Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leipomo laurell -tapaus

Vierailija
23.07.2015 |

Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.

Kommentit (443)

Vierailija
361/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan mutta mitä kostoa mä olen tässä nyt haudutellut? Tulen selittämään teidän syytöksiinne miten ne asiat oikeasti meni, kun te siellä kärpäsen kokosilla aivoillanne rupeette tänne mun puolesta tilittämään vaikka ette mistään mitään tiedä? Ja nyt ohan oikeesti, luulis maailmassa olevan isompiakin ongelmia ja te vaan jatkatte tätä samaa paskaa. Asia on nyt loppuunkäsitelty !

Vierailija
362/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:27"]Jos 1 v -synttärit on tuon kakun takia pilalla niin siinä on kyllä porukka jolla ei ole oikeita ongelmia. Jos kakusta vielä sai rahat takaisin ja anteeksipyynnön niin normi-ihminen ei siihen enää isompaa kostoa kaipaa. Leipomokin lienee läksynsä oppinut jos joutuu kakkuja lahjoittamaan ilmaiseksi, ei kukaan yrittäjä voi tuollaista pitkään jatkaa.
[/quote]

Vaan paskaa kannattaa asiakkaalle toimittaa?? Voitko vastata: Miksi ei toimittanut kuvan mukaista kakkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tämä asiakas vaan jaksaa jankuttaa asiasta ja puhua asiat itselleen myönteisiksi. Hän sanoo, että tyytyi kakkuun ja olisi vain toivonut pahoitteluita. Miksi sitten (ilmeisesti) kirjallinen reklamaatio ja somekohu? Eikö ne pahoittelut olisi helpoiten saanut menemällä vaikka seuraavana päivänä sinne paikan päälle? Tai eikö siinä kakkua noutaessa olisi voinut sanoa, että tämä ei kyllä nyt ole lainkaan sitä mitä tilasin, olisi voinut saada ne pahoittelut samantien ja mahdollisesti jonkun toisen kakun tilalle,rahat takaisin tms?

Vierailija
364/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:06"] 201, siis mitä tää ostaja on haukkunut? Kertoi miten tilanne meni. Pitäiskö sen nyt kehua yritystä maasta taivaisiin kun suostuivat somekohun takia hyvittämään rahat takaisin? :D yksinkertaisuus loistaa kyllä sun puolelta [/quote]   Kakku oli fiasko. Omien sanojensa mukaan. Pitäisi päänsä kiinni ilmaisen kakun syötyään. Moniko yritys vastaa reklamaatioon saman päivän aikana?   Tämä asiakas, tai ilmaisen tuotteen saanut, eli ei maksava-asiakas kuitenkin on niin törppö , että sallii yrityksen haukkumisen puolestaan, ja vielä jatkaaa sitä jo hyvityksen saatuaan.   Itse olisin visusti hiljaa.   Hyväksyi kakun sen vastaanottaessaan, jolloin leipomo on luullut tuotteen olevan asiakkaalle ok.     [/quote] Jos leipomo tykkää että tuo kakku on ok, niin joutavat laittaa ovensa kiinni. Huijausta on koko joukko ja sokeita idiootteja leipurit. Ja sinä huoritteleva akka, olet aiheuttanut leipomolle hallaa paljon enemmän kuin tuo mauton epäonnistunut kakuntekele.

[/quote]

Huoritteleva provoja on yhtä kuin yritys? Kuinka yksiinkertaisia mammoja täällä oikein pyörii?

Ai niin, niitä ilmapalloisiä ja niiden tarinohin uskovia.

Vierailija
365/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:30"]

Anteeks nyt vaan mutta mitä kostoa mä olen tässä nyt haudutellut? Tulen selittämään teidän syytöksiinne miten ne asiat oikeasti meni, kun te siellä kärpäsen kokosilla aivoillanne rupeette tänne mun puolesta tilittämään vaikka ette mistään mitään tiedä? Ja nyt ohan oikeesti, luulis maailmassa olevan isompiakin ongelmia ja te vaan jatkatte tätä samaa paskaa. Asia on nyt loppuunkäsitelty !

[/quote]

Ei ole ennekuin vastaat = Tarkistitko kakun leipomossa?

Taitaa heilahtaa tämä kakkumamma ilmapalloisän kanssa somekohu-aiheetta-hall-of-fameen.

Vierailija
366/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:44"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:18"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"] Ensinnäkin kakku oli pitänyt maksaa etukäteen ja haettu juuri ennen juhlia. Sinnekö se olis pitänyt jättää kakku ja rahat ja lähteä tyhjin käsin synttäreille? Jos jumaliste melkein 80€ kakusta on maksanut niin pitäähän se nyt sen näkönen olla kun on sovittu. Ja rahat otettu etukäteen niin silloin se on sovittu. [/quote]   Tarkistiko kakun noutaessa vai et? Vastaa. [/quote] No voi vittu, en minä ole ole mitään kakkuja tilannut, hakenut ja tarkistanut. Sekopää! [/quote]   No vittuako sitten uliset? Kun ei koske sinua millään tapaa. [/quote] Sinua koskee? Olet tämän Laurellin edustaja? Teidän kannattaisi poistua somesta ja panostaa markkinointiin ja viestintään. En nimittäin tämän riehumisen pohjalta ainakaan tilaa teiltä yhtään mitään. Ikinä. [/quote]   En ole Laurellin omistaja, vaan minua henkilökohtaisesti sapettaa nämä paskasomekohut. Eipä tule tältäkään äityliltä vastausta tärkeimpään kysymykseen, tarkistiko kakun noutaessaan. [/quote] Jos on puolitoista tuntia aikaa, niin mistä saat sen uuden kakun, vaikka sen olisi siinä tarkistanut? Äitihän sanoi, että hänellä ei ollut aikaa hommata toista. Miksi juuri tämä kohu meni sinulla tunteisiin? Eihän nämä yhden ihmisen toimesta nouse, riehu niille muillekin ihmisille, jotka ovat sitä olleet nostattamassa. [/quote]   Valmiita kakkuja on AIVAN varmasti saatavilla missä tahansa isommassa kaupungissa. Ja jos ei miellyttänyt, olisi VARMASTI voinut kieltäytyä ottamasta vastaan ja pyytää vaihtoa vaikka siellä leipomossa valmiina oleviin peruskakkuihin. Eli otti vastaan, söi , ja vieläpä ilmaiseksi. Aiheuttaen yritykselle huono kuvaa. Tarkoituksellinen yritystoiminnan mollaaminen ja haittaaminen on mielestäsi täysin ok?     Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja.  [/quote] Se oli korvaus siitä mielipahasta. Jos on erikoiskakkutilattu ja paskaa saatu tilalle. Laurell voi ihan hyvin kirjoittaa asiallisen vastineen johonkin someen, jos kiinnostaa. Sen sijaan täällä on vain noita huoramamma vitun ahne paskaperse- kirjoituksia. [/quote]   Mielipahasta? Mietipä mitä negatiivista huomiota tämä mamma on aiheuttanut tuon yrityksen toiminnalle? Olisi kieltäytynyt ottamasta kakkua vastaan, mutta ei. Söi, sai rahat takaisin, JA VIELÄ TÄSSÄKIN KETJUSSA MOLLAA leipomoa.   Itse Laurellin omistajana pitäisin huolen, ettei tuolla asiakkaalla olisi enää koskaan mitään asiaa yritykseni tiloihin. Ikinä.   [/quote] Juu keskenään voivat paskakakkujaan toisilleen väsätä. Ollaan isolla porukalla just päätetty, ettei kukaan meistä astu jalallaan po. leipomoon. Meitä on täällä 98 synttärivierasta. Nuoriso löysi tämän ketjun, ihan hirveä tuo yksi ihmisiä huiritteleva ja haukkuva leipomon puolustaja.

[/quote]

Mahtaa teillä olla hyvät juhlat, kun 98 vierasta roikkuu av:lla kesken synttäreiden...
[/quote]

Nuorilla ei oikein kulu aika, kun me täällä lauletaan 60 luvun karaokee. Menin tarkistaan et mitä ne nauraa ihan heikkona, ja nehän kertoi. Ja siit tuli jutuiks koko sakilla. Naureskeltu tuolle raivoavalle akalle, luulis leipuria hirvittävän, kun tuommoinen on puolustaja.
Kivat juhlat täällä on ja kakut on toimittanut amnattitaitoinen näkevä leipuri, ihsn tilauksn mukaisua ovat.

Vierailija
367/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:32"]

Vielä tämä asiakas vaan jaksaa jankuttaa asiasta ja puhua asiat itselleen myönteisiksi. Hän sanoo, että tyytyi kakkuun ja olisi vain toivonut pahoitteluita. Miksi sitten (ilmeisesti) kirjallinen reklamaatio ja somekohu? Eikö ne pahoittelut olisi helpoiten saanut menemällä vaikka seuraavana päivänä sinne paikan päälle? Tai eikö siinä kakkua noutaessa olisi voinut sanoa, että tämä ei kyllä nyt ole lainkaan sitä mitä tilasin, olisi voinut saada ne pahoittelut samantien ja mahdollisesti jonkun toisen kakun tilalle,rahat takaisin tms?

