Mun ei tee enää mieli miestäni.
En voi sille mitään. Ei vaan tee mieli. Ärsyttää vaan, ja haluaisin että se pysyy kaukana. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (23)
Varma ero, meillä meni 2 vuotta, yritä toimia nopeammin niin kaikki pääse helpommalla
//Mies
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:17"]
Vaihtaa miestä
[/quote]
On alle kouluikäiset lapset. Ihanko totta pitäisi vaan erota, kun ei ole haluja, vaikka muuten asiat ok?
Asutteko yhdessä? Oletteko kauan olleet? Mulla sama juttu, mutta helpompi, kun ei edes asuta yhdessä. Ollaan kuin kavereita vaan, mutta miehessä paljon ärsyttäviä piirteitä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:20"]
Asutteko yhdessä? Oletteko kauan olleet? Mulla sama juttu, mutta helpompi, kun ei edes asuta yhdessä. Ollaan kuin kavereita vaan, mutta miehessä paljon ärsyttäviä piirteitä.
[/quote]
Asutaan yhdessä, ollaan oltu yhdessä reilu 7 vuotta. ap
Pariterapia, yksilöterapia, aktiivinen yritys tilanteen muuttamiseksi? Yritä miettiä, mitä tämän haluttomuuden taustalla vois olla: kyllästyminen, masennus, horm.ehkäisy, luottamuksen menetys, kunnioituksen puute, oman itsensä hukkaaminen, väsymys...
Aina ei ole ollut näin. Oikeastaan vasta ehkä puoli vuotta vuoden. Kyllästyin vaan siihen, kun en saanut ikinä itse mitään huomioimista, läheisyyttä, vaikka olen tehnyt selväksi että se on minulle tärkeää. Sitten mies kiukutteli kun minua ei haluttanutkaan tuosta noin vaan. Alkoi vaan ärsyttää koko touhu. Ja nyt halut ovat menneet kokonaan. ap
Mies ei siis osaa osoittaa minulle hellyyttä. Hän on tehnyt sen hyvin selväksi,että hän ei saa siitä mitään, eikä häntä kiinnosta se. On vaivaantunut jos itse vaikka halailen ja haluaisin olla sylissä tms. Joten en enää itsekään ole sitten yrittänyt... Ja näin tässä sitten on käynyt. ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:25"]Aina ei ole ollut näin. Oikeastaan vasta ehkä puoli vuotta vuoden. Kyllästyin vaan siihen, kun en saanut ikinä itse mitään huomioimista, läheisyyttä, vaikka olen tehnyt selväksi että se on minulle tärkeää. Sitten mies kiukutteli kun minua ei haluttanutkaan tuosta noin vaan. Alkoi vaan ärsyttää koko touhu. Ja nyt halut ovat menneet kokonaan. ap
[/quote]
No se hyvä puolihan tässä sitten on, että jotain korjattavaa/työstettävää löytyy ja tiedät suunnilleen mitä se on. Nyt vain pitäisi saada asia uppoamaan miehenkin kalloon. Jos mies haluaa pelastaa avioliittonne, niin eiköhän hän lopulta suostu keskusteluun asiasta (kunhan tajuaa että nyt on tosi kyseessä) ja tarvittaessa terapiaan. Jos suhteessa on muuta hyvää, kannattaa yrittää. Mutta pitemmän päälle läheisyyden puute kyllä tappaa ja katkeroittaa..silloin kannatta lähteä enemmän aiemmin entä myöhemmin :/
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:10"]
En voi sille mitään. Ei vaan tee mieli. Ärsyttää vaan, ja haluaisin että se pysyy kaukana. Mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
Mie veikkaan, et on ihan tyypillistä parisuhteessa olevan naisen tunnetta. Ilmeisesti olette ylittäneet jo kahden vuoden maagisen rajan?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:25"]Aina ei ole ollut näin. Oikeastaan vasta ehkä puoli vuotta vuoden. Kyllästyin vaan siihen, kun en saanut ikinä itse mitään huomioimista, läheisyyttä, vaikka olen tehnyt selväksi että se on minulle tärkeää. Sitten mies kiukutteli kun minua ei haluttanutkaan tuosta noin vaan. Alkoi vaan ärsyttää koko touhu. Ja nyt halut ovat menneet kokonaan. ap [/quote] No se hyvä puolihan tässä sitten on, että jotain korjattavaa/työstettävää löytyy ja tiedät suunnilleen mitä se on. Nyt vain pitäisi saada asia uppoamaan miehenkin kalloon. Jos mies haluaa pelastaa avioliittonne, niin eiköhän hän lopulta suostu keskusteluun asiasta (kunhan tajuaa että nyt on tosi kyseessä) ja tarvittaessa terapiaan. Jos suhteessa on muuta hyvää, kannattaa yrittää. Mutta pitemmän päälle läheisyyden puute kyllä tappaa ja katkeroittaa..silloin kannatta lähteä enemmän aiemmin entä myöhemmin :/
[/quote]
Olen paljon miettinyt tätä. Periaatteessa olen tottunut jo näin pitkässä ajassa siihen, että sitä ei juurikaan ole. Ja aika harvoin se minua oikeasti harmittaa, tai edes mietin koko asiaa. Mutta ilmeisesti se kuitenkin vaivaa minua, ja kalvaa suhdettamme, koska nyt minulta on mennyt halut, ja tuntuu siltä ettei haittaisi vaikka seksiä ei olisi enää ikinä. Toisaalta, jos mieheni ei läheisyyttä kaipaa, niin (kuten hän on itse suunnilleen sanonut), niin se olisi vähän sellaista teennäistä esittämistä sitten, enkä sitäkään kyllä kaipaa. ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:10"]
[/quote]
8 vuotta tulee täyteen tänä vuonna.. Mutta seksiä oli vielä pari vuotta sitten ihan eri tavalla. Ja uskon (tiedän) kyllä että myös pitkässä suhteessa se voi olla tyydyttävää ja sitä voi olla usein. ap
Mie veikkaan, et on ihan tyypillistä parisuhteessa olevan naisen tunnetta. Ilmeisesti olette ylittäneet jo kahden vuoden maagisen rajan?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:25"]
Aina ei ole ollut näin. Oikeastaan vasta ehkä puoli vuotta vuoden. Kyllästyin vaan siihen, kun en saanut ikinä itse mitään huomioimista, läheisyyttä, vaikka olen tehnyt selväksi että se on minulle tärkeää. Sitten mies kiukutteli kun minua ei haluttanutkaan tuosta noin vaan. Alkoi vaan ärsyttää koko touhu. Ja nyt halut ovat menneet kokonaan. ap
[/quote]
Tuo on sellanen asia,et siihen ei ole tulossa muutosta nykyisessä parisuhteessa. Läheisyyttä ja huomioimista jokoarvostaa tai ei, ja se tulee itsestään jos on tullakseen. Ainoa vaihtoehto on vaihtaa miestä, jos haluat asioihin muutosta, ei kannata hakata päätä seinään.
Huomasitko sinä AP nyt vasta, että miehesi ei arvosta huomioimista ja läheisyyttä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:49"]
Huomasitko sinä AP nyt vasta, että miehesi ei arvosta huomioimista ja läheisyyttä?
[/quote]
En. On siitä ollut puhetta vuosien varrella. Alussa mies väitti että on tärkeää hänellekin, sitten jossain vaiheessa sanoi yrittävänsä enemmän. Sitten jossain vaiheessa sanoi suoraan, ettei hän kaipaa sitä ollenkaan. Mies siis osoittaa läheisyyttä kun haluaa seksiä. Vain ja ainoastaan silloin. Nyt sitten kun seksiä ei ole, ei ole läheisyyttäkään. Ollenkaan. ap
Jollain tekee kyllä mieli miehesi munaa, voi haluta muutakin.
[/quote]
Kyllä. Varmasti on sellasiakin naisia, jotka arvostavat istua illat toisensa jälkeen sohvan eri päissä ja että saavat rauhassa nukkua sängyssä ilman puolison läheisyyttä. Ihan unelmamies varmaan monelle.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:56"]
[/quote]
En. On siitä ollut puhetta vuosien varrella. Alussa mies väitti että on tärkeää hänellekin, sitten jossain vaiheessa sanoi yrittävänsä enemmän. Sitten jossain vaiheessa sanoi suoraan, ettei hän kaipaa sitä ollenkaan. Mies siis osoittaa läheisyyttä kun haluaa seksiä. Vain ja ainoastaan silloin. Nyt sitten kun seksiä ei ole, ei ole läheisyyttäkään. Ollenkaan. ap
[/quote]
Mie tiedän ton tilanteen, kun itellekin on käynyt samalla tavoin.Voi sitä toista pyytää yrittämään, mut kun ei ole haluja ja kiinnostusta, ni ei siitä mitään tule. Saa vaan itse turhautua. Kannattaa tosiaan etsiäsellanen puoliso, joka arvostaa samoja asioita.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:56"]
Jollain tekee kyllä mieli miehesi munaa, voi haluta muutakin.
[/quote]
Kyllä. Varmasti on sellasiakin naisia, jotka arvostavat istua illat toisensa jälkeen sohvan eri päissä ja että saavat rauhassa nukkua sängyssä ilman puolison läheisyyttä. Ihan unelmamies varmaan monelle.
[/quote]
Ja sit kun tulee lähelle, ni tietää et pilluahan se vonkaa. Eipä tarvii puhuakaan suhteessa sen enemmälti.
Vaihtaa miestä