Miksi kuivatatte alusvaatteenne pyykkituvassa??
En voi hyväksyä sitä, että taloyhtiön pyykkituvan muutenkin rajallista tilaa käytetään kalsareiden kuivatukseen! Miksei voi kotona kuivattaa omia alusvaatteitaan, niin minäkin teen. Seuraavalla kerralla, kun näen kuluneita kalsareitanne narulla, niin heitän ne kaikki jorpakkoon!
Kommentit (18)
Meillä oli aikoinaan vuokratalossa iso lappu kuivaushuoneessa, että pikkupyykit on kuivattava omassa asunnossa (tupaa ei voinut varata, pyykkiä pestiin, jos siellä ei kenenkään muun pyykit olleet koneessa) ja silti aina sen saman naapurin alusvaatteet ja kaikki muutkin mahdolliset pyykit oli siellä. Ja ne oli myös seuraavana päivänä. Sama nainen oli ottanut minun vielä kosteat lakanat alas narulta ja ripustanut omat pyykkinsä tilalle. Näin kävi useasti ja kyllä suututti. Itse jätin kuivaushuoneeseen vain lakanat, yksiössäni oli rajallisesti ovia, joilla talvella ne olisi voinut kuivattaa, kaikki muut vaatteet vein kuivaustelineeseen omaan asuntooni. Juuri varastamisen pelossa.
Provohan tuo mutta varmasti tuollaisiakin idiootteja ON olemassa.
Huoneilma pysyy tutkitusti parempana, kun pyykkiä ei kuivata asunnossa. Lisäksi 52 m2 kaksio jossa kaksi aikuista ja taapero, en kaipaa tänne pyykkitelinettä tukkimaan kulkureittejä.
En kuivata mitään pyykkituvassa. Tässä talossa puolet varastettaisiin ja loput töhrittäisiin tai rikottaisiin. Tässä talossa kun asuu santamaasta muuttaneita, jotka kuvittelee edelleen elävänsä pellossa :(
Kaiken lisäksi nuo kalsareiden omistajat eivät edes ajoissa käy hakemassa kuivia pyykkejä - ei kyllä huvita koskea toisten käyttämiin elämää nähneisiin kalsareihin, että saisi tilaa pyykkitupaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:15"]
En kuivata mitään pyykkituvassa. Tässä talossa puolet varastettaisiin ja loput töhrittäisiin tai rikottaisiin. Tässä talossa kun asuu santamaasta muuttaneita, jotka kuvittelee edelleen elävänsä pellossa :(
[/quote]
Ei saa olla rasistinen. Heillä on samat oikeudet kuin muillakin.
Siksi tietenkin, että teillä kireä nutturaisilla ja pervo-perteillä olisi jotakin puuhaa.
Ap on oikeassa. Alushousut voi hyvin kuivattaa kotona pyykkitelineessä kun taas lakanoita ei kun eivät siihen mahdu. Alushousut vievät muilta ihmisiltä ihan turhaan kuivatustilaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:15"]
[/quote]
Ei saa olla rasistinen. Heillä on samat oikeudet kuin muillakin.
[/quote]
On toki. En vain tiennyt, että toisen omaisuuden tuhoaminen kuuluu kansalaisoikeuksiin.
No jos varaan sen kuivaushuoneen tietyksi ajaksi pyykkieni kuivaukseen, eikö se ole yks ja sama, että kuivatan muun pyykin ohessa myös ne alusvaatteet. Voi hyvänen aika sentään näitä pyykkitupapoliiseja.
Meillä ei ole tapana läntätä naapureiden kanssa pyykkejä yhtäaikaa kuivamaan, vaan ihan odotetaan omaa vuoroa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:30"]
Ap on oikeassa. Alushousut voi hyvin kuivattaa kotona pyykkitelineessä kun taas lakanoita ei kun eivät siihen mahdu. Alushousut vievät muilta ihmisiltä ihan turhaan kuivatustilaa.
[/quote]
Hyvä, että joku sentään ymmärtää asian vakavuuden. Tärkeää kuivaustilaa lakanoilta ja pyyhkeiltä menee täysin haaskuuseen joidenkin pöksyjen takia, jotka kuivuisivat nopeasti kotonakin pyykkitelineellä. Niin!
Meilläpäs ei ole pyykkituvassa kuivaustilaa ollenkaan.
[/quote]
Pyykkituvasta kuivaustilaa saa varata jokainen osakas tai vuokralainen, monesti yhdessä sovittujen pelisääntöjen mukaisesti. Kun olen varannut kuivaushuoneen itselleni, saan kuivata siellä mitä vain pikkupöksyistä kierrätysvessapaperiin tai kestositeistä päiväpeittoihin, eikä minun tarvitse olla kiinnostunut naapureiden lakanoista.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:43"]
[/quote]
Pyykkituvasta kuivaustilaa saa varata jokainen osakas tai vuokralainen, monesti yhdessä sovittujen pelisääntöjen mukaisesti. Kun olen varannut kuivaushuoneen itselleni, saan kuivata siellä mitä vain pikkupöksyistä kierrätysvessapaperiin tai kestositeistä päiväpeittoihin, eikä minun tarvitse olla kiinnostunut naapureiden lakanoista.
[/quote]
Näinhän sinä luuket. Hygieniasyistä kestositeet kyllä päätyvät rosikseen. Siihen on taloyhtiön lupakin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:43"]
[/quote]
[/quote]
Näinhän sinä luuket. Hygieniasyistä kestositeet kyllä päätyvät rosikseen. Siihen on taloyhtiön lupakin.
[/quote]
Niin varmaan :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:36"]
Meillä oli aikoinaan vuokratalossa iso lappu kuivaushuoneessa, että pikkupyykit on kuivattava omassa asunnossa (tupaa ei voinut varata, pyykkiä pestiin, jos siellä ei kenenkään muun pyykit olleet koneessa) ja silti aina sen saman naapurin alusvaatteet ja kaikki muutkin mahdolliset pyykit oli siellä. Ja ne oli myös seuraavana päivänä. Sama nainen oli ottanut minun vielä kosteat lakanat alas narulta ja ripustanut omat pyykkinsä tilalle. Näin kävi useasti ja kyllä suututti. Itse jätin kuivaushuoneeseen vain lakanat, yksiössäni oli rajallisesti ovia, joilla talvella ne olisi voinut kuivattaa, kaikki muut vaatteet vein kuivaustelineeseen omaan asuntooni. Juuri varastamisen pelossa.
[/quote]
Röyhkeimmät naapurit tekee just tuota, että heittävät kosteat lakanat pois kuivumasta (vaikka kuivaushuone olisi varattu etukäteem) ja sitten pokkana omia rättejään tilalle. Nämä kun saisi joskus kiinni itse teossa. -AP
Ihanaa vetää sellaset pikkuhousut jalkaan, joissa on vieraan miehen spermat.
Siksi kuivatan.