leipomo laurell -tapaus
Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.
Kommentit (443)
Olipa tylsää, eikö tällä palstalla ole kuin yksi mielenterveyspotilas?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:03"]
Olipa tylsää, eikö tällä palstalla ole kuin yksi mielenterveyspotilas?
[/quote]
Kysyppä mielipidettä jostain psyykelääkekoktailista niin eiköhän jostain ilmaannu ainakin parikymmentä jotka on kokeilleet niitä kaikkia pillereitä erikseen ja yhdessä :)
Nää ei tietenkään välttämättä skitsoa pitkin palstaa niin pahasti kuin joku tässä ketjussa.
Otin kuvankaappauksen siitä kakusta kännykkääni ja käyn katsomassa sitä aina kun haluan piristystä :D Onhan se kakku aivan hulvaton! Pitkä, venynyt naama ja luut miten sattuu.
Loppujenlopuksi kyse on kuitenkin vain kakusta. Ketään ei ole sattunut eikä kukaan ole kuollut. Saivat ainakin ikimuistoiset 1-vee synttärit. Kyllä tota kakkua muistellaan enemmän kuin onnistunutta versiota! Ehkä leipomo voisi tehdä 2-vee kakun ilmaiseksi korvaukseksi tuosta. Ei ihan kuitenkaan ihan vastanneet toisiaan lupaus ja lopputuote :D
Kakku on kyllä aika järkyttävän näköinen, ja kyllä olisi leipomon puolelta pitänyt kellot hälyttää ettei tämä homma tainnut mennä ihan niin kuin piti. Hyvä, että palauttivat kuitenkin rahat takaisin. Mutta koko Laurellia en kyllä lokaan tämän yhden kakun takia vetäisi. Käyn siellä aika usein kahvilla ja pari kertaa olen kermakakun tilannut, ja tarjonta on ollut maukasta ja hintansa veroista. Mutta ehkä heidän kannattaisi jättää nämä sokerikuorrutetaiteilut muille, jos jälki on tuota luokkaa...
En ota herneitä nokkaan, oli vaan pakko tulla sanomaan miten ne asiat meni ennen kun aletaan haukkumaan asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään :D. Ja niinkun aiemmin sanoin, mä en sitä nettiin julkassut. Ja mä en tykkää mistään huomiohuoraamisesta, en ole sen tyyppinen ihminen. Multa kysyttiin, mä vastasin. Ei kyllä käyny mielessäkään että se vois noin räjähtää somessa. Ja olen itse kun koko puljun johtaja soitti mulle, pyytänyt anteeksi että mun puolesta on tollasia julkastu, ja että on tullut niin paljon negatiivista palautetta. Se ei ollut mun tarkoitukseni ollenkaan. En vaan tajua minkä takia täällä on leipomon takia noin paljon mielensäpahoittajia....
Kakkuhan oli siis etukäteen maksettu.
Kakku on kyllä aika järkyttävän näköinen, ja kyllä olisi leipomon puolelta pitänyt kellot hälyttää ettei tämä homma tainnut mennä ihan niin kuin piti. Hyvä, että palauttivat kuitenkin rahat takaisin. Mutta koko Laurellia en kyllä lokaan tämän yhden kakun takia vetäisi. Käyn siellä aika usein kahvilla ja pari kertaa olen kermakakun tilannut, ja tarjonta on ollut maukasta ja hintansa veroista. Mutta ehkä heidän kannattaisi jättää nämä sokerikuorrutetaiteilut muille, jos jälki on tuota luokkaa...
Enkä minä yleistä ! Itse laurellin asiakkaana monta vuotta ja tulen jatkossakin olemaan, mutta teemakakkuja en sieltä tilaa :)
Ensinnäkin kakku oli pitänyt maksaa etukäteen ja haettu juuri ennen juhlia. Sinnekö se olis pitänyt jättää kakku ja rahat ja lähteä tyhjin käsin synttäreille? Jos jumaliste melkein 80€ kakusta on maksanut niin pitäähän se nyt sen näkönen olla kun on sovittu. Ja rahat otettu etukäteen niin silloin se on sovittu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:33"]
Nyt on ihan pakko tulla kommentoimaan näitä teidän juttujanne tänne. MINÄ olen se "idiiotti, paska asiakas ymyms" 1 vuotiaan äiti joka aiheutti somekohun kakusta mikä ei todellakaan vastannut sitä mitä piti. Ai mutta hups. Se en ollut minä joka sen kuvan sinne nettiin latasi. Vaan ystäväni jota sattui vituttamaan vielä mua enemmän koko kakkuhomma. Niille tiedoksi jotka eivät koko jutusta mitään tiedä. Normaali reklamaatio tehtiin samana päivänä kun kakun sain. Kukaan ei vastannut mitään, kunnes vasta seuraavana päivänä siitä kun kakku sai yllättävän paljon huomiota somessa. Rahat sain kokonaisuudessaan takaisin, ja sen myötä koko ilmoituksen pyysin facebookista poistamaan. Kakku oli täysin floppi, kaikki mitä siihen pyysin, puuttui. Hain kakkua puoli 12 ja 12 alkoi synttärit, mulla eo todellakaan ollut aikaa hakea/saada mistään uutta kakkua. Inhottaa miten ihmiset alkaa arvostelemaan nyt sitten että mä mietin vaan kuinka kaiken pitää olla täydellistä ja ettei sukulaiset pahalla kun on ruma kakku. Asia ei todellakaan ole niin, kyse oli kuitenkin 1.vee synttäreistä, harmi ettei teille muille jotka siellä valitatte ole yhtä tärkeää, mutta meille joillekin on. Ja niinkun siellä somessakin muutamaan otteeseen sanoin, mä en yleistä todellakaan koko leipomoo, mutta lastenkakkuja/teemakakkuja sieltä en tilaa.
[/quote]
Tarkistiko sen kakun leipomossa vai et?
Ja sinua vammaisempi on muuten vain se vammainen ystäväsi.
Ihanko sait rahat takaisin? Itse en maksaisi yrittäjänä senttiäkään kaltaisellessi asiakkaalle,
joka vetäisi yritykseni mainetta lokaan. Kakku on nyt kuitenkin lihottanut persettäsi ilmaiseksi.
Oletko itse tyytyväinen tapaanne hoitaa asiat?
[/quote]
Pidä nyt sinäkin lortto jo suus kiinni.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"]
Ensinnäkin kakku oli pitänyt maksaa etukäteen ja haettu juuri ennen juhlia. Sinnekö se olis pitänyt jättää kakku ja rahat ja lähteä tyhjin käsin synttäreille? Jos jumaliste melkein 80€ kakusta on maksanut niin pitäähän se nyt sen näkönen olla kun on sovittu. Ja rahat otettu etukäteen niin silloin se on sovittu.
[/quote]
Tarkistiko kakun noutaessa vai et? Vastaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:33"]
Nyt on ihan pakko tulla kommentoimaan näitä teidän juttujanne tänne. MINÄ olen se "idiiotti, paska asiakas ymyms" 1 vuotiaan äiti joka aiheutti somekohun kakusta mikä ei todellakaan vastannut sitä mitä piti. Ai mutta hups. Se en ollut minä joka sen kuvan sinne nettiin latasi. Vaan ystäväni jota sattui vituttamaan vielä mua enemmän koko kakkuhomma. Niille tiedoksi jotka eivät koko jutusta mitään tiedä. Normaali reklamaatio tehtiin samana päivänä kun kakun sain. Kukaan ei vastannut mitään, kunnes vasta seuraavana päivänä siitä kun kakku sai yllättävän paljon huomiota somessa. Rahat sain kokonaisuudessaan takaisin, ja sen myötä koko ilmoituksen pyysin facebookista poistamaan. Kakku oli täysin floppi, kaikki mitä siihen pyysin, puuttui. Hain kakkua puoli 12 ja 12 alkoi synttärit, mulla eo todellakaan ollut aikaa hakea/saada mistään uutta kakkua. Inhottaa miten ihmiset alkaa arvostelemaan nyt sitten että mä mietin vaan kuinka kaiken pitää olla täydellistä ja ettei sukulaiset pahalla kun on ruma kakku. Asia ei todellakaan ole niin, kyse oli kuitenkin 1.vee synttäreistä, harmi ettei teille muille jotka siellä valitatte ole yhtä tärkeää, mutta meille joillekin on. Ja niinkun siellä somessakin muutamaan otteeseen sanoin, mä en yleistä todellakaan koko leipomoo, mutta lastenkakkuja/teemakakkuja sieltä en tilaa.
[/quote]
Ihanko sait rahat takaisin? Itse en maksaisi yrittäjänä senttiäkään kaltaisellessi asiakkaalle,
joka vetäisi yritykseni mainetta lokaan. Kakku on nyt kuitenkin lihottanut persettäsi ilmaiseksi.
[/quote]
tylsä trolli
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"]
[/quote]
Tarkistiko kakun noutaessa vai et? Vastaa.
[/quote]
No voi vittu, en minä ole ole mitään kakkuja tilannut, hakenut ja tarkistanut. Sekopää!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:33"] Nyt on ihan pakko tulla kommentoimaan näitä teidän juttujanne tänne. MINÄ olen se "idiiotti, paska asiakas ymyms" 1 vuotiaan äiti joka aiheutti somekohun kakusta mikä ei todellakaan vastannut sitä mitä piti. Ai mutta hups. Se en ollut minä joka sen kuvan sinne nettiin latasi. Vaan ystäväni jota sattui vituttamaan vielä mua enemmän koko kakkuhomma. Niille tiedoksi jotka eivät koko jutusta mitään tiedä. Normaali reklamaatio tehtiin samana päivänä kun kakun sain. Kukaan ei vastannut mitään, kunnes vasta seuraavana päivänä siitä kun kakku sai yllättävän paljon huomiota somessa. Rahat sain kokonaisuudessaan takaisin, ja sen myötä koko ilmoituksen pyysin facebookista poistamaan. Kakku oli täysin floppi, kaikki mitä siihen pyysin, puuttui. Hain kakkua puoli 12 ja 12 alkoi synttärit, mulla eo todellakaan ollut aikaa hakea/saada mistään uutta kakkua. Inhottaa miten ihmiset alkaa arvostelemaan nyt sitten että mä mietin vaan kuinka kaiken pitää olla täydellistä ja ettei sukulaiset pahalla kun on ruma kakku. Asia ei todellakaan ole niin, kyse oli kuitenkin 1.vee synttäreistä, harmi ettei teille muille jotka siellä valitatte ole yhtä tärkeää, mutta meille joillekin on. Ja niinkun siellä somessakin muutamaan otteeseen sanoin, mä en yleistä todellakaan koko leipomoo, mutta lastenkakkuja/teemakakkuja sieltä en tilaa. [/quote] Tarkistiko sen kakun leipomossa vai et? Ja sinua vammaisempi on muuten vain se vammainen ystäväsi. Ihanko sait rahat takaisin? Itse en maksaisi yrittäjänä senttiäkään kaltaisellessi asiakkaalle, joka vetäisi yritykseni mainetta lokaan. Kakku on nyt kuitenkin lihottanut persettäsi ilmaiseksi. Oletko itse tyytyväinen tapaanne hoitaa asiat? [/quote] Pidä nyt sinäkin lortto jo suus kiinni.
[/quote]
Asiakkaalla ei ole mielestäsi mitään vastuuta? Taidat olla niitä vapaamatkustajia, jotka syö ravintolassa lautasen tyhjäksi, ja sen jälkeen vaatii annoksesta hyvitystä tai ruoan ilmaiseksi , koska ruoka ei maistunut.
Sama juttu tässäkin tapauksessa. Paskaa mitä paskaa asiakkaan osalta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:33"] Nyt on ihan pakko tulla kommentoimaan näitä teidän juttujanne tänne. MINÄ olen se "idiiotti, paska asiakas ymyms" 1 vuotiaan äiti joka aiheutti somekohun kakusta mikä ei todellakaan vastannut sitä mitä piti. Ai mutta hups. Se en ollut minä joka sen kuvan sinne nettiin latasi. Vaan ystäväni jota sattui vituttamaan vielä mua enemmän koko kakkuhomma. Niille tiedoksi jotka eivät koko jutusta mitään tiedä. Normaali reklamaatio tehtiin samana päivänä kun kakun sain. Kukaan ei vastannut mitään, kunnes vasta seuraavana päivänä siitä kun kakku sai yllättävän paljon huomiota somessa. Rahat sain kokonaisuudessaan takaisin, ja sen myötä koko ilmoituksen pyysin facebookista poistamaan. Kakku oli täysin floppi, kaikki mitä siihen pyysin, puuttui. Hain kakkua puoli 12 ja 12 alkoi synttärit, mulla eo todellakaan ollut aikaa hakea/saada mistään uutta kakkua. Inhottaa miten ihmiset alkaa arvostelemaan nyt sitten että mä mietin vaan kuinka kaiken pitää olla täydellistä ja ettei sukulaiset pahalla kun on ruma kakku. Asia ei todellakaan ole niin, kyse oli kuitenkin 1.vee synttäreistä, harmi ettei teille muille jotka siellä valitatte ole yhtä tärkeää, mutta meille joillekin on. Ja niinkun siellä somessakin muutamaan otteeseen sanoin, mä en yleistä todellakaan koko leipomoo, mutta lastenkakkuja/teemakakkuja sieltä en tilaa. [/quote] Tarkistiko sen kakun leipomossa vai et? Ja sinua vammaisempi on muuten vain se vammainen ystäväsi. Ihanko sait rahat takaisin? Itse en maksaisi yrittäjänä senttiäkään kaltaisellessi asiakkaalle, joka vetäisi yritykseni mainetta lokaan. Kakku on nyt kuitenkin lihottanut persettäsi ilmaiseksi. Oletko itse tyytyväinen tapaanne hoitaa asiat? [/quote] Pidä nyt sinäkin lortto jo suus kiinni.
[/quote]
Asiakkaalla ei ole mielestäsi mitään vastuuta? Taidat olla niitä vapaamatkustajia, jotka syö ravintolassa lautasen tyhjäksi, ja sen jälkeen vaatii annoksesta hyvitystä tai ruoan ilmaiseksi , koska ruoka ei maistunut.
Sama juttu tässäkin tapauksessa. Paskaa mitä paskaa asiakkaan osalta.
[/quote]
Asiakkaalla on vaatuu olla menemättä puöjuun joka tekee huonoa ruokaa ja huonoja kakkuja. Mistäs sen etukäteen tietää? Mut kiitos tämän kakkugaten aloittajalle, täytän vastuuni ja olen tilaamatta tuosta leipomosta yhtään mitään :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:54"]
No kyllä itteäkin vituttas aivan saatanasti jos oisin maksanu 76e oikeasti hienoksiluvatusta kakusta ja tollanen mikälie tuodaan eteen. Katoitteko jo kommenteissa näkyneet mokat? Voi huhhuh. Miten noi kehtaa
[/quote]
Säkö et tarkasta tuotetta ennen maksamista? Tässäkin tapauksessa äippä saa syyttää lapsensa "traumoista" ihan itseään. Joka ikinen kerta kun olen tilannut kakun leipomosta, olen sen pyytänyt näyttämään myymälässä ennen maksua. Koskaan ei voi tietää onko kakku varmasti tilatunlainen ja ehjä, jos sen sikana säkissä ostat.
Mutta paskasomekohuja tehtailevat ovatkin näitä tynnyrissä kasvaneita.
[/quote]
No johan on perhana, jos ei ammattilaiseen voi luottaa. Tekijän olisi pitänyt tehdä tilauksen mukaan, tai kertoa suoraan ettei osaa. Ilmeisesti osasi kuitenkin laskuttaa. Tilatessa on ulkonäkö ollut tärkeä, ei pelkästään maku, ja siitä on hintaa peritty, jos tuo kakku on maksanut melkein 80 €. Enpä luottaisi moiseen leipomoon tilatessasi kakkua.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:24"]
No kyllä itteäkin vituttas aivan saatanasti jos oisin maksanu 76e oikeasti hienoksiluvatusta kakusta ja tollanen mikälie tuodaan eteen. Katoitteko jo kommenteissa näkyneet mokat? Voi huhhuh. Miten noi kehtaa
[/quote]
Säkö et tarkasta tuotetta ennen maksamista? Tässäkin tapauksessa äippä saa syyttää lapsensa "traumoista" ihan itseään. Joka ikinen kerta kun olen tilannut kakun leipomosta, olen sen pyytänyt näyttämään myymälässä ennen maksua. Koskaan ei voi tietää onko kakku varmasti tilatunlainen ja ehjä, jos sen sikana säkissä ostat.
[/quote]
No johan on perhana, jos ei ammattilaiseen voi luottaa. Tekijän olisi pitänyt tehdä tilauksen mukaan, tai kertoa suoraan ettei osaa. Ilmeisesti osasi kuitenkin laskuttaa. Tilatessa on ulkonäkö ollut tärkeä, ei pelkästään maku, ja siitä on hintaa peritty, jos tuo kakku on maksanut melkein 80 €. Enpä luottaisi moiseen leipomoon tilatessasi kakkua.
[/quote]
Eihän tämä paskapää maksanut kakustaan mitään, otti sen vastaan leipomosta tietoisesti, nosti paskasomekohun, veti yritystä lokaan, sai rahansa takaisin JA SILTIKIN JAKSAA HAUKKUA LEIPOMOA tässäkin paskaketjussa.
Reilua?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
olet tyypillinen suomalainen, hirveä hinta pitää maksaa, mutta ammattitaitoa ja hyvälaatuista tavaraa ei saa vaatia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tosiasiassahan tuosta olisi pitänyt veloittaa paljon enemmän koska tuommoinen näpertely vie paljon aikaa ja vaatii ammattitaitoa.
Lopputulos ei tietty ollut se mitä haluttiin mutta se on toinen asia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"] Ensinnäkin kakku oli pitänyt maksaa etukäteen ja haettu juuri ennen juhlia. Sinnekö se olis pitänyt jättää kakku ja rahat ja lähteä tyhjin käsin synttäreille? Jos jumaliste melkein 80€ kakusta on maksanut niin pitäähän se nyt sen näkönen olla kun on sovittu. Ja rahat otettu etukäteen niin silloin se on sovittu. [/quote] Tarkistiko kakun noutaessa vai et? Vastaa. [/quote] No voi vittu, en minä ole ole mitään kakkuja tilannut, hakenut ja tarkistanut. Sekopää!
[/quote]
No vittuako sitten uliset? Kun ei koske sinua millään tapaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]
Olen ketjun "jankkaaja" , joka paljasti koko somekohun olleen täysin aiheeton ja kohtuuton.
Koska asiakas kakun leipomossa hyväksyi , eikä leipomolla ollut syytä olettaa asiakkaan olevan tyytymätön.
Nyt se jännä osuus asiasta ;)
Olen kaikkien palstan mammojen rakastama , paremmin tunnette minut nimellä Pyhä Vulva-mies.
Kerroin taas mammoille totuuden, ja sekös teitä sapettaa! =D
[/quote]
Nää sun totuudet on jännittävästi aina sen ympäröivän reaalitodellisuuden vastaisia. Mutta todellisuuhan se rinnakkaistodellisuuskin kai on... Ylläri, että pyhävulvalla meni tunteisiin, kun joku nainen (vieläpä porsinut, hyi mikä mamma!! Lompakkoloinen! Pyhävulva pyhävulva!) saa jotain hyvitystä.
[/quote]
Pyhä vulvamies ja lompakkoloisen huutelija ei ole samoja tyyppejä. Lompakkoloisjuttu ja vulviskin on kyllä saaneet palstalla mainetta ja onpa se tarttunut mammojen omiinkin keskusteluihin.