Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leipomo laurell -tapaus

Vierailija
23.07.2015 |

Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.

Kommentit (443)

Vierailija
381/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ymmärtää tän kaiken kohun somea myöten, jos tuo leipomo olisi vastannut reklamaatioon nostamalla kädet ilmaan ja tokaisemalla, että no can do. Mutta tuo reklamaatio ei ilmeisesti ollut ehtinyt tavoittaa lukijaansa, tai ei oltu ehditty käsitellä, ennen kuin siitä oli jo nostettu mellakka someen. Ei mielestäni kovin korrektia mennä sinne yrityksen sivulle osoittelemaan syyttävällä sormella ja keräämään satapäistä lynkkausjoukkoa ympärille, kun yritys ei ole vielä sanaakaan asiaan sanonut. Miksei menty paikan päälle keskustelemaan asiasta, olisi saanut vastauksia samantien. Ja ennen kuin joku tokaisee miljoonannen kerran ettei ko. asiakas tuota somekohua aloittanut, niin juu tiedetään, mutta eipä hän sitä toppuutellutkaan. Kun leipomolta sitten soitettiin ja pahoiteltiin kovasti tarjoten rahoja takaisin (mitä ei asiakkaan mukaan edes odotettu), niin tämä asiakas kertoo asian niin, että "heti somekohun jälkeen soitettiin ja oltiin niin nöyrää miestä". En voi tietää, soitettiinko vain tuon kohun takia, vai reklamaation pohjalta, mutta jos vaikka olivat sen reklamaation saaneet vasta luettua ja aidosti pahoillaan sieltä soittelivat, niin todella ikävää tämä kaikki heitä kohtaan kyllä. Kyllä minä asiakkaana haluaisin tämän kohun jälkeen tuoda samanlailla julkisesti esille sen, että jälkipyykki hoidettiin leipomon puolelta asiallisesti. Monissa tapauksissa näin ei ole, vaan yritys luistaa vastuustaan keinolla millä hyvänsä ja jopa syyttää asiakasta.

Vierailija
382/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on väärin että nykyään firmat ulkoistavat laadunvalvonnan asiakkaalle ja kuluttajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]

Voisin ymmärtää tän kaiken kohun somea myöten, jos tuo leipomo olisi vastannut reklamaatioon nostamalla kädet ilmaan ja tokaisemalla, että no can do. Mutta tuo reklamaatio ei ilmeisesti ollut ehtinyt tavoittaa lukijaansa, tai ei oltu ehditty käsitellä, ennen kuin siitä oli jo nostettu mellakka someen. Ei mielestäni kovin korrektia mennä sinne yrityksen sivulle osoittelemaan syyttävällä sormella ja keräämään satapäistä lynkkausjoukkoa ympärille, kun yritys ei ole vielä sanaakaan asiaan sanonut. Miksei menty paikan päälle keskustelemaan asiasta, olisi saanut vastauksia samantien. Ja ennen kuin joku tokaisee miljoonannen kerran ettei ko. asiakas tuota somekohua aloittanut, niin juu tiedetään, mutta eipä hän sitä toppuutellutkaan. Kun leipomolta sitten soitettiin ja pahoiteltiin kovasti tarjoten rahoja takaisin (mitä ei asiakkaan mukaan edes odotettu), niin tämä asiakas kertoo asian niin, että "heti somekohun jälkeen soitettiin ja oltiin niin nöyrää miestä". En voi tietää, soitettiinko vain tuon kohun takia, vai reklamaation pohjalta, mutta jos vaikka olivat sen reklamaation saaneet vasta luettua ja aidosti pahoillaan sieltä soittelivat, niin todella ikävää tämä kaikki heitä kohtaan kyllä. Kyllä minä asiakkaana haluaisin tämän kohun jälkeen tuoda samanlailla julkisesti esille sen, että jälkipyykki hoidettiin leipomon puolelta asiallisesti. Monissa tapauksissa näin ei ole, vaan yritys luistaa vastuustaan keinolla millä hyvänsä ja jopa syyttää asiakasta.

[/quote] Yrittäjien kannattaa olla todella tarkkana mitä lupailevat näinä päivinä, kaikilla on kamerat ja netti kännyköissä ja latauskynnys aikalailla nolla. En mä kyllä itsekään ajattele sitä yrittäjää pätkän vertaa, jos olen jotain tilannut ja tuote ei vastaa luvattua. Yleensä moni varmaan siinä raivonpuuskassa hoitaa sen kuvien latailunkin.

Vierailija
384/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]Voisin ymmärtää tän kaiken kohun somea myöten, jos tuo leipomo olisi vastannut reklamaatioon nostamalla kädet ilmaan ja tokaisemalla, että no can do. Mutta tuo reklamaatio ei ilmeisesti ollut ehtinyt tavoittaa lukijaansa, tai ei oltu ehditty käsitellä, ennen kuin siitä oli jo nostettu mellakka someen. Ei mielestäni kovin korrektia mennä sinne yrityksen sivulle osoittelemaan syyttävällä sormella ja keräämään satapäistä lynkkausjoukkoa ympärille, kun yritys ei ole vielä sanaakaan asiaan sanonut. Miksei menty paikan päälle keskustelemaan asiasta, olisi saanut vastauksia samantien. Ja ennen kuin joku tokaisee miljoonannen kerran ettei ko. asiakas tuota somekohua aloittanut, niin juu tiedetään, mutta eipä hän sitä toppuutellutkaan. Kun leipomolta sitten soitettiin ja pahoiteltiin kovasti tarjoten rahoja takaisin (mitä ei asiakkaan mukaan edes odotettu), niin tämä asiakas kertoo asian niin, että "heti somekohun jälkeen soitettiin ja oltiin niin nöyrää miestä". En voi tietää, soitettiinko vain tuon kohun takia, vai reklamaation pohjalta, mutta jos vaikka olivat sen reklamaation saaneet vasta luettua ja aidosti pahoillaan sieltä soittelivat, niin todella ikävää tämä kaikki heitä kohtaan kyllä. Kyllä minä asiakkaana haluaisin tämän kohun jälkeen tuoda samanlailla julkisesti esille sen, että jälkipyykki hoidettiin leipomon puolelta asiallisesti. Monissa tapauksissa näin ei ole, vaan yritys luistaa vastuustaan keinolla millä hyvänsä ja jopa syyttää asiakasta.
[/quote]

Nyt unohdat sen, että leipomo toimitti ala-arvoisen tuotteen. Kohun olisivat välttäneet toimittamalla tilatun kaltaisen kakun. Tai heti tunnustamalla etteivät onnistuneet!

Vierailija
385/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:51"]Kummasti tämä kakuntilaaja vaikenee tästä kakun vastaanottamisesta.   Eli hyväksyi kakun , mutta syötyään sen vieraineen halusikin sen ilmaiseksi, eikun siis "pahoittelun mielipahasta": ) Aika nolo muija ;D  [/quote] Vaan miksi lepomo ei toimittanut kunnollista tilauksen mukaista kakkua? Miksi, miksi? Niin minä olisin tehnyt, ei asiakas ole minun työstäni vastuussa, vaan minä itse. Tämä on se ratkaisva kysymys, eikä kukaan vastaa minulle, miksi? Olen tullut ketjun perusteella lopoutulokseen ETTEI LEPIMON LEIPURIN AMMATTITAITO RIITTÄNYT.

[/quote]

Tilauksenkin teossa saa olla aika tarkka sanavalinnoistaan. Voi sanoa, että haluaa täsmälleen samanlaisen kakun kuin kuvassa, tai voi sanoa ympäripyöreämmin, että haluaisi saman tapaisen kakun kuin kuvassa. Jälkimmäisessä leipurille jää enemmän pelivaraa.
[/quote]

Juu, pitää vissiin pyytää julkinen kaupanvahvistaja paikalle, kun sokea ja ammattitaidoton leipuri voi muuten sanoa, että tilattiin vähän sinne päin.
Eipä ole asiakkaalla helppoa näitte suomalaisten ah niin ammattitaitoisten yrittäjien kanssa.