[/quote] Hän ei sitä somekohua aloittanut jumalauta!! Sinähän täällä jankkaat tätä samaa rikkinäistä levyä, tämä kyseinen tilaaja on vain todennut, että ei tilaa enää tuolta ja reklamoi vain ulkonäöstä. Eikä toivonut rahoja takaisin. Nimenomaan siitä syystä, että kakku oli syöty eikä sitä tarkistettu.

Vierailija
368/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:30"]Anteeks nyt vaan mutta mitä kostoa mä olen tässä nyt haudutellut? Tulen selittämään teidän syytöksiinne miten ne asiat oikeasti meni, kun te siellä kärpäsen kokosilla aivoillanne rupeette tänne mun puolesta tilittämään vaikka ette mistään mitään tiedä? Ja nyt ohan oikeesti, luulis maailmassa olevan isompiakin ongelmia ja te vaan jatkatte tätä samaa paskaa. Asia on nyt loppuunkäsitelty !
[/quote]

Mä en ainakaan sun puolestas tilitä, vaan sun helvetin typerää toimintaasi vastaan. Ja miten niin ei mistään mitään tiedetä? Tiedetäänhän me se mitä sä olet nyt tännekin vuodattanut, vai paskaako olet jauhanut? No siitä ainakin, että sinä raukkaparka nöyränä tyydyit siihen mitä annettiin ja olisit vain anteeksipyynnön halunnut. Jopa joo. No anteeksipyynnön sait ja rahatkin takaisin (kun VÄKISIN tyrkytettiin vaikket siis yhtään olisi halunnut) niin voisitko mennä kirjoittamaan sen sitten sinne heidän facebook-sivulle? Et tietenkään, koska sinä olet se väärinkohdeltu ressukka loppuun saakka.

Vierailija
369/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:32"]

[/quote] Hän ei sitä somekohua aloittanut jumalauta!! Sinähän täällä jankkaat tätä samaa rikkinäistä levyä, tämä kyseinen tilaaja on vain todennut, että ei tilaa enää tuolta ja reklamoi vain ulkonäöstä. Eikä toivonut rahoja takaisin. Nimenomaan siitä syystä, että kakku oli syöty eikä sitä tarkistettu.

[/quote]

Somekohun aiheuttajako se siellä sitten paskaa käytöstään puolustelee siis?

Vierailija
370/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:32"]

[/quote]

Niin joo että kun hän ei ollut se, joka painoi sitä lataa kuva -nappia, niin aivan turhaa koko hänen toimintansa kyseenalaistaminen? Hän siellä kuitenkin kirjoitteli, että ei varmaan mitenkään vastaankaan ollut tätä kuvan lataamista. Mutta se nyt ei ollutkaan se pointti. Miten niin kakkua ei tarkistettu? Kai se on tsekattu kerta hän täällä sanoo, että tyytyi kakkuun. Ja siellä postauksessa sanoi, että nopeasti katsottuna kakku näytti hyvältä. Todella nopeasti on kyllä katsottu voi jeesus :D

Vierailija
371/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tämä kakuntilaaja vaikenee tästä kakun vastaanottamisesta.

Eli hyväksyi kakun , mutta syötyään sen vieraineen halusikin sen ilmaiseksi, eikun siis "pahoittelun mielipahasta": )

Aika nolo muija ;D 

Vierailija
372/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:51"]Kummasti tämä kakuntilaaja vaikenee tästä kakun vastaanottamisesta.

Eli hyväksyi kakun , mutta syötyään sen vieraineen halusikin sen ilmaiseksi, eikun siis "pahoittelun mielipahasta": )

Aika nolo muija ;D 
[/quote]

Vaan miksi lepomo ei toimittanut kunnollista tilauksen mukaista kakkua? Miksi, miksi? Niin minä olisin tehnyt, ei asiakas ole minun työstäni vastuussa, vaan minä itse.
Tämä on se ratkaisva kysymys, eikä kukaan vastaa minulle, miksi?
Olen tullut ketjun perusteella lopoutulokseen ETTEI LEPIMON LEIPURIN AMMATTITAITO RIITTÄNYT.

Vierailija
373/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:51"]Kummasti tämä kakuntilaaja vaikenee tästä kakun vastaanottamisesta.   Eli hyväksyi kakun , mutta syötyään sen vieraineen halusikin sen ilmaiseksi, eikun siis "pahoittelun mielipahasta": ) Aika nolo muija ;D  [/quote] Vaan miksi lepomo ei toimittanut kunnollista tilauksen mukaista kakkua? Miksi, miksi? Niin minä olisin tehnyt, ei asiakas ole minun työstäni vastuussa, vaan minä itse. Tämä on se ratkaisva kysymys, eikä kukaan vastaa minulle, miksi? Olen tullut ketjun perusteella lopoutulokseen ETTEI LEPIMON LEIPURIN AMMATTITAITO RIITTÄNYT.

[/quote]

Hyvin kakku kuitenkin maistui?   ;) Vai mitä?

Vierailija
374/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:51"]Kummasti tämä kakuntilaaja vaikenee tästä kakun vastaanottamisesta.   Eli hyväksyi kakun , mutta syötyään sen vieraineen halusikin sen ilmaiseksi, eikun siis "pahoittelun mielipahasta": ) Aika nolo muija ;D  [/quote] Vaan miksi lepomo ei toimittanut kunnollista tilauksen mukaista kakkua? Miksi, miksi? Niin minä olisin tehnyt, ei asiakas ole minun työstäni vastuussa, vaan minä itse. Tämä on se ratkaisva kysymys, eikä kukaan vastaa minulle, miksi? Olen tullut ketjun perusteella lopoutulokseen ETTEI LEPIMON LEIPURIN AMMATTITAITO RIITTÄNYT.

[/quote]

[/quote]

Tähänhän on jo vastaus, kyllä maistui. Reklamoi vain ulkonäöstä. Jankuti jank. Oletko myös se lompakkoloisimis-huutelija, koska samanlaista yksisilmäistä jankuttamista ja lukutaidottomuutta nämä sun viestit kyllä on.

Vierailija
375/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että tämä ketju ei tule muutamaan sivuu vielä katkeamaan. Jankkaaja nimittäin näyttää haluavan sen viimeisen sanan :D Joten hänelle mitä tahansa vastaillessa saadaan tästä kohta satasivuinen "somekohu".

Vierailija
376/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä tästä mäkkäriin. Tilaan ERIKOIShampurilaisen, ilman suolakurkkua.

Lataan facebookkiin kuvan saamastani hampurilaisesta  , joka EI VASTAA MAINOKSEN KUVAA YHTÄÄN!

Minkähänlaisen somekohun ja av-mammojen boikotin ja kansanjoukon saan liikkeelle paskasomekohullani?

Perustelen sen vielä vaikka syntymäpäiväaterianana, omalla kiireelläni ja sillä että napisen tuotteesta vasta paljon myöhemmin kuin vastaanotettuani ja jo syötyäni sen?

Vierailija
377/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:06"]

Ennustan, että tämä ketju ei tule muutamaan sivuu vielä katkeamaan. Jankkaaja nimittäin näyttää haluavan sen viimeisen sanan :D Joten hänelle mitä tahansa vastaillessa saadaan tästä kohta satasivuinen "somekohu".

[/quote]

En odota vastausta teiltä someuskovaisilta ollenkaan, vain kakun tilanneen äipän vastaksen yhteen ainoaan kysymykseen.

Tarkistiko kakun leipomossa, kyllä vai ei. Odotan vastausta ilmeisen turhaan,

koska tämä äippä ei halua kasvojaan menettää. Vai olisiko kakun tilaajalla ihan kanttia vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Huhuu?

Vierailija
378/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tilauksenkin teossa saa olla aika tarkka sanavalinnoistaan. Voi sanoa, että haluaa täsmälleen samanlaisen kakun kuin kuvassa, tai voi sanoa ympäripyöreämmin, että haluaisi saman tapaisen kakun kuin kuvassa. Jälkimmäisessä leipurille jää enemmän pelivaraa.

Vierailija
379/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:06"]

[/quote]

En odota vastausta teiltä someuskovaisilta ollenkaan, vain kakun tilanneen äipän vastaksen yhteen ainoaan kysymykseen.

Tarkistiko kakun leipomossa, kyllä vai ei. Odotan vastausta ilmeisen turhaan,

koska tämä äippä ei halua kasvojaan menettää. Vai olisiko kakun tilaajalla ihan kanttia vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Huhuu?

[/quote] On jo vastannut. Heti kävit syöttiin :D

Ja ei, emme ole kaikki someuskovaisia. En itse ole missään sosiaalisen median sovelluksessa mukana. Sinähän näistä tunnut tietävän paljon enemmän.

Vierailija
380/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Ja koskiko reklamaatio MAKUA? Korjaa, jos olen väärässä, mutta se koski ULKONÄKÖÄ. Onko sinusta ok toimittaa kakku joja vähäisessä määrin muistuttaa tilattua? Olisiko ollut tyylikästä, jos leipomo olisi ITSE TODENNUT ETTEI ONNISTUNUT NYT TÄMÄ, pahoittelemme, sopiiko, että otatte täältä jonkun muun tuoreen valmiskakun ja saatte tämän epäonnistuneen ja viimetinkaan jääneen kaupantekijäiseksi. OLEMME PAHOILLAMME AIHEUTTAMASTAMME VAIVASTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä