Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinulle kävisi, jos pitäisi pärjätä muutama kuukausi kokonaan ilman lääkkeitä?

Vierailija
28.02.2022 |

.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sekaisin. Tämän olen oppinut kantapään kautta. Mutta parasta on, että lääkkeillä pärjään hyvin kotona ja töissä.

Vierailija
22/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennyt 65 vuotta lähes ilman (pari antibioottikuuria, jossain vaiheessa), joten ei todennäköisesti vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Nyt jo jäänyt hoitamatta reuma, verenpainetauti, atooppinen iho, migreeni, masennus ja jalkasieni sekä kihomadot. Ei ole varaa säännöllisiin lääkkeisiin.

Matalapalkka-alalla ja ulosotossa.

Vierailija
24/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin toistuvasti epilepsiakohtauksia, jotka varmaan lopulta johtaisivat kuolemaan.

Vierailija
25/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi. Lihoisin. Verenpaine nousisi. Hengitys vinkuisi.

Mutta en kuolisi.

Vierailija
26/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumani saattaisi pahentua, mutta ei muuta. 

27/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäni MS-taudin lääkkeen pois jättämisestä muutamaksi kuukaudeksi ei pitäisi tulla mitään rebound-pahenemisvaihetta, mutta jotkut samaa lääkettä käyttäneet ovat tauon aikana huomanneet vanhojen oireiden palanneen / pahentuneen. En tiedä kuinka minulle kävisi, en ole koskaan kokeillut taukoa.

Muita säännöllisiä lääkityksiä ei ole.

Vierailija
28/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen kanssa tekisi tiukkaa jaksaa yhtään mitään. Verenpainetauti tappaisi vuosien kuluessa.

Vierailija
29/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Nyt jo jäänyt hoitamatta reuma, verenpainetauti, atooppinen iho, migreeni, masennus ja jalkasieni sekä kihomadot. Ei ole varaa säännöllisiin lääkkeisiin.

jos oikeasti saat vähän palkkaa, oot oikeutettu toimeentulotukeen, joka korvaa lääkkeet.

Vierailija
30/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut mitään lääkkeitä paria influenssaa ja mahdollisesti lapsuuden rokkoja lukuun ottamatta. Taidan olla harvinaisuus. Kerran söin yhden antibioottikuurin aikuisena. Siitä on parikymmentä vuotta aikaa.

Vierailija
31/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä sais kyllä kuunnella aina valitusta kuukausien aikaan, mutta kyllä siitä selvittäisiin hengissä.

Vierailija
32/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan osuessa kohdalle kaikki eivät saisi lääkkeitään. Itse olen ajamassa lääkityksiäni alas, niin ei tule pahoja oireita.

Vierailija
33/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos oikeasti saat vähän palkkaa, oot oikeutettu toimeentulotukeen, joka korvaa lääkkeet.

Mä en saa. Olen myös ulosotossa. Lääkkeet myös ottamatta. Näillä mennään.

Vierailija
34/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei saisi munaa tai korkeintaan löysää sellaista, ellei hakisi muualta.

Vierailija
35/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei lääkitystä

Samoin. Ainoa merkittävä lääke mitä minulta löytyy lääkekaapista on Ibusal, ja muuten sieltä löytyy lähinnä laastareita, silmätippoja ja jotain ihovoiteita.

Vierailija
36/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodan osuessa kohdalle kaikki eivät saisi lääkkeitään. Itse olen ajamassa lääkityksiäni alas, niin ei tule pahoja oireita.

Isänmaan todellinen ystävä alkaa nyt kasvattaa kotonaan kannabista, jota voidaan sitten käyttää kipulääkkeenä kun sodassa morfiini loppuu.

Vierailija
37/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin tulla raskaaksi.

Vierailija
38/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. En käytä mitään lääkkeitä nytkään.

Vierailija
39/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema tulisi. Syön hyljinnänestolääkettä elinsiirron vuoksi. En edes tiedä että kauanko menisi, että elimistö alkaisi hylkimään siirrännäistä.

Vierailija
40/99 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää sanoisi ping, pong ja poks, ja joutuisin Auroraan. Toivottavasti ennen kuin mitään omaisuus- tai henkilövahinkoja ehtisi tapahtua.

Sitä ei paljoa naurata, jolla on vahvin lääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi