Muhoksella järkyttävä henkirikos
Jossain nuorisokodissa vai mikähän se oli, oli kaksi nuorta tappaneet työntekijän ja lähteneet karkuun, viime yönä, jäivät Kuopiossa kiinni. Mikähän moiseen on ollut syynä? Surullista. Ei ole tuollainen työkään kovin hääviä, ja vaarallistakin vielä.
Kommentit (24)
Perhekoti Metsolassa.
Ihan järkyttävää, kun tämä meidän nuoriso on alkanut lahtaamaan ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]
Linkkiä?
[/quote]
En löytänyt mitään netistä. Kuulin tästä äsken mieheltäni.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]
Linkkiä?
[/quote]
IL, IS
En löytänyt mitään netistä. Kuulin tästä äsken mieheltäni.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]
Perhekoti Metsolassa.
Ihan järkyttävää, kun tämä meidän nuoriso on alkanut lahtaamaan ihmisiä.
[/quote]
Siinä meni taas monta elämää pilalle :(
Minkähän takia joutuivat perhekotiin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]Perhekoti Metsolassa.
Ihan järkyttävää, kun tämä meidän nuoriso on alkanut lahtaamaan ihmisiä.
[/quote] Ei välttämättä ole meidän nuorisoa vaan jostakin muualta.
Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]
Linkkiä?
[/quote]
IL, IS
En löytänyt mitään netistä. Kuulin tästä äsken mieheltäni.
ap
[/quote]
[/quote]
Joo, nyt on tullut sen jälkeen kun itse etsin tietoja.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:05"]
Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.
[/quote]
Pitäiskö murhaajien antaa juosta ympäriinsä murhaamassa lisää ihmisiä?
Ihan syystä ilmeisesti perhekodissa. Tutkitaan murhana, ovat siis suunnitelleet tappavansa. Mitä tuollaisille voi tehdä jos ovat jo noin nuorena oikeasti pahoja.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:05"]
Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.
[/quote]
Tietoisku, kaikki perhekodeissa, nuorisokodeissa yms. olevat eivät ole ongelmanuoria.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:05"]
Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.
[/quote]
Tietoisku, kaikki perhekodeissa, nuorisokodeissa yms. olevat eivät ole ongelmanuoria.
[/quote]
Ei tietenkään, mutta nämä kaksi saastaa kyllä ovat.
Vai oliko murhattu pahoinpitelija tai raiskaaja yms.? Ei voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:05"]
Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.
[/quote]
Tietoisku, kaikki perhekodeissa, nuorisokodeissa yms. olevat eivät ole ongelmanuoria.
[/quote]Kyllä kai ne jonkunlaisia ongelmanuoria yleensä on, eihän se tappajaa tarvitse tarkoittaa. Päihdenuoret ovat ongelmanuoria hekin tai varastelukierteeseen joutuneet.
Muhoksella jossain nuorisokodissa on työntekijät pahoinpidelleet nuoria. Tällaisia kokemuksia olen kuullut. Oisko siinä syy tapahtuneelle?
Paras ystäväni on perhekodissa ohjaanaja ja useita hengenvaarallisia tilanteita on uran ajalle mahtunut. Joka viikko on kuulemma ainakin jotain pienempää kahnausta, käsiksi käymistä ym. Pelkään hänen puolestaan.
Kauheaa.