Minä otan lemmikkini pommisuojaan
Jos sota syttyy. Kuka on niin sairas päästään, että alkaisi tuossa tilanteessa valittaa koirankarvoista? Minä saan itse aina pahan migreenin omosta ja muista myrkkyhuuhteluaineista, mutta ei tulisi mieleenkään valittaa kriisitilanteessa siitä kun pommit paukkuvat ulkona saati sulkea tätä ihmistä ulos.
Kommentit (16)
Itse asiassa et kyllä ota. Hyvin yksinkertaista.
Lemmikit voivat saada ulvomiskohtauksia, haukkuvat ja rääkyvät – silloin suojassa tulee tukalaa. Ihmisetkin alkavat huutaa.
Ok, pidä hauskaa siellä pommisuojassasi lemmikkisi kanssa. Me muut jatkamme normaalia elämäämme täällä maan päällä.
Minä jäisin koirieni kanssa kotiin, kävisi miten kävisi. Ei niitä väestösuojaan saisi viedä enkä jättäisi yksin kotiin.
No onpahan sitten tuoretta lihaa kaikille, tosin sinun Murresi viskataan ulos jos joku on allerginen.
Ota vaan. Minä otan sinne maksullisen naisen.
Ota mukaan myös allergialääkkeitä muita varten.
Ei mahdu. Kaikki ihmisetkään ei mahdu, kun on lihavia niin paljon. Meidän suoja on niin pieni, että ihmettelen miten 24 asunnon ihmiset mahtuu edes seisomaan. Monellekohan tuo lienee mitoitettu? Ei tietoa paljonko porukkaa asuu, mutta ainakin 50.
Koira on sotatilanteessa erittäin käyttökelpoinen. Pääset väijyyn eli saat päivystää koiran kanssa väestönsuojan ulkopuolella.
Noh, parempi kai se koira on syödä, kuin naapurin mummo, sitten kun ruoka loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ota mukaan myös allergialääkkeitä muita varten.
Ei muuten allergialääkkeet kaikille auta että ap jo miettii mistä saa muille reseptilääkkeitä jos ei halua että elukkansa lentää pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäisin koirieni kanssa kotiin, kävisi miten kävisi. Ei niitä väestösuojaan saisi viedä enkä jättäisi yksin kotiin.
Minä toimisin samoin.
Olen hyvin eläinrakas mutta saattaa naapurin lemmikit kuolla kuitenkin jos koittaa samaan pommisuojaan kanssani tulla. Kuinka valmis olet tappelemaan sen elukan hegestä?
Omat lemmikkini ovat jo aikoja sitten päätyneet haudan lepoon, mutta jos tilanne olisi ollut ns. päällä, olisin jäänyt lemmikkieni kanssa kotiin. Kolmea kissaa olisi ollut hieman hankalaa kantaa väestönsuojaan (jota ei tässä rakennuksessa edes ole). Kaikki hiekkalaatikot ja ruoat jne. En tiedä, miten se olisi onnistunut.
Pakkaa itsesi sen lemmikin kanssa Ruotsiin nii ei tarvitse sotaa pelätä. Se mitä pommisuojaan saa tuoda ei ole sinun valintasi.