Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi pääsy miehen puhelimeen lukisitko viestit?

Vierailija
23.07.2015 |

En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne.
Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi?
Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukisi. Kun tunkiota pöyhii, niin paska haisee. Miksi haluaisin ehdoin tahdoin pahoittaa mieltäni?

Vierailija
42/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen puhelimeen mutta en lue viestejä. Gmailinkin mies saattaa jättää auki koneelle mutta en lue sitäkään. Tosin en usko miestä niin tyhmäksi ettei hävittäisi todisteita jos pettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:05"]

En lukisi. Kun tunkiota pöyhii, niin paska haisee. Miksi haluaisin ehdoin tahdoin pahoittaa mieltäni?

[/quote]

Oi kuinka kauniilla metaforalla puhut parisuhteestasi. Itse luultavasti lopettaisin suhteen mieheen, jonka toiminnasta jäävät jäljet muistuttaisivat mielestäni tunkiota.

30

Vierailija
44/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lukea, sekä puhelimen että aähköpostin koska meillä on sama pääsykoodi padeissa ja miehellä on vanha c-sarjan nokialuuri, jossa mitään salausnumeroa ei edes ole. Samoin mieheni voisi lukea kaikki minun viestini (koska mulla on puhelimessakin sama pääsykoodi ja työpuhelimen pääsykoodinkin oon kertonut siltä varalta, että tulee tarve sitä käyttää). Eipä vaan ole asia herättänyt m itään suuria intohimoja. 

Vierailija
45/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:26"]

Mulla on lupa käyttää ja lukea miehen kännykkää viesteineen. Pääsy myös faceen ja meiliin halutessani. Se on ihan kivaa, että toinen luottaa nii paljon ja on avoin. Parempi se on tietää ku olla jonku pettäjän kanssa.

[/quote] Tai sitten miehesi on ovelampi kuin luuletkaan. Esittää niiiin ylenpalttisen avointa ettei sinulla herää epäilyksiä ja todellisuudessa hänellä on toinen puhelin ja sähköposti joilla pitää yhteyttä salarakkaisiinsa.

Vierailija
46/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pääsy miehen puhelimeen halutessani. Ei ole minkäänlaista tarvetta lukea viestejä. Sama toisinpäin, mies pääsee kyllä lukemaan viestini niin halutessaan.

Vierailija
47/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vaimolla pääsy molempien luureihin, ei mitään tarvetta urkkia toisen viestejä! Naimisissa oltu 13vuotta eikä ole ollut tarvetta moiseen, luottamusta täytyy olla puolisoon..
T. Jp

Vierailija
48/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luotettava mies ja muutenki mun poika lukee ne ja kertoo aina mulle.

Vierailija
49/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:28"]

Minulla on pääsy, enkä ole lukenut.

exän kanssa luin kerran. Kun epäilin - ja olin oikeassa. 

Suosittelen lukemaan, jos intuitio varoittaa - oli rikos tai ei.

[/quote]

Suositteletko myös murhaamaan, jos intuitio vinkkaa, että tuo ihminen olisi hyvä raivata pois tieltä?

Vierailija
50/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:22"]

En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne. Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi? Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.

[/quote]

Meilläkin on vaikeaa, mutta voin siitä huolimatta luottaa siihen, että mieheni ei valehtele minulle, eikä jätä olennaista kertomatta. Siksi en lukisi. Jos tulisi kova luottamuspula, pyytäisin miestä antamaan minulle puhelimensa jotta voin lukea viestit, ja tekisin johtopäätökset siitä, jos hän ei suostuisi tähän tai yrittäisi poistaa sieltä jotain ensin.

Mutta jos tilanteemme olisi tuollainen kuin teillä, että luottamusta ei olisi ja mies selvästi salaisi jotain, voisin vaikka lukeakin viestit salaa.

[/quote]

Mutta olisiko ne johtopäätökset oikeat? Itse en ainakaan missään nimessä antaisi tuollaisessa tilanteessa puhelintani kenenkään tutkittavaksi, vaikka ei olisi yhtään mitään salattavaa. Tuollainen painostushan on päivänselvää kiristystä ja yhtä rikollista toimintaa, kuin viestin salaa lukeminenkin. Minä en kiristäjien edessä taivu milloinkaan ja toivottavasti ei kukaan mukaan.

Toki voisin tällätä puhelimen kouraasi oma-aloitteisesti ja sanoa, että käypä puhelimen viestit ihan rauhassa läpi, mutta en missään nimessä enää sen jälkeen, kun toinen on alkanut sitä minulta vaatimaan. Laittomuuksien edessä ei kenenkään pidä taipua!

Vierailija
51/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin lukea. Ero tulossa ja vahva epäilys että uusi on jo etsinnässä. Mutta toisaalta ei kyllä kiinnosta enää pätkääkään. Eli en lukisi :)

Vierailija
52/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ne kakkospuhelimet ja prepaidit jpota joillain on joskus olllut ;)

Vierailija
53/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pääsy enkä lue, ei ole mun juttu.

Vierailija
54/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pääsy miehen puhelimeen enkä ole viestejä lukenut. Huonosti menee jos toisen viestejä pitäisi päästä lukemaan.

Vierailija
55/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukis, ei vois vähempää kiinnostaa kenenkän muun tekstiviestit.

Vierailija
56/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehen viestittelyt.  Ei kiinnostaneet hyvinä aikoina koska luotin, ei kiinnostaneet huonoina aikoina koska ei yksinkertaisesti kiinnostanut koko ihminen. Nyt kun olemme eroamassa ei kiinnosta senkään vertaa kun ei liity minuun enää juurikaan.

Vierailija
57/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kai lukea, mutta en halua. Tosin en tiedä mitä tekisin siinä tapauksessa, JOS epäilisin miehen ihastuneen johonkuhun toiseen. Mieshän ei hennoisi ikinä kertoa minulle, mutta en tiedä tykkäisinkö tuntea itseäni salassa riippakiveksi.

Vierailija
58/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täyspäinen pettäjä viestittele yhtään mitään salaista vaimonsa tietämällä puhelimella, tai sähköpostilla! 

Puhelimia ja perepaidliittymiä saa muutamalla eurolla ja sähköpostiosoitteet ei maksa senttiäkään.

Toki tiedän, että vähemmän täyspäisiäkin miehiä on yllinkyllin, mutta se ei todellakaan ole mikään rehellisyyden tae, että mies antaa vapaasti lukea puhelintaan ja sähköpostia.

Vierailija
59/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin. Koska olen tajunnut, että mies on manipuloiva luonne ja harrastaa jonkinlaista psykologista vallankäyttöä. Googltatkaa hämärtäminen tai gaslightning. Sellaiset miehet voivat myös pettää ja valehdella. En enää luota arviooni siitä, millainen mies on ja että kuvittelenko kaiken ja olenko ylidramaattinen. En muuten epäile pettämistä, mutta kännykän tutkiminen voisi tuoda faktaa elämään.

Vierailija
60/111 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seurustelen aika mustasukkaisen naisen kanssa. Oon tottunut kun se nappaa mun puhelimen ja alkaa kyselee viesteistä, facebook kavereista ja uusista puhnumeroista. Jne... voih sitä kullannuppua, tajuis vaan ettei ole aihetta:D ps. Ymmärrän tosin häntä, koska sen exä petti sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi