Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leipomo laurell -tapaus

Vierailija
23.07.2015 |

Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.

Kommentit (443)

Vierailija
421/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:54"]

No kyllä itteäkin vituttas aivan saatanasti jos oisin maksanu 76e oikeasti hienoksiluvatusta kakusta ja tollanen mikälie tuodaan eteen. Katoitteko jo kommenteissa näkyneet mokat? Voi huhhuh. Miten noi kehtaa

[/quote]

Säkö et tarkasta tuotetta ennen maksamista? Tässäkin tapauksessa äippä saa syyttää lapsensa "traumoista" ihan itseään. Joka ikinen kerta kun olen tilannut kakun leipomosta, olen sen pyytänyt näyttämään myymälässä ennen maksua. Koskaan ei voi tietää onko kakku varmasti tilatunlainen ja ehjä, jos sen sikana säkissä ostat.

Mutta paskasomekohuja tehtailevat ovatkin näitä tynnyrissä kasvaneita.

[/quote]

No johan on perhana, jos ei ammattilaiseen voi luottaa. Tekijän olisi pitänyt tehdä tilauksen mukaan, tai kertoa suoraan ettei osaa. Ilmeisesti osasi kuitenkin laskuttaa. Tilatessa on ulkonäkö ollut tärkeä, ei pelkästään maku, ja siitä on hintaa peritty, jos tuo kakku on maksanut melkein 80 €. Enpä luottaisi moiseen leipomoon tilatessasi kakkua. 

[/quote]

Eihän tämä paskapää maksanut kakustaan mitään, otti sen vastaan leipomosta tietoisesti, nosti paskasomekohun, veti yritystä lokaan, sai rahansa takaisin JA SILTIKIN JAKSAA HAUKKUA LEIPOMOA tässäkin paskaketjussa.

Reilua?

[/quote]

Otas nyt rauhallisesti sinäkin.

Vierailija
422/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:54"]

No kyllä itteäkin vituttas aivan saatanasti jos oisin maksanu 76e oikeasti hienoksiluvatusta kakusta ja tollanen mikälie tuodaan eteen. Katoitteko jo kommenteissa näkyneet mokat? Voi huhhuh. Miten noi kehtaa

[/quote]

Säkö et tarkasta tuotetta ennen maksamista? Tässäkin tapauksessa äippä saa syyttää lapsensa "traumoista" ihan itseään. Joka ikinen kerta kun olen tilannut kakun leipomosta, olen sen pyytänyt näyttämään myymälässä ennen maksua. Koskaan ei voi tietää onko kakku varmasti tilatunlainen ja ehjä, jos sen sikana säkissä ostat.

[/quote]

No johan on perhana, jos ei ammattilaiseen voi luottaa. Tekijän olisi pitänyt tehdä tilauksen mukaan, tai kertoa suoraan ettei osaa. Ilmeisesti osasi kuitenkin laskuttaa. Tilatessa on ulkonäkö ollut tärkeä, ei pelkästään maku, ja siitä on hintaa peritty, jos tuo kakku on maksanut melkein 80 €. Enpä luottaisi moiseen leipomoon tilatessasi kakkua. 

[/quote]

Eihän tämä paskapää maksanut kakustaan mitään, otti sen vastaan leipomosta tietoisesti, nosti paskasomekohun, veti yritystä lokaan, sai rahansa takaisin JA SILTIKIN JAKSAA HAUKKUA LEIPOMOA tässäkin paskaketjussa.

Reilua?

[/quote]

Ehdottomasti reilua, leipomolla oli mahdollisuus näyttää, ettemme tämän parempaa osannut tehdä, maksujaan oli peritty.

Minä olen myös ollut aikoinani niin viaton että luotin ammattaitoisena esiintyneeseen yrittäjään, paskaa sain. Voitin jutun, yrittäjä joutui monen väännön jälkeen korvaamaan aiheuttamansa, kalliiksi tuli hänelle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:43]
Kuten sanoin, ei varmaan ole kovassa huudossa hämeen yrittäjien keskuudessa jatkossa asiakkaana.
[/quote]
Juu, Hämeessä on niin hyvät oltavat yrittäjillä että maksavia asiakkaita ihan periaatteesta käännytetään :-D

Vierailija
424/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mammat ja somekohuilijat, palataan taas jossain toisessa ketjussa, koskaan ette tiedä missä ketjussa seuraavaksi huudatan mammoja ja paljastan vääryydet.

Pyhä Vulva-mies

Vierailija
425/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:54"]

[/quote]

[/quote]

Hassua, että lähtökohtaisesti asiakas ei voi mielestäsi luottaa yritykseen, jolta hän tilaa jotain.

Vierailija
426/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin vatsani pohjasta tuon kakun nähtyäni. Mieskin nauroi. On tuo hulvaton. Mutta ymmärrän, että 76 e hinta sai mamman hymyn hyytymään. Baking gone bad. :D

Vierailija
427/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:54"] No kyllä itteäkin vituttas aivan saatanasti jos oisin maksanu 76e oikeasti hienoksiluvatusta kakusta ja tollanen mikälie tuodaan eteen. Katoitteko jo kommenteissa näkyneet mokat? Voi huhhuh. Miten noi kehtaa [/quote]   Säkö et tarkasta tuotetta ennen maksamista? Tässäkin tapauksessa äippä saa syyttää lapsensa "traumoista" ihan itseään. Joka ikinen kerta kun olen tilannut kakun leipomosta, olen sen pyytänyt näyttämään myymälässä ennen maksua. Koskaan ei voi tietää onko kakku varmasti tilatunlainen ja ehjä, jos sen sikana säkissä ostat.   Mutta paskasomekohuja tehtailevat ovatkin näitä tynnyrissä kasvaneita. [/quote] Saa syyttää itseään siitä, että leipomo, jossa pitäisi olla ammattitaitoa, antaa asiakkaalleen mennä läpi tuollaisen kotikutoisen hökötyksen?? Kyllä se on kuule MYYJÄN vika, ei asiakkaan. Naurettavaa edes väittää muuta.

[/quote]

No ei, ei näin. Järkevä ihminen tarkistaa että saa mitä on tilannut, varsinkin erikoistilauksessa. Ei se leipomon vastuuta poista mutta toisaalta omista traumoistaan saa syyttää osittain itseään, lisäksi olisi ollut paljon helpompi valittaa siinä ennen maksua. 

Vierailija
428/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskat bileet ollut jos tunnelma on ollut kiinni yhdestä vitun kakusta, joka on vielä maistunut hyvälle. Ilmeisesti kakku oli juhlien pääjuttu eikä hauskanpito muuten. Tuskin ne juhlat olisivat olleet yhtään sen hauskemmat edes toisenlaisen kakun kanssa, ne juhlien ihmiset olivat varmaan kaikki tyhjäpäisiä kaikesta mahdollisesta valittavia hienohelmoja. T. Leipurilesbo

Vierailija
429/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:54"] No kyllä itteäkin vituttas aivan saatanasti jos oisin maksanu 76e oikeasti hienoksiluvatusta kakusta ja tollanen mikälie tuodaan eteen. Katoitteko jo kommenteissa näkyneet mokat? Voi huhhuh. Miten noi kehtaa [/quote]   Säkö et tarkasta tuotetta ennen maksamista? Tässäkin tapauksessa äippä saa syyttää lapsensa "traumoista" ihan itseään. Joka ikinen kerta kun olen tilannut kakun leipomosta, olen sen pyytänyt näyttämään myymälässä ennen maksua. Koskaan ei voi tietää onko kakku varmasti tilatunlainen ja ehjä, jos sen sikana säkissä ostat.   Mutta paskasomekohuja tehtailevat ovatkin näitä tynnyrissä kasvaneita. [/quote] Hassua, että lähtökohtaisesti asiakas ei voi mielestäsi luottaa yritykseen, jolta hän tilaa jotain.

[/quote]

Niin, sä otat sen umpinaisen kakkulaatikon tyytyväisenä vastaan? Vaikka kyse olisikin ihan perusvalikoimassakin olevasta kakusta, on se saattanut heilahtaa kylmiössä. Lisäksi kannattaa tarkastaa senkin takia, että tilaamasi kakku todella on laatikossa, inhimillisiä erehdyksiäkin voi kenelle tahansa tapahtua.

Taidat olla itse tämä mielensäpahoittanut äityli?

Vierailija
430/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naurattaa tuon teini-Hanne mikäolikaan yhden naisen sota Laurellia vastaan miljoonine kuvakommentteineen. Asia kun ei kuulu hänelle eikä hän ole se rumasta kakusta maksanut äiti.

Vierailija
431/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mullakin näkyy kuvat. Joo, eihän ammattilainen sais tollasta päästää käsistään. Näyttää ihan tavis kotileipurin tekeleeltä.

Vierailija
432/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä oikea paikka tilata erikoiskakku? Laurellin peruskakut on muuten todella hyvän makuisia.

Vierailija
433/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne on kyllä todella hyviä, mutta silti ei saisi päästää käsistään tollasta. Ostan jatkossakin niiden tuotteita, koska ovat siis todella hyviä, mutta en kyllä tilaa mitään erikoista.

Vierailija
434/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi kuvan kakku edes ollut tuolta leipomosta? Ettei kyseessä ole tämän kuvan kakun tehneen blogistin omaa mainosta, tai joku mustamaalausyritys ko. yritystä kohtaan?

Kaikki mikä on netissä, on totta?

Vierailija
435/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla äiti itse, joka someen kuvan laittoi, vaan joku kaverinsa.

Vierailija
436/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Lisäksi toi pääkallo ollaan voitu pyytää paljon suuremmaksi kuin alkuperäinen, koska tota nimeä ei ole kakussa lainkaan. Turha sitten valittaa jos ulkonäkö on erilainen. Lisäksi toi kakku on kuvattu ihan oudosta kuvakulmasta ylhäältä, eli tota sivuosaa ei edes näy. Kakku myös vaikuttaa mun mielestä paljon isommalta kuin alkuperäinen malli.

Vierailija
437/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuo Laurellin kakusta otettu kuva, siis huono kuvan laatu. Toisekseen pääkallo on huomattavasti suloisempi. Kuka tilaa pääkallon 1-vuotiskakkuun?  Ja mites maku?

Minä olisin popsinut kakun poskeeni ja juhlinut tyytyväisenä lasta. Hauska kakku, ei tule toista ihan heti vastaan.

Vierailija
438/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen uusavutonta 1-vuotiaan mutsia joka tilaa 76 euroa maksavan ostokakun synttäreille.  Hirveä hinta kakusta.  Se 1-vuotias ei muista juhlistaan mitään ja keskittyy vaan lahjapaperien repimiseen joten ilmeisesti äippä koitti tehdä vaikutuksen sukulaisiin ja pielen meni.Sen siitä saa kun koittaa olla liian fiini. Ois tehny ite niin ei tarttis somessa valittaa. Anteeksi maalaisuuteni, mutta mä en  vaan tajua- varmaan siksi koska en ole kuunaan ostokakkua hankkinut vaan aina tehnyt itse kakut jos on tarvinnut.

Vierailija
439/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se nainen soitti sinne iltalehteen ja kertoi kuinka lapsi sai traumat ja äiti itki krokotiilin kyyneleitä?

Vierailija
440/443 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:56"]

Onhan toi nyt iha sairaan ruma kakku AMMATTILAISELTA. Jos maksan kakusta, haluan rahoilleni vastinetta.

[/quote]

Nykypäivän marsipaani askartelu tila-taideteos kakulla on aika vähän tekemistä konditoria-alan ammattilaisuuden kanssa. Todennäköisesti tuon tyypin koristelussa pääse pitkälle 9-10 kuvaamataidonnumerolla ja askarteluinnokkuudella, lisäksi aikaa saa uppoamaan tunteja värkätessä, kuten monista kakkuharrastajien blogeista voi nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi