Voiko keisarileikattu sanoa olevansa synnyttänyt?
Kommentit (44)
Nainen ei ole nainen jos ei ole synnyttänyt, eikä kiintymyssuhde lapseen yhtä syvä näillä "äideillä".
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:21"]Voiko aikuinen mies mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä uudelleen?
[/quote]
Yleensä tästä tuomitaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:19"]
Ei voi, se ole mitään synnyttänyt eikä kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo.
[/quote]
Ei ole kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo? Ihanko totta? Synnytyshän voi kestää monta monta tuntia ja juurikin supistukset ovat monesta se kivuliain osa. Ponnistusvaihekin kestää yleensä n.1,5 tuntia, mikä on paljon vähemmän kuin, mitä koko synnytys tulee kestämään. Monesti sektio tehdään silloin, kun vauva jää jumiin synnytyskanavaan tai ponnistusvaiheessa jotakin menee pieleen. Uskaltaisin myös väittää, että kipeämpi ihminen on mahan ja kohdun auki leikkaamisen jälkeen kuin pienen repeämisen alapäässä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:27"]Nainen ei ole nainen jos ei ole synnyttänyt, eikä kiintymyssuhde lapseen yhtä syvä näillä "äideillä".
[/quote]
Mielestäni synnyttämätönkin nainen voi olla oikea nainen jos siihen on painavat syyt.
Luonnonvalintaa. Nämä leikatut luonto olisi karsinut. Ei siis varsinaisesti mitään "äitimateriaalia"
Se on synnytys ja lapsi syntyy. Mutta äiti ei ole synnyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:16"]Voiko keisarinleikkauksella maailmaan tullut sanoa olevansa syntynyt? [/quote] Se onkin eri asia. Äiti ei ole sinua synnyttänyt vasn kirurgi, jos synnyit sektiolla.
[/quote]Tässä onkin sitten yh-lähihoitajaäidin perinnön lisäksi odoteltavissa isompikin perintö.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:19"]Ei voi, se ole mitään synnyttänyt eikä kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo.
[/quote] no mua synnytettiin ensin 37 tuntia ja leikattiin sitten. Joten jotain ehkä äitinikin ehti kipuilla.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:19"]Ei voi, se ole mitään synnyttänyt eikä kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo.
[/quote] no mua synnytettiin ensin 37 tuntia ja leikattiin sitten. Joten jotain ehkä äitinikin ehti kipuilla.
[/quote]
Mutta luonto olisi karsinut teidät molemmat.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:19"]Ei voi, se ole mitään synnyttänyt eikä kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo.
[/quote]
Mutta luonto olisi karsinut teidät molemmat.
[/quote] mutta ihminen ei karsinut, lällällää.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:19"]Ei voi, se ole mitään synnyttänyt eikä kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo. [/quote] no mua synnytettiin ensin 37 tuntia ja leikattiin sitten. Joten jotain ehkä äitinikin ehti kipuilla. [/quote] Mutta luonto olisi karsinut teidät molemmat.
[/quote]
Vaan eipä karsinut. Mitäs nyt sitten?
Toiset synnyttävät alateitse ja toiset keisarinleikkauksella.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:19"]Ei voi, se ole mitään synnyttänyt eikä kokenut niitä kipuja mitä synnyttäminen tuo. [/quote] no mua synnytettiin ensin 37 tuntia ja leikattiin sitten. Joten jotain ehkä äitinikin ehti kipuilla. [/quote] Mutta luonto olisi karsinut teidät molemmat.
[/quote]
[/quote]
Sektioäidin pitäisi ymmärtää olla lisääntymättä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:17"] Tottakai voi! Mites sitten minä, kun tulin tähän maailmaan keisarileikkauksella? Syntymäpäivä on jo kaikki? En ole syntynyt?
[/quote]
Tämä
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:17"] Tottakai voi! Mites sitten minä, kun tulin tähän maailmaan keisarileikkauksella? Syntymäpäivä on jo kaikki? En ole syntynyt?
[/quote]
Kyllä, kirurgi synnytti sinut. Äitisi veteli sikeitä, ei tiennyt maailmanmenosta tuon taivaallista. Ainoa joka kärsi oli se lääkäri.
[/quote]
Voiko lapsen siittänyt mies sanoa olevansa isä kun ei ole lasta synnyttänyt? Ei voi eli maailma on täynnä isättömiä lapsia.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:30"]Luonnonvalintaa. Nämä leikatut luonto olisi karsinut. Ei siis varsinaisesti mitään "äitimateriaalia"
[/quote]
Entä hedelmöityshoitojen avulla lapsen saaneet?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:35"]
[/quote]
[/quote]
Sektioäidin pitäisi ymmärtää olla lisääntymättä.
[/quote] entä jos sektioäiti ei ole saanut näkyjä tulevasta?
Kylläpä taas sohaistiin arkaan paikkaan, kun vihjattiin ettei sektio ole oikea synnytys. Syntymä toki, mutta ei synnytys. Puukko on puukko ja toissijainen, radikaali hätäkeino. Tottakai sivistynyt yhteiskunta huolehtii naisista ja lapsista, vaikka sektion muodossa, mutta tälläkin hetkellä naisia/lapsia kuolee synnytykseen jossain.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:30"]Luonnonvalintaa. Nämä leikatut luonto olisi karsinut. Ei siis varsinaisesti mitään "äitimateriaalia"
[/quote]
Entä hedelmöityshoitojen avulla lapsen saaneet?
[/quote]
Noh, ette halua tietää kantaani..
ap
Ei ole totta mitä idiotiaa taas! TOTTAKAI keisarileikkauksella synnyttänyt on SYNNYTTÄNYT!
Tai sitten tämä on taas yksi niitä aivottomia provoiluja, ja mä vaan lankesin.