ulkonäöstään huolehtivat, jotka keskittyvät vääriin kohtiin
Huomaatteko koskaan, että moni nainen on ikään kuin sokea omassa ulkonäössään oleville kipupisteille? Huolehditaan ulkonäöstä, mutta ei osata keskittää huomiota oikeisiin kohtiin, vaan panostetaan vääriin asioihin. Esim. ostetaan kalliita ihovoiteita ryppyjen estoon ja hiuslisäkkeit, mutta hampaat kelta-ruskeat ja jos näkisi itsensä realistisesti, laittaisi sen rahan ensin hampaisiin.
Oletteko itse huomanneet tällaisia ja kertokaa esimerkkejä!
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:01"]
Voide on huomattavasti halvempi hemmottelumuoto kuin hampaiden remontti...
[/quote]
No tarkoitinkin lähinnä, että esim. valkaisu 300 euroa, mutta se raha laitetaan voiteisiin, koska ei ymmärretä, että valkaisu kohentaisi ulkonäköä enemmän.
Tosi monet naiset keskittyy ulkonäössään vääriin kohtiin, vaikka näyttäisivät paljon paremmalta jos tajuaisivat keskittyä niihin oikeisiin kauneusvirheisiin.
[/quote]
Valkaisu halvimmillaan tarjouksessa n. 100-150e
[/quote]
Kauanko sellainen kestää?
[/quote]
suhteellisen kauan, tietenkin kahvinjuonti ja tupakointi pitää lopettaa, mutta se on oikeastaan itsestäänselvyys.
[/quote]
Suhteellisen kauan? No, nythän tuli selventävä vastaus.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:51"]Monet naiset ottaa ripsipidennyksiä, värjäävät hiuksiaan ja meikkaavat mutta nyppiä kulmansa rumiksi ohuiksi ja epätasaisiksi viivoiksi. Pahinta on jos hiukset on värjätty esimerkiksi mustiksi ja sitten ne kulmat jätetään sellaisiksi maantienharmaiksi.
[/quote]
Siellä joku ripsipidennyksiä ja tekokynsiä ottava, tukkaansa mustaksi värjäävä sekä kulmansa ohuina, harmaina ja rumina pitävä alapeukuttaa ;)
Kun nyt ihmiset edes huolehtisi hammashygieniastaan, pesisivät hampaansa niin silläkin pääsisi pitkälle. Kalliita meikki-ja hoitovoiteita ostellaan mutta hammaslääkäriin ei ole sitten varaa.
Enemmän on tullut huomattua sitä, että lähdetään paikkailemaan olemattomia vikoja. Ihan kuin siinä alkuperäisessä naturellipaketissa olisi jotakin niin perinpohjaisen viallista, että kaikki, mitä on korjattavissa, korjataan. Sitten laitetaan rahaa palamaan irtoripsiin, irtohiuksiin, etsitään ja löydetään toinen toistaan turhanpäiväisempiä vikoja ja podetaan huonoa itsetuntoa sellaisen vian vuoksi, josta muut eivät edes ole tietoisia.
Minusta olisi parempi tulos, että hyväksyttäisiin se alkuperäinen olento ja ehkä jopa pidettäisiin siitä, ja siltä pohjalta tehdään niitä ulkonäköparannuksia. Eli ei laittauduta lähtökohtaisesti peittääkseen kaikki viat, vaan korostaakseen niitä hyviä puolia. :>
Myös mun mielestä moni olisi luonnollisena paremman näköinen. Feikkirusketus esim. ei pue ketään. Terve ja raikas olemus on aina kaunista.
Sitten nämä ripsien pidennykset.. Ne voi olla kauniit, mutta sellaiset ylipitkät, huoltamattomat yks risti kaks pidennykset saa ainakin mut tuntemaan myötähäpeää.
Ripsien pidennykset ovat nykyään niin massaa että enemmän kiinnittää huomiota jos jollain nuorella naisella EI ole niitä.
Mä en uskalla mennä mihinkään laservalkaisuihin, koska olen kuullut, että joillekin jää vihlonta niistä ja lisäksi hampaat värjäytyy jatkossa entistä nopeammin. Ts. en anna kenenkään tärvellä kiillettäni.
Esimerkiksi Pipsa. Nainen ostelee monen sadan euron laukkuja tusina kappaletta, mutta kulkee kammottavissa linttaan astutuissa kengissä ja halvan näköisissä asuissa tukka laittamattomana ja ilman meikkiä. En nyt puutu kiloihin, koska laihdutus on hänellä kuitenkin ihan hyvällä mallilla jos puolessa vuodessa on jo kaksikymmentä kiloa lähtenyt.
Suosittelisin vaan laittamaan edes yhden laukun hinnan edestä rahaa pariin hyvälaatuiseen kenkäpariin, kampaajalle ja käymään kosmetiikkaosastolla hankkimassa meikkivoide ja pinsetit.
En nyt muita saanut mieleeni kuin pomoni: hän on herttainen ja kiltti ihminen, mutta stressaa hirveästi ulkonäköään. Hänellä on kauniit silmät ja lyhyt, hoikka vartalo, mutta koska pomo tupakoi askin päivässä, on iho roikkuva (nelikymppisenä), tukka lyhyt ja karhea sekä huonokuntoinen, alkoholin käytöstä syntyneitä maksaläiskiä on joka puolella kasvoja, suuret ihohuokoset, keltaisen ruskeat hampaat joista on lohjennut palasia ja huulet kaipaisivat kipeästi rasvaa. Siitä huolimatta hän stressaa sellaisia asioita, kuten liikakiloja (joita hänellä ei minun silmääni ole yhtään) ja hän ei esimerkiksi kehtaa pitää puhtaita college-housuja vaikka lääkärille mennessään, vaan vaihtaa ne ikivanhoihin mustiin farkkuihin asiakkaalla. Tosi pienillä muutoksilla, hiusten hoitamisella, hampaiden puhdistuksella ja ehkä valkaisulla, huulien rasvaamisella ja kevyellä silmämeikillä, sekä muidenkin kuin vain mustien ja huonosti istuvien vaatteiden käyttämisellä hänestä tulisi oikein sievä nainen. Sen sijaan hän keskittyy panikoimaan joistain collareista ja olemattomista kiloista.
mulla on kellertävät hampaat. mutta onneksi olen muutenkin ruma, en ole vahingossa keskittynyt väärään kohtaan
Mieluummin keltaiset terveet hampaat kuin vaalennus, joka rasittaa kiillettä toistuvasti tehtynä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:01"]
Voide on huomattavasti halvempi hemmottelumuoto kuin hampaiden remontti...
[/quote]
No tarkoitinkin lähinnä, että esim. valkaisu 300 euroa, mutta se raha laitetaan voiteisiin, koska ei ymmärretä, että valkaisu kohentaisi ulkonäköä enemmän.
Tosi monet naiset keskittyy ulkonäössään vääriin kohtiin, vaikka näyttäisivät paljon paremmalta jos tajuaisivat keskittyä niihin oikeisiin kauneusvirheisiin.
[/quote]
Minä valkaisutin hampaani hammaslääkärillä, siis ammattilaisella. Kukaan ei huomannut eroa entiseen. Jos haluaisin valkoiset tai edes valkoisemmat hampaat, ainoa vaihtoehto olisi hankkia laminaatit. Siis melkein tonni per hammas, ja oma hammas siellä alla nysäksi hiottuna. Ja se luvattu "kestää jopa eliniän" on totta vain siinä tapauksessa, että elää enää 15-20 vuotta.
Tervetuloa arvostelemaan vääriä ja oikeita kauneusvirheitäni. :)
[/quote]
Loukkaantuja bongattu! :D
Oletko varma, että tuo oli vahinko? Me saimme ilmaisen risteilylahjakortin, mutta pirskatti sentään, kun meni kuitenkin laivan herkutteluihin ja ostoksiin melkein 800 euroa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:38"]
Huomaatteko koskaan, että moni nainen on ikään kuin sokea omassa ulkonäössään oleville kipupisteille? Huolehditaan ulkonäöstä, mutta ei osata keskittää huomiota oikeisiin kohtiin, vaan panostetaan vääriin asioihin. Esim. ostetaan kalliita ihovoiteita ryppyjen estoon ja hiuslisäkkeit, mutta hampaat kelta-ruskeat ja jos näkisi itsensä realistisesti, laittaisi sen rahan ensin hampaisiin.
Oletteko itse huomanneet tällaisia ja kertokaa esimerkkejä!
[/quote]
Mulla ei saa hampaita valkoisiksi millään, on kirjava hammasluusto. Hammaslääkäri sanoi ettei missään nimessä mitään kuoria hampaisiin suosittele, koska hampaideni kiille huonossa kunnossa ja kuoret pahentaisi reikiintymistä kun bakteerit muhii niiden alla. Että ei voi mitään, onneksi mulla on pieni suu eikä hampaat näy hymyillessä kun ei suu aukea luonnollisesti kun hymyilee vaan jos koitan hymyillä niin että hampaat näkyy se näyttää lähinnä irvistykseltä. Kyllä haluan silti näyttää muuten hyvältä.
No joskus noissa telkkarin kauneusleikkausjutuissa näkee ihmisiä joista käy mielessä että olisi itse ehkä korjannut jotain muuta.
Hirveät kulmakarvat ja liian tumma meikkivoide, vanhentaa.
Joku voide vs. kallis hampaiden valkaisu, ei ihan vertailtavissa. Ei mulla ole varaa vaalentaa hampaita, jos ne nyt edes keltaisen hammasluun takia vaalentuisi, ja mun ostamat kosteusvoiteet on edullisia. Teen ulkonäölleni sen mihin on varaa.
Muita en katsele kauheasti joten en ole kiinnittänyt ilmiöön huomiota.
Esimerkiksi nämä, joilla on tekoripset, tekokynnet , tekotukat ja ties mitä härpäkettä vaikka 20-30kg tiputtamalla tulisi paljon paremman näköiseksi kuin näillä em. koskaan. Tämän ajankin kun viettäisi lenkkipolulla mikä käytetään kuukausittain näitten huoltoon tekisi ihmeitä. Lisäksi sillä rahalla saisi terveelistä ruokaa pikasafkan tilalle.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:17"]Esimerkiksi nämä, joilla on tekoripset, tekokynnet , tekotukat ja ties mitä härpäkettä vaikka 20-30kg tiputtamalla tulisi paljon paremman näköiseksi kuin näillä em. koskaan. Tämän ajankin kun viettäisi lenkkipolulla mikä käytetään kuukausittain näitten huoltoon tekisi ihmeitä. Lisäksi sillä rahalla saisi terveelistä ruokaa pikasafkan tilalle.
[/quote]
Tämä!!
[/quote] Tiedän tuon. Laihduttua kaikki ketjuliikkeiden vaatteet näyttää hyvältä eikä tartte enää ostaa kallista. Lisäksi kirppareilta tekee löytöjä kun ihmiset myyvät pieneksi jääneitä vaatteita. Tämä on itseasiassa yksi säästökeino: pysy hoikkana! Enkä sano tätä ylimielisenä vaan kokemuksen kautta.