Laivalle jouluksi kannattaako ottaa omat joulukoristeet mukaan
Kommentit (20)
Juu, ehdottomasti omat niin saa mieleiset🥳🥳🥳🥳🥳
Ehdottomasti omat. Varaa myös ulkotulet mukaan siltä varalta, ettei henkilökunta unohtaa laittaa ne kannelle.
Varo ettet saa syyhyä tai tuo luteita mukanasi kotiin.
Muista myös kranssi hytin oveen ja jouluinen kynnysmatto käytävälle.
Jep, koristeita ei ole, mutta "pukkeja" on runsaasti tarjolla.
EI SAA VIEDÄ MITÄÄN!
Hyttiin ei saa viedä mitään joulukoristetta eikä Alkoholia hyttiin eikä saa tupakoida,.!
Ap, saanko lähettää sulle meidän naapurin vilkkuvat jouluvalot?
Voit ripustaa ne hyttiin tai mieluiten hävittää jonnekin syvälle, syvälle meren pohjaan...
Pääasia, että ne ei palaudu tänne enää ikinä!
Jos olet muistanut varata kunnollisen hytin, ettei mitään a- tai b-luokan nukkumakoppia, niin kannattaa ottaa oma muovinen joulukuusi ja koristeet mukaan. Tosin itse en ole ihan jouluna ollut laivalla, joten en tiedä onko sieltä saatavilla muovikuusi ja koristeet hyttiin. Nukkumakoppiin ei kyllä mahdu.
Ottaako joku tämänkin nyt tosissaan🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä minä näin lapsettomana sinkkuna sieltä koristeita jouluksi löydän jos haluan.
Kyllä minä näin lapsettomana sinkkuna sieltä koristeita jouluksi löydän jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet muistanut varata kunnollisen hytin, ettei mitään a- tai b-luokan nukkumakoppia, niin kannattaa ottaa oma muovinen joulukuusi ja koristeet mukaan. Tosin itse en ole ihan jouluna ollut laivalla, joten en tiedä onko sieltä saatavilla muovikuusi ja koristeet hyttiin. Nukkumakoppiin ei kyllä mahdu.
Eikä siellä nukkumakopissa mahdu jytistelemään piirileikkiä kuusen ympärillä koko suvun voimin.
Vierailija kirjoitti:
EI SAA VIEDÄ MITÄÄN!
Hyttiin ei saa viedä mitään joulukoristetta eikä Alkoholia hyttiin eikä saa tupakoida,.!
Ja miksi ei saa viedä? Sen kyllä ymmärrän, ettei hytissä saa tupakoida, mutta miksi ei saisi ottaa mukaan joulukoristeita ja muovikuusta, jos on? Tuleeko joku laivan henkilökunnasta takavarikoimaan nämä?
Vierailija
Eikä siellä nukkumakopissa mahdu jytistelemään piirileikkiä kuusen ympärillä koko suvun voimin.
Suku jätetään satamaan.
Odottavat siellä kiltisti ja meidän joulu on pelastettu...
Vierailija kirjoitti:
Norppa ja emätin mukaan.
Hyvä huomio. Menee laivareissu hukkaan jos emätin jää maihin.
Paremmat hytit on tietenkin koristeltu!
Ja aidot kuuset, ei mitään muovirihkamaa🌲
Joo ja kuusi ehdottomasti. Pukkeja sieltä löytyykin, samoin kinkkuja.