Jos sinulla olisi pääsy miehen puhelimeen lukisitko viestit?
En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne.
Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi?
Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.
Kommentit (111)
Minulla on pääsy enkä tod lue :D Tuskin mitään pelislangia ymmärtäisinkään vaikka kiinnostaisi keskittyä.
En todellakaan. Tietämättömyydessä on mukavampi elää t. Kokemus
Ei kai tuo ole rikos, jos toinen ihan avoimesti antaa puhelimensa käyttöön eikä koskaan ole kieltänyt mitään osiota siitä katsomasta? Ei ole lukittu myöskään. No, en kyllä ole viestejä selaillut, ihan juuri siksikin varmaan, kun ei niitä mitenkään salaile.
Mun puhelimessa on näppäinlukko päällä töiden takia, mutta jos mies haluaisi puhelintani katsoa, toki saisi. Mullakaan ei ole mitään salattavaa, ja ystävien kanssa yksityiset asiat hoidetaan puhumalla, ei tekstiviestein.
en lue. Mulla olis parhaillaankin tilaisuus lukea tutkia puhelin, tietokone ja täbbäri. Mies lähti kaverille ja vempaimet ovat tässä.
Kolmen viimesimmän miehen tekstareita oon salaa lukenut... enkä kenenkään kohdalla turhaan. Parisuhdehelvetti viimesimmän kanssa jatkuis luultavasti vieläkin jos en olisi viestejä lukenut ja sitä kautta saanut selville että millaset välit on eksänsä kanssa. Onneks oon oppinut, yhteenkään älä luota:) ja niin on parempi olla ilman pettymyksiä ja vuoristoradan lailla kulkevia tunteita.
Mulla on pääsy miehen puhelimeen, mutta en juurikaan lue viestejä. 20v. suhteen aikana olen lukenut hänen viestejään ilman lupaa ehkä 5 kertaa.
Saan lukea ihan vapaasti ja avoimesti, ja olen silloin tällöin lukenutkin.
minulla on pääsy, joskus olen käynyt kurkkaamassakin, mutta en jaksa(nut) lukea, kun ei siellä juuri mitään ole, lähinnä äidilleen ja isälleen laittaa viestiä, ja whatsapissa pelikavereiden kanssa ryhmäkeskusteluissa :D
Mieheni jättää koneelle aina sähköpostit auki, facet auki, puhelimessa ei ole mitään lukituksia. Hän siis tekee tätä ihan vaan kun ei kiinnosta. Tietää, että en kollaa hänen postejaan tai lue sähköposteja, minulla ei ole siihen mitään syytä. Parisuhteessa mättää jokin jos on edes tarvetta penkoa toisen yksityisyyttä.
Mä olen aina tiennyt koodin, mutta en ole tuntenut mitään tarvetta tutkia.
Jos työskentelette sairaalassa lääkärinä tai hoitajana, niin tämä keskustelu osoittaa valmiutenne sääntöjen rikkomiseen lukemalla potilastietoja ilman sääntöjen suomaa oikeutta siihen. Potilastietojen suojausta pitäisi teidänlaisten takia edelleen kehittää, ja ehdottomasti irtisanominen seurauksena, kun sääntöjä rikotaan.
Voisin lukea puhelimen viestit jos haluaisin, mutta koskaan en vielä ole ollut kiinnostunut. Ei kiinnosta miehen sähköpostien tutkiminenkaan, tai fb-viestittely.
Pääsen puhelimeen, sähköpostiin, Facebookiin mutta en näe tarvetta tirkistelyyn. Ei kiinnosta katsoa kun en usko että on sulkkistreeniä ihmeempää keskustelua
Mä saan vapaasti käyttää miehen puhelinta ja mies minun. Miehen puhelimella käyn välillä netissä katsomassa uutisotsikot ja sen spostiinki sillä pääsee ja olen siellä käynytkin. Viestejäkin joskus katon, eikä mies välitä mitään ja seki saa kattoo mun jos huvittaa. Kun ei ole salattavia asioita.
En lukisi. Tiedän miehen puhelimen pin-koodin, ja hänen puhelimellaan pääsisin suoraan sähköpostiin ja facebookiin jne. Tilaisuuksia ratsata puhelin olisi ollut mutta en pidä sitä aiheellisena. :)
Samoin mieheni tietää minun puhelimen koodin.
Minulla on pääsy miehen puhelimeen, olen katsonut joskus viestin kun miehelle on tullut ja mies on pyytänyt minua lukemaan sen hänelle. Siis siinä tilanteessa, jos mies on itse ollut kiireinen eikä ehdi itse lukea sitä. Mies saa katsoa puolestaan, kelle minä kirjoittelen (ellei kyseessä ole esimerkiksi jonkun ystävän tosi henkilökohtainen salaisuus, silloin en anna miehen tai kenenkään muunkaan katsoa).
Usein me pyydetän, että katsotko keneltä viesti tuli tai tsekkaisitko un meilini. Ei ongelmaa.
Huomatkaa naiset, että vaikka teillä olisi lupa käyttää miehenne puhelinta, niin se ei vielä tarkoita sitä, että teillä olisi lupa lueskella puolisonne viestejä. Teillä pitää olla selkeä lupa nimenomaan viestien lukemiseen ja siihen lupaan ei saa milläänlailla painostaa. Myöskään se, että saat luvan kerran, ei tarkoita, että se lupa on ikuinen, vaan jokaiseen kertaan pitää olla erikseen annettu lupa.
Pystyn kyllä meneen mutta luotan mieheeni. Luottamus olis ihan pop, just saying.
Meillä vapaa pääsy toisen puhelimeen. En yleensä lue viestejä ellei mies pyydä