Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Alkaa ärsyttämään tämä holhousyhteiskunta
25.06.2026 |
Loman kunniaksi otin muutaman oluen. Mies lasten kanssa. No humaltuneena juttelin naapurille. Mieheni suuttui, älä enää tee niin.
No tuleeko nyt lastensuojeluilmoitus? Isä selvinpäin.
En tiedä tuleeko , ja mokasinko. Mies vihainen. Mielestäni riittää, että toinen aikuinen on selvä.
Katotaan nyt sitten.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja napsutupakkaa saa muualta muttei Suomesta.