Jos sinulla olisi pääsy miehen puhelimeen lukisitko viestit?
En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne.
Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi?
Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:14"]
No seurustelen aika mustasukkaisen naisen kanssa. Oon tottunut kun se nappaa mun puhelimen ja alkaa kyselee viesteistä, facebook kavereista ja uusista puhnumeroista. Jne... voih sitä kullannuppua, tajuis vaan ettei ole aihetta:D ps. Ymmärrän tosin häntä, koska sen exä petti sitä
[/quote]
Olet kyllä vitunmoinen vässykkä, kun hyväksyt moisen rikollisen toiminnan. Eikä se tuohon jää. Mustasukkaisuus ei parane koskaan, vaan pahenee vain iän myötä. Nyt tutkii vain puhelimia ja taskujasi. Jatkossa on luvassa muunkin laista stalkkausta, sekä elämäsi rajoittamista. Liikkumista pyritään rajoittamaan ja niitä tapauksia, joita ei kyetä estämään, sabotoidaan soittelemalla viiden minuutin välein ja vaaditaan lähettämään kuvia paikalla olevista ihmisistä jne. Onnea vaan parisuhteellesi jatkossakin, "ihanan" kullannuppusi kanssa.
En lukisi. Exmieheni kävi puhelimeni läpi aina kun sai mahdollisuuden. Tiedän kuinka ilkeältä se tuntuu, kun ilman mitään syitä käydään selaamassa kaikki viestit ja sähköpostit läpi :(
Mulla on pääsy, en kuitenkaan lue. Jos mua epäilyttää joku, kysyn suoraan mieheltä enkä rupea tekemään asioita jotka voivat pahentaa tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:50"] Jos tulisi kova luottamuspula, pyytäisin miestä antamaan minulle puhelimensa jotta voin lukea viestit, ja tekisin johtopäätökset siitä, jos hän ei suostuisi tähän tai yrittäisi poistaa sieltä jotain ensin.
[/quote]
Itse toteaisin tuollaisessa tilanteessa, että voin antaa viestit luettavaksi, jotta näet ettei siellä mitään ole, mutta tämä suhde loppuu siihen. Tuollainen pyyntö on niin monella tasolla loukkaava, että viimeistään siinä tapauksessa kun se muuttuu vaatimukseksi on syytä pohtia vakavasti suhteen tulevaisuutta.
On pääsy enkä lue. Sama toisinpäin.
Luen aika usein. Ei siinä oo mitään lukkoa. Ja jos mies on että mitä teet voin hyvin vastata että katon näitä sun viestejä ja se on aina et jaa.
Ei ole pääsyä, olen lukenut salaa kun epäilys iski. Ja niinhän ne kaikki huorulit paljastui. :)
On pääsy. Joskus olen lukenut, ei löytynyt mitään hämärää. Nykyään ei kiinnosta edes lukea.
Pääsisin helposti miehen puhelimelle, en lue viestejä, ellei mies niin pyydä. YleeYleYleensä tätä tapahtuu korkeintaan silloin, kun mies ajaa autoa ja hänelle tulee tekstari.
Jos saisin kuulla, että jonkun puoliso lukee mun hänelle lähettämäni viestit, niin enpä kyllä viestittäisi hänelle enää koskaan mitään. Viestini on tarkoitettu vastaanottajalle, ei muille.
Meillä on pääsy molempien puhelimiin ja tietokoneisiinkin. Ei ole ollut edes kiusausta lukea.
Jos olisi aihetta epäillä niin todellakin lukisin, mutta nyt kun kaikki ok niin ei ole tarvetta vaikka puhelin olisi vieressä ja mies jossain.
On pääsy, en todellakaan lue. Myös miehellä pääsy minun puhelimeeni. ei todellakaan lue.
ei ole pääsyä, mutta lukisin, jos olisi. Tiedän, että mies valehtelee, mutta en saa todisteita :( niin sen vuoksi sitten kärsin ja voin pahoin.
Ketjua lukematta... Mulla on pääsy miehen kännykälle, mutta ei ole ikinä käynyt mielessäkään lukea hänen viestejään/katsoa soittotietoja. Exän viestit luin kerran ja heti jäi pettämisestä kiinni =/
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:06"]Ketjua lukematta... Mulla on pääsy miehen kännykälle, mutta ei ole ikinä käynyt mielessäkään lukea hänen viestejään/katsoa soittotietoja. Exän viestit luin kerran ja heti jäi pettämisestä kiinni =/
[/quote]
Sama.
Saisin lukea jos tahtoisin. En tahdo, ei kiinnosta sen viestittelyt.
Luin exän viestit, kun epäilytti ja sieltä löytyi tekstareista muut naiset. Oli kieltänyt suhteet ja haukkui mua hulluksi kun epäilen sitä... Nyxään luotan, eikä edes kiinnosta lukea vaikka voisi.
On pääsy, mutta en lue enkä halua lukea. Luulen, että mies lukee (ja lukeekin) mun viestejä ja esim. facea (tiedän). En tajua, musta se on ihan sairasta. Mitään pettämiskuvioita ei meillä ole, joten loukkaa ja paljon.