leipomo laurell -tapaus
Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.
Kommentit (443)
Luinpas tämän kakkukohun vasta nyt kun katselin Suomen Paras Leipomo -toisen kauden uusintakierrosta. Asiakkaalla on oikeus saada tuote, josta hän on maksanut. Ei jotain, mikä on sinne päin. Kannattaisi yritysten oppivan tästä, että eivät suhtautuisi reklamaatioihin yliolkaisesti, silloin ei tajua kuinka suuri merkitys somella on ja pahat kellot kuuluu kauas. Suurta vahinkoa tulee, jos ei asiaa hoideta asiallisesti ja asiakasta kunnioittaen ja varsinkin jos reklamoijaa aletaan haukkumaan epäasiallisesti.
Tämän ketjun perusteella ja sairailla reklamoijaa haukkuvalla materiaalilla on varmistettu, että yrityksen maine on kyllä mennyt ainakin kakkujen osalta. Vaikka tarkoitus ehkä oli mennä leipomon puolelle?
Muistan itse hyvin tuon leipomon finaalijaksosta ja mitään tietämättä tästä kakkukohusta olin sitä mieltä ettei kakut ole ko. leipomon juttu, vaikka muuten osaamista varmasti löytyy kun kerran finaaliinkin pääsi. Finaalikakku painui jo tekovaiheessa ja koristelua oli liikaa, semmonen hieman kökkö verrattuna Aroman raikkaaseen ja pelkistettyyn teokseen.
Laurellin kakut on parhaan MAKUISIA. Tilaan jatkossakin juhliini.
Leipomolta virhearvio ruveta vääntämään jotain kummallista räpellöstä mallin mukaan.
Mun PÄIVÄ on pilalla, PILALLLA!!