Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ulkonäöstään huolehtivat, jotka keskittyvät vääriin kohtiin

Vierailija
25.07.2015 |

Huomaatteko koskaan, että moni nainen on ikään kuin sokea omassa ulkonäössään oleville kipupisteille? Huolehditaan ulkonäöstä, mutta ei osata keskittää huomiota oikeisiin kohtiin, vaan panostetaan vääriin asioihin. Esim. ostetaan kalliita ihovoiteita ryppyjen estoon ja hiuslisäkkeit, mutta hampaat kelta-ruskeat ja jos näkisi itsensä realistisesti, laittaisi sen rahan ensin hampaisiin.

Oletteko itse huomanneet tällaisia ja kertokaa esimerkkejä!

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu ei maksa paljo mtn suuhygienisti opiskelijoilla esim Kuopiossa tai Oulussa

Vierailija
42/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tästä nyt mieleen vaan se että saadaan jostain päähän että huulissa on jotain vikaa, joten täräytetään täyteaineilla ne ankkahuuliksi. Sitten ollaan niin tyytyväisiä täysin idiootin näköiseen lopputulokseen. Onko tuolle käyttäytymiselle olemassa joku diagnoosi? Jotain sokeutta omaa ulkonäköä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaista saa todella paljon valkoisemmat jo pelkällä hammashoitolassa tehdyllä soodapuhdistuksella. Olin itse todella positiivisesti yllättynyt. Hellävaraista ja maksaa hammaskiven poiston kanssa yhteensä n. 100€

Vierailija
44/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita ei tarvitse valkaista. Tyhmän näköistä ja turhaa. Valkaistut hampaat ja naama vanhentunut, kamala kontrasti.

Vierailija
45/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:24"]

Hampaista saa todella paljon valkoisemmat jo pelkällä hammashoitolassa tehdyllä soodapuhdistuksella. Olin itse todella positiivisesti yllättynyt. Hellävaraista ja maksaa hammaskiven poiston kanssa yhteensä n. 100€

[/quote]

Totta on, jos on tahriintuneet hampaat. Minä käyn soodapuhdistuksessa kahdesti vuodessa pitämässä tahrat poissa, mutta hampaani eivät ole hohtavan valkoiset edes heti hygienistin tuolista noustessani.

Vierailija
46/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi työkaveri, joka käy kerran kuussa kampaajalla, eli hiukset on viimesen päälle aina. Mutta valitettavasti kyseinen henkilö ei ilmeisesti tajua lihoneensa viimeisten vuosien aikana melkoisesti, koska kaikki vaatteet on noin kaksi kokoa liian pieniä!

Vierailija
47/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni satsaa paljon pukeutumiseen & meikkaa huolella yms., mutta pesee vaatteitaan tuskin koskaan. Eli näyttää kaukaa huolitellulta, mutta läheltä huomaa tahraiset vaatteet ja ummehtuneen hajun. En tajua ollenkaan, mitä tuon ihmisen päässä liikkuu...

Vierailija
48/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon itkua omista hampaista. Ap varmaan tarkoistti keltaRUSKEILLA hampailla sellasia oikeasti huonokuntoisia hampaita, ei kellertäviä. 

ps. jos se oma hampaiden kellertävä sävy häiritsee liikaa, kokeilkaa rusketusta. Valkoista tummempaa ihoa vasten ei kellertävään sävyyn kiinnitä huomiota. Eikä ne hampaiden valkaisut oikeasti paljoa maksa niinkuin aikaisemmin on mainittu.

Vierailija
49/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilasitte hyvän ketjun idean alkamalla jankkaamaan jostain hampaiden valkaisusta???

Vierailija
50/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:42"]

Miksi pilasitte hyvän ketjun idean alkamalla jankkaamaan jostain hampaiden valkaisusta???

[/quote]

Niillä on huono itsetunto rumien hampaidensa takia, ja defenssit lähtivät päälle.

Vierailija
51/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei osata tai haluta tehdä joillekin "kauneusvirheille" mitään. Mulla ainakin on tyhmän näköset kulmakarvat, en saa vaan niistä parempia. Sitten olen ehkä liian tukeva johonkin kauneusihanteeseen, mutta itselleni kelpaan.

Vierailija
52/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, moni muuten itsestään huolehtiva mättää roskaruokaa ja on sitten lihava/turvonnut/huonoihoinen jne. eli ei viitsi ulkoisen kuoren lisäksi huolehtia mitä suuhunsa laittaa.......

Vierailija
53/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:01"]

Voide on huomattavasti halvempi hemmottelumuoto kuin hampaiden remontti...

[/quote]

No tarkoitinkin lähinnä, että esim. valkaisu 300 euroa, mutta se raha laitetaan voiteisiin, koska ei ymmärretä, että valkaisu kohentaisi ulkonäköä enemmän.
[/quote]
Voi kun olisi niin helppoa. Hampaissa muutenkin vikaa, joten hammaslääkärit olleet sitä mieltä ettei missään nimessä kannata valkaista ennen kuin kaikki muuten kunnossa. Pitkä prosessi edessä, ärsyttää

Vierailija
54/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]

Olen huomannut, moni muuten itsestään huolehtiva mättää roskaruokaa ja on sitten lihava/turvonnut/huonoihoinen jne. eli ei viitsi ulkoisen kuoren lisäksi huolehtia mitä suuhunsa laittaa.......

[/quote]

Esim. minä. En halua luopua tietyistä ruoista kokonaan, mutta en tajua miksi mun sen takia täytyisi sitten kokonaan lakata huolehtimasta ulkonäöstäni. Toki varmasti näyttäisin paremmalta jos vetäisin vain terveellistä safkaa naamaan.

Vierailija
55/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]Olen huomannut, moni muuten itsestään huolehtiva mättää roskaruokaa ja on sitten lihava/turvonnut/huonoihoinen jne. eli ei viitsi ulkoisen kuoren lisäksi huolehtia mitä suuhunsa laittaa.......
[/quote]

Muistatko ollenkaan huolehtia mitä omaan suuhusi laitat?

Vierailija
56/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 35:lla on ainakin ns. herttainen luonne. Se ei peity koreankaan ulkokuoren alle.

Vierailija
57/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

värikäs pipsa !!

Vierailija
58/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:18"]

Nr. 35:lla on ainakin ns. herttainen luonne. Se ei peity koreankaan ulkokuoren alle.

[/quote]

Luuletko että ihmiset käyttäytyy noin oikeassa elämässä? Internet on aikuisten leikkipaikka, varsinkin anonyymit palstat. Taidat olla vähän tyhmä.

Vierailija
59/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]Olen huomannut, moni muuten itsestään huolehtiva mättää roskaruokaa ja on sitten lihava/turvonnut/huonoihoinen jne. eli ei viitsi ulkoisen kuoren lisäksi huolehtia mitä suuhunsa laittaa....... [/quote] Muistatko ollenkaan huolehtia mitä omaan suuhusi laitat?

[/quote]Kyllä muistan, syön oikein terveellisesti, kiitos kysymästä.

Vierailija
60/76 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]

[/quote]

Esim. minä. En halua luopua tietyistä ruoista kokonaan, mutta en tajua miksi mun sen takia täytyisi sitten kokonaan lakata huolehtimasta ulkonäöstäni. Toki varmasti näyttäisin paremmalta jos vetäisin vain terveellistä safkaa naamaan.

[/quote]

Niin vammasta aina tää puolustelu. Susta ei puhuttu, ketään ei kiinnosta vittujakaan mitä sä teet. Mitä helvettiä?

[/quote]

Mitä helvettiä tosiaan. Sovin esimerkkiin joten vastasin, ongelmia?