Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpää sairastava hunks Jani Kokki leikattu

Vierailija
23.07.2015 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072320075705_vi.shtml

Nyt oli pakko mennä leikkaukseen. Saas nähdä ehtiikö hoidot auttaa kun meni näin kauan ennen kuin suostui hoitoihin. 

Kommentit (318)

Vierailija
1/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii. [/quote] Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään.

[/quote]

Ei varmaan vaikutakaan sellaisilla ihmisillä jotka ovat muutenkin seksin aikana joutuneet itseään peittelemään.

Vierailija
2/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]

Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii.

[/quote]

Kylläpä olet tyhmä. Sen pussin voit ottaa pois tilapäisesti ja teipata avanteen.  

[/quote]

Teipata??!!! =DD meinaatko nyt jotain jeesusteippiä vai, ei sitä paskaa oikein mikään teippi pidättele jos se meinaa avanteesta tulla. taidat itse olla nyt vähän tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei syö paljoa ei tarvita avannepussiakaan. Pissaa varten letkun voi laittaa pyttyyn ja reiän teipata sen jälkeen. Kakkaa tulee ehkä noin kerran viikossa.

Vierailija
4/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii. [/quote] Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään. [/quote] Avanne levittää ympärilleen mietoa paskanhajua AINA. Hyi saatana. [/quote] Eikä levitä. Tosi tietämättömyyttä henkivä kommentti

[/quote]

Niimpä. Varmaan vain on itse se joka lemuaa paskalle ja syyttää että "se on toi tyyppi jolla on toi avanne". =D

Vierailija
5/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:56"]

Jos ei syö paljoa ei tarvita avannepussiakaan. Pissaa varten letkun voi laittaa pyttyyn ja reiän teipata sen jälkeen. Kakkaa tulee ehkä noin kerran viikossa.

[/quote]

Pissaa?

Vierailija
6/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avanteen voi ottaa välillä pois ja laittaa tilalle "tapin".

Jos minulla (nainen) olisi avanne niin ostaisin seksikkäitä bodyjä joissa "haara auki" niin pussin saisi piiloon seksin ajaksi ;) meillä on siis paksusuolensyöpää sukurasitteena niin kaikenlaista on tullut jo mietittyä.

Vierailija
7/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avannePUSSIN voi ottaa pois...

Vierailija
8/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:56"]Jos ei syö paljoa ei tarvita avannepussiakaan. Pissaa varten letkun voi laittaa pyttyyn ja reiän teipata sen jälkeen. Kakkaa tulee ehkä noin kerran viikossa.
[/quote]

Kerran viikossa? Höpöhöpö

Vierailija
9/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:12"]

Avanteen voi ottaa välillä pois ja laittaa tilalle "tapin".

Jos minulla (nainen) olisi avanne niin ostaisin seksikkäitä bodyjä joissa "haara auki" niin pussin saisi piiloon seksin ajaksi ;) meillä on siis paksusuolensyöpää sukurasitteena niin kaikenlaista on tullut jo mietittyä.

[/quote]

Mikäs se sellainen tappi on? en ole ennen kuullutkaan. Ja jos sellainen tappi on kerran olemassa miksi tarvitset "seksikkäitä bodyja" pussia peittelemään kun voit korvata sen kokonaan tapilla?

Vierailija
10/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä taas näkyy olevan niin nokkelaa ja tietäväistä jengiä kertomassa ''totuuksia'' avanteesta, niin ajattelinpa nyt kommentoida moisen lopun elämääni omaavana että miten asiat oikeasti moisen pussukan kanssa menevät.

Ensinnäkin avanne ei näy ulospäin yhtään mitenkään ellei sitten ala paitaansa nostelemaan. Ja ylipäätänsä näiden kaikkien vuosien aikana kun minulla moinen on ollut niin vielä kukaan ei ole huomannut edes uimahallissa moista minulla. Tai ei ainakaan ole näkynyt pahemmin vilkuilevan tai kyttäävän.

Toisekseen, avanteesta ei lähde yhtään mitään hajuja ulospäin. Ainoastaan vessassa käydessä kun tyhjentää pussin mutta niinhän te haisette ihan samalla schaiballe tekin toiletissa asioidessanne.

Kolmanneksi, avanne ei haittaa seksielämää yhtään mitenkään. Itselleni ei ole tullut vastaan yhtä ainutta tapausta, ei yhdenyönystävää eikä pidempiaikaistakaan kumppania jolle avanne olisi ollut jotenkin ongelma. Pussin saa käärittyä aktin ajaksi hyvinkin pieneksi mytyksi vatsalle, vaikka eihän tuo pussi muutenkaan mikään valtava ole. Aluski miehenä toki halusin alkuun peitellä avannettani sänkypuuhissa ja käytinkin huivia pussin päällä kunnes yksinkertaisesti huomasin moisen olevan aivan turhaa kun ketään kumppania ei näyttänyt vähempää kiinnostavan moinen pussukka vatsalla.

Ja vielä lopuksi te jotka täällä huutelette että kuolisitte mielummin kuin ottaisitte avanteen, niin mikäs siinä...antaa mennä sitten vaan jos tosipaikka eteenne joskus tulee. Ihan oma valintahan se on mutta itse valitsin paksusuolentulehduksen jälkeen elämän ja olen ollut siihen äärimmäisen tyytyväinen. Suoraan sanoen avanne itseasassa toi minulle takaisin minun menetetyn elämäni ja olen taas terve. Ennen avannetta pari vuotta sairastellessani joka hiton paikassa minun piti kytätä missä lähin vessa ja mitä naissuhteisiin tuli niin ei puhettakaan moisista. Myös syömisiään sai kytätä jatkuvasti. Nyt ei tarvitse etsiä vessoja, ei pelätä että p*skantaa sänkyyn kun on yökylässä ja voi syödä ihan mitä vaan, milloin vaan. Että tämä teille tietämättömille nyt vaan opiksi ja ojennukseksi. Hyviä päivänjatkoja!

Vierailija
11/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli ihan tuo sama syöpä, leikattiin ja etäpesäkkeitäkin jo löytyi ja kasvain oli iso. Avannepussia joutui käyttämään, mutta pääsi siitä eroon. Ei se siis aina ole lopullinen se avanne. Vessa ei kyllä saa koskaan olla kovin kaukana että ehtii sinne, mutta leikkauksesta on nyt viitisen vuotta ja elää ihan normaalia elämää tällä hetkellä.

Vierailija
12/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:20"]

Kun täällä taas näkyy olevan niin nokkelaa ja tietäväistä jengiä kertomassa ''totuuksia'' avanteesta, niin ajattelinpa nyt kommentoida moisen lopun elämääni omaavana että miten asiat oikeasti moisen pussukan kanssa menevät. Ensinnäkin avanne ei näy ulospäin yhtään mitenkään ellei sitten ala paitaansa nostelemaan. Ja ylipäätänsä näiden kaikkien vuosien aikana kun minulla moinen on ollut niin vielä kukaan ei ole huomannut edes uimahallissa moista minulla. Tai ei ainakaan ole näkynyt pahemmin vilkuilevan tai kyttäävän. Toisekseen, avanteesta ei lähde yhtään mitään hajuja ulospäin. Ainoastaan vessassa käydessä kun tyhjentää pussin mutta niinhän te haisette ihan samalla schaiballe tekin toiletissa asioidessanne. Kolmanneksi, avanne ei haittaa seksielämää yhtään mitenkään. Itselleni ei ole tullut vastaan yhtä ainutta tapausta, ei yhdenyönystävää eikä pidempiaikaistakaan kumppania jolle avanne olisi ollut jotenkin ongelma. Pussin saa käärittyä aktin ajaksi hyvinkin pieneksi mytyksi vatsalle, vaikka eihän tuo pussi muutenkaan mikään valtava ole. Aluski miehenä toki halusin alkuun peitellä avannettani sänkypuuhissa ja käytinkin huivia pussin päällä kunnes yksinkertaisesti huomasin moisen olevan aivan turhaa kun ketään kumppania ei näyttänyt vähempää kiinnostavan moinen pussukka vatsalla. Ja vielä lopuksi te jotka täällä huutelette että kuolisitte mielummin kuin ottaisitte avanteen, niin mikäs siinä...antaa mennä sitten vaan jos tosipaikka eteenne joskus tulee. Ihan oma valintahan se on mutta itse valitsin paksusuolentulehduksen jälkeen elämän ja olen ollut siihen äärimmäisen tyytyväinen. Suoraan sanoen avanne itseasassa toi minulle takaisin minun menetetyn elämäni ja olen taas terve. Ennen avannetta pari vuotta sairastellessani joka hiton paikassa minun piti kytätä missä lähin vessa ja mitä naissuhteisiin tuli niin ei puhettakaan moisista. Myös syömisiään sai kytätä jatkuvasti. Nyt ei tarvitse etsiä vessoja, ei pelätä että p*skantaa sänkyyn kun on yökylässä ja voi syödä ihan mitä vaan, milloin vaan. Että tämä teille tietämättömille nyt vaan opiksi ja ojennukseksi. Hyviä päivänjatkoja!

[/quote]

Itseasiassa avannepotilaalla on oma ruokavalionsa, esim siemeniä ei noinvain suositella syötäväksi ihan kuinka paljon vaan.

PS. sulla on varmaan kivat uikkarit kun saat uimahallissakin pussin piiloon. mieshän sanoit olevasi.

Vierailija
13/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii. [/quote] Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään.

[/quote]

Avanne levittää ympärilleen mietoa paskanhajua AINA. Hyi saatana.
[/quote]

Sinä se taidat typeryydelläsi levittää ympärillesi paskanhajua.

Vierailija
14/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...kiva kun eikös nuo Hunks-kaverit järjestäneet jonkun rahankeräyshommelinkin (shown?) että saadaan Janille rahaa kokoon ulkomaan luontaistuote/meditointi/hihhulihoitomatkaa varten. Hyvä tietty näin netissä huudella, mutta olisi vaan suoraan pari vuotta sitten suostunut leikkaukseen. Nyt kun lopputuloksena oli tämä leikkaukseen nöyrtyminen kuitenkin.

Veikkaan että moni näihn luontaistuotehoitoihin uskova tekee pienemmisssäkin sairauksissa niin, että ensin itsepintaisesti kokeillaan yrttitippojen ja meditoinnin parantavan, haukutaan ja paheksutaan länsimaista lääketiedettä, mutta kuitenkin sitten häntä koipien välissä kipitetään lääkärin luo kun huomataan etteivät ne pelkät spirulinat, oraanjyvämehut ja gojimarjat auttaneetkaan.

Vierailija
15/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa tasan ainoastaan se, että noi helvetin pällit uskoo ja vielä myy/tuputtaa muille noita "rehuilla ja mediatoinnilla terveeksi"-paskaa.

Mua suututtaa se oikeasti, koska vähemmän koulutetut/epätoivoiset ihmiset haksahtaa niihin niiin helposti. Kyllähän tääkin sankari keräs kymmeniä tuhansia euroja noita hedelmälääkelomiaan varten.

Kaverillani on ykköstyypin diabetes. Hänen ystävänsä, joogaohjaaja, löysi hänelle "parannuksen minkä avulla voi jättää lääkkeet pois". Tää "parannus" oli vihermehuilla jokaisen aterian korvaaminen. Arvatkaa kuka päätyi ensiapuun?

Vierailija
16/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:20"]

Kun täällä taas näkyy olevan niin nokkelaa ja tietäväistä jengiä kertomassa ''totuuksia'' avanteesta, niin ajattelinpa nyt kommentoida moisen lopun elämääni omaavana että miten asiat oikeasti moisen pussukan kanssa menevät. Ensinnäkin avanne ei näy ulospäin yhtään mitenkään ellei sitten ala paitaansa nostelemaan. Ja ylipäätänsä näiden kaikkien vuosien aikana kun minulla moinen on ollut niin vielä kukaan ei ole huomannut edes uimahallissa moista minulla. Tai ei ainakaan ole näkynyt pahemmin vilkuilevan tai kyttäävän. Toisekseen, avanteesta ei lähde yhtään mitään hajuja ulospäin. Ainoastaan vessassa käydessä kun tyhjentää pussin mutta niinhän te haisette ihan samalla schaiballe tekin toiletissa asioidessanne. Kolmanneksi, avanne ei haittaa seksielämää yhtään mitenkään. Itselleni ei ole tullut vastaan yhtä ainutta tapausta, ei yhdenyönystävää eikä pidempiaikaistakaan kumppania jolle avanne olisi ollut jotenkin ongelma. Pussin saa käärittyä aktin ajaksi hyvinkin pieneksi mytyksi vatsalle, vaikka eihän tuo pussi muutenkaan mikään valtava ole. Aluski miehenä toki halusin alkuun peitellä avannettani sänkypuuhissa ja käytinkin huivia pussin päällä kunnes yksinkertaisesti huomasin moisen olevan aivan turhaa kun ketään kumppania ei näyttänyt vähempää kiinnostavan moinen pussukka vatsalla. Ja vielä lopuksi te jotka täällä huutelette että kuolisitte mielummin kuin ottaisitte avanteen, niin mikäs siinä...antaa mennä sitten vaan jos tosipaikka eteenne joskus tulee. Ihan oma valintahan se on mutta itse valitsin paksusuolentulehduksen jälkeen elämän ja olen ollut siihen äärimmäisen tyytyväinen. Suoraan sanoen avanne itseasassa toi minulle takaisin minun menetetyn elämäni ja olen taas terve. Ennen avannetta pari vuotta sairastellessani joka hiton paikassa minun piti kytätä missä lähin vessa ja mitä naissuhteisiin tuli niin ei puhettakaan moisista. Myös syömisiään sai kytätä jatkuvasti. Nyt ei tarvitse etsiä vessoja, ei pelätä että p*skantaa sänkyyn kun on yökylässä ja voi syödä ihan mitä vaan, milloin vaan. Että tämä teille tietämättömille nyt vaan opiksi ja ojennukseksi. Hyviä päivänjatkoja!

[/quote]

Itseasiassa avannepotilaalla on oma ruokavalionsa, esim siemeniä ei noinvain suositella syötäväksi ihan kuinka paljon vaan.

PS. sulla on varmaan kivat uikkarit kun saat uimahallissakin pussin piiloon. mieshän sanoit olevasi.
[/quote]

-Mies kyllä. Onneksi avanne leikattiin minulle niin alas että sen saa uimashortsien alle lähes kokonaan peittoon. Ja mitä ruokavalioon tulee, niin oikeassa olet, jotkut avanneleikatut eivät voi syödä esim. siemeniä. Itse kuitenkin olen siitä onnekkaassa asemassa että voin todella syödä aivan mitä halua ilman suolitukos-ongelmia. Kokeilemallahan tuokin kaikki selviää. Ja mitä olen käsittänyt niin aika harvat kai itseasiassa joutuvat suuremmin välttelemään joitain ruoka-aineita kuten siemeniä tai vaikka isoja määriä appelsiiniä.

Vierailija
17/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:08"]

Mua suututtaa tasan ainoastaan se, että noi helvetin pällit uskoo ja vielä myy/tuputtaa muille noita "rehuilla ja mediatoinnilla terveeksi"-paskaa.

Mua suututtaa se oikeasti, koska vähemmän koulutetut/epätoivoiset ihmiset haksahtaa niihin niiin helposti. Kyllähän tääkin sankari keräs kymmeniä tuhansia euroja noita hedelmälääkelomiaan varten.

Kaverillani on ykköstyypin diabetes. Hänen ystävänsä, joogaohjaaja, löysi hänelle "parannuksen minkä avulla voi jättää lääkkeet pois". Tää "parannus" oli vihermehuilla jokaisen aterian korvaaminen. Arvatkaa kuka päätyi ensiapuun?

[/quote]

Niin ja mulla on pcos. Mulle hän on kaupannut "täysin puhtaita munasarjoja" eli täydellistä paranemista (pcos ei ole parannettavissa) viljattomalla, sokerittomalla, maidottomalla, lihattomalla ja hedelmättömillä ruokavaliolla. Huomattavaa on se, ettei mulla ole kiloakaan ylipainoa. Ts. parantaisin hirsutismini ja pahan akneni korvaamalla ateriat smoothieilla ja runsaalla määrällä lisäravinteita ja superruokia.

Yllärinä kyseinen henkilö syytti siskooan masennuksestaan, koska se oli ruokavaliolla hankittu. Vuosien koulukiusaus ja väkivaltainen parisuhteesta toipuminen ei tietenkään olleet osatekijöitä, vaan se, että söi lihaa ja perunaa.

Vierailija
18/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steve Jobskin joogasi Intiassa  luontaisravinnolla syöpäänsä pois, suostui leikkaukseen ja hoitoon vasta kun oli jo myöhäistä. Eli muutaman kuukauden enää. Jani ei halunnut avannetta työnsä vuoksi, mutta eihän se ole ollut työkykyinen koko aikana. Välillä suunnitellut jotain ravintoneuvontaluentoja mutta mitään se ei ole tehnyt, kun ei jaksa, kun se uusi ruokavalio vaikuttaa niin....Jätkä lopetti jopa vesijohtoveden juomisen (!), koska se on Suomessa myrkyllistä. Saa nähdä kauanko elää, eikä nämä kaksi vuotta ole olleet sille hyvää elämää, vaan kituuttamista, mutta ei ole halunnut uskoa syyksi syöpäänsä.

Veikkaan että elää puolisen vuotta. Lekurit on varmaan joutuneet jonkun fiksun kaverin kanssa sitomaan Janin tuoliin ja huutamaan megafonilla, että SINÄ KUOLET, SYÖPÄÄ PITÄÄ HOITAA.

Niin noloa, jätkä väitti kaikkien Meilahden syöpälääkäreiden olevan valehtelijoita ja vääristelevän tuloksia.

Vierailija
19/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.7.2014:

- Trooppinen saari oli uskomaton paikka! Ei häiriötekijöitä, vaan oikea paratiisi. Poimit puutarhasta tuoreita hedelmiä ja vihanneksia ja väsäät niistä itsellesi ruokaa. Välillä oli yhteisiä joogatunteja, meditointia ja uuden ruokavalion opettelemista. Huikea kokemus, jota ei voi rahassa mitata, Jani kuvailee hoitoaan.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Syopaa-sairastava-Jani-Kokki-palasi-vaihtoehtohoidosta-Minusta-tehdaan-dokumentti/1046599

Vierailija
20/318 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:20"]Kun täällä taas näkyy olevan niin nokkelaa ja tietäväistä jengiä kertomassa ''totuuksia'' avanteesta, niin ajattelinpa nyt kommentoida moisen lopun elämääni omaavana että miten asiat oikeasti moisen pussukan kanssa menevät.

Ensinnäkin avanne ei näy ulospäin yhtään mitenkään ellei sitten ala paitaansa nostelemaan. Ja ylipäätänsä näiden kaikkien vuosien aikana kun minulla moinen on ollut niin vielä kukaan ei ole huomannut edes uimahallissa moista minulla. Tai ei ainakaan ole näkynyt pahemmin vilkuilevan tai kyttäävän.

Toisekseen, avanteesta ei lähde yhtään mitään hajuja ulospäin. Ainoastaan vessassa käydessä kun tyhjentää pussin mutta niinhän te haisette ihan samalla schaiballe tekin toiletissa asioidessanne.

Kolmanneksi, avanne ei haittaa seksielämää yhtään mitenkään. Itselleni ei ole tullut vastaan yhtä ainutta tapausta, ei yhdenyönystävää eikä pidempiaikaistakaan kumppania jolle avanne olisi ollut jotenkin ongelma. Pussin saa käärittyä aktin ajaksi hyvinkin pieneksi mytyksi vatsalle, vaikka eihän tuo pussi muutenkaan mikään valtava ole. Aluski miehenä toki halusin alkuun peitellä avannettani sänkypuuhissa ja käytinkin huivia pussin päällä kunnes yksinkertaisesti huomasin moisen olevan aivan turhaa kun ketään kumppania ei näyttänyt vähempää kiinnostavan moinen pussukka vatsalla.

Ja vielä lopuksi te jotka täällä huutelette että kuolisitte mielummin kuin ottaisitte avanteen, niin mikäs siinä...antaa mennä sitten vaan jos tosipaikka eteenne joskus tulee. Ihan oma valintahan se on mutta itse valitsin paksusuolentulehduksen jälkeen elämän ja olen ollut siihen äärimmäisen tyytyväinen. Suoraan sanoen avanne itseasassa toi minulle takaisin minun menetetyn elämäni ja olen taas terve. Ennen avannetta pari vuotta sairastellessani joka hiton paikassa minun piti kytätä missä lähin vessa ja mitä naissuhteisiin tuli niin ei puhettakaan moisista. Myös syömisiään sai kytätä jatkuvasti. Nyt ei tarvitse etsiä vessoja, ei pelätä että p*skantaa sänkyyn kun on yökylässä ja voi syödä ihan mitä vaan, milloin vaan. Että tämä teille tietämättömille nyt vaan opiksi ja ojennukseksi. Hyviä päivänjatkoja!
[/quote]

Nyt tuli pitkä lainaus, sorry siitä. Mutta kuka valopää antoi tälle asialliselle kirjoitukselle ALAPEUKUN?? Ei ymmärrä. Ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi