulkeekaan. Mitään syytä mulla ei ole pitää häntä kevytkenkäisenä, eikä hutsahtavana, vaikka täällä jotkut lutkaksi haukkuvatkin. Nainen on älykäs ja nokkela. Näyttäisi olevan kuitenkin suhteellisen tavallista tuo 20-30 kumppania. Ap
[/quote]
Ap vaikuttaa aika rasittavalta ihmiseltä, joka keksii ongelman sinnekin missä sitä ei vaan ole. Onneksi hyvästä naisesta löytyi nytkin yksi vika sentään, epäilyttävä määrä seksikumppaneita.
[/quote]
En pidä sitä vikana. Pikemminkin ymmärrän, että oma suhtautumiseni on tässä se ongelma. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:48"]70 luvulla keskimääisellä naisella oli 2,3 miestä koko elämänsä aikana. 80 luvulla luku oli hieman suurempi.
[/quote]
Mitä vastuuttomuutta se on, että panee useampia miehiä, jos huolehtii tautien ja ei-toivottujen raskauksien ehkäisystä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:37"]
Jos nainen on menettänyt neitsyytensä vaikkapa 20-vuotiaana ja 30-vuotiaana seksikumppaneita olisi 30 niin eihän se tee kuin 1,5 seksikumppania vuodessa. En hyvällä tahdollakaan voisi sanoa sellaista lutkaksi (tosin en sanoisi ketään muutakaan) ja tuohon mahtuu kyllä hyvin pidempi parisuhde jos toinenkin vuosien varrelle.
[/quote]
Nyt on sulla vähän matikka hakusessa. 30 miestä 10 vuodessa tekee 3 miestä/vuosi. Jos 9 vuotta yhteensä on ollut parisuhteessa 3 miehen kanssa, niin loput 27 on sitten ollut noin 1-5 vuoden sisään. Mut ei siinä mitään, jos joku tykkää vaihtelusta. Ei ole minulta pois.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:05"]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo jolle kirjoitit mutta vastaan silti.
Minulla seksikumppaneita on 30 -> (mitään tarkkaa lukua en tiedä, en minä mitään kirjanpitoa ole koskaan pitänyt) ja miehellä taasen neljä.
Mies on ihan vapaa menemään vieraaseen sänkyyn mutta kotiin ei ole sen jälkeen tulemista eli avioero olisi lopputuloksena. Sovittiin suhteen alussa, että ollaan yksiavioisia eli jos pettää niin se on kerrasta poikki. Tämä on myös miehen kanta eli jos minä pettäisin, se olisi avioero.
Miksi minulla on noin paljon ollut seksikumppaneita? Ihan siitä syystä, että pidän seksistä enkä nuorempana ole halunnut sitoutua. Siinä tuli aika lailla 15 vuotta sinkkuiltua seksielämän aloittamisen jälkeen. En todellakaan ajatellut että olisin sen ajan ollut selibaatissa. Ehkäisystä huolehdin aina (oli sekä kortsut että pillerit käytössä) ja tietysti säännöllisesti kävin vielä sp-testeissäkin. Minulla ei ole ollut yhtään sukupuolitautia eikä epätoivottua raskautta.
Tänä vuonna tulee 14. hääpäivä ja vaikka täälläkin kovasti toitotetaan, että varmasti moiset lortot pettävät, moinen ajatus ei ole tullut mieleen edes silloin kun mies sairastui vakasti ja seksielämä oli jäissä monta kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:17"]Miten helvetissä voi olla 30 v ja seksikumppaneita noin 40 ja pitää itseään tarkkana? Itse olen 35 seksikumppaneita 6, on toki ollut puitkiä suhteita että voi johtua siitäkin. [/quote] Öö, no jos vaikka ei ole ollut paljoa pitkiä suhteita ja seksuaalisesti aktiivisia vuosia on yli 15? Vitun putkiajattelijat, maailma ei ole vain sitä, mitä itse olette kokeneet.
[/quote]
Ihmetelkää siiä sitten miksette löydä miestä. Ei kukaan teitä huoli kun saa tietää että olet nussinut 40 muuta ukkoa. Eiköhän mies tajua ettei voi tarjota sinulle seksuaalisesti enää mitään tuon lisäksi = ei kiinnosta.
[/quote]
Kukahan tässå huolii kenet? Ja kummankohan kiinnostuminen oleellisempaa?
Antoisaa hanskaanvetoa, lassukka! Minä lähden tästä miehiin.