Syöpää sairastava hunks Jani Kokki leikattu
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072320075705_vi.shtml
Nyt oli pakko mennä leikkaukseen. Saas nähdä ehtiikö hoidot auttaa kun meni näin kauan ennen kuin suostui hoitoihin.
Kommentit (318)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii.
[/quote]
Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään.
[/quote]
Niin että ei vaikuta vai kun juuri orgasmin hetkellä turahtaa paskat pussiin. Sitä paskan tuloahan ei voi itse päättää.
Toivottavasti ei metareita tullut, aika kauan ehti tuo kasvain olla siellä suolessa!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii.
[/quote]
Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään.
[/quote]
Niin että ei vaikuta vai kun juuri orgasmin hetkellä turahtaa paskat pussiin. Sitä paskan tuloahan ei voi itse päättää.
[/quote]
-Antaa paskan turahtaa sitten ihan vapaasti vaan. Sitä paitsi jos taas olisit sinäkin hiukan edes vaivautunut lukemaan avanteesta ennen kommentointiasi, niin tietäisit vallan hyvin että sitä ei kukaan huomaa eikä itsekään tunne kun tavaraa pussiin tulee. Ja jos tosiaan olisit lukenut asiasta, niin tietäisit myös senkin että avanne ei normaalisti piere eikä turauttele kuuluvasti yhtään mitään. Ja sitä paitsi ei sitä paskaakaan sinne kaiken aikaa valu. Esimerkiksi seksin aikana ihmisen suolisto rentoutuu ja eipä itselläni ainakaan ole koskaan näkynyt avanne toimivan sänkypuuhien aikana.
Mutta summa sumarum, helppohan se on täällä netin ihmeellisessä maailmassa kasvottomana naureskella, mutta sanonpahan vaan että kyllä se sinullakin naama tosipaikan tullen mutkalle menisi ja tulisi läheisiä ikävä, se on katsos vähän erilainen maailma tuo todellinen maailma tuolla ulkona missä päätetään elon hinnoista ja lunnaista.
Terv. Se sama avanneleikattu mies kun ylempänä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:20"]
Kun täällä taas näkyy olevan niin nokkelaa ja tietäväistä jengiä kertomassa ''totuuksia'' avanteesta, niin ajattelinpa nyt kommentoida moisen lopun elämääni omaavana että miten asiat oikeasti moisen pussukan kanssa menevät. Ensinnäkin avanne ei näy ulospäin yhtään mitenkään ellei sitten ala paitaansa nostelemaan. Ja ylipäätänsä näiden kaikkien vuosien aikana kun minulla moinen on ollut niin vielä kukaan ei ole huomannut edes uimahallissa moista minulla. Tai ei ainakaan ole näkynyt pahemmin vilkuilevan tai kyttäävän. Toisekseen, avanteesta ei lähde yhtään mitään hajuja ulospäin. Ainoastaan vessassa käydessä kun tyhjentää pussin mutta niinhän te haisette ihan samalla schaiballe tekin toiletissa asioidessanne. Kolmanneksi, avanne ei haittaa seksielämää yhtään mitenkään. Itselleni ei ole tullut vastaan yhtä ainutta tapausta, ei yhdenyönystävää eikä pidempiaikaistakaan kumppania jolle avanne olisi ollut jotenkin ongelma. Pussin saa käärittyä aktin ajaksi hyvinkin pieneksi mytyksi vatsalle, vaikka eihän tuo pussi muutenkaan mikään valtava ole. Aluski miehenä toki halusin alkuun peitellä avannettani sänkypuuhissa ja käytinkin huivia pussin päällä kunnes yksinkertaisesti huomasin moisen olevan aivan turhaa kun ketään kumppania ei näyttänyt vähempää kiinnostavan moinen pussukka vatsalla. Ja vielä lopuksi te jotka täällä huutelette että kuolisitte mielummin kuin ottaisitte avanteen, niin mikäs siinä...antaa mennä sitten vaan jos tosipaikka eteenne joskus tulee. Ihan oma valintahan se on mutta itse valitsin paksusuolentulehduksen jälkeen elämän ja olen ollut siihen äärimmäisen tyytyväinen. Suoraan sanoen avanne itseasassa toi minulle takaisin minun menetetyn elämäni ja olen taas terve. Ennen avannetta pari vuotta sairastellessani joka hiton paikassa minun piti kytätä missä lähin vessa ja mitä naissuhteisiin tuli niin ei puhettakaan moisista. Myös syömisiään sai kytätä jatkuvasti. Nyt ei tarvitse etsiä vessoja, ei pelätä että p*skantaa sänkyyn kun on yökylässä ja voi syödä ihan mitä vaan, milloin vaan. Että tämä teille tietämättömille nyt vaan opiksi ja ojennukseksi. Hyviä päivänjatkoja!
[/quote]
Itseasiassa avannepotilaalla on oma ruokavalionsa, esim siemeniä ei noinvain suositella syötäväksi ihan kuinka paljon vaan.
PS. sulla on varmaan kivat uikkarit kun saat uimahallissakin pussin piiloon. mieshän sanoit olevasi.
[/quote]
Siis kyllä avannepotilas voi uida. Ota asioista selvää ennen kuin meuhkaat täällä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:36"]Toivottavasti ei metareita tullut, aika kauan ehti tuo kasvain olla siellä suolessa!
[/quote] Vaikkei näkyisi magneetissa, niin niitä voi olla. Pieniä pesäkkeitä, syöpäsoluja. Jos on levinnyt imusolmukkeisiin ja suolen seinämän läpi niin elinaikaa on ehkä n. 5 vuotta. Erilaisilla sytostaateilla saadaan hoitovaste aikaiseksi vielä vuosien päästä. Välillä voi olla tarve tehdä resektio esim. maksaan, jonne tyypillisesti tulee ensimmäiset etäpesäkkeet. Mutta kuten todettua, levinnyt suolisyöpä on käytännössä kuolemantuomio nykylääketieteellä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:20"]
Kun täällä taas näkyy olevan niin nokkelaa ja tietäväistä jengiä kertomassa ''totuuksia'' avanteesta, niin ajattelinpa nyt kommentoida moisen lopun elämääni omaavana että miten asiat oikeasti moisen pussukan kanssa menevät. Ensinnäkin avanne ei näy ulospäin yhtään mitenkään ellei sitten ala paitaansa nostelemaan. Ja ylipäätänsä näiden kaikkien vuosien aikana kun minulla moinen on ollut niin vielä kukaan ei ole huomannut edes uimahallissa moista minulla. Tai ei ainakaan ole näkynyt pahemmin vilkuilevan tai kyttäävän. Toisekseen, avanteesta ei lähde yhtään mitään hajuja ulospäin. Ainoastaan vessassa käydessä kun tyhjentää pussin mutta niinhän te haisette ihan samalla schaiballe tekin toiletissa asioidessanne. Kolmanneksi, avanne ei haittaa seksielämää yhtään mitenkään. Itselleni ei ole tullut vastaan yhtä ainutta tapausta, ei yhdenyönystävää eikä pidempiaikaistakaan kumppania jolle avanne olisi ollut jotenkin ongelma. Pussin saa käärittyä aktin ajaksi hyvinkin pieneksi mytyksi vatsalle, vaikka eihän tuo pussi muutenkaan mikään valtava ole. Aluski miehenä toki halusin alkuun peitellä avannettani sänkypuuhissa ja käytinkin huivia pussin päällä kunnes yksinkertaisesti huomasin moisen olevan aivan turhaa kun ketään kumppania ei näyttänyt vähempää kiinnostavan moinen pussukka vatsalla. Ja vielä lopuksi te jotka täällä huutelette että kuolisitte mielummin kuin ottaisitte avanteen, niin mikäs siinä...antaa mennä sitten vaan jos tosipaikka eteenne joskus tulee. Ihan oma valintahan se on mutta itse valitsin paksusuolentulehduksen jälkeen elämän ja olen ollut siihen äärimmäisen tyytyväinen. Suoraan sanoen avanne itseasassa toi minulle takaisin minun menetetyn elämäni ja olen taas terve. Ennen avannetta pari vuotta sairastellessani joka hiton paikassa minun piti kytätä missä lähin vessa ja mitä naissuhteisiin tuli niin ei puhettakaan moisista. Myös syömisiään sai kytätä jatkuvasti. Nyt ei tarvitse etsiä vessoja, ei pelätä että p*skantaa sänkyyn kun on yökylässä ja voi syödä ihan mitä vaan, milloin vaan. Että tämä teille tietämättömille nyt vaan opiksi ja ojennukseksi. Hyviä päivänjatkoja!
[/quote]
Itseasiassa avannepotilaalla on oma ruokavalionsa, esim siemeniä ei noinvain suositella syötäväksi ihan kuinka paljon vaan.
PS. sulla on varmaan kivat uikkarit kun saat uimahallissakin pussin piiloon. mieshän sanoit olevasi.
[/quote]
Siis kyllä avannepotilas voi uida. Ota asioista selvää ennen kuin meuhkaat täällä.
[/quote]
Tuo on ehkä hiukan harhaanjohtava tuo avannepotilas nimitys. Ei avanteen omaava ole mikään potilas, hän on useimmiten täysin terve siinä missä muutkin. Avanneleikattu sopisi siksi paremmin nimitykseksi.
Yllättävän kauan saa ola sairaalassa yleensä potkitaan seuraavan päivänä pois
Mua ärsyttää miten tuo Jani ei nyt vain voi nöyrästi myöntää, että oli väärässä. Jokainen tekee virheitä, mutta nekin kannattaa myöntää kuin aikuinen, ja oppia niistä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:16"]
Mua ärsyttää miten tuo Jani ei nyt vain voi nöyrästi myöntää, että oli väärässä. Jokainen tekee virheitä, mutta nekin kannattaa myöntää kuin aikuinen, ja oppia niistä.
[/quote]miten niin ei myönnä
Epäilen vahvasti, ettei mei tiedetä, eikä meidän tarvikaan tietää koko totuutta tuossa Kokin sairaudessa. Jos olisi mennyt kuvaillun mukaan, ei taitaisi enää olla mitään mitä leikata?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:16"]Mua ärsyttää miten tuo Jani ei nyt vain voi nöyrästi myöntää, että oli väärässä. Jokainen tekee virheitä, mutta nekin kannattaa myöntää kuin aikuinen, ja oppia niistä.
[/quote] "– Tämä oli kakkossuunnitelma, ja näinhän tämä piti mennäkin. Nyt minun ei enää tarvitse miettiä, olisiko leikkauksen voinut välttää, Jani totesi Seiska-lehdelle."
Ihminen ei ole tyhmä tai viisas , hän on joko vapaa tai sitten ei ......
Outoa, kuinka se sinun elämääsi vaikuttaa??Mulle ihan sama.Enemmän äsyttävät kaiken maailman kaikkitietävät jos nyt nekään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:24"]
Outoa, kuinka se sinun elämääsi vaikuttaa??Mulle ihan sama.Enemmän äsyttävät kaiken maailman kaikkitietävät jos nyt nekään.
[/quote]
Vastaus tarkoitettu siis nro 81:lle!!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:15"]
En ymmärrä kuinka ihmiset kehtaavat ruoskia kuolemansairasta miestä hänen valinnoistaan.
[/quote]
Luulisin ettei heillä ole omaa elämää ja sitten tietty pelko on yksi tekijä, se aiheuttaa ihmisille mitä oudoinpia reaktioita.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:56"]Jos ei syö paljoa ei tarvita avannepussiakaan. Pissaa varten letkun voi laittaa pyttyyn ja reiän teipata sen jälkeen. Kakkaa tulee ehkä noin kerran viikossa.
[/quote]
Siis mitähän sä nyt oikein selität? :D Miten joku pissaaminen nyt liittyy tähän?
[/quote]
Siten, että on myös olemassa myös virtsatieavanne. Tosin tuon viestin kirjoittaja on joko trolli tai tietämätön. : D
Palliatiivinen leikkaus, mikäli annettu info pitää paikkansa. Elinaikaa jäljellä 3-6kk, ellei ole käynyt ihan uskomaton säkä. Ei siis mikään "kakkossuunnitelma", vaikka tää nutipää niin väittääkin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:00"]Palliatiivinen leikkaus, mikäli annettu info pitää paikkansa. Elinaikaa jäljellä 3-6kk, ellei ole käynyt ihan uskomaton säkä. Ei siis mikään "kakkossuunnitelma", vaikka tää nutipää niin väittääkin.
[/quote]
Millä perusteella? En siis ole lukenut juttua tai ole lääketieteen ammattilainen.
Tuollainen yltiöpositiivisuus- ja henkevyys on joku nykyajan juttu: "näin mulle pitikin käydä, vaikka syöpää on joka helvetin elimessä niin kyllä mä paranen kun vaan ajattelen positiivisesti"- mutta kai se kieltovaihe on monella pitkäänkin päällä. Tässä tapauksessa ne kaverit teki kyllä karhunpalveluksen sillä rahankeruukampanjalla mikä mahdollisesti tappaa koko miehen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:24"]
En tiedä kuinka paljon erilaisia avanne "malleja" ja paikkoja on olemassa mutta en ainakaan ole koskaan kellään huomannut pussia olevan jollei ole itse kertonut. Reikä mahassa on pieni, näyttää kuvissa lähinnä luomelta, eli kai Janikin voi jatkaa uraansa. Ilman pussia pystyy jonkin aikaa olemaan. Hyvä että tuli järkiinsä.
[/quote]varmasti voi muutaman vuoden, mutta hän on jo 33v ja noissa hommissa ei yli 40v:nä enää ole uskottava vaan yleisö näkee esiintyjän epätoivoisena vanhana miehenä. Eli alan vaihto muutenkin edessä lähitulevaisuudessa