Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muhoksella järkyttävä henkirikos

Vierailija
25.07.2015 |

Jossain nuorisokodissa vai mikähän se oli, oli kaksi nuorta tappaneet työntekijän ja lähteneet karkuun, viime yönä, jäivät Kuopiossa kiinni. Mikähän moiseen on ollut syynä? Surullista. Ei ole tuollainen työkään kovin hääviä, ja vaarallistakin vielä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:05"]

Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.

[/quote]

Tietoisku, kaikki perhekodeissa, nuorisokodeissa yms. olevat eivät ole ongelmanuoria.

[/quote]Kyllä kai ne jonkunlaisia ongelmanuoria yleensä on, eihän se tappajaa tarvitse tarkoittaa. Päihdenuoret ovat ongelmanuoria hekin tai varastelukierteeseen joutuneet. 
[/quote]

Ystäväni vanhemmat ovat kuolleet ja hän asui jossain hoitokodissa/lastenkodissa kunnes täysi-ikäistyi. Muut nuoret ongelmanuoria

Vierailija
22/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:05"]

Muhos kuulostaa paskapaikalta. Mitä väliä jos pari ongelmanuorta karkaa? Ei niistä koskaan olisi kunnon ihmisiä enää tullut.

[/quote]

Tietoisku, kaikki perhekodeissa, nuorisokodeissa yms. olevat eivät ole ongelmanuoria.

[/quote]Kyllä kai ne jonkunlaisia ongelmanuoria yleensä on, eihän se tappajaa tarvitse tarkoittaa. Päihdenuoret ovat ongelmanuoria hekin tai varastelukierteeseen joutuneet. 

[/quote]

No itse olen ollut nuorisokodissa. Siinä suhteessa kait olin ongelmanuori että sairastin masennusta ja olin itsetuhoinen. Vanhemmilta loppui keinot auttaa joten nuorisokoti oli paras paikka. Muille en ollut vaaraksi, vain itselleni.

Aika lailla sekalaista taustaa oli niissä muissa nuorissa, jotka olivat siellä samaan aikaan kanssani. Joillakin oli paskat kotiolot eli oli otettu huostaan sen takia, muuten olivat ihan tavallisia nuoria.  Osalla oli mielenterveysongelmia kuten minulla (esim. yksi tyttö oli raiskattu eikä pää ollut kestänyt sitä). Päihteden käyttö oli aika usein seurausta juuri noista mielenterveysongelmista.

Olin nuorisokodissa reilun vuoden eikä sinä aikana ollut kertaakaan sellaista tilannetta, että joku olisi ollut väkivaltainen.

Anteeksi, meni nyt vähän ohi aiheen mutta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli kännissä kun tappoivat, kun viinat loppui. Se ei ollutkaan järkyttävää vaan perisuomalaista.

Vierailija
24/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko nuoria vai Nuoria™?