Olen vaimoni saattohoitaja
Kommentit (31)
Jätä se juoppo. Turha sitä on hyysätä. Ei alkoholismi edes ole mikään sairaus. Itse se haluaa sitä viinaa juoda! Ärsyttää tuollaiset hyysärit
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:12"]Jätä se juoppo. Turha sitä on hyysätä. Ei alkoholismi edes ole mikään sairaus. Itse se haluaa sitä viinaa juoda! Ärsyttää tuollaiset hyysärit
[/quote]
Tää on totta. Niin kauan kun mahdollistat vaimosi juomisen ei se lopeta. Sen pitää pudota ihan pohjalle. Joten ota nyt ero niin myöhemmin näet miten käy. Tsemppiä
Mistä se vaimo saa sitä viinaa jos vain nukkuu ja juo????
Käytät väärin sanaa saattohoitaja.
No et kyllä varsinaisesti ole saattohoitaja etkä kyllä omaishoitajakaan, jos käyt kerran töissä. Mutta aika usein varmasti tuntuu siltä.
Kuulostaa siltä, että vaimosi alkoholismi on jo niin pitkällä, paluuta ei enää ole. Kun juo tarpeeksi pitkään, alkoholi vahingoittaa aivoja ja samalla häviää normaalin ihmisen ymmärrys. Tuskin vaimosi enää edes älyä miksi juo - tai sitten ei välitä.
Ainoat mahdollisuudet sinulle on joko erota tai sitten seisoa vaimosi rinnalla loppuun asti. Kumman valitset?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:12"]
Jätä se juoppo. Turha sitä on hyysätä. Ei alkoholismi edes ole mikään sairaus. Itse se haluaa sitä viinaa juoda! Ärsyttää tuollaiset hyysärit
[/quote]
Alkoholismi on yleisen lääketieteenkin tunnustama (mielen)sairaus, jossa täyttyy kaikki sairaudet kriteerit. Miksi väität, että se ei olisi sairaus?
Mitä sanot siitä yleisestä fraasista, että parisuhteen tulee olla voimavara? Koska sinun parisuhteesi ei taida olla varsinainen voimavara sinulle, miten kuvaisit omaa motivaatiotasi? Rakkaus ja sitoutuminen, vai jokin muu, mikä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:43"]
Ansaitset parempaa.
[/quote]
Sanotko samalla tavalla ihmiselle, jonka puoliso on sairastanut syöpään tai skitsofreniaan?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:37"]Mistä se vaimo saa sitä viinaa jos vain nukkuu ja juo????
[/quote]
Kyllä minä sitä haen ja paljon kerralla virosta kun hän sitä tarvii. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:41"]No et kyllä varsinaisesti ole saattohoitaja etkä kyllä omaishoitajakaan, jos käyt kerran töissä. Mutta aika usein varmasti tuntuu siltä.
Kuulostaa siltä, että vaimosi alkoholismi on jo niin pitkällä, paluuta ei enää ole. Kun juo tarpeeksi pitkään, alkoholi vahingoittaa aivoja ja samalla häviää normaalin ihmisen ymmärrys. Tuskin vaimosi enää edes älyä miksi juo - tai sitten ei välitä.
Ainoat mahdollisuudet sinulle on joko erota tai sitten seisoa vaimosi rinnalla loppuun asti. Kumman valitset?
[/quote]
Loppuun saakka olen rinnalla. En minä voi hylätä kun ei hänellä ole ketään muuta ketä välittää. Ap
Mä olen ainakin totaalisen kyllästynyt kaikkiin puliukkoihin ja -akkoihin. Voi, voi "raukkoja".
Joudutko olemaan täysin ilman läheisyyttä ja seksiä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:43"]
Ansaitset parempaa.
[/quote]
Sanotko samalla tavalla ihmiselle, jonka puoliso on sairastanut syöpään tai skitsofreniaan?
[/quote]
Syöpä ja skitsofrenia on oikeita sairauksia joiden syntymiseen ei juurikaan itse voi vaikuttaa. Juoppo juo itse ja on vain ja ainoastaan itse syyllinen tilaansa. Ei kukaan muu kun henkilö itse kaada sitä viinaa kurkkuunsa pöllö!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:41"]No et kyllä varsinaisesti ole saattohoitaja etkä kyllä omaishoitajakaan, jos käyt kerran töissä. Mutta aika usein varmasti tuntuu siltä.
[/quote]
Loppuun saakka olen rinnalla. En minä voi hylätä kun ei hänellä ole ketään muuta ketä välittää. Ap
[/quote]
Miksi käytät väärää termiä? Et ole saattohoitaja, et omaishoitaja. Olet puoliso joka on päättänyt olla eroamatta.
Teet todella väärin hankkimalla vaimollesi alkoholia. Totta, jos et hankkisi niin saisi muutoinkin, mutta sinä edesautat vaimosi juomista. Rakkautta se ei ainakaan ole.
Tosin provohan tämä lienee
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:43"]
Ansaitset parempaa.
[/quote]
[/quote]
Syöpä ja skitsofrenia on oikeita sairauksia joiden syntymiseen ei juurikaan itse voi vaikuttaa. Juoppo juo itse ja on vain ja ainoastaan itse syyllinen tilaansa. Ei kukaan muu kun henkilö itse kaada sitä viinaa kurkkuunsa pöllö!
[/quote]
Ja äijä kantaa holistille viinaa!! Ja vissiin odottaa myötätuntoa kun on oikein saattohoitaja, hoh, hoijaa
Joiko vaimosi kun lapsenne olivat pieniä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:42"]Onko kokeiltu antabusta?
Onko tietoa, miksi vaimosi juo?
Onko hänellä jo jotain juomisesta johtuvia sairauksia/sisäelinvaurioita?
[/quote]
Kyllä kaikki antabukset ja myllyhoidot ym. on tullut kokeiltua mutta ei ne ole auttsnut kun tahtoa ei ole ja sairaus vie.
Hänellä on jo diabetes, sydänvika sekä vikaa pikkuaivoissa.
En tiedä miksi juo. Syitä hänen omasta mielestään on mijoona mutta mitään traagista ei ole tapahtunut.
Itse olen humalassa 1-2 kertaa vuodessa.