Mitkä ovat suurimmat oivallukset, jotka olet saanut elämästä Ukrainan kriisin myötä?
Minä opin että tuttu ja turvallinen elämä voi päättyä silmänräpäyksessä. Ollaan kiitollisia arjestamme.
Kommentit (90)
Luotto demareihin romahti silmäräpäyksessä. 30 vuotta tyynnyttelyä in my ass. Hiljaisuus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Kaikki se mitä vanhempi sodassa ollut sukupolvi on ajasta puhunut on täyttä totta, itänaapuriin ei voi todellakaan luottaa edes näiden vuosikymmenien jälkeen
Olen todella huolissani suomalaisten mielenterveydestä. Mielenterveystyö kaipaisi nyt kipeästi rahaa.
Otiin parikuukautta sitten yhden konsertan ja näköjään pystyy seuraamaan nyt tuollaisia haastatteluja ja muita kun lähimuistikin ottaa paremmin, aivot käsittelee tulevaa dataa päässä ja aivoot alkavat mudostaa kokonaiskuvia eri syysteemeistä ja niiden toimivuuksien ja käsitteuden eri tasoja ja merkityksiä.
Tavallinen ja välillä tylsäkin arki on oikeasti suurta luksusta. Olen yrittänyt nyt olla kiitollinen joka hetkestä vaikka pelosta soikeana nyt olenkin. Jokainen päivä voi olla viimeinen.
Olen hämmentynyt siitä miten uutta tämä kaikki on joillekin. Eihän siitä ole kuin vuosi kun käytiin samat keskustelut, kun Venäjä keräsi joukkojaan Ukrainan rajalle.
Ei lapsettomuus ollutkaan elämäni suurin onnettomuus, suurempi onnettomuus olisi nähdä lapseni kasvavan tässä maailmassa.
Ryssiin ei voi luottaa. En halua lisääntyä. Putin on pärsiistä.
Vierailija kirjoitti:
Luotto demareihin romahti silmäräpäyksessä. 30 vuotta tyynnyttelyä in my ass. Hiljaisuus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Haloska silittää kissaa ja toivottaa liukkaita laskiaisia. Lipevien lipevyys, sanoisinko.
Mikään ei enää tulemaan niin halpaa kuin se on tänään.
Ihmiset ovat pohjimmiltaan ihan p a s k o j a. Joka v i t u n paikassa vaan soditaan, alistetaan ja t a p e t a a n.
Jos olisin avaruusolio, Maan kohdatessani toteaisin "ei h e lvetti" ja etsisin paremman planeetan.
Omat huolet asettuivat aivan uuteen valoon. Stressasin esimerkiksi aiemmin siitä, että oma työ on liian tylsää enkä kehity siinä tarpeeksi. Voi jestas, miten pienet murheet.
Vierailija kirjoitti:
Venäjään ei voi luottaa.
Tämä!
Että on tärkeää tuoda hyvää ympärilleen. Sanoilla voi olla valtavan suuri merkitys kanssaeläjien arkeen. On tärkeää kohdata ihmiset ihmisinä. Olla hetkessä. Jäädä vielä vähän pidemmäksi aikaa makoilemaan lapsen viereen. Kuunnella. Kertoa, että rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Otiin parikuukautta sitten yhden konsertan ja näköjään pystyy seuraamaan nyt tuollaisia haastatteluja ja muita kun lähimuistikin ottaa paremmin, aivot käsittelee tulevaa dataa päässä ja aivoot alkavat mudostaa kokonaiskuvia eri syysteemeistä ja niiden toimivuuksien ja käsitteuden eri tasoja ja merkityksiä.
Häh, en ymmärtänyt yhtään mitään tuosta.
Venäjään ei voi luottaa.