Vierailija
386/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]

[/quote] Yrittäjien kannattaa olla todella tarkkana mitä lupailevat näinä päivinä, kaikilla on kamerat ja netti kännyköissä ja latauskynnys aikalailla nolla. En mä kyllä itsekään ajattele sitä yrittäjää pätkän vertaa, jos olen jotain tilannut ja tuote ei vastaa luvattua. Yleensä moni varmaan siinä raivonpuuskassa hoitaa sen kuvien latailunkin.
[/quote]

Ymmärrän raivon ja en varmaan itsekään ensimmäisenä yrittäjän mainetta ajattelisi, mutta olisi mulle kuitenkin tärkeintä saada se yritys tilille mahdollisimman nopeasti ja saada asia selvitettyä toivomallani tavalla, senpä takia menisin ihan paikan päälle, en puisi asiaa internetissä (varsinkaan sen jälkeen, kun asia on hoidettu), vaikka kyllä sekin heidät varmasti tavoitti.

Vierailija
387/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]

[/quote]

Ymmärrän raivon ja en varmaan itsekään ensimmäisenä yrittäjän mainetta ajattelisi, mutta olisi mulle kuitenkin tärkeintä saada se yritys tilille mahdollisimman nopeasti ja saada asia selvitettyä toivomallani tavalla, senpä takia menisin ihan paikan päälle, en puisi asiaa internetissä (varsinkaan sen jälkeen, kun asia on hoidettu), vaikka kyllä sekin heidät varmasti tavoitti.
[/quote]

Minä olisin juhlinut ne synttärit ja laittanut sitten viestiä ja kyllä, odotan PIKAISTA vastausta reklamaatioon. Enkä ole innostunut huonon tuotteen saatuani kauheasti ajelemaan ja kyselemään, että milloin ehtisitte hoitaa mokanne kuntoon.
Mutta joka tapauksessa olisin tuossa tapauksessa jo menetetty asiakas ja pettymyksn antaisin, ja aina annan, kuulua.

Vierailija
388/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]Voisin ymmärtää tän kaiken kohun somea myöten, jos tuo leipomo olisi vastannut reklamaatioon nostamalla kädet ilmaan ja tokaisemalla, että no can do. Mutta tuo reklamaatio ei ilmeisesti ollut ehtinyt tavoittaa lukijaansa, tai ei oltu ehditty käsitellä, ennen kuin siitä oli jo nostettu mellakka someen. Ei mielestäni kovin korrektia mennä sinne yrityksen sivulle osoittelemaan syyttävällä sormella ja keräämään satapäistä lynkkausjoukkoa ympärille, kun yritys ei ole vielä sanaakaan asiaan sanonut. Miksei menty paikan päälle keskustelemaan asiasta, olisi saanut vastauksia samantien. Ja ennen kuin joku tokaisee miljoonannen kerran ettei ko. asiakas tuota somekohua aloittanut, niin juu tiedetään, mutta eipä hän sitä toppuutellutkaan. Kun leipomolta sitten soitettiin ja pahoiteltiin kovasti tarjoten rahoja takaisin (mitä ei asiakkaan mukaan edes odotettu), niin tämä asiakas kertoo asian niin, että "heti somekohun jälkeen soitettiin ja oltiin niin nöyrää miestä". En voi tietää, soitettiinko vain tuon kohun takia, vai reklamaation pohjalta, mutta jos vaikka olivat sen reklamaation saaneet vasta luettua ja aidosti pahoillaan sieltä soittelivat, niin todella ikävää tämä kaikki heitä kohtaan kyllä. Kyllä minä asiakkaana haluaisin tämän kohun jälkeen tuoda samanlailla julkisesti esille sen, että jälkipyykki hoidettiin leipomon puolelta asiallisesti. Monissa tapauksissa näin ei ole, vaan yritys luistaa vastuustaan keinolla millä hyvänsä ja jopa syyttää asiakasta.
[/quote]

Nyt unohdat sen, että leipomo toimitti ala-arvoisen tuotteen. Kohun olisivat välttäneet toimittamalla tilatun kaltaisen kakun. Tai heti tunnustamalla etteivät onnistuneet!
[/quote]

En unohda. Virhe tapahtui ja vakava sellainen, kun ammattilaisista kyse, mutta mielipiteeni koskikin asian jälkikäsittelyä. Kun virhe oli jo tapahtunut ja oli hyvityksen aika. Mielestäni se on leipomon puolelta onnistunutta, asiakkaan (ja hänen ystävänsä) puolelta ei. En ymmärrä itsekään miten voi ammattileipuri tehdä tuollaista jälkeä ja pokkana vielä päästää sen asiakkaalle. Tiedä sitten kuka tuo leipuri on ollut ja onko kukaan muu kakkua nähnyt. Jos kakun luovuttaja oli joku muu ja kakku paketissa, niin ei hän tietenkään osannut siinä tilanteessa mitään pahoitella ja tarjota muuta tilalle. Asiakas olisi voinut itse sanoa siinä, että en kyllä tällaisesta maksanut.

Vierailija
389/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]

[/quote]

[/quote]

Minä olisin juhlinut ne synttärit ja laittanut sitten viestiä ja kyllä, odotan PIKAISTA vastausta reklamaatioon. Enkä ole innostunut huonon tuotteen saatuani kauheasti ajelemaan ja kyselemään, että milloin ehtisitte hoitaa mokanne kuntoon.
Mutta joka tapauksessa olisin tuossa tapauksessa jo menetetty asiakas ja pettymyksn antaisin, ja aina annan, kuulua.
[/quote]

Niin, itse en ainakaan ole saanut selville mikä tässä on aikajana. Kuinka pian reklamaation jälkeen alettiin kirjoittelemaan someen, käsittääkseni tuo puhelu tuli pian somekohun jälkeen, mutta jos somekohu aloitettiin pian reklamaation jälkeen, niin eihän se välttämättä sitä tarkoita että asian saaman julkisuuden takia vaan soittivat.

Vierailija
390/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]Voisin ymmärtää tän kaiken kohun somea myöten, jos tuo leipomo olisi vastannut reklamaatioon nostamalla kädet ilmaan ja tokaisemalla, että no can do. Mutta tuo reklamaatio ei ilmeisesti ollut ehtinyt tavoittaa lukijaansa, tai ei oltu ehditty käsitellä, ennen kuin siitä oli jo nostettu mellakka someen. Ei mielestäni kovin korrektia mennä sinne yrityksen sivulle osoittelemaan syyttävällä sormella ja keräämään satapäistä lynkkausjoukkoa ympärille, kun yritys ei ole vielä sanaakaan asiaan sanonut. Miksei menty paikan päälle keskustelemaan asiasta, olisi saanut vastauksia samantien. Ja ennen kuin joku tokaisee miljoonannen kerran ettei ko. asiakas tuota somekohua aloittanut, niin juu tiedetään, mutta eipä hän sitä toppuutellutkaan. Kun leipomolta sitten soitettiin ja pahoiteltiin kovasti tarjoten rahoja takaisin (mitä ei asiakkaan mukaan edes odotettu), niin tämä asiakas kertoo asian niin, että "heti somekohun jälkeen soitettiin ja oltiin niin nöyrää miestä". En voi tietää, soitettiinko vain tuon kohun takia, vai reklamaation pohjalta, mutta jos vaikka olivat sen reklamaation saaneet vasta luettua ja aidosti pahoillaan sieltä soittelivat, niin todella ikävää tämä kaikki heitä kohtaan kyllä. Kyllä minä asiakkaana haluaisin tämän kohun jälkeen tuoda samanlailla julkisesti esille sen, että jälkipyykki hoidettiin leipomon puolelta asiallisesti. Monissa tapauksissa näin ei ole, vaan yritys luistaa vastuustaan keinolla millä hyvänsä ja jopa syyttää asiakasta. [/quote] Nyt unohdat sen, että leipomo toimitti ala-arvoisen tuotteen. Kohun olisivat välttäneet toimittamalla tilatun kaltaisen kakun. Tai heti tunnustamalla etteivät onnistuneet! [/quote] En unohda. Virhe tapahtui ja vakava sellainen, kun ammattilaisista kyse, mutta mielipiteeni koskikin asian jälkikäsittelyä. Kun virhe oli jo tapahtunut ja oli hyvityksen aika. Mielestäni se on leipomon puolelta onnistunutta, asiakkaan (ja hänen ystävänsä) puolelta ei. En ymmärrä itsekään miten voi ammattileipuri tehdä tuollaista jälkeä ja pokkana vielä päästää sen asiakkaalle. Tiedä sitten kuka tuo leipuri on ollut ja onko kukaan muu kakkua nähnyt. Jos kakun luovuttaja oli joku muu ja kakku paketissa, niin ei hän tietenkään osannut siinä tilanteessa mitään pahoitella ja tarjota muuta tilalle. Asiakas olisi voinut itse sanoa siinä, että en kyllä tällaisesta maksanut.

[/quote]

Näyttikö se tuotteen luovuttaja sen asiakkaalle? Minä käsitin että oli vaadittu maksu etukäteen ja vilautettu asiakkaalle, jos on kiire ja luottamus ammattitaitoon, en helposti vain vilaseen.

Edelleen; vastuunsa tunteva leipomo ei moista käsistään päästä. Tai jos päästää, ei kunnioita asiakastaan.

Näin se vaan on! Naurettavaa, että moista edes puolustellaan täällä.

No, sieltä tilaavat edelleen he, joille ei laadulla ole väliä, minä en kuulu heihin. Joten tilaan ammattitaitoiselta kakkuja, kun sellaisen tarvitsen.

Vierailija
391/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:01"]

Eipä saa kakuntilaajalta sitä vastausta.

Eli ilmapalloisin kanssa samaa sakkia. On jumalauta pokkaa huudella ympäri somea ja mustamaalata yritystä,

MUTTA OMA KANTTI EI KESTÄ vastata kysymykseen kakun vastaanottamisesta.

Nolla pistettä tälle paskasomekohulle ja tälle äipälle,  10 pistettä leipomolle.

Toivottavasti leipomo tajuaa olla vastaanottamatta tältä yrityksensä mustamaalajalta, EI-MAKSAVALTA-ASIAKKAALTA enää yhtäkään tilausta, saatika päästä häntä yrityksensä tilohin.

Tämän mamman puolustajia en ymmärrä pätkän vertaa, hänhän on vapaamatkustaja ja EI-MAKSAVA ASIAKAS.

[/quote]

Sinun ansioistasi minä, varmasti moni muukin, jättää moisen ammattitaidottaman leipomon rauhaan ihan vapaaehtoisesti.

En ota sitä riskiä, että voisin kaltaiseesi ihmishylkiöön törmätä ko. liikkeessä asioidessani.

Vierailija
392/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:31"]Voisin ymmärtää tän kaiken kohun somea myöten, jos tuo leipomo olisi vastannut reklamaatioon nostamalla kädet ilmaan ja tokaisemalla, että no can do. Mutta tuo reklamaatio ei ilmeisesti ollut ehtinyt tavoittaa lukijaansa, tai ei oltu ehditty käsitellä, ennen kuin siitä oli jo nostettu mellakka someen. Ei mielestäni kovin korrektia mennä sinne yrityksen sivulle osoittelemaan syyttävällä sormella ja keräämään satapäistä lynkkausjoukkoa ympärille, kun yritys ei ole vielä sanaakaan asiaan sanonut. Miksei menty paikan päälle keskustelemaan asiasta, olisi saanut vastauksia samantien. Ja ennen kuin joku tokaisee miljoonannen kerran ettei ko. asiakas tuota somekohua aloittanut, niin juu tiedetään, mutta eipä hän sitä toppuutellutkaan. Kun leipomolta sitten soitettiin ja pahoiteltiin kovasti tarjoten rahoja takaisin (mitä ei asiakkaan mukaan edes odotettu), niin tämä asiakas kertoo asian niin, että "heti somekohun jälkeen soitettiin ja oltiin niin nöyrää miestä". En voi tietää, soitettiinko vain tuon kohun takia, vai reklamaation pohjalta, mutta jos vaikka olivat sen reklamaation saaneet vasta luettua ja aidosti pahoillaan sieltä soittelivat, niin todella ikävää tämä kaikki heitä kohtaan kyllä. Kyllä minä asiakkaana haluaisin tämän kohun jälkeen tuoda samanlailla julkisesti esille sen, että jälkipyykki hoidettiin leipomon puolelta asiallisesti. Monissa tapauksissa näin ei ole, vaan yritys luistaa vastuustaan keinolla millä hyvänsä ja jopa syyttää asiakasta. [/quote] Nyt unohdat sen, että leipomo toimitti ala-arvoisen tuotteen. Kohun olisivat välttäneet toimittamalla tilatun kaltaisen kakun. Tai heti tunnustamalla etteivät onnistuneet! [/quote] En unohda. Virhe tapahtui ja vakava sellainen, kun ammattilaisista kyse, mutta mielipiteeni koskikin asian jälkikäsittelyä. Kun virhe oli jo tapahtunut ja oli hyvityksen aika. Mielestäni se on leipomon puolelta onnistunutta, asiakkaan (ja hänen ystävänsä) puolelta ei. En ymmärrä itsekään miten voi ammattileipuri tehdä tuollaista jälkeä ja pokkana vielä päästää sen asiakkaalle. Tiedä sitten kuka tuo leipuri on ollut ja onko kukaan muu kakkua nähnyt. Jos kakun luovuttaja oli joku muu ja kakku paketissa, niin ei hän tietenkään osannut siinä tilanteessa mitään pahoitella ja tarjota muuta tilalle. Asiakas olisi voinut itse sanoa siinä, että en kyllä tällaisesta maksanut.

[/quote]

Näyttikö se tuotteen luovuttaja sen asiakkaalle? Minä käsitin että oli vaadittu maksu etukäteen ja vilautettu asiakkaalle, jos on kiire ja luottamus ammattitaitoon, en helposti vain vilaseen.

Edelleen; vastuunsa tunteva leipomo ei moista käsistään päästä. Tai jos päästää, ei kunnioita asiakastaan.

No, sieltä tilaavat edelleen he, joille ei laadulla ole väliä, minä en kuulu heihin. Joten tilaan ammattitaitoiselta kakkuja, kun sellaisen tarvitsen.

[/quote]

Tähän kysymykseen kun paskasomekohun aiheuttaja ei nimenomaan vastaa, siis kakun vastaanottamiseen.

Jokainen vähänkin fiksu tajuaa, että menee samaan kastiin kuin ilmapalloisä.

Vierailija
393/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:06"]

[/quote]

[/quote]

Tähän kysymykseen kun paskasomekohun aiheuttaja ei nimenomaan vastaa, siis kakun vastaanottamiseen.

Jokainen vähänkin fiksu tajuaa, että menee samaan kastiin kuin ilmapalloisä.

[/quote]

Ei tarkastanut, etkö osaa edelleenkään lukea???? Miksi jankaat tätä yhtä ja samaa kysymystä, vaikka tähän on vastaus. Mutta hienosti olet saanut jo 11 sivua tätä kohua. Melkein kuin ilmapalloisä. Vaikka ilmapalloisässä ei ollutkaan kyse mistään tuotteen reklamoinnista, mutta samapa tuo.

Vierailija
394/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:14"]

Ei tarkastanut, etkö osaa edelleenkään lukea???? Miksi jankaat tätä yhtä ja samaa kysymystä, vaikka tähän on vastaus. Mutta hienosti olet saanut jo 11 sivua tätä kohua. Melkein kuin ilmapalloisä. Vaikka ilmapalloisässä ei ollutkaan kyse mistään tuotteen reklamoinnista, mutta samapa tuo.

[/quote]

Näytä minulle se kohta tässä keskustelussa, konkreettisesti? Siellä taitaa kiukutella se kuvan nettiin lataaja?

Eikö? Olihan kakku kuitenkin hyvää, ja ennenkaikkea ilmaista?

Vierailija
395/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjun "jankkaaja" , joka paljasti koko somekohun olleen täysin aiheeton ja kohtuuton.

Koska asiakas kakun leipomossa hyväksyi , eikä leipomolla ollut syytä olettaa asiakkaan olevan tyytymätön.

Nyt se jännä osuus asiasta  ;)

Olen kaikkien palstan mammojen rakastama , paremmin tunnette minut nimellä Pyhä Vulva-mies.

Kerroin taas mammoille totuuden, ja sekös teitä sapettaa! =D

Vierailija
396/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:00"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:35"] Minkä asiakas enää tuossa vaiheessa lopputulokselle voi?! Leipomo olisi voinut heti pahoitella asiakkaalle lopputulosta ja tarjota alennusta!! Mutta he eivät edes vaivautuneet vastaamaan palautteeseen [/quote]   Tämä aiheetoman somekohun aiheuttanut epä-asiakashan sai pahoittelut ja kakusta rahat pois. Ja silti kehtaa tässä ketjussa vielä haukkua leipomoa. Kuten sanoin, ei varmaan ole kovassa huudossa hämeen yrittäjien keskuudessa jatkossa asiakkaana. Se kun toimii toisinkinpäin. [/quote] Siis se fiasko vai sekö, että ei aio tilata tuolta mitään, on sitä haukkumista? [/quote] Aiheeton.......salli mun nauraa!! Jos tekee niin paskan kakun ja yrittää vielä rahastaa sen täydellä hinnalla niin haukkumaan ansainnut! Kaikelta paskalta olis vältytty jos olis heti myöntäneet mokansa ja antaneet kakun ilmaiseksi! Mutta ei piti kusettaa asiakasta ja sit porataan kun kuva tästä huippuluomuksesta leviää nettiin [/quote]   Jaa, sä yrittäjänä jakaisit asiakkaille ilmaisia kakkuja, jopa tässäkin tapauksessa asiakas oli vielä leipomossa ollut tyytyväinen?   Sulla on talenttia bisneksentekijäksi! [/quote] Olen yrittäjä, ja todellakaan minulta ei lähde yhtäkään sellaista tuotetta markkinoille mihin en ole tyytyväinen ja mikä ei kestä päivänvaloa! Jos olen hiukankin epävarma, esittelen luomuksen asiakkaalle ja kerron että tämä ei välttämättä vastaa kuvausta! Tässä tapuksessa leipomo vaan tyrkkäsi kakun paketissa asiakkaalle ja otti rahat ja luotti siihen että asiakas luottaa heihin!

[/quote]

Eipä tyrkännyt, asiakas sen oli leipomossa nähnyt, jossa sen hyväksyi. Get over it.

[/quote] Asiakas söi, antoi palautetta ja sai korvauksia.Sulla menee tää harvinaisen syvälle tunteisiin. Get over it.
[/quote]

Ei yhtään sen enempää kuin muillakaan! Leipomo valmisti pakan tuotteen, päästi sen markkinoille, sai aiheellisen palautteen toiminnastaan! Get over it!

Ei varmaan tee samaa virhettä toista kertaa jos joku sieltä nyt vielä haluaa tilata !

Vierailija
397/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]Olen ketjun "jankkaaja" , joka paljasti koko somekohun olleen täysin aiheeton ja kohtuuton.

Koska asiakas kakun leipomossa hyväksyi , eikä leipomolla ollut syytä olettaa asiakkaan olevan tyytymätön.

Olen kaikkien palstan mammojen rakastama , paremmin tunnette minut nimellä Pyhä Vulva-mies.

[/quote]

Ainoa juttu vaan että leipomokin onnpahoitellut että tuollainen tekele on päästetty asiakkaalle asti:D eli leipomon vika!!!

Buahahahhaaa

Vierailija
398/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]

Olen ketjun "jankkaaja" , joka paljasti koko somekohun olleen täysin aiheeton ja kohtuuton.

[/quote] Siis tämähän ei ollut mikään yllätys, onhan se jo tuolla parissa viestissä tuotu esiin, että olet varmasti sama tyyppi...

Samanlainen jankkaaja sekä samanlainen valikoiva lukutaito sekä luetunymmärrys.

Vierailija
399/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:25"]

[/quote]

Nää sun totuudet on jännittävästi aina sen ympäröivän reaalitodellisuuden vastaisia. Mutta todellisuuhan se rinnakkaistodellisuuskin kai on... Ylläri, että pyhävulvalla meni tunteisiin, kun joku nainen (vieläpä porsinut, hyi mikä mamma!! Lompakkoloinen! Pyhävulva pyhävulva!) saa jotain hyvitystä.

Vierailija
400/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä provosin ja ärsytin ihan hyvikseni, en ole koskaan aikaisemmin tutustunut tähän vulvaan. Kävin kurkkaamassa, tylsä on, ei jatkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi