Mua niin säälittää Coop paskan ostajat. Puolukkahillon puolukatkin voi olla kiinasta
Kommentit (23)
loppui ainakin se S-kotimaisuus mainonta vai loppuiko?
Ap käy sääliksi. Hän ei syö mitään.
Mua säälittää tyypit, jotka syö puolukkahilloa tai sipsejä. 😂 Ihan brändiin katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää tyypit, jotka syö puolukkahilloa tai sipsejä. 😂 Ihan brändiin katsomatta.
Coopin sour scream sipsit puolukkahilloon dipattuna. Bon appetit!
Todella huonoja tuotteita, ainakin ne mitä olen kokeillut. Ja syrjäyttäneet hyllyiltä monet paremmat brändit.
Ap:n puolukkahillotehtaalla menee heikosti?
Älä valita, nyt eletään kovia aikoja, ei olisi kannattanut äänestää sitä Kokoomusta!
Kyllä kansa tietää!
Puolukka ei kasva Kiinassa. Olet tietämätön.
Puolukkahillo tai puolukkasurvos on helppo tehdä itse.
En varmaan koskaan ole ostanut valmista. En käy marjametsässä itse, ostan kotimaisia puolukoita kaupan pakasteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin coopin jäätetuuttipaketin. Se maistui sellaiselta kasvisrasvaliejulta. Ei mitään makua oikeastaan.
No miksi ostit? NO sen takia ettei sinulla ole rahaa. Sitten tulet tänne elvistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin coopin jäätetuuttipaketin. Se maistui sellaiselta kasvisrasvaliejulta. Ei mitään makua oikeastaan.
Se sopii sinulle, sillä eihän sinulla itselläsi ole älyäkään.
Hillossa on kertaalleen syötyjä puolukoista. Sekundaa Coop.
Säälittävää on että kirjoitat Kiinan väärin, kiina. Se on osoitus siitä että olet kouluttamaton ja ignorantti.
Coop puolukkahillo on valmistettu Ruotsissa.
Coop-leikkeleet ovat Poutun ja Huhtahyvät tekemiä.
Se ei itseasiassa kuulu sulle
Kun ollaan oikein tarkkoja, mikään ei kuulu sulle.
Minä ostan useita Coop tuotteita, esim tonnikala oliiviöljyssä on ihan parasta. Coop riisi maistuu ihan.......riisiltä eli eikös se ole ok? Minua niin naurattaa AP
Vierailija kirjoitti:
Coop puolukkahillo on valmistettu Ruotsissa.
Coop-leikkeleet ovat Poutun ja Huhtahyvät tekemiä.
Coop-puolukkahillossa voidaan käyttää marjojen alkuperämaana myös Kiinaa (maakoodi CN), mikä ilmenee tuotteen parasta ennen -päiväyksen yhteydestä.
Coop on pelastus Gltuteenittoman keittiössä.