Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi pääsy miehen puhelimeen lukisitko viestit?

Vierailija
23.07.2015 |

En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne.
Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi?
Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pääsy ja luen. Hyvä niin, on jäänyt kiinni jo kahdesti sellaisista jutuista mitä siellä ei pitäisi olla. Mm. Treffi pyyntöjä toisille naisille ja joku junassa tavattu tuttavuus jonka kanssa tekstaillut jo hyvän aikaa ja tämän naisen kuvia lähetellyt kavereilleen kommenteilla "vitun kuuma" "hyvä perse" "ei tämmösii oo missää" nice. Hienon miehen oon mäkin valinnut.

Vierailija
102/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:26"]Mulla on lupa käyttää ja lukea miehen kännykkää viesteineen. Pääsy myös faceen ja meiliin halutessani. Se on ihan kivaa, että toinen luottaa nii paljon ja on avoin. Parempi se on tietää ku olla jonku pettäjän kanssa.
[/quote]

Heh, hassun naiivi ajattelutapa. Se etyä antaa toisen lukea viestit ei kerro _mitään._ aina voi hankkia salapuhelimen, jättää kätevästi mainitsematta kaikki sivustot joilla kirjoittelee jne. Tuollainen metodihan on juuri se paras tapa hämätä. "Etsä usko? Mä voin näyttää (koska oon suunnitellut kaiken prikulleen ja haluan että suunnitelma toteutuu)" "Kato, sä saat mun puhelimen, ei siellä oo mitään salaista (koska ne salaisuudet on ihan muualla.)"
T: eräs poikaystäväni oli hyvin avoin puhelimensa kanssa. Petti ja pamautti toisen naisen raskaaksi. Että se siitä sitten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni puhelimeen tulee tekstiviesti, niin hän huutaa huoneen toisesta päästä, voinko lukea saapuneen viestin hänelle ääneen... Eli tuskin sieltä vanhimmistakaan mitään kovin salaista löytyisi. Suurin osa hänelle tulleista viesteistä on ainakin viime aikoina ollut jotain autohuoltojen ja -katsastusten tarjouskuponkeja tai muita vastaavia.

Vierailija
104/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin päin en lue missään tapauksessa, joskus mies näyttää jonkun hauskan viestin. Puhelin oisi saatavilla ja luettavissa, mutta yksi suhteen peruskivistä on luottamus. Ihmisillä saa olla myös yksityisyyttä. Ei hänkään mun puhelinta tutki

Vierailija
105/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, enkä lue, koska miehillä on oikeus yksityiselämään.
-R-

Vierailija
106/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut täysin vapaa pääsy jo vuosikausia. Ei ole tullut mieleenkään. Ainoastaan joskus tulee luettua kun mies ei itse sitä voi tehdä (ajaa autoa yms.)

Ei siellä yhtään mitään kiinnostavaa olisi, kirjiotus vihreitä kirjiotus vihreiden perään korkeintaan, nuo miehet tietäen. Parempi etten tiedä :D

Pettämisiä yms. en tule ikinä epäilemäänkään, mieheni ei ole sellainen ja jos vieraissa käy, niin kyllä siihen silloin on minun lupanikin. Sitä kutsutaan luottamukseksi.

Vierailija
107/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
108/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ihan töiden sujumiseksi luemme toistemme viestejä ajoittain ja saatamme vastats toisen puolesta. t. yrittäjäpariskunta.

Vierailija
109/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vapaa pääsy miehen puhelimelle, siinä se on keittiön pöydällä ilman salasanoja. Jos viestiä pukkaa kun mies on kädet öljyssä auton alla, niin usein niitä viestejä hänelle luenkin ja vastaan niihin. Muutenkin hoidan miehen puhelimen päivitykset ja siivoukset, ei sitä sellaset niin kiinnosta, niin väkisinkin siiä tulee viestejä plarattua.

Omassa puhelimessa on koodi, työpaikan sähköposti vaatii sen. En tiedä muistaako mies koodiani, mutta on se sen monesti kuullut kun lapsi sen muistaa ja joskus pelailee mun luurilla.

Pitäisin kyllä arkaluontoisen ja puolisolta salattavan viestittelyn jossain muualla kuin puhelimessa. Delete ja lokien tyhjäyskin on ihan kätevä keksintö.

Vierailija
110/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska siellä ei ole mtn salattavaa.
Mies on munaton

Vierailija
111/111 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue!