Jos sinulla olisi pääsy miehen puhelimeen lukisitko viestit?
En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne.
Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi?
Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.
Kommentit (111)
Minulla on mahdollisuus lukea mieheni viestejä, mutta en lue niitä.
Eikä mieheni ole niin tyhmä etteikö piilottaisi jälkensä niin, että niitä ei voisi seurata.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:35"]
Lukisin KEIDEN kanssa viestittelee, en MITÄ. Paitsi jos sieltä löytyisi outo nimi ja vielä naisen niin tasan katsoisin että mitä häh. Törkeää, mutta jos pettää niin se on vielä törkeämpää, sanoi muut mitä vaan.
[/quote]
Sinä tallentaisit salasuhteesi numeron oikealla nimellä.
[/quote]
Sanoinkin jos olisi outo, varsinkin naisen. Outo miehen nimi herättäisi myös epäilyksiä.
En lukisi. Ei kuulu minulle asiat, joita hänelle on haluttu uskoa.
En moralisoi, mutta ystäväni käy juuri läpi vaikeaa avioeroa ja kaikki osituskiemurat ja kohta ex-miehensä tempaukset eivät millään muotoa kuulu omalle miehelleni. Minulle on viesteissä mainittu esimerkiksi tarkkoja summia ystäväni omaisuudesta ja kipeitä kokemuksia parisuhteen varrelta. Ne eivät kuulu miehelleni, joka tuntee ystäväni vain moikkailun ja parin yhteisen porukkaillanvieton verran.
Törkeää, että joidenkin mielestä olen salaileva pettäjä, kun en ikinä antaisi mieheni lukea viestejäni. Parisuhteessa voi jakaa halutessaan kaikki omat asiansa, mutta muiden asiat eivät suhteeseen kuulu ja viesteissä on yhtä paljon muiden asioita kuin omianikin.
On pääsy, ja en lue. Ei tulisi mieleenikään.
On pääsy, mutta en lue. 20 vuoden aikana ei vielä ole tullut tarvetta tehdä niin
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:22"]
En kaipa vastauksia, että se on väärin, moraalitonta jne. Haluaisitko tietää mitä mies tekstaile ja kenen ka? Vai onko tiettämyys parempi? Olen niin halunut lukea, mutta nyt kun tiedän koodin en olekaan varma. Meillä on todella vaikeata nyt ja hän roikku koko ajan puhelimessa kii.
[/quote]
Meilläkin on vaikeaa, mutta voin siitä huolimatta luottaa siihen, että mieheni ei valehtele minulle, eikä jätä olennaista kertomatta. Siksi en lukisi. Jos tulisi kova luottamuspula, pyytäisin miestä antamaan minulle puhelimensa jotta voin lukea viestit, ja tekisin johtopäätökset siitä, jos hän ei suostuisi tähän tai yrittäisi poistaa sieltä jotain ensin.
Mutta jos tilanteemme olisi tuollainen kuin teillä, että luottamusta ei olisi ja mies selvästi salaisi jotain, voisin vaikka lukeakin viestit salaa.
Minulla on pääsy mieheni puhelimeen, mutta ei tulisi mieleenikään sitä alkaa tutkia. Me luotamme toisiimme.
Miehen pyynnöstä käytän välillä hänen puhelintaan, lähetän siitä viestin jollekin hänen kaverilleen, vastaan sähköposteihin, teen myynti/ostoilmoituksia, käytän verkkopankkia, pankkikorttia... Hän on siis antanut kaikkiin tunnukset ja pyytää hoitamaan asioitaan. Samoin hänellä on minun tunnukset käytössä. Eli jos jotain salattavaa olisi sen aika nopeasti toinen osapuoli huomaisi. Usein myös lähdetään ulos niin, etten jaksa ottaa käsilaukkua mukaan, voin laittaa oman pankkikorttini hänen lompakkoon ja käyttää hänen puhelintaan - miehellä kun tavarat kulkevat housun taskuissa. Näin meillä.
Kyllä mulla on pääay miehen puhelimeen kokoajan, mut en todellakaan jaksa kiinnostua sen viestittelyistä muille.
Ei se mua petä, siitä voin olla lähes 100% varma.
Miehellä on minun älykännykän koodi ja minulla sen puhelimen ja tabletin koodi. Joskus huutaa kun on vessassa ja viesti tulee, että kato kuka ja mitä. En ole vaivautunut muuten lukemaan, ja hänkin lähinnä surffailee mökillä, kun ei jakseta roudata isompia vehkeitä matkassa. Kaipa se sieltä sähköpostit ja facet näkee, mutta mitään salattavaa ei ole. Ja jos jotain haluaa salata, niin kyllä siihen aina keinot keksitään. Esim. 2. puhelin kuten työpuhelin, 2. sähköpostiosoite..ja mulla on nimenomaan niin, että jos mun ystävät tai sukulaiset haluaa jotain yksityisempää asiaa selvittää, ne laittaa soitatko-viestiä mulle, ei mitään kirjallista.
En lukisi, mun mielestäni yksityinen on yksityistä. Kysy. Tarkkaile. Ja jos on vaikeata, miten olisi parisuhdeterapia?
Kyllä mulla onkin joka päivä mahdollisuus jos haluaisin, mutta ei kiinnosta lukea enkä usko että siellä mitään kummaa olisi. Joskus nuorena olen kyllä lukenut eikä seurannut siitä mitään hyvää..
En. Eikä mies lue mun, jos en erikseen kiellä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:59"]En. Eikä mies lue mun, jos en erikseen kiellä.
[/quote]
Miehesi siis lukee viestisi jos erikseen sen kiellät häneltä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:59"]
En. Eikä mies lue mun, jos en erikseen kiellä.
[/quote]
Sitten lukee, jos erikseen kiellät? ;)
On pääsy, en lue. Tiedän myös miehen gmailin salasanan, mutten käy siellä lukemassa viestejä.
Luen silloin kun mies pyytää, esim. jos ajaa autoa ja hän on odottanut jotain vastausta johonkin.
Voisin lukea, mutta miksi lukisin? En myöskään antaisi miehen lukea omiani ilman nimenomaista lupaa lukea jokin viesti. Meillä ei ole mitään syytä epäillä toisiamme mistään sopimattomasta tai "luvattomast", mutta en silti katso, että kaikki pitää jakaa. Jos en mitenkään muuten saisi selville, onko mies suunnittelemassa suunnilleen poismuuttoa tai ylläpitää rinnakkaissuhdetta swlkäni takana, niin saattaisin lukeakin. Mutta sellaista ei tosiaan ole näköpiirissä